Mazda3 BK LF '04 by Karaś
1, 2
Witam po roku jeżdżenia Mazda 3 nadszedł czas aby przedstawić się na forum
Zaczynając od historii... po kilku latach jeżdżenia Hondami [K24A3] nadszedł czas zakupienia ekonomicznego auta, jako że zawsze chciałem MPS'a wybór padł na Mazdę 3 lecz z 2.0 lpg. Auto przez rok użytkowania zrobiło blisko 54tyś km bez większych zastrzeżeń. Wiadomo że spoty zloty i modyfikacje uzależniają dlatego też Mazda krąży tu i ówdzie ciesząc oko
ROK:
-2004
SILNIK:
-2.0 16V
UKŁAD DOLOTOWY:
-Seria wkłąd K&N
UKŁAD WYDECHOWY:
-od połowy 2.25" (reszta w budowie)
ELEKTRONIKA:
– Fabryczne Navi zastąpione Tabletem+kość OBD2
-Zmieniarka Nvox
UKŁAD NAPĘDOWY:
-Seria
ZAWIESZENIE:
-Gwint Ta-Technix [tak wiem nie jest to żadna super firma...]
UKŁAD HAMULCOWY:
-Seria
ŚRODEK:
-Skóra [plan na ciemny sufit]
KOŁA: Japan Racing JR3 18x8
PLANY:
-Ciemny sufit
-Światła DRL
-Ogarnięcie lakieru
-I wszytko co przyjdzie do głowy w międzyczasie
Zaczynając od historii... po kilku latach jeżdżenia Hondami [K24A3] nadszedł czas zakupienia ekonomicznego auta, jako że zawsze chciałem MPS'a wybór padł na Mazdę 3 lecz z 2.0 lpg. Auto przez rok użytkowania zrobiło blisko 54tyś km bez większych zastrzeżeń. Wiadomo że spoty zloty i modyfikacje uzależniają dlatego też Mazda krąży tu i ówdzie ciesząc oko
ROK:
-2004
SILNIK:
-2.0 16V
UKŁAD DOLOTOWY:
-Seria wkłąd K&N
UKŁAD WYDECHOWY:
-od połowy 2.25" (reszta w budowie)
ELEKTRONIKA:
– Fabryczne Navi zastąpione Tabletem+kość OBD2
-Zmieniarka Nvox
UKŁAD NAPĘDOWY:
-Seria
ZAWIESZENIE:
-Gwint Ta-Technix [tak wiem nie jest to żadna super firma...]
UKŁAD HAMULCOWY:
-Seria
ŚRODEK:
-Skóra [plan na ciemny sufit]
KOŁA: Japan Racing JR3 18x8
PLANY:
-Ciemny sufit
-Światła DRL
-Ogarnięcie lakieru
-I wszytko co przyjdzie do głowy w międzyczasie
Witamy w NM.
Pięknie się prezentuje. Aero+konkret fele+gwint takie zestawienie w BK musi robić robotę.
Zdjęcia z różnych okresów pokazują, że trochę się przy Niej pobawiłeś
Popieściłbym jeszcze trochę lakier, bo na tym polu jest jeszcze co robić i zwyczajnie nie wydobyłeś maksa.
Z pewnością będę tutaj zaglądał, bo egzemplarz zrobiony w moim guście.
Pięknie się prezentuje. Aero+konkret fele+gwint takie zestawienie w BK musi robić robotę.
Zdjęcia z różnych okresów pokazują, że trochę się przy Niej pobawiłeś
Popieściłbym jeszcze trochę lakier, bo na tym polu jest jeszcze co robić i zwyczajnie nie wydobyłeś maksa.
Z pewnością będę tutaj zaglądał, bo egzemplarz zrobiony w moim guście.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 19:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Niezła sztuka. Bardzo mi się podoba.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 13:36
- Posty: 3818 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
macvas napisał(a):Witamy w NM.
Pięknie się prezentuje. Aero+konkret fele+gwint takie zestawienie w BK musi robić robotę.
Zdjęcia z różnych okresów pokazują, że trochę się przy Niej pobawiłeś
Popieściłbym jeszcze trochę lakier, bo na tym polu jest jeszcze co robić i zwyczajnie nie wydobyłeś maksa.
Z pewnością będę tutaj zaglądał, bo egzemplarz zrobiony w moim guście.
Dokładnie lakier to główne działanie w tym roku
Z nowości auto przeszło pozytywnie selekcje na Japfest 2017
Ciebie mi tu brakowało tak się zastanawiam na ile moje spamowanie w grupach o forum przyczyniło się do założenia wątku przez Ciebie pozdro
rafałmazda napisał(a):Ciebie mi tu brakowało tak się zastanawiam na ile moje spamowanie w grupach o forum przyczyniło się do założenia wątku przez Ciebie pozdro
Chodziło mi to już kilka razy po głowie.. aczkolwiek zmobilizowało
Blisko po roku użytkowania stało się pierwsza awaria, zarazem chyba najgorsze co mogło się stać ...
Na dniach powinna być cała reszta pozostało poskładać
jak Ty te panewki zajechałeś? Żebym wiedział czego nie robić
a ja dalej będę drążyć temat i zadam pytanie, które już wielokrotnie zadałem, ale póki co nie uzyskałem pełnej i satysfakcjonującej mnie odpowiedzi jak już pewnie się domyślasz, chodzi o koło. Bo te JR'y mają 8J i ET chyba 40 z tego co pamiętam? Chyba tak jakim cudem weszło to bez tarcia? Rolowanie nadkoli było? bo negatywu się nie dopatruję
Generalnie wcześniej było koło z RX8 225/40R18 ...
Padł plan na JR3 18" 8J ET30 faktycznie z oponą 225/40 niema szanas tego zmieścić z oponą 215/30 bez problemowo sidło fakt że auto jest sztywne to też nie obciera tu i tam
w każdym razie miałem pewność ze wejdzie felga poźniej byłą zabawa z oponami
Padł plan na JR3 18" 8J ET30 faktycznie z oponą 225/40 niema szanas tego zmieścić z oponą 215/30 bez problemowo sidło fakt że auto jest sztywne to też nie obciera tu i tam
w każdym razie miałem pewność ze wejdzie felga poźniej byłą zabawa z oponami
no ok, ale widzę że nie da rady bardziej gwintu skręcić żeby całość poszła niżej i żeby nie tarło, bo opona w nadkolu się nie schowa?
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości