Mazda3 BK LF '04 by Karaś
Napisane: 14 kwi 2017, 20:01
Witam po roku jeżdżenia Mazda 3 nadszedł czas aby przedstawić się na forum
Zaczynając od historii... po kilku latach jeżdżenia Hondami [K24A3] nadszedł czas zakupienia ekonomicznego auta, jako że zawsze chciałem MPS'a wybór padł na Mazdę 3 lecz z 2.0 lpg. Auto przez rok użytkowania zrobiło blisko 54tyś km bez większych zastrzeżeń. Wiadomo że spoty zloty i modyfikacje uzależniają dlatego też Mazda krąży tu i ówdzie ciesząc oko
ROK:
-2004
SILNIK:
-2.0 16V
UKŁAD DOLOTOWY:
-Seria wkłąd K&N
UKŁAD WYDECHOWY:
-od połowy 2.25" (reszta w budowie)
ELEKTRONIKA:
– Fabryczne Navi zastąpione Tabletem+kość OBD2
-Zmieniarka Nvox
UKŁAD NAPĘDOWY:
-Seria
ZAWIESZENIE:
-Gwint Ta-Technix [tak wiem nie jest to żadna super firma...]
UKŁAD HAMULCOWY:
-Seria
ŚRODEK:
-Skóra [plan na ciemny sufit]
KOŁA: Japan Racing JR3 18x8
PLANY:
-Ciemny sufit
-Światła DRL
-Ogarnięcie lakieru
-I wszytko co przyjdzie do głowy w międzyczasie
Zaczynając od historii... po kilku latach jeżdżenia Hondami [K24A3] nadszedł czas zakupienia ekonomicznego auta, jako że zawsze chciałem MPS'a wybór padł na Mazdę 3 lecz z 2.0 lpg. Auto przez rok użytkowania zrobiło blisko 54tyś km bez większych zastrzeżeń. Wiadomo że spoty zloty i modyfikacje uzależniają dlatego też Mazda krąży tu i ówdzie ciesząc oko
ROK:
-2004
SILNIK:
-2.0 16V
UKŁAD DOLOTOWY:
-Seria wkłąd K&N
UKŁAD WYDECHOWY:
-od połowy 2.25" (reszta w budowie)
ELEKTRONIKA:
– Fabryczne Navi zastąpione Tabletem+kość OBD2
-Zmieniarka Nvox
UKŁAD NAPĘDOWY:
-Seria
ZAWIESZENIE:
-Gwint Ta-Technix [tak wiem nie jest to żadna super firma...]
UKŁAD HAMULCOWY:
-Seria
ŚRODEK:
-Skóra [plan na ciemny sufit]
KOŁA: Japan Racing JR3 18x8
PLANY:
-Ciemny sufit
-Światła DRL
-Ogarnięcie lakieru
-I wszytko co przyjdzie do głowy w międzyczasie