Strona 2 z 3

Re: Mazda3 BK LF '07 Sedan MZR 2.0

PostNapisane: 11 maja 2017, 09:00
przez ezg_siwy
Zdjęcia Ci nie działają. Wrzucaj jest na server mazdaspeed.

Re: Mazda3 BK LF '07 Sedan MZR 2.0

PostNapisane: 11 maja 2017, 09:45
przez adtk85
Dziekuje za info, poprawiłem

PostNapisane: 13 maja 2017, 11:30
przez QbxM3
Jest dobrze, felgi pasują idealnie :D Dopiero teraz zauważyłem, że z okolicy <spoko>

Re: Mazda3 BK LF '07 Sedan MZR 2.0

PostNapisane: 13 maja 2017, 11:58
przez xRafalx
Bardzo fajna baza pod modyfikacje – działaj! :)

A tymczasem zapraszam na spotkania w Krakowie, akurat jutro odbywa się takie:
viewtopic.php?f=514&t=169495&start=2040

Re: Mazda3 BK LF '07 Sedan MZR 2.0

PostNapisane: 13 maja 2017, 16:30
przez Tomado
Siemano
świetne auto i w fajnym pakiecie :) widać że zadbane i w dobrym wyposażeniu co do felg to spoko :P
ja mam u siebie JR 8.5" i nie tarło z tyłu na einbachu ale z przodu za to wystawały teraz na gwincie tył się jeszcze bardziej schował bo samoczynnie tworzy się negatyw przód nadal delikatnie wystaje. Niestety mam opone 35 wysoka i mimo gwintu nadal jest szpara i w przyszłym sezonie wpadnie 40 albo 45

PostNapisane: 15 maja 2017, 20:47
przez adtk85
rafałmazda napisał(a):Wsadź 5 pasażerów do samochodu i ze 2 osoby niech usiądą na rancie bagażnika, ciekawe co się wtedy stanie <oczko>

Ciekawość zwyciężyła, zamiast 5 pasażerów –> 2 po 90kg i 3 pełne wózki z Lidla –> przyciera. Zastanawiam się czy może pomóc gwintowany zawias, może poprostu seryjne amory nie daja rady przy takim obciążeniu...

PostNapisane: 15 maja 2017, 20:52
przez Mr_Bartek
Teoretycznie zakładając gwint czy twardsze sprężyny można zmniejszyć problem ale aby wyeliminować go całkowicie można poprzez zmianę felg, ustawienie kątów, zmianę opon na węższe i/lub rolowanie rantów nadkoli. Najprostszymi i najtańszymi metodami na początek będzie rolowanie nadkoli i ustawienie kątów. Patrząc po zdjęciach to chyba niewiele brakuje by się koło zmieściło.

PostNapisane: 15 maja 2017, 21:07
przez adtk85
Już napisałem do Authentic Cars z Wieliczki, podobno coś takiego robią. Na dniach tam podjadę i zobaczymy co da się zrobić. Dzięki za rady.

Re: Mazda3 BK LF '07 Sedan MZR 2.0

PostNapisane: 15 maja 2017, 21:40
przez rafałmazda
no i mi popsułeś plany, bo już myślałem że stanie się jakiś cud i 8J ET40 wejdzie, bo sam zastanawiam się nad następną rolką <oczy> mam jeszcze jeden plan w zanadrzu, ale muszę dokonać odpowiednich pomiarów. Rolka najprostszy sposób, tylko ciekawe czy lakier nie popęka. A z kolei żeby ominąć rolkę trzeba ustawić tzw. negatyw, ale wtedy z kolei zmniejsza się powierzchnia przylegania opony do podłoża

PostNapisane: 15 maja 2017, 21:56
przez adtk85
Negatyw nie wchodzi w grę. Co ciekawe z przodu nie ma takiego problemu jak z tyłu (chyba to po prostu kwestia rozłożenia obciążenia). Mimo, że tylne nie wystają poza obrys karoserii to trze to zagięcie nadkola, równoległe do powierzchni jezdnej opony, niewidoczne z zewnątrz. Ono ma tak z 1,5 cm, więc jakby je zagiąć do środka bardziej to może to wyeliminuje problem. Zobaczę jak z tym pójdzie, czy lakier pęknie i ewentualnie zobaczymy wtedy co z przodem da się zrobić.

Dopisano 16 maja 2017, 16:24:

Znacie może jakis lokal na południu (najchętniej Kraków), który mi ogarnie rolowanie?

PostNapisane: 19 maja 2017, 13:00
przez adtk85
Rolki juz jadą z Reichu, bardziej sie chyba opłaca kupić niż wynajmować. W nastepnym tygodniu rolowanie, oby nie też malowanie.

Re: Mazda3 BK LF '07 Sedan MZR 2.0

PostNapisane: 30 maja 2017, 08:56
przez adtk85
O poranku:
IMG_20170527_063541.jpg

PostNapisane: 30 maja 2017, 12:22
przez Quattro
Świetnie wygląda na tych kołach :)

PostNapisane: 3 cze 2017, 17:44
przez gracjan87
I ten egzemplarz jest kolejnym doskonalym przykladem ze wystarczy dobra fela i nic wiecej robic nie trzeba

Re: Mazda3 BK LF '07 Sedan MZR 2.0

PostNapisane: 3 cze 2017, 18:10
przez Norreca
bardzo fajne ujecie :) wygląda super !

Re: Mazda3 BK LF '07 Sedan MZR 2.0

PostNapisane: 5 cze 2017, 16:59
przez adtk85
Być może niedługo uaktualnienie w upgrade'ach, biorę pod uwagę:
– gwint AP (czy warto?)
– rolowanie nadkoli (maszynka juz jest i czeka)
– upgrade hamulców: zaciski MPS (używki juz jada, jeszcze trzeba bedzie przeczyscic i pomalowac), tarcze
320 mm, klocki, przewody w oplocie
– rozporka Górnego Sporta (czy warto?)
– polerka, detailing, itp itd (jako że mój samochód weselny)

PostNapisane: 5 cze 2017, 20:34
przez gracjan87
Ja mogę wypowiedzieć się co do 2 ostatnich punktów.. Jak najbardziej na tak sam mam rozpórkę górnego i fakt jest lepiej testowane na torze w Poznaniu :) a polerka zawsze jest dobrym pomysłem jak są hologramy albo jak auto po poprzednim właścicielu nie było odpowiednio myte itp itd z efektu na pewno będziesz happy <spoko>

Re: Mazda3 BK LF '07 Sedan MZR 2.0

PostNapisane: 15 cze 2017, 17:27
przez adtk85
– nadkola zrolowanie
– autko wypolerowane
IMG_20170614_101246.jpg

– zaciski od MPSa w trakcie piaskowania i malowania na czarno
– przewody HEL w posiadaniu
– w oczekiwaniu na Bremba na przód
Sprawa zawieszenia w oczekiwaniu na decyzje

Re: Mazda3 BK LF '07 Sedan MZR 2.0

PostNapisane: 15 cze 2017, 18:39
przez rafałmazda
pięknie <serduszka> a po rolce nadkoli przestało ocierać, koło się mieści?

Re: Mazda3 BK LF '07 Sedan MZR 2.0

PostNapisane: 15 cze 2017, 18:46
przez adtk85
póki co sprawdzone z ok 250-300 kg (2 osoby, bagażnik pełen alkoholi, 3/4 baku) – bez obcierki, wczesniej, tzn przed rolowaniem: 4 osoby + lekki bagaz, czyli wiecej o 50 kg-> tarło leciutko, ale przy kazdym ostrzejszym szybkim zakrecie czy wiekszej nierownosci