Mazda3 BK LF '07 Sedan MZR 2.0

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez adtk85 » 25 lip 2017, 11:44

zaciski MPS + piaskowanie + malowanie + przewody HEL + Motul + tarcze Stoptech + zaciski Stoptech.
piasta.jpg
zacisk + hel.jpg
zacisk tyl.jpg
tarcza tyl.jpg
tarcza przod.jpg

Dzisiaj jazda probna, w niedziele Motopark Kraków

Dopisano 26 lip 2017, 08:51:

Jeszcze rozpórka i efekt końcowy:
rozporka.jpg
ojcow.jpg

Po jeździe próbnej:
– po dotarciu i dogrzaniu hamulców efekt hamowania jest trudny do opisania: nie szarpie, ale płynnie pcha samochód wstecz; fantastyczne uczucie a dzwięk wgryzania się tarcz w zaciski przy dłuższym i mocniejszym hamowaniu gruby i zachecający do kolejnych prób; tarcze wymagaja dogrzania bo bez tego dzialaja jak seryjne 300
– olbrzymie zaskoczenie rozpórką: zawieszenie nie twardsze, a sztywniejsze, niesamowita różnica na zakrętach, prawie zero przechyłu, dalej fajnie wybiera nierówności; poprostu Madzia zaczęła poruszać się w 2 wymiarach zamiast 3. Polecam każdemu zwłaszcza ze względu na koszt i łatwość montażu (ok 200 zl z przesyłką) w porównianu do efektów; minus – trzeba jezdzic z pustymi bagażnikiem i schowkami bo przeciążenia są nieziemskie
 
Od: 11 sty 2016, 13:35
Posty: 58
Skąd: Kraków
Auto: Mazda3 BK LF '07 Sedan MZR 2.0

Postprzez adtk85 » 9 sie 2017, 05:51

Kolejny dzień, kolejny upgrade
IMG_20170808_194708.jpg
 
Od: 11 sty 2016, 13:35
Posty: 58
Skąd: Kraków
Auto: Mazda3 BK LF '07 Sedan MZR 2.0

Postprzez expell » 9 sie 2017, 19:34

No i tutaj ten Eonon siedzi właściwie, nie wystaje z dołu w przeciwieństwie do panelu klimy, a jak górna jego część?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2015, 15:38
Posty: 329 (7/4)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005

Postprzez gracjan87 » 10 sie 2017, 09:43

Good job <spoko> wszystko zgodnie ze sztuką <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 12:00
Posty: 424 (6/2)
Auto: Mazda 6 GJ 2.0 Machine Grey

Postprzez Tomado » 22 sie 2017, 15:41

jak będziesz wiedział coś o wydechu to chętnie się podłączę jakie koszta itp :)
no i zacna fura sedany dobre bo ich mało :) i świetnie wyglądają :D
Klubowicz
 
Od: 16 paź 2015, 22:19
Posty: 127 (0/4)
Auto: Mazda 3 SEDAN 150 KM LF-DE

Postprzez tomekkkkk89 » 28 sie 2017, 11:41

Też mam rozpórkę Górnego – solidna robota i faktycznie usztywnia, niestety bardziej słychać dobijanie na dziurach moim zdaniem.
Czy jest różnica w jakości dźwięku enona na +, w porównaniu do bose ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 lis 2011, 13:55
Posty: 3
Skąd: Łask
Auto: Mazda 6 GH L5 Sport Kombi '07
Mazda 3 BL 1.6 '09
Mazda RX 8 LP '05
była – Mazda 3 BK LF Sedan '05
była – Mazda 323F BA z5 '95

Postprzez ezg_siwy » 29 sie 2017, 07:08

tomekkkkk89 napisał(a): niestety bardziej słychać dobijanie na dziurach moim zdaniem.
– w jakim sensie?
Jest: Mazda 3 Kintaro

MX-5 NA

Była: Mazda MX-5
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2014, 10:58
Posty: 1032
Skąd: Zgierz / Warszawa
Auto: Mazda 3 Kintaro

Postprzez tomekkkkk89 » 29 sie 2017, 08:20

przy spotkaniu z większą dziurą według mnie dźwięk jest ostrzejszy bardziej nieprzyjemny – miałem takie wrażenie po założeniu rozpórki gdy jechałem następnego dnia do pracy mocno dziurawym odcinkiem.
(w skrócie czuć i słychać że jest sztywniej :D )
Teraz nie zwracam uwagi lub bardziej staram sie omijać wszelkie nierówności.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 lis 2011, 13:55
Posty: 3
Skąd: Łask
Auto: Mazda 6 GH L5 Sport Kombi '07
Mazda 3 BL 1.6 '09
Mazda RX 8 LP '05
była – Mazda 3 BK LF Sedan '05
była – Mazda 323F BA z5 '95

PostTen post został usunięty przez chmielu_KL 7 wrz 2017, 22:12.
Powód: prawdopodobnie wirus

PostTen post został usunięty przez chmielu_KL 24 wrz 2017, 18:15.

Postprzez adtk85 » 24 wrz 2017, 18:06

expell napisał(a):No i tutaj ten Eonon siedzi właściwie, nie wystaje z dołu w przeciwieństwie do panelu klimy, a jak górna jego część?

też perfekt, wszystko działa idealnie, łącznie z kamerą cofania i wideorejestratorem
tomekkkkk89 napisał(a):Czy jest różnica w jakości dźwięku enona na +, w porównaniu do bose ?

Wydaje się lepiej ale ciężko określić. W ostatnich miesiącach fabryczne wyziewało stopniowo ducha, w końcu przestało działać. Wzmacniacz Bose jest oczywiście podłączony, ale wydaje się mocniej i głośniej. Wszystkie funkcjonalności górnego wyświetlacza zachowane.
Ogólnie polecam bo przydaje się bardzo.

P.S. We wrześniu Madzia zrobiła 5500km po górskich drogach i autostradach byłej Jugosławii na poślubnej. Pictures incoming.

Dopisano 24 wrz 2017, 19:25:

Jezioro Bohinjskie:
IMG_20170903_071106.jpg

Ruska Droga na przelecz Vrsic:
IMG_20170903_151242.jpg

Planica
IMG_20170904_130538.jpg

Dolomity
IMG_20170904_135524.jpg

Istria
IMG_20170910_063736.jpg

BiH
IMG_20170911_182501.jpg

Chorwacja nastawiona na turystów, ale czemu tak niegrzecznie?
IMG_20170913_133050.jpg


Dopisano 25 wrz 2017, 14:57:

Tomado napisał(a):jak będziesz wiedział coś o wydechu to chętnie się podłączę jakie koszta itp :)

Za kompletny wydech catback, w 2 różnych, Mg Motorsport i Mickey Garage, w granicach 3000 zł
 
Od: 11 sty 2016, 13:35
Posty: 58
Skąd: Kraków
Auto: Mazda3 BK LF '07 Sedan MZR 2.0

Postprzez chudymud » 26 wrz 2017, 13:49

Mody na duży + !
Sam się zastanawiam nad słapem zacisków z Mps. Jak Ten Eonon? Wszystko działa z kierownicy jak należy czy akurat w BK to ciężki temat? Dotyk porównywalny do tego z komórek?
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 19:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Postprzez adtk85 » 26 wrz 2017, 15:03

chudymud napisał(a):Mody na duży + !
Sam się zastanawiam nad słapem zacisków z Mps. Jak Ten Eonon? Wszystko działa z kierownicy jak należy czy akurat w BK to ciężki temat? Dotyk porównywalny do tego z komórek?

Dziękuje,

Sterowanie z kierownicy działa dobrze (wersja po lifcie, przedliftowo podobno jest problem i nawet Eonon o tym informuje), lepiej niż z Xcarlinkiem (mam na sprzedaż jak coś). Co do wyswietleń komputera trzeba je zmieniać sposobem tzn: przytrzymać mode i poruszać się strzałkami ale da się to zrobić w każdym momencie i nie jest to uciążliwe. Przełączanie przyciskiem Mode działa między odtwarzaczem filmów/muzyki/radiem. Co do sterowania w aplikacjach również działa, np przełączanie filmów w youtubie strzałkami. Żeby działały kontakty z komórki muszą być skopiowane do pamięci telefonu. Po wrzuceniu wstecznego od razu pojawia się widok z kamerki. Mozna skonfigurować to czy sie wyłącza muzyka. Nagrywanie kamerką z przodu włącza się autoamtycznie po starcie o ile nie wyłączy sie aplikacji nagrywającej przed wyłączeniem silnika. Co do dotyku, nie jest to klasa światowa ale rzadko zdarza sie kilkukrotne klepanie w ekran. Taki sredniak.

Co do modów: staram się zachować codzienny charakter Madzi i to sprawdziło się na wakacjach. Bez przesadyzmu. Ale marzą mi się osiągi mpsa. Niestety jedynym rozsądnym posunięciem byłby swap silnika a to już droga zabawa. Lepszy juz byłby zakup 6ki MPSa(Teraz taki jeden piękny egzemplarz w Bytomiu jest https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-mps-2-3-turbo-4x4-full-opcja-samochod-z-gwarancja-ID6z4YhI.html#940fd8ac79)Póki co do fajnej, dynamicznej i bezpiecznej jazdy starczy. Co do swapa hamulców z MPSa, w BK jest plug&play: zaciski + tarcze + klocki i działa. Jeden minus: w zależności od felg tylne tarcze wydają sie malutkie.
 
Od: 11 sty 2016, 13:35
Posty: 58
Skąd: Kraków
Auto: Mazda3 BK LF '07 Sedan MZR 2.0

Postprzez Tomado » 27 wrz 2017, 13:54

O kurczę to sporo wołają to z USA jak patrzyłem na ebayu koszt magnaflow 2800 za catback a z SRS 1900 i to już z po doliczeniu kosztów ściągnięcia przez Jarusnet
Klubowicz
 
Od: 16 paź 2015, 22:19
Posty: 127 (0/4)
Auto: Mazda 3 SEDAN 150 KM LF-DE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: mskgs i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy