Mazda3 BK LF 2008, Top Sport 2.0
Spektakularnie na pewno nie, ale to i tak duża różnica między serią
Nie zgodzę się jednak, że stp do budżet wersja, budżet to mata bitumiczna i filc Jasne można dać dynamat tylko wtedy cena za same materiały wzrośnie do 4-5 tys zł na średniej wielkości aucie. STP pozwana tą cenę zbić ponad połowę.
Poziomu A8 nigdy się nie osiągnie, chyba że ktoś zamontuje podwójne szyby (z próżnią w środku), wymieni uszczelki, i da wszędzie 2 warstwy dynamatu na każdą część auta koszt takiej operacji mógłby spokojnie wynieść 10-12 tys zł
Nie zgodzę się jednak, że stp do budżet wersja, budżet to mata bitumiczna i filc Jasne można dać dynamat tylko wtedy cena za same materiały wzrośnie do 4-5 tys zł na średniej wielkości aucie. STP pozwana tą cenę zbić ponad połowę.
Poziomu A8 nigdy się nie osiągnie, chyba że ktoś zamontuje podwójne szyby (z próżnią w środku), wymieni uszczelki, i da wszędzie 2 warstwy dynamatu na każdą część auta koszt takiej operacji mógłby spokojnie wynieść 10-12 tys zł
- Od: 20 wrz 2014, 13:47
- Posty: 70
- Skąd: Warszawa
- Auto: 2.0 LF 150KM 09.2008
Prze gościu z Ciebie! No mega robota!! Ja na razie pozostałem przy wyklejonych drzwiach przednich
-
Axela!
- Od: 5 maja 2014, 21:14
- Posty: 613 (15/10)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda3 BK Z6 2004r, HB. Winning Blue 27B <-- Było.
Jest Mazda 3 BP SKYACTIV G 2019 HIKARI. https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2&t=212463
Skromność, skromnością.
To forum stricte tematyczne (zwłaszcza ten dział), a nie wincentyńskie kółko różańcowe Skoro jest się czym pochwalić, a ewidentnie widać że jest to ja Was wszystkich forumowiczów i klubowiczów bardzo proszę o więcej tego rodzaju przykładów.
I bez tego wiemy, że warto.
Nawiasem mówiąc, zawsze boję się takich oględzin, bo skoro w Twojej benzynie robi taką robotę, to w moim dieslu wogóle bym "na to zachorował" i czułbym się jakby mi ktoś podmienił klekota.
To forum stricte tematyczne (zwłaszcza ten dział), a nie wincentyńskie kółko różańcowe Skoro jest się czym pochwalić, a ewidentnie widać że jest to ja Was wszystkich forumowiczów i klubowiczów bardzo proszę o więcej tego rodzaju przykładów.
Buder napisał(a):jakby ktoś chciał stestować, czy warto to zapraszam do wspólnej przejażdżki
I bez tego wiemy, że warto.
Nawiasem mówiąc, zawsze boję się takich oględzin, bo skoro w Twojej benzynie robi taką robotę, to w moim dieslu wogóle bym "na to zachorował" i czułbym się jakby mi ktoś podmienił klekota.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 19:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Dzisiaj wjechała nowa sprężarka klimy. Niestety poprzednia zaczęła wydawać z siebie metaliczne odgłosy (choć działała bardzo dobrze) i za poradą Egz_siwy udałem się czym prędzej do mechanika. Niestety mojej nie udało się zregenerować. Przy okazji wymieniłem też klocki z przodu bo te które miałem zamontowane (jakiś no name) choć hamowały nieźle, piszczały jakby ktoś żyletkami po tablicy jeździł. Zamontowałem oryginał i teraz cisza jak makiem zasiał
- Od: 20 wrz 2014, 13:47
- Posty: 70
- Skąd: Warszawa
- Auto: 2.0 LF 150KM 09.2008
Szkoda, że się nie udało jej uratować.
Powiedzieli Ci co było z nią nie tak?
Zaciski
Powiedzieli Ci co było z nią nie tak?
Zaciski
- Od: 22 lip 2014, 10:58
- Posty: 1032
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Dawno mnie tutaj nie było (nadmiar pracy) ale urlop pozwolił odświeżyć temat mojej Mazdy. Co prawda nie dodawałem postów ale z Mazdą trochę się działo, ale po kolei. Mazda dostała nową przednią szybę i lakierowanie boku po zarysowaniu. Obie rzeczy zrobione w Mazda Gołębiewski btw. koszt nowej szyby do naszych Mazda z czujnikiem to 2k z montażem.
Do tego pokochałem detaling auta, choć na zdjęciach może tego nie widać postaram się dodać w najbliższym czasie kosmetyki, które używam.
Z rzeczy zrobionych w międzyczasie to:
Dopisano 1 paź 2017, 21:17:
Do tego pokochałem detaling auta, choć na zdjęciach może tego nie widać postaram się dodać w najbliższym czasie kosmetyki, które używam.
Z rzeczy zrobionych w międzyczasie to:
Dopisano 1 paź 2017, 21:17:
- Załączniki
- Od: 20 wrz 2014, 13:47
- Posty: 70
- Skąd: Warszawa
- Auto: 2.0 LF 150KM 09.2008
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 19:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Dzięki kolego Buder
Mojej do Twojej jeszcze brakuje. Podesłał byś mi więcej zdjęć jak kleiłeś te uszczelki dodatkowe? Szczególnie te w ramkach szyb.
No i jak możesz to podziel się wiedzą jak montowałeś kamerkę – gdzie się wpinałeś z kabelkami. Też mnie to czeka, a teraz będą długie, zimowe wieczory na dłubanie
PS. Skąd brałeś takie ładne nakładki na progi???
Mojej do Twojej jeszcze brakuje. Podesłał byś mi więcej zdjęć jak kleiłeś te uszczelki dodatkowe? Szczególnie te w ramkach szyb.
No i jak możesz to podziel się wiedzą jak montowałeś kamerkę – gdzie się wpinałeś z kabelkami. Też mnie to czeka, a teraz będą długie, zimowe wieczory na dłubanie
PS. Skąd brałeś takie ładne nakładki na progi???
- Od: 22 lip 2014, 10:58
- Posty: 1032
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Co do montażu kamerki cofania z lusterkiem mogę zrobić relację, jeżeli jest taka potrzeba fotorelację w tym temacie dodał kolega peejay.
Kamerę cofania podpinasz pod światło wstecznego. Niestety światło wstecznego jest w klapie, ale przy odrobinie chęci da się to puścić tak, że nie ma żadnych kabli na wierzchu. Ja kable puściłem dołem (u mnie kable wchodzą do bagażnika otworem który jest mniej więcej pod podnośnikiem w bagażniku). Potem kable pod plastikami pociągnąłem i podsufitką. Następnie gumowym wężem razem z inną wiązką i do lampy wstecznego. Zaraz obok lampy jest umiejscowienie masy więc idealnie to Japończycy przemyśleli Kabel video od lusterka puściłem pod progami i wykładziną i wychodzi obok schowka pasażera.
Lusterko wsteczne montowałem na oryginalnym uchwycie (jest tylko śrubka do dokręcenia), kable puściłem podsufitką, potem słupkiem A, pod uszczelką na wysokości deski rozdzielczej i do skrzynki bezpieczników. Lusterko jest podpięte pod bezpiecznik 7.5A od Radia w skrzynce z bezpiecznikami pod nogami pasażera- numer bezpiecznika 41 albo 42 chyba, więc włącza się w momencie przekręcenia stacyjki w pierwszą pozycję. Masa jest na wysokości prawej nogi pasażera więc też idealnie – nie trzeba ciągnąć kabli.
Całość montażu trwała może 3-4 godziny z kilkukrotnym sprawdzaniem wszystkiego w trakcie. Przy montażu kabli video i zasilania kamerki trzeba tylko pamietać o trytytce bo nie mogą luźno wisieć pod zderzakiem bo wydech je stopi. Ja mocowałem do kabli od czujników parkowania i do belki.
Listwy kupiłem na aliexpress – koszt 9-10 $ z przesyłką niestety zamontowane na listwach przez chińskich my friendsów taśmy klejące dwustronne nie dawały rady ich utrzymać na miejscu użyłem porządnego kleju w wraz z pistoletem. Trzyma się jak złoto
Nie mam niestety zdjęć montażu uszczelek drzwi, ale pewnie będę wprowadzał małe poprawki. Druga uszczelka od szyby zaczęła się odklejać więc ja zdjąłem i dam odrobinę mniejszą (poprzednia była zbyt szeroka i była wypychana). Chciałbym obkleić uszczelki tkaniną żeby wyglądały jak flokowane. Nie mam jeszcze pomysłu jak to zrobić.
Jeżeli chodzi o wyciszenie (wyciszyłem już chyba wszystko co się dało poza grodzią silnika) to najwięcej hałasu idzie nawet nie tyle od grodzi co od szyb. Przy 130-140 przyłożę głowę do szyby to bardzo wyraźnie słychać podmuchy wiatru. Szczególnie na wysokości lusterka. Niestety tylko podwójne (lub obklejone) szyby mogłyby to zniwelować.
Myślę też o zakupie uszczelek z aliexpress dedykowanych do uszczelniania samochodu, ale nie wiem czy to warte – zestaw kosztuje o ile pamiętam ponad 250 zł, a nie wiadomo czy na myjni bezdotykowej ich nie zmyję
Kamerę cofania podpinasz pod światło wstecznego. Niestety światło wstecznego jest w klapie, ale przy odrobinie chęci da się to puścić tak, że nie ma żadnych kabli na wierzchu. Ja kable puściłem dołem (u mnie kable wchodzą do bagażnika otworem który jest mniej więcej pod podnośnikiem w bagażniku). Potem kable pod plastikami pociągnąłem i podsufitką. Następnie gumowym wężem razem z inną wiązką i do lampy wstecznego. Zaraz obok lampy jest umiejscowienie masy więc idealnie to Japończycy przemyśleli Kabel video od lusterka puściłem pod progami i wykładziną i wychodzi obok schowka pasażera.
Lusterko wsteczne montowałem na oryginalnym uchwycie (jest tylko śrubka do dokręcenia), kable puściłem podsufitką, potem słupkiem A, pod uszczelką na wysokości deski rozdzielczej i do skrzynki bezpieczników. Lusterko jest podpięte pod bezpiecznik 7.5A od Radia w skrzynce z bezpiecznikami pod nogami pasażera- numer bezpiecznika 41 albo 42 chyba, więc włącza się w momencie przekręcenia stacyjki w pierwszą pozycję. Masa jest na wysokości prawej nogi pasażera więc też idealnie – nie trzeba ciągnąć kabli.
Całość montażu trwała może 3-4 godziny z kilkukrotnym sprawdzaniem wszystkiego w trakcie. Przy montażu kabli video i zasilania kamerki trzeba tylko pamietać o trytytce bo nie mogą luźno wisieć pod zderzakiem bo wydech je stopi. Ja mocowałem do kabli od czujników parkowania i do belki.
Listwy kupiłem na aliexpress – koszt 9-10 $ z przesyłką niestety zamontowane na listwach przez chińskich my friendsów taśmy klejące dwustronne nie dawały rady ich utrzymać na miejscu użyłem porządnego kleju w wraz z pistoletem. Trzyma się jak złoto
Nie mam niestety zdjęć montażu uszczelek drzwi, ale pewnie będę wprowadzał małe poprawki. Druga uszczelka od szyby zaczęła się odklejać więc ja zdjąłem i dam odrobinę mniejszą (poprzednia była zbyt szeroka i była wypychana). Chciałbym obkleić uszczelki tkaniną żeby wyglądały jak flokowane. Nie mam jeszcze pomysłu jak to zrobić.
Jeżeli chodzi o wyciszenie (wyciszyłem już chyba wszystko co się dało poza grodzią silnika) to najwięcej hałasu idzie nawet nie tyle od grodzi co od szyb. Przy 130-140 przyłożę głowę do szyby to bardzo wyraźnie słychać podmuchy wiatru. Szczególnie na wysokości lusterka. Niestety tylko podwójne (lub obklejone) szyby mogłyby to zniwelować.
Myślę też o zakupie uszczelek z aliexpress dedykowanych do uszczelniania samochodu, ale nie wiem czy to warte – zestaw kosztuje o ile pamiętam ponad 250 zł, a nie wiadomo czy na myjni bezdotykowej ich nie zmyję
- Od: 20 wrz 2014, 13:47
- Posty: 70
- Skąd: Warszawa
- Auto: 2.0 LF 150KM 09.2008
https://pl.aliexpress.com/item/ACCESSOR ... 0.0.IEyoPi
Trochę przegiąłem z ceną którą podałem wyżej bo aliexpres podaje mi że zapłaciłem za nie 59 zł w sumie, także musiały z 15$ kosztować a nie 10$. Sory za błąd
A udało Ci się może z powrotem wsadzić ten wskaźnik zapięcia pasów? Mnie za chiny ten moduł tam z powrotem się nie mieści?
Trochę przegiąłem z ceną którą podałem wyżej bo aliexpres podaje mi że zapłaciłem za nie 59 zł w sumie, także musiały z 15$ kosztować a nie 10$. Sory za błąd
A udało Ci się może z powrotem wsadzić ten wskaźnik zapięcia pasów? Mnie za chiny ten moduł tam z powrotem się nie mieści?
- Od: 20 wrz 2014, 13:47
- Posty: 70
- Skąd: Warszawa
- Auto: 2.0 LF 150KM 09.2008
Buder, felgi malowałem sam, plasti dipem. Wyszło mnie to ok. 300 + wysyłka. Wziąłem 3 czarne maty i 3 burnt copper. Można niby wziąc 2 czarne i 2 miedziane, ale wolałem mieć mały zapas niż mały brak
Planuję jeszcze dokupić glossifier, by bardziej się błyszczały, bo teraz jest tak se.
Nie chciałem malować profesjonalnie tych felg, bo planuję je zmienić.
Planuję jeszcze dokupić glossifier, by bardziej się błyszczały, bo teraz jest tak se.
Nie chciałem malować profesjonalnie tych felg, bo planuję je zmienić.
- Od: 22 lip 2014, 10:58
- Posty: 1032
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości