Mazda3 BK Y6 2006 Sport Active+
Dokładnie tak. Może u Niemców łatwiej będzie trafić. U nas to byłby biały kruk.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
11.02.17
Wczoraj założyłem 17-tki na zime bo 16" zostały sprzedane dzisiaj jeszcze kupiłem komplet wycieraczek z championa z których średnio jestem zadowolony bo nierównomiernie ścierają szczególnie po stronie pasażera ale to może być kwestia podgięcia lekko ramion/piór, dobrze że kosztowały tylko 45zł Kilka fotek na szybko strzelonych, madzia powoli zaczyna nabierać wyglądu jakiego oczekuje ale to jeszcze nie taki efekt który chciałbym osiągnąć warunki zimowe to i autko niezbyt czyste
Wczoraj założyłem 17-tki na zime bo 16" zostały sprzedane dzisiaj jeszcze kupiłem komplet wycieraczek z championa z których średnio jestem zadowolony bo nierównomiernie ścierają szczególnie po stronie pasażera ale to może być kwestia podgięcia lekko ramion/piór, dobrze że kosztowały tylko 45zł Kilka fotek na szybko strzelonych, madzia powoli zaczyna nabierać wyglądu jakiego oczekuje ale to jeszcze nie taki efekt który chciałbym osiągnąć warunki zimowe to i autko niezbyt czyste
Zacny felunek.
Daj fotę tego grilla jak siadł.. myślałem, ze poliftowy zderzak od Active'a ma wbudowany ten jeden ząbek
Daj fotę tego grilla jak siadł.. myślałem, ze poliftowy zderzak od Active'a ma wbudowany ten jeden ząbek
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Niestety nie ma żeberka.. Będę szukał od top sporta ale mega sie cenią za te zderzaki :O fotka grilla słabo widać jak pogoda pozwoli to umyje autko i zrobie ładniejsze zdjęcia. Na lato czekają już Enkeie z pilotkami(prawie nówki)
moim zdaniem najsłabszym punktem przodu są dzienne weź je wyrzuć, daj kratkę nową i jak koniecznie chcesz DRL'e to daj moduł 30% czy to na halogeny czy na drogowe i będą robić za dzienne
Zderzak już skompletowany i jedzie do mnie nówka sztuka od top sporta ale do lakierowania więc kolejny wydatek.. Madzia w ostatnim czasie pochłonęła sporo kasy i wyrzeczeń ale było warto dla satysfakcji dla samego siebie w najbliższym czasie czeka mnie jeszcze wymiana tarcz i klocków ale to już zrobie we własnym zakresie
Dodam, że tempomat włączony oraz czujnik od spryskiwaczy sie pojawił
Dodam, że tempomat włączony oraz czujnik od spryskiwaczy sie pojawił
Czujnik od spryskiwaczy? Możesz rozwinąć temat?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
W sensie od płynu jak sie kończy zaświeca Ci sie kontrolka na blacie kupiłem od wersji z xenonami za 50zł przy okazji zmiany zderzaka sobie zamontowałem tutaj masz co i jak: viewtopic.php?f=470&t=176241&start=20
Zdjęcie robione na szybko(wiem prawie nic nie widać) ale przód już zmieniony i wleciały w końcu Wakasy z oponkami 215 45 Michelinki Pilot Sporty 3. Komplet pachnący nowością Kolejna sesja już będzie bardziej profesjonalna obiecuje
Na dniach zmieniam tarcze i klocki na przodzie(wybrałem ATE) znalazlem w rozsądnej cenie około 400zł za komplet więc wydaje mi się, że to dobra cena
Na dniach zmieniam tarcze i klocki na przodzie(wybrałem ATE) znalazlem w rozsądnej cenie około 400zł za komplet więc wydaje mi się, że to dobra cena
Co do tarcz i klockow po spedzeniu kilku godzin na czytaniu tez wybiore ATE z tym klocki Ceramic. Ty te tradycyjne czy wlasnie ceramiczne? Sa one o okolo 70 zl drozsze za komplet na przod od tradycyjnych. Moze warto doplacic bo korzysci z ich pracy sa natomiast nie wiem czy prawda jest ze szybciej zuzywaja sie wtedy tarcze hamulcowe.
Wiesz co powiem Ci szczerze że nie wiedzialem że z ate też są ceramiczne klocki myślałem właśnie nad takimi z TRW więc pewnie wybiorę takie. Będziesz zamawial przez internet? Jeżeli tak to podaj link do aukcji ja jeszcze musze się rozeznać ile wyniesie w sklepie w mojej okolicy bo nie ukrywam trochę mi zależy na kosztach a zmieniał będę sam
Ja natomiast nie wiedzialem ze klocki ceramiczne na przod robi ktos oprocz ATE . Zazwyczaj jesli zamawiam czesci do auta przez neta musze miec pewny i sprawdzony sklep a tutaj takiego nie mam. Bylem kiedys tak orientacyjnie zapytac w najbardziej obleganym sklepie motoryzacyjnym u mnie w miescie ile beda kosztowac tarcze i klocki na przod. Tarcze ATE jesli dobrze pamietam 175 zl/szt. a klocki nie chce teraz pisac ceny bo cos mi sie wydaje ze gosc podal mi cene tradycyjnych a nie ceramicznych z ATE bo byloby to za tanio. Moze w przyszlym tygodniu znajde czas zeby raz jeszcze tam sie wybrac i to na spokojnie pozamawiac. Dalej jeszcze bije sie z myslami czy jest sens pchac sie w klocki ceramiczne ktore oprocz praktycznie nie pylenia nie maja zadnej przewagi nad zwyklymi no moze jeszcze wolniej sie zuzywaja ale za to tarcze szybciej schodza.
Ja jednak wybieram zwykłe, z opinii znajomego mechanika dowiedziałem się, że mogą być problemy zimą z klockami ceramicznymi i ujemnych temperaturach. Ponoć gorzej pracują i zachowują się w zimie, nie wiem czy to prawda ale wezmę oryginalne ATE. Komplet można dorwać już nawet za 100 ziko
Sorki że dubluje, dzisiaj strzeliłem madzi kilka fotek. Troche sie pozmieniało, podsumuje autko w moich rękach od 3 lat, prawdopodobnie jeszcze rok bedzie ze mną a później oddam je siostrze więc zostanie w rodzinie. Po świętach zbliża się przegląd więc zostanie sprawdzone zawieszenie i dowiem się co ją boli bo lekko coś popukuje. Zmiana oleju sie szykuje na dniach bo licznik niedługo wybije 160tkm. Kolejna rzecz to wymiana tarcz i klocków niedługo się za to zabior bo narazie kompletuje zestaw i czekam na tarcze, odnowie zaciski i prysne je na srebrny kolor.
23.04.17
Aktualizacja: Przebieg 160000kkm
Olej+filtry włącznie z kabinówką zrobione, wyleciał FAP, dzięki temu autko odżyło i przeżywa swoją drugą młodość w końcu madzia oddycha przed majówką w planach zmiana tarcz, klocków i odświeżenie zacisków Przegląd zrobiony i wyszedł jak najbardziej pozytywnie. Do wymiany jedynie poduchy na amorkach i nic poza tym. Teraz będzie mały przestój bo na więcej nie pozwala gotówka niestety.. W nieokreślonej bliżej przyszłości wpadnie na pewno EONON na pokład
Aktualizacja: Przebieg 160000kkm
Olej+filtry włącznie z kabinówką zrobione, wyleciał FAP, dzięki temu autko odżyło i przeżywa swoją drugą młodość w końcu madzia oddycha przed majówką w planach zmiana tarcz, klocków i odświeżenie zacisków Przegląd zrobiony i wyszedł jak najbardziej pozytywnie. Do wymiany jedynie poduchy na amorkach i nic poza tym. Teraz będzie mały przestój bo na więcej nie pozwala gotówka niestety.. W nieokreślonej bliżej przyszłości wpadnie na pewno EONON na pokład
17.05.2017 Przebieg niecałe 161 tyś
Madzia czeka na wymianę turbosprężarki, zostanie zrobiona także płukanka silnika za pomocą produktów z LiquiMoly oraz wymiana oleju na Valvoline 5w40. W ciągu miesiąca madzia pochłonęła w sumie 1500 z wyrzuceniem fapa i regeneracją turbo także to tyle ze złych wiadomości mam nadzieje, że na tym sie skończy.. Jutro odbieram auto zobaczymy czy będzie różnica. Mam zamiar wymienić jeszcze filtr paliwa i zalać jakiś specyfik do paliwa typu uszlachetniacz do czyszczenia wtrysków i pełny bak jakiegoś shella i zrobić dalszą wycieczkę i sprawdzić ile wykręce na 1 baku po takim zabiegu
Madzia czeka na wymianę turbosprężarki, zostanie zrobiona także płukanka silnika za pomocą produktów z LiquiMoly oraz wymiana oleju na Valvoline 5w40. W ciągu miesiąca madzia pochłonęła w sumie 1500 z wyrzuceniem fapa i regeneracją turbo także to tyle ze złych wiadomości mam nadzieje, że na tym sie skończy.. Jutro odbieram auto zobaczymy czy będzie różnica. Mam zamiar wymienić jeszcze filtr paliwa i zalać jakiś specyfik do paliwa typu uszlachetniacz do czyszczenia wtrysków i pełny bak jakiegoś shella i zrobić dalszą wycieczkę i sprawdzić ile wykręce na 1 baku po takim zabiegu
04.06.2017
163000km
Troche spamu no więc Madzia po 2 tygodniach dalej śmiga, dostała nową turbosprężarkę, nowy filtr paliwa. Zrobiłem ostatnio dłuższa wycieczkę w sumie około 1000km i nie ma niepokojących objawów, autko zdecydowanie żwawsze lepsza reakcja na gaz i już nie trzeba prosić przy wyprzedzaniu Najważniejsze jak dla mnie spadło spalanie – uwaga ostatnio udało mi się wykręcić 4,4l na trasie Lublin-Białystok przy prędkościach do 120km/h także jestem mega zadowolony. Według mnie to przy ekojeździe da się zejść do 4l/100 także myślę, że to bardzo dobry wynik oczywiście na trasie. Także cieszy mnie ten fakt bo podróż do Chorwacji w wakacje dużo mnie nie wyniesie, zobaczymy czy się uda zrobić na całym baku te 1000km z 4 osobami na pokładzie i bagażem.
Do mniej przyjemnych spraw do wymiany piasta w lewym kole, poduszki na amorkach, cukierki, łączniki stabilizatorów oraz sworznie. Efekty jazdy po naszych polskich drogach.
163000km
Troche spamu no więc Madzia po 2 tygodniach dalej śmiga, dostała nową turbosprężarkę, nowy filtr paliwa. Zrobiłem ostatnio dłuższa wycieczkę w sumie około 1000km i nie ma niepokojących objawów, autko zdecydowanie żwawsze lepsza reakcja na gaz i już nie trzeba prosić przy wyprzedzaniu Najważniejsze jak dla mnie spadło spalanie – uwaga ostatnio udało mi się wykręcić 4,4l na trasie Lublin-Białystok przy prędkościach do 120km/h także jestem mega zadowolony. Według mnie to przy ekojeździe da się zejść do 4l/100 także myślę, że to bardzo dobry wynik oczywiście na trasie. Także cieszy mnie ten fakt bo podróż do Chorwacji w wakacje dużo mnie nie wyniesie, zobaczymy czy się uda zrobić na całym baku te 1000km z 4 osobami na pokładzie i bagażem.
Do mniej przyjemnych spraw do wymiany piasta w lewym kole, poduszki na amorkach, cukierki, łączniki stabilizatorów oraz sworznie. Efekty jazdy po naszych polskich drogach.
To dobre wieści. Niech się zdrowo prowadzi.
Byłeś w Białym i nie dałeś znaka? nieładnie
Krystek07 napisał(a):4,4l na trasie Lublin-Białystok
Byłeś w Białym i nie dałeś znaka? nieładnie
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości