Zima spokojny okres :–) Tuż przed zimą oddałem aluski do odmalowania, super zadowolony z efektu jestem, dużo brokatu co akurat w ich przypadku mi się podoba. Na nie trafiły Nokiany WR D4 (kupiłem po jednym sezonie – DOT rocznik 16), które po przetestowaniu przez ostatni okres mogę z czystym sercem polecić, te opony trzymają się na śniegu i innych niekorzystnych warunkach jak złe, a nawet jak siłą zmusi się je do zerwania przyczepności to po chwili czuć jak wgryzają się w nawierzchnię i prostują to co kierowca nawywijał
Nie mam niestety żadnych fajnych zdjęć z efektu renowacji, jedynie filmik po ciemku jak koła jeszcze nie przywitały się z pierwszym śniegiem:
https://drive.google.com/file/d/1RwKCWQ ... sp=sharingW zeszłym tygodniu z racji zimowej nudy i dostępu do ciepłego garażu zabrałem się za wymianę wszystkich płynów, których nie znałem daty ostatniej wymiany i była to najwyższa pora, żeby ją ustalić :–)
- płyny ustrojowe
Zalany został nowy płyn do wspomagania, oraz przepłukany układ hamulcowy i w sprzęgle. Sprzęgło chodzi teraz przyjemniej, kierownica też kręci się łatwiej, więc planowany efekt został osiągnięty
Do silnika trafił nowy olej, zdecydowałem się na Penrite HPR 5w40. Po remoncie prawdopodobnie spalanie oleju jest zerowe, aczkolwiek nie jestem w stanie tego stwierdzić na 100%, ponieważ miałem wyciek z mocowania bagnetu, który znowu trzeba było chałupniczo uszczelnić za pomocą kleju. Podejrzewam, że podczas remontu pan Mariusz musiał to zdemontować i nie wiedział, że jest tam zastosowany taki patent. Wymieniłbym tą rurkę ale płacenie za coś takiego prawie 300zł uważam za ponury żart
Ostatnio korzystając z pięknej zimowej pogody pstryknąłem kilka fotek mojemu brudnemu jak cholera pojazdowi
- zima
Ostatnio na facebookowej grupie pojawił się pomysł na dołożenie do auta elektrycznej nagrzewnicy z wersji z Dieslem pod maską, nagrzewnica już czeka, ciekawe czy fabrycznie są do niej pociągnięte wiązki, mam zamiar zgłębić temat w jakiś nadchodzący weekend, póki mamy zimę i może się ona okazać przydatna