Mazda3 BK 2.0 LF '05 Black Mica
Daj znać ile Ci poleży na tej politurze. U mnie na poli od Megs'a Soft99 Kiwami Black leżał lekko ponad miesiąc. Zastanawiam się teraz dać bez politury, może dłużej poleży...
Efekt uzyskałem bardzo fajny, duży plus!.
Skoro woda leży wylecieć na jakąś S-kę i przy 150 km/h woda spłynie.
Efekt uzyskałem bardzo fajny, duży plus!.
Skoro woda leży wylecieć na jakąś S-kę i przy 150 km/h woda spłynie.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Też pewnie za długo nie wytrzyma, nawet sprzedawca mówił, że po BlackHole woski nie będą się trzymać długo, ale patrząc na szybkość i łatwość jego nakładania może się trzymać miesiąc bo przyjemnością jest jego nakładanie
Wczoraj mały serwis, zalany nowy olej (Valvoline SynPower 5W30, filtr Knechta), do tego wymiana uszczelek pokrywy zaworów bo olej przedostawał się do świec, oraz kolejna próba uszczelnienia gniazda na bagnet, nowy oring za dużo nie zdziałał, nawet uciekało mi więcej niż przed jego wymianą, a jako że nie chciałem tak szybko pozbyć się nowej oliwy asekuracyjnie spróbowałem to uszczelnić sylikonem wysokotemperaturowym, jeśli to nie zadziała to chyba będę musiał poszukać nowej rurki bagnetu (ta wygląda jak by się nią ruda zainteresowała, chociaż nie mam porównania do rurki w dobrym stanie).
Jako że zawsze przy robocie zawsze musi mi wyjść dodatkowy wydatek to tym razem były to świece, po wymianie uszczelki chciałem je wytrzeć z oleju, jedna wykręciła się ostatni raz i zaczęła mi latać w niej porcelanka na boki (ah te Bosche... ), więc komplet HR7KPP33+ zastąpił NGK ITR6F13.
Na dniach wymiana filterków z LPG.
Mam też już praktycznie skompletowany zestaw do zabudowania tabletu, poza jednym adapterem, który od ładnych kilku dni jest w Katowicach ale jakoś nie potrafią mi go dostarczyć do drzwi, po zakończeniu sesji zacznę to zabudowywać, tak żeby na wyjazd w lipcu już był na miejscu
Wczoraj mały serwis, zalany nowy olej (Valvoline SynPower 5W30, filtr Knechta), do tego wymiana uszczelek pokrywy zaworów bo olej przedostawał się do świec, oraz kolejna próba uszczelnienia gniazda na bagnet, nowy oring za dużo nie zdziałał, nawet uciekało mi więcej niż przed jego wymianą, a jako że nie chciałem tak szybko pozbyć się nowej oliwy asekuracyjnie spróbowałem to uszczelnić sylikonem wysokotemperaturowym, jeśli to nie zadziała to chyba będę musiał poszukać nowej rurki bagnetu (ta wygląda jak by się nią ruda zainteresowała, chociaż nie mam porównania do rurki w dobrym stanie).
Jako że zawsze przy robocie zawsze musi mi wyjść dodatkowy wydatek to tym razem były to świece, po wymianie uszczelki chciałem je wytrzeć z oleju, jedna wykręciła się ostatni raz i zaczęła mi latać w niej porcelanka na boki (ah te Bosche... ), więc komplet HR7KPP33+ zastąpił NGK ITR6F13.
Na dniach wymiana filterków z LPG.
Mam też już praktycznie skompletowany zestaw do zabudowania tabletu, poza jednym adapterem, który od ładnych kilku dni jest w Katowicach ale jakoś nie potrafią mi go dostarczyć do drzwi, po zakończeniu sesji zacznę to zabudowywać, tak żeby na wyjazd w lipcu już był na miejscu
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Tablet w aucie, nie wygląda to jakoś idealnie, ponieważ pierwszy raz miałem do czynienia ze szpachlą (za pomocą której starałem się zrobić wykończenie), ale spełnia swoje zadanie. Zależało mi na tym, żeby mieć to zabudowane na wyjazd, a jak wszystko będzie działać jak trzeba to pomyślę o tym, żeby zrobić to jakoś ładniej Może za pomocą druku 3D. Tablet gaśnie w momencie wyciągania kluczyka ze stacyjki, uruchamia się po przekręceniu na zapłon, automatycznie zaczyna lecieć muzyka no i mam zawsze Yanosika na miejscu
Wymieniłem też filterki z LPG, założyłem belki dachowe, jutro dokładam box i Madzia gotowa do trasy
Wymieniłem też filterki z LPG, założyłem belki dachowe, jutro dokładam box i Madzia gotowa do trasy
Ostatnio edytowano 1 lip 2016, 08:25 przez expell, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Jak mam być szczery to masakrycznie to wygląda Jak już się bawić to trzeba było kombinować i wsadzić tablet w windę fabrycznej nawigacji tak jak robili to już niektórzy na forum. Chociaż podliczając koszty i tak dalej będę się upierać, że nie ma sensu kombinować i lepiej kupić gotową, dedykowaną stację multimedialną. Najnowszy Eonon jest na androidzie i ogólnie rzecz ujmując ma wszystkie funkcje tableta...
No mówię że wygląda jak wygląda, liczyłem się z taką opinią Na winde z ori nawigacji poluje od momentu jak kupiłem auto. Jeszcze na żadną nie trafiłem. A koszta? Tu w sumie wyszło 300zł (250 tablet, 30 drugi daszek żeby swojego nie ciąć jak by coś miało nie wyjść a reszta to rzeczy do okoła więc cenowo eanon mimo że jest dużo lepszy i ma wszystkie funkcje z kierownicy nie ma podejścia Jeśli kiedyś trafię winde to na pewno zamienię tą budę na nią, bo to struganie ani nie jest szybkie ani przyjemne
No ale zderzak tylny z kintaro ustrzelilem praktycznie za darmo (jeszcze nie założyłem bo trzeba go trochę dopiescic) to z winda też mam nadzieję że się kiedyś uda
No ale zderzak tylny z kintaro ustrzelilem praktycznie za darmo (jeszcze nie założyłem bo trzeba go trochę dopiescic) to z winda też mam nadzieję że się kiedyś uda
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Wygląda to przetragicznie Nadaje się na http://www.wiejski-tuning.pl/
+ za dobre chęci i zapał do pracy.
Może zamiast ori windy poszukaj kogoś, kto Ci to z żywicy ogarnie? Żeby było tak, jak jest w nowych M3 może?
+ za dobre chęci i zapał do pracy.
Może zamiast ori windy poszukaj kogoś, kto Ci to z żywicy ogarnie? Żeby było tak, jak jest w nowych M3 może?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
O nie, nie, tam nie chcemy
Właśnie za pomocą druku 3d chciałem to zrobić na tej zasadzie co w BM. Dostępne są w necie gotowe pliki z kieszeniami pod nexusa, trochę to przerobić i pomyśleć jak poskładać w całość. No ale to po powrocie.
Właśnie za pomocą druku 3d chciałem to zrobić na tej zasadzie co w BM. Dostępne są w necie gotowe pliki z kieszeniami pod nexusa, trochę to przerobić i pomyśleć jak poskładać w całość. No ale to po powrocie.
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Dawno nic nie pisałem to po kolei:
1. Wakacje – Madzia dzielnie pokonała trasę w obie strony, co ciekawe jadąc tą samą prędkością około 130km/h z boksem na dachu spalanie wyszło około 9l lpg (o który na południe od naszego kraju wcale nie ma tak łatwo, a najciekawiej było w Austrii, w okolicy Wiednia była chyba jedyna ze stacji z LPG w tamtej okolicy, oto sznurek do dystrybutora:
Poziom oleju na bagnecie po powrocie do domu się nie zmienił, więc myślałem, że mam problem z olejem z głowy, ale jednak nie, dziś po około 4,5tys km od wymiany wlałem resztę z tego co miałem kupione, bo na bagnecie już były rezerwy .
2. Przegląd – 1.08 Madzia przeszła przegląd, jedyne do czego się diagnosta przyczepił tylny sworzeń wahacza z przodu, już wymieniony na Febi bilstein. Całkiem przyjemna robota. Nad ubezpieczeniem się nawet nie rozwodzę bo to rozbój w biały dzień, w tym kraju młodociany kierowca z silnikiem większym niż 1.4 jest z góry traktowany jako wariat i morderca na drodze.
Dziś korzystając z pogody polakierowałem zaciski:
I szczerze powiedziawszy, gdyby przód chciał wyczyścić się tak dobrze jak czyścił się tył to zostawiłbym je niepolakierowanie, no ale nie chciał
I ostatnia rzecz: dorwałem ostatnio od znajomego folię przyciemniającą do lamp
No i się w efekcie zakochałem, jednak nie mam za bardzo talentu do klejenia folii i strasznie spartoliłem robotę Światła nie było jakoś przesadnie mniej jednak folia powinna być trochę jaśniejsza, już wyleciała z auta, została tylko na kierunkowskazach na błotnikach
1. Wakacje – Madzia dzielnie pokonała trasę w obie strony, co ciekawe jadąc tą samą prędkością około 130km/h z boksem na dachu spalanie wyszło około 9l lpg (o który na południe od naszego kraju wcale nie ma tak łatwo, a najciekawiej było w Austrii, w okolicy Wiednia była chyba jedyna ze stacji z LPG w tamtej okolicy, oto sznurek do dystrybutora:
Poziom oleju na bagnecie po powrocie do domu się nie zmienił, więc myślałem, że mam problem z olejem z głowy, ale jednak nie, dziś po około 4,5tys km od wymiany wlałem resztę z tego co miałem kupione, bo na bagnecie już były rezerwy .
2. Przegląd – 1.08 Madzia przeszła przegląd, jedyne do czego się diagnosta przyczepił tylny sworzeń wahacza z przodu, już wymieniony na Febi bilstein. Całkiem przyjemna robota. Nad ubezpieczeniem się nawet nie rozwodzę bo to rozbój w biały dzień, w tym kraju młodociany kierowca z silnikiem większym niż 1.4 jest z góry traktowany jako wariat i morderca na drodze.
Dziś korzystając z pogody polakierowałem zaciski:
I szczerze powiedziawszy, gdyby przód chciał wyczyścić się tak dobrze jak czyścił się tył to zostawiłbym je niepolakierowanie, no ale nie chciał
I ostatnia rzecz: dorwałem ostatnio od znajomego folię przyciemniającą do lamp
No i się w efekcie zakochałem, jednak nie mam za bardzo talentu do klejenia folii i strasznie spartoliłem robotę Światła nie było jakoś przesadnie mniej jednak folia powinna być trochę jaśniejsza, już wyleciała z auta, została tylko na kierunkowskazach na błotnikach
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Bierze Ci olej? To niedobrze... Dużo?
Folia spoko, ale jaśniejsza faktycznie będzie lepsza.
Folia spoko, ale jaśniejsza faktycznie będzie lepsza.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Teraz zalałem około 650ml (tyle mi zostało bo na wymianę kupiłem 5l), po około 4,5tys km. Ten silnik generalnie jest jakiś dziwny, raz bierze, raz nie bierze. Może po Polsce jeździć nie lubi, skoro za granicą nie łykał nic, chyba że tutaj za często go kręcę wyżej, nie dymi, pod autem plam nie ma, czarna magia. Ten olej mam, może zły.
No może jedno, dwa auta miały inne blachy... Generalnie na każdym postoju na całej trasie czułem się jak w kraju, bo 95% ludzi było z Polski, bardzo popularna opcja w tym roku na wakacje.
Na dniach będę mieć manometr do pomiaru kompresji to może to coś mi podpowie.
zelka napisał(a):i jeszcze powiedz, że same polaczki...
No może jedno, dwa auta miały inne blachy... Generalnie na każdym postoju na całej trasie czułem się jak w kraju, bo 95% ludzi było z Polski, bardzo popularna opcja w tym roku na wakacje.
Na dniach będę mieć manometr do pomiaru kompresji to może to coś mi podpowie.
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Trochę zly, powinien być A5/B5, chociaż znawcą nie jestem i nie wiem jaki to ma wpływ, że masz inne normy.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Sugerowałem się forum i instrukcją, w niej jest A3/A5. I tak po pomiarze kompresji będę musiał coś kupić więc może tym razem SynPower FE do Forda? Ma API SL i ACEA A5/B5, to jest ten który powinienem kupić wcześniej
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Nie musi być koniecznie A5. Niby mówią, że on jest jako "longlife", ale ja na to nie patrzę. U siebie leję Millersa z normą A5, ale mogę wlać i A3, bo producent dopuszcza użycie tego oleju. Ba, nawet nie wiem, czy Dexelia, na którym wyjechał nie była właśnie A3.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
A tak z ciekawości zanim zacznę mierzyć kompresję, czy może tu być jakiś związek z tym, że zamiast przewodu od odmy do przepustnicy mam wsadzony filterek? Oraz czy może to mieć jakiś wpływ na wyniki jakie otrzymam po pomiarach.
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Nie. Przepustnica i tak powinna być całkowicie otwarta podczas pomiaru.
Dobra i zła wiadomość. Dobra jest taka, że kompresja na każdym cylindrze powyżej 14 barów. Zła, że w tym momencie nie mam pomysłu gdzie szukać problemu. Zostaje obserwacja, może na podpiętej odmie będzie okej. W piątek jestem umówiony na przeniesienie korka wstydu pod klapkę więc w przyszłym tygodniu wpada nowy zderzak do tyłu
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Nowy zderzak na miejscu, jednak faktycznie warto jest być cierpliwym i czekać na okazje na allegro
Zderzak został już potraktowany plastidipem żeby wyglądał jak trzeba. Teraz tylko muszę ogarnąć jakąś większą końcówkę, bo ta która wcześniej wyglądała okej teraz najzwyczajniej w świecie się gubi Mam już nawet jedną do przymierzenia, chociaż obawiam się, że ta z kolei może być troszkę za wielka
Odblaski w zderzakach to ledy, lecz dalej zastanawiam się jak je podpiąć, na pewno nie chcę ich mieć jako postojowych, bardziej skłaniam się w stronę przeciwmgłowych. Zobaczymy. Foto:
Zderzak został już potraktowany plastidipem żeby wyglądał jak trzeba. Teraz tylko muszę ogarnąć jakąś większą końcówkę, bo ta która wcześniej wyglądała okej teraz najzwyczajniej w świecie się gubi Mam już nawet jedną do przymierzenia, chociaż obawiam się, że ta z kolei może być troszkę za wielka
Odblaski w zderzakach to ledy, lecz dalej zastanawiam się jak je podpiąć, na pewno nie chcę ich mieć jako postojowych, bardziej skłaniam się w stronę przeciwmgłowych. Zobaczymy. Foto:
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Czyli to nie jest zderzak z MPSa? Podobny do mojego taki
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości