Mazda3 BK 2.0 LF '05 Black Mica
No i wyszło.
Zawieszenie okej, ciężarki o których mówił Krystek07 też w porządku, a złapałem za półoś, a tam rezultat taki jak na filmiku:
Wniosek – łożysko podpory albo półoś do wymiany. Nie chciałem strzelać na ślepo więc pojechałem do Mazvagtech2 i dowiedziałem się, że jest to luz na wieloklinie, w czwartek po południu zostawiam auto na wymianę półosi i jednej końcówki drążka stabilizatora (niecałe 20tys km wytrzymała, kiepsko...)
W międzyczasie podpiąłem DRLe:
https://1drv.ms/v/s!ArACsKM8ATvE0k_SEaYHXFhaGe0P
Jakość filmiku kiepska bo ściągana z Facebookowego Messengera, ale istota została zachowana
I dorwałem
Angliki, w przyszłym miesiącu jak już prawdopodobnie będę po obronie składam jeden porządny komplet wykorzystując klosze z nich i resztę z moich. Zastanawiam się też czy nie zrobić wnętrza na czarno tak jak to miał u siebie koni1993
Zawieszenie okej, ciężarki o których mówił Krystek07 też w porządku, a złapałem za półoś, a tam rezultat taki jak na filmiku:
Wniosek – łożysko podpory albo półoś do wymiany. Nie chciałem strzelać na ślepo więc pojechałem do Mazvagtech2 i dowiedziałem się, że jest to luz na wieloklinie, w czwartek po południu zostawiam auto na wymianę półosi i jednej końcówki drążka stabilizatora (niecałe 20tys km wytrzymała, kiepsko...)
W międzyczasie podpiąłem DRLe:
https://1drv.ms/v/s!ArACsKM8ATvE0k_SEaYHXFhaGe0P
Jakość filmiku kiepska bo ściągana z Facebookowego Messengera, ale istota została zachowana
I dorwałem
Angliki, w przyszłym miesiącu jak już prawdopodobnie będę po obronie składam jeden porządny komplet wykorzystując klosze z nich i resztę z moich. Zastanawiam się też czy nie zrobić wnętrza na czarno tak jak to miał u siebie koni1993
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
To co, pół flaszki dla Krystka? Najważniejsze, że namierzone i mam nadzieję, że stuki nie będą już podnosić ciśnienia
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Po co Ci klosze od anglików? Nie lepiej spolerować swoje?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Moje są popękane, nie nadają się już do polerki bo ktoś kiedyś prawdopodobnie zrobił to nieumiejętnie i je przypalił przez co pojawiły się pęknięcia. Poza tym w jednej mam ułamany zaczep, a w anglikach wszystkie zaczepy są okej Plus do tego w cenie był komplet żarówek, wszystkich gumek, ślizgów, silniczki itd więc jak dobrze pójdzie to jeszcze wyjdę na plus
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Aaa, chyba, że tak. Może sobie angel eyes zrób przy okazji Ja się na to napaliłem strasznie. Bardziej mi się to podoba niż DRLe w migacze.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Po kilku problemach ostatecznie mam założoną inną półoś. Minęło kilka tygodni i kilka prób podejścia w warsztacie do tego tematu ale finalnie temat został zakończony. Ponoć do 3 BK 2.0 jest kilka rodzajów półosi które nie pasują zamiennie i były cyrki z dopasowaniem. Razem z nią zostały wymienione przednie łączniki oraz założyłem nową poduszkę tylną silnika z firmy Yamato (chociaż stara po demontażu wyglądała okej, a na aucie mogłem ją ruszać bez problemu ) Może oddam tą oem do zalania poliuretanem, się zobaczy. W aucie nastała relatywna cisza aż... przy krótkich ruchach kierownicy zaczął mi skrzypieć prawy macperson Mam nadzieję, ze to kwestia częstego podnoszenia na podnośniku ostatnimi czasy i przejdzie samo Górne mocowania też mają niecały rok więc jednak nie chciałbym już ich znów wymieniać
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Działaj, działaj. Skrzypienie może być wynikiem zastania auta, zrobi się nalot korozji i drze mordę. U mnie coś pstyka, obstawiam górę MacPhersona, ale czekam aż mnie bardziej zdenerwuje i nie będę miał wątpliwości.
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Panieee, po skrzypieniu nie ma już śladu od dawna, musiałem dokręcić mocowanie górne amortyzatora, jakimś cudem jak auto latało na podnośniku do góry się poluzowały
Na zdjęciu prace z wymiany chłodnicy, oraz zabrane lampy i do końca tygodnia mam zamiar z dwóch kompletów złożyć jeden nienaganny, o ile odbłyśniki będą w dobrym stanie. Btw ktoś się orientuje czy za wiązkę światła i jego odcięcie w zależne jest też od odbłyśnika w soczewce, czy jedynie od przesłony która jest w środku?
Na zdjęciu prace z wymiany chłodnicy, oraz zabrane lampy i do końca tygodnia mam zamiar z dwóch kompletów złożyć jeden nienaganny, o ile odbłyśniki będą w dobrym stanie. Btw ktoś się orientuje czy za wiązkę światła i jego odcięcie w zależne jest też od odbłyśnika w soczewce, czy jedynie od przesłony która jest w środku?
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
We wtorek odebrałem auto po regulacji luzów zaworowych robione w Mazvagtech w Jaworznie, jedynie 5 szklanek poszło do wymiany co patrząc na interwał od ostatniej kontroli i 80k km zrobionych na gazie jest całkiem dobrym wynikiem Byłem również w Davanti na ustawieniu pływaka tak żeby do butli wchodziło trochę więcej gazu bo był ustawiony nieprawidłowo (35 litrów do butli 50 litrowej). Chyba powoli muszę zacząć rozglądać się za nowym akumulatorem, w tym tygodniu mało jeździłem, co spowodowało dwa dni z rzędu potrzebę rozruchu z kabli, dziś przez noc akumulator był pod prostownikiem i zobaczymy czy to go trochę odratuje. Tak swoją drogą wie ktoś czy da się na akumulatorze z Varty odczytać datę produkcji? Jestem ciekaw ile ma lat.
W poprzednim poście chyba nikt nie zwrócił uwagi na lampy "w krecie"
W poprzednim poście chyba nikt nie zwrócił uwagi na lampy "w krecie"
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Ile zapłaciłeś za regulację zaworów?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Też mnie interesuje ta kwestia
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Koniec zimy więc pora była aby zająć się paroma rzeczami które nagromadziły się w ostatnim czasie
1. Ostatnio stuknęło 200 000km, razem z tym wydarzeniem wymiana oliwy (miała być dexelia ale na miejscu nie było więc powrót do Valvoline), wyczyszciłem również do porzadku przepustnicę i przepływomierz, po czym poleciałem w trasę do rodziny 300km, jadąc spokojnie, pierwszy raz od dawna wykręciłem spalanie niższe niż 10l gazu
2. Pozimowa inspekcja rudej, z dnia na dzień po umyciu zauważyłem coś takiego na progu:
Więc migusiem do blacharza/lakiernika zabić temat w zarodku, roboty nie było dużo więc temat zamknięty
3. Przez zimę dorwałem obie tylne furtki (moje kwalifikują się do wymiany, jedne gorsze widać na zdjęciu wyżej, a drugie zauważyłem, że zaczyna brać więc wziąłem przy okazji ). Trafiły mi się zdrowe sztuki z bodajże 2007 lub 2008 roku z rozbitego angielskiego MPSa, dostaną porządną konserwację od środka i mam nadzieję, że będę je mieć z głowy na jakiś czas Wymiana jakoś na dniach, najchętniej przełożyłbym je od razu, ale trzeba przełożyć przyciemnioną szybę
4. Założyłem (w końcu) koła letnie, a fabryczne nakrętki zastąpione zostały nakrętkami Volk Racing. Fotek brak bo samochód po ostatnim pyleniu sosen i piaskach z Sachary brudny jak fiks
5. Teraz rzeczy ciekawsze
Udało mi się w końcu dostać windę nawigacji
Tablet wewnątrz to Nexus 7, jednak jest to póki co wersja mocno testowa (noszę się z zamiarem pozbycia się baterii oraz muszę to jakoś do porządku poskładać w kwestiach oprogramowania, póki co latam sobie z Yanosikiem i Torque
Jako, że już mam tablet z obsługą urządzeń USB i w domu znalazłem grabber video to... Zamówiłem kamerkę Podepnę ją przy następnym grzebaniu przy tablecie
A jak już kombinowałem z poszukiwaniem plusa z wstecznych w bagażniku to jako pełne uzupełnienie tego systemu dołożyłem też magnetyczny czujnik parkowania:
Mam przygotowane jeszcze kilka punktów o których będę się chciał pochwalić ale to w swoim czasie jak reszta paczek do mnie przyjdzie
Z problemów z ostatniego okresu złapałem następny odprysk na szybie od kamyczka. Coraz mocniej również zaczynam się zastanawiać nad oddaniem silnika na zrobienie pierścieni i możliwe że jeszcze przed okresem wakacyjnym to zrobię.
1. Ostatnio stuknęło 200 000km, razem z tym wydarzeniem wymiana oliwy (miała być dexelia ale na miejscu nie było więc powrót do Valvoline), wyczyszciłem również do porzadku przepustnicę i przepływomierz, po czym poleciałem w trasę do rodziny 300km, jadąc spokojnie, pierwszy raz od dawna wykręciłem spalanie niższe niż 10l gazu
2. Pozimowa inspekcja rudej, z dnia na dzień po umyciu zauważyłem coś takiego na progu:
Więc migusiem do blacharza/lakiernika zabić temat w zarodku, roboty nie było dużo więc temat zamknięty
3. Przez zimę dorwałem obie tylne furtki (moje kwalifikują się do wymiany, jedne gorsze widać na zdjęciu wyżej, a drugie zauważyłem, że zaczyna brać więc wziąłem przy okazji ). Trafiły mi się zdrowe sztuki z bodajże 2007 lub 2008 roku z rozbitego angielskiego MPSa, dostaną porządną konserwację od środka i mam nadzieję, że będę je mieć z głowy na jakiś czas Wymiana jakoś na dniach, najchętniej przełożyłbym je od razu, ale trzeba przełożyć przyciemnioną szybę
4. Założyłem (w końcu) koła letnie, a fabryczne nakrętki zastąpione zostały nakrętkami Volk Racing. Fotek brak bo samochód po ostatnim pyleniu sosen i piaskach z Sachary brudny jak fiks
5. Teraz rzeczy ciekawsze
Udało mi się w końcu dostać windę nawigacji
Tablet wewnątrz to Nexus 7, jednak jest to póki co wersja mocno testowa (noszę się z zamiarem pozbycia się baterii oraz muszę to jakoś do porządku poskładać w kwestiach oprogramowania, póki co latam sobie z Yanosikiem i Torque
Jako, że już mam tablet z obsługą urządzeń USB i w domu znalazłem grabber video to... Zamówiłem kamerkę Podepnę ją przy następnym grzebaniu przy tablecie
A jak już kombinowałem z poszukiwaniem plusa z wstecznych w bagażniku to jako pełne uzupełnienie tego systemu dołożyłem też magnetyczny czujnik parkowania:
Mam przygotowane jeszcze kilka punktów o których będę się chciał pochwalić ale to w swoim czasie jak reszta paczek do mnie przyjdzie
Z problemów z ostatniego okresu złapałem następny odprysk na szybie od kamyczka. Coraz mocniej również zaczynam się zastanawiać nad oddaniem silnika na zrobienie pierścieni i możliwe że jeszcze przed okresem wakacyjnym to zrobię.
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
expell napisał(a):Coraz mocniej również zaczynam się zastanawiać nad oddaniem silnika na zrobienie pierścieni i możliwe że jeszcze przed okresem wakacyjnym to zrobię.
Bierze olej? Ile?
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Za dużo, jak kupuje olej to biorę dwie banki, jedna na wymianę drugą na dolewki Ale mam nakręcone już ponad 80 tys na gazie więc chyba jestem w stanie to zrozumieć, oszczędności na paliwie już dawno odłożyły się na ten remont (a nawet jakoś na dwa takie o ile dobrze kalkuluję).
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości