Mazda3 BK 2.0 LF '05 Black Mica
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Błotnik mam już naprostowany, w poniedziałek mam umówionego lakiernika i teraz liczę na waszą radę:
za całość którą mam do roboty (tzn blacha plus zderzak) powiedział mi 600zł, zastanawiam się, czy zamiast dać 300zł na malowanie zderzaka nie lepiej poczekać i poszukać na allegro innego zderzaka (np z MPSa – pewnie złoty graal ale nigdzie mi się nie spieszy), który może trafić się pod kolor?
I swoją drogą, ile było czarnych kolorów w 3bk? 16W i jeszcze jakiś? Żebym przy ewentualnym kupnie się nie zdziwił, że czarny nie jest czarnym
Dopisano 5 gru 2015, 12:08:
I jeszcze jedno, póki co na alledrogo rzuciły mi się w oczy dwa zderzaki, jeden z MPSa, drugi ze Sporta, lecz oba bez dolnych dokładek. Czy w obu przypadkach jest to powód, dla którego jeszcze nikt ich nie kupił ? Jeszcze cięższy temat niż sam zderzak?
za całość którą mam do roboty (tzn blacha plus zderzak) powiedział mi 600zł, zastanawiam się, czy zamiast dać 300zł na malowanie zderzaka nie lepiej poczekać i poszukać na allegro innego zderzaka (np z MPSa – pewnie złoty graal ale nigdzie mi się nie spieszy), który może trafić się pod kolor?
I swoją drogą, ile było czarnych kolorów w 3bk? 16W i jeszcze jakiś? Żebym przy ewentualnym kupnie się nie zdziwił, że czarny nie jest czarnym
Dopisano 5 gru 2015, 12:08:
I jeszcze jedno, póki co na alledrogo rzuciły mi się w oczy dwa zderzaki, jeden z MPSa, drugi ze Sporta, lecz oba bez dolnych dokładek. Czy w obu przypadkach jest to powód, dla którego jeszcze nikt ich nie kupił ? Jeszcze cięższy temat niż sam zderzak?
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Znaleziene dokładki do tylnego zderzaka graniczy z cudem. Sam zderzak z MPS-a to kwestia budżetu, jeżeli masz kasę, to problem z głowy, jeżeli zależy Ci na jak najniższej cenie to już kwestia czasu i dobrego refleksu na allegro czy olx
- Od: 5 cze 2014, 20:57
- Posty: 209 (4/6)
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)
Fiat Punto 55 SX, 96'
Dawno nic tu nie pisałem więc może po kolei:
Bok polakierowany, z roboty jestem zadowolony, tak jak pisałem wcześniej zderzaka nie lakierowałem, ponieważ wolę poszukać jakiegoś ciekawszego, a zadrapanie które mam na tym nie jest aż tak bardzo rzucające się w oczy.
Moje dzieciątko bożonarodzeniowe przywiozło mi z UK nakładki na pedały oraz nakrętki na wentyle, nakładki już na aucie (wiem, syf jak zwykle ale nie ma kiedy do porządku odkurzyć )
Do tego kilka dni temu mój znajomy testowo kupił sobie ledy H7, tego samego dnia wieczorem doszedł do wniosku, że odsyła je do sprzedawcy (były to dosyć tanie i byle jakie, 7zł/sztuka a kupił ich kilka). Nie dawały praktycznie żadnego światła (Astra G), powiedziałem mu, żeby dał mi przymierzyć bo może w soczewkach będzie inaczej. Oświetlenie tragedia, jak bym zmienił obie to postojówki chyba więcej światła mi dawały. Za to idealnie białe światło w soczewce i postojówkach z ledów wygląda oszałamiająco, aż się zacząłem zastanawiać, czy sobie takich ładnych białych zenonów nie kupić . Wstawiłbym zdjęcie jak świecą mi aktualne żarówki, oraz te ledowe, ale to drugie zdjęcie wyglądałoby jak przygody murzynka w kopalni, zero światła
No i zamówiłem sobie wczoraj bagażnik dachowy, będę go na 30 potrzebować, ciekawe czy zdąży przyjść...
Bok polakierowany, z roboty jestem zadowolony, tak jak pisałem wcześniej zderzaka nie lakierowałem, ponieważ wolę poszukać jakiegoś ciekawszego, a zadrapanie które mam na tym nie jest aż tak bardzo rzucające się w oczy.
Moje dzieciątko bożonarodzeniowe przywiozło mi z UK nakładki na pedały oraz nakrętki na wentyle, nakładki już na aucie (wiem, syf jak zwykle ale nie ma kiedy do porządku odkurzyć )
Do tego kilka dni temu mój znajomy testowo kupił sobie ledy H7, tego samego dnia wieczorem doszedł do wniosku, że odsyła je do sprzedawcy (były to dosyć tanie i byle jakie, 7zł/sztuka a kupił ich kilka). Nie dawały praktycznie żadnego światła (Astra G), powiedziałem mu, żeby dał mi przymierzyć bo może w soczewkach będzie inaczej. Oświetlenie tragedia, jak bym zmienił obie to postojówki chyba więcej światła mi dawały. Za to idealnie białe światło w soczewce i postojówkach z ledów wygląda oszałamiająco, aż się zacząłem zastanawiać, czy sobie takich ładnych białych zenonów nie kupić . Wstawiłbym zdjęcie jak świecą mi aktualne żarówki, oraz te ledowe, ale to drugie zdjęcie wyglądałoby jak przygody murzynka w kopalni, zero światła
No i zamówiłem sobie wczoraj bagażnik dachowy, będę go na 30 potrzebować, ciekawe czy zdąży przyjść...
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Mały update, byłem dzisiaj u magika od regeneracji reflektorów samochodowych i... mam do wymiany oba klosze z przodu . Poza tym, że są one porysowane z zewnątrz co dałoby się ogarnąć bez problemu, to jeszcze są spękane wewnątrz, strona pasażera mniej, a strona kierowcy woła o pomstę do nieba, nawet zauważyliśmy, że jest pęknięty pionowo w miejscu gdzie świeci soczewka.
Patrząc na ceny porządnych lamp doszedłem do wniosku, że spróbuję dostać na alledrogo połamane lampy z ładnymi kloszami (są w granicach 60-80zł, znalazłem nawet jedną aukcję, na której był sam klosz), wstępnie ustaliliśmy, że chyba najlepszą opcją będzie złożenie z czterech lamp dwóch. Wziąć co najlepsze z nich i zrobić w pełni zregenerowany komplet, wycenił mi taką robotę na 240 zł, jeśli dostanę niedrogo wcześniej wspomniane uszkodzone, to powinienem się w 400 zł za całość zamknąć.
Jak myślicie, jest to dobry pomysł? Jeśli tak, to nie ma ktoś może do odsprzedania uszkodzonych lamp, lub nawet samych kloszów ?
Patrząc na ceny porządnych lamp doszedłem do wniosku, że spróbuję dostać na alledrogo połamane lampy z ładnymi kloszami (są w granicach 60-80zł, znalazłem nawet jedną aukcję, na której był sam klosz), wstępnie ustaliliśmy, że chyba najlepszą opcją będzie złożenie z czterech lamp dwóch. Wziąć co najlepsze z nich i zrobić w pełni zregenerowany komplet, wycenił mi taką robotę na 240 zł, jeśli dostanę niedrogo wcześniej wspomniane uszkodzone, to powinienem się w 400 zł za całość zamknąć.
Jak myślicie, jest to dobry pomysł? Jeśli tak, to nie ma ktoś może do odsprzedania uszkodzonych lamp, lub nawet samych kloszów ?
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Uszkodzenie powstało przez polerowanie czy po prostu były już w tak złym stanie Pytam bo sam planuję podobny zabieg, ale na próbę (fachowca) spolerowałem auta w drugim mniej kochanym aucie I wyszła bajka
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Ja od kupna nie polerowałem, jak kupowałem to widziałem, że nie jest najlepiej z nimi i tak jak napisałem w pierwszym poście planowałem je wypolerować, ale jednak by to im nie pomogło .
Osoba u której byłem powiedziała mi, że prawdopodobnie właśnie to powstało w wyniku nieumiejętnej polerki i to by się zgadzało bo mój brat kiedyś próbował sobie spolerować stare klosze z Alfy i efekt był wizualnie podobny, za duże obroty, źle dobrany papier, mało wody czy coś i potem się dzieją takie kwiatki
Osoba u której byłem powiedziała mi, że prawdopodobnie właśnie to powstało w wyniku nieumiejętnej polerki i to by się zgadzało bo mój brat kiedyś próbował sobie spolerować stare klosze z Alfy i efekt był wizualnie podobny, za duże obroty, źle dobrany papier, mało wody czy coś i potem się dzieją takie kwiatki
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Dzień kobiet, na felgi z RX8 trafiły dziś nowe oponki, kupiłem Matador MP47 Hectorra 3 225/40, pewnie mało kto kojarzy firmę, ale zdecydowałem się na nie bo już jeden komplet w mojej rodzinie był objeżdżony i bardzo dobrze się spisał. Teraz nic tylko czekać na ustabilizowanie się wiosennej pogody
Z ciekawostek:
– felgi okute były w opony Bridgestone Potenza RE040, w jednej był gwóźdź, który zauważył mój brat oglądając je podczas czekania na mandat Oczywiście poza tym bieżnik był już na pewno poniżej 3mm więc tak czy siak trafiłyby na śmietnik ale jakoś go wcześniej nie zauważyłem .
– mają założone czujniki ciśnienia, strzelam, że Mazdowskie lecz żadnego z nich pożytku bo u mnie nie ma chyba TPMS
Z ciekawostek:
– felgi okute były w opony Bridgestone Potenza RE040, w jednej był gwóźdź, który zauważył mój brat oglądając je podczas czekania na mandat Oczywiście poza tym bieżnik był już na pewno poniżej 3mm więc tak czy siak trafiłyby na śmietnik ale jakoś go wcześniej nie zauważyłem .
– mają założone czujniki ciśnienia, strzelam, że Mazdowskie lecz żadnego z nich pożytku bo u mnie nie ma chyba TPMS
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Felgi od kilku dni na aucie, muszę przyznać, że na oponach 225/40 nie czuję praktycznie żadnej różnicy w wygodzie jeżdżenia. Zająłem się też męczącym pukaniem pukaniem w przednim zawieszeniu, winne okazały się sworznie wahacza dolnego z obu stron, wprasowane zostały dwie sztuki firmy MOOG i zrobiona zbieżność.
Fotek póki co nie wrzucam, bo nie koza niemiłosierna , garaż już mi się zwolnił po zimie więc gdzieś w połowie miesiąca zamontuję Eibachy i jeśli pogoda pozwoli zajmę się wyczyszczeniem i zabezpieczeniem lakieru. Póki co korzystając z kilku godzin ładnej pogody w końcu ogarnąłem tylko wnętrze, posprzątane i wymienione przepalone żaróweczki z "zestawu palacza" (fojercok + aszynbecher ).
A i jeszcze jedno, jak wam się widzi takie podświetlenie tablicy? Jest chociaż trochę mocniejsze niż u Was (w odniesieniu do ludzi którzy mają tam wsadzone żarówki ledowe)?
Fotek póki co nie wrzucam, bo nie koza niemiłosierna , garaż już mi się zwolnił po zimie więc gdzieś w połowie miesiąca zamontuję Eibachy i jeśli pogoda pozwoli zajmę się wyczyszczeniem i zabezpieczeniem lakieru. Póki co korzystając z kilku godzin ładnej pogody w końcu ogarnąłem tylko wnętrze, posprzątane i wymienione przepalone żaróweczki z "zestawu palacza" (fojercok + aszynbecher ).
A i jeszcze jedno, jak wam się widzi takie podświetlenie tablicy? Jest chociaż trochę mocniejsze niż u Was (w odniesieniu do ludzi którzy mają tam wsadzone żarówki ledowe)?
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Lubię ledy na podświetleniu tablicy, ale nie nawidzę jak zaczynają mrugać... To jest takie wkurzające, najprawdopodobniej to zależy od jakości, ale mimo to jeżdzę na zwykłych postojówkach na tablicy.
Co do Twoich, ogólnie nie różnią się za bardzo od zwykłych żarówek, bynajmniej na zdjęciu tak to wygląda.
Co do Twoich, ogólnie nie różnią się za bardzo od zwykłych żarówek, bynajmniej na zdjęciu tak to wygląda.
- Od: 9 lis 2015, 21:04
- Posty: 38
- Skąd: Opoczno/Łódź
- Auto: Mazda 3 Z6 '07
Mnie juz coraz bardziej denerwuja przepalajace sie ciagle zaroweczki podswietlenia tablicy. To co byscie polecili? Nie lubie niebieskiego podswietlenia. Musi byc czyste biale .
expell co tam konkretnie jest bo na zdjeciu ladnie poswietlaja?
expell co tam konkretnie jest bo na zdjeciu ladnie poswietlaja?
Pasek ledowy w siliconie polecam zamontować. Ciepłą barwę i nic nie mruga, nie pali się.
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
talk_about85 maksymalnie proste i tanie, znalazłem je w jakimś temacie na forum:
http://allegro.pl/postojowki-led-t10-w5 ... 80275.html
Mam je w środku, w postojówkach z przodu (już dosyć długo) i teraz w podświetleniu tablicy, wcześniej w podświetleniu tablicy miałem takie i jedyne co podświetlały to dwie literki nad którymi były, a nawet nie do końca:
http://wildcar.pl/123-396-thickbox/zarowki-w5w-t10-1-led.jpg
Żeby jeszcze trochę polepszyć efekt to zrobiłem sobie za pomocą folii aluminiowej odbłyśniki (pokryłem nimi plastikową część lampki od środka, żeby potęgowała światło.
To by trzeba mieć jeszcze te pierwsze z przodu
http://allegro.pl/postojowki-led-t10-w5 ... 80275.html
Mam je w środku, w postojówkach z przodu (już dosyć długo) i teraz w podświetleniu tablicy, wcześniej w podświetleniu tablicy miałem takie i jedyne co podświetlały to dwie literki nad którymi były, a nawet nie do końca:
http://wildcar.pl/123-396-thickbox/zarowki-w5w-t10-1-led.jpg
Żeby jeszcze trochę polepszyć efekt to zrobiłem sobie za pomocą folii aluminiowej odbłyśniki (pokryłem nimi plastikową część lampki od środka, żeby potęgowała światło.
dicon napisał(a):drugich ksenonów
To by trzeba mieć jeszcze te pierwsze z przodu
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Ano, nie zauważyłem, że masz wyposażenie Active a nie Top
Ja osobiście polecam diody renomowanych producentów tj. Cree, Edison, Epistar, Osram, ewentualnie Philips. Swoje kosztują, ale prędko się nie zużyją W ostateczności jakieś diody na soczewkach
Ja osobiście polecam diody renomowanych producentów tj. Cree, Edison, Epistar, Osram, ewentualnie Philips. Swoje kosztują, ale prędko się nie zużyją W ostateczności jakieś diody na soczewkach
- Od: 5 cze 2014, 20:57
- Posty: 209 (4/6)
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)
Fiat Punto 55 SX, 96'
Wczoraj załatwiłem kwestię dziurawego wydechu, z dedykowanym tłumikiem końcowym do 2.0, temat generalnie średni bo żaden z bardziej znanych producentów go nie produkuje, zakupiłem ten:
http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-mazda ... 37787.html
Chciałem wziąć wersję z blachy kwasoodpornej tak jak jest opisane na końcu aukcji, jednak temat przeciągnąłby się w czasie, bo ponoć Polmostrów nie wyprodukuje jednej sztuki specjalnie dla mnie . Stara pucha była już tak przegnita (http://i.imgur.com/h6IKM9T.jpg – na jesień jeszcze było okej, lekko puszczało na łączeniu), że w środku głowę urywało w zakresie 2.5 – 3 tys obrotów.
Tłumik przypasował bez problemu, nie trzeba było robić żadnych przeróbek więc jak by ktoś chciał zostać przy serii to polecam, nawet rura wylotowa z drugiej aukcji ma praktycznie identyczną końcówkę co oryginał.
Dodatkowo nie wiem czy to placebo, czy efekt tego, że wydech został uszczelniony ale mam wrażenie, że lepiej przyspiesza z niskich obrotów, tak jak wtedy gdy ją kupiłem, ma to jakieś powiązania?
Dodatkowo wymieniłem oring na bagnecie, mam nadzieję, że tam już nie będą się pojawiać wycieki.
http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-mazda ... 37787.html
Chciałem wziąć wersję z blachy kwasoodpornej tak jak jest opisane na końcu aukcji, jednak temat przeciągnąłby się w czasie, bo ponoć Polmostrów nie wyprodukuje jednej sztuki specjalnie dla mnie . Stara pucha była już tak przegnita (http://i.imgur.com/h6IKM9T.jpg – na jesień jeszcze było okej, lekko puszczało na łączeniu), że w środku głowę urywało w zakresie 2.5 – 3 tys obrotów.
Tłumik przypasował bez problemu, nie trzeba było robić żadnych przeróbek więc jak by ktoś chciał zostać przy serii to polecam, nawet rura wylotowa z drugiej aukcji ma praktycznie identyczną końcówkę co oryginał.
Dodatkowo nie wiem czy to placebo, czy efekt tego, że wydech został uszczelniony ale mam wrażenie, że lepiej przyspiesza z niskich obrotów, tak jak wtedy gdy ją kupiłem, ma to jakieś powiązania?
Dodatkowo wymieniłem oring na bagnecie, mam nadzieję, że tam już nie będą się pojawiać wycieki.
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
#postpodpostemchybanudnytemat
Eibachy trafiły na samochód, razem z nimi na tył musiał wpaść jeden nowy łącznik stabilizatora (bo mimo że były dosyć świeże to w jednym wyrobiłem gniazdo na imbus), oraz dwa nowe łączniki na przód, bo były tak oblepione antykorozją, że nie chciało mi się z nimi bawić, tutaj kupiłem z firmy CTR (stosowałem je w poprzenim samochodzie, mają jeden niekwestionowany plus – nie ma gniazda na imbus tylko podkładkę na klucz płaski i generalnie części tej firmy mają dobrą opinię)
Tył miałem poskładany kilkadziesiąt km wcześniej dlatego już jest fajnie ułożony i z dwiema kobietami na tylnej kanapie wygląda to tak:
Prawdopodobnie jutro o ile będzie pogoda zajmę się uporządkowaniem lakieru, zobaczymy co zdziała PB Black Hole, w końcu na niedzielę w Bielsku trzeba jakkolwiek wyglądać
Dodatkowo wpadł mi pomysł na zamontowanie tabletu, tylko muszę znaleźć jakiegoś znajomego, który ma obeznanie z rzeźbieniem w plastiku, stosowaniu włókna szklanego itp do pomocy
Eibachy trafiły na samochód, razem z nimi na tył musiał wpaść jeden nowy łącznik stabilizatora (bo mimo że były dosyć świeże to w jednym wyrobiłem gniazdo na imbus), oraz dwa nowe łączniki na przód, bo były tak oblepione antykorozją, że nie chciało mi się z nimi bawić, tutaj kupiłem z firmy CTR (stosowałem je w poprzenim samochodzie, mają jeden niekwestionowany plus – nie ma gniazda na imbus tylko podkładkę na klucz płaski i generalnie części tej firmy mają dobrą opinię)
Tył miałem poskładany kilkadziesiąt km wcześniej dlatego już jest fajnie ułożony i z dwiema kobietami na tylnej kanapie wygląda to tak:
Prawdopodobnie jutro o ile będzie pogoda zajmę się uporządkowaniem lakieru, zobaczymy co zdziała PB Black Hole, w końcu na niedzielę w Bielsku trzeba jakkolwiek wyglądać
Dodatkowo wpadł mi pomysł na zamontowanie tabletu, tylko muszę znaleźć jakiegoś znajomego, który ma obeznanie z rzeźbieniem w plastiku, stosowaniu włókna szklanego itp do pomocy
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
1. Mycie
2. Glinka
3. Mycie
4. PB Black Hole
5. Soft99 Luxury Gloss
Po zabawie auto gładkie jak niemowlęcia, to co ściągała glinka z dachu i klapy bagażnika to aż sam byłem w szoku, chyba byłem pierwszą osobą która glinkowała ten lakier. Pora roku taka, że góra dwie godziny po skończeniu auto było całe w pyłkach, ale wosk od S99 działa tak dobrze, że wystarczyło dmuchnąć i większość leciała dalej . Efekt kropelkowania też całkiem okej, dziś w nocy padało, jak widać dookoła już jest sucho, auta suche a na moim dalej woda leży
2. Glinka
3. Mycie
4. PB Black Hole
5. Soft99 Luxury Gloss
Po zabawie auto gładkie jak niemowlęcia, to co ściągała glinka z dachu i klapy bagażnika to aż sam byłem w szoku, chyba byłem pierwszą osobą która glinkowała ten lakier. Pora roku taka, że góra dwie godziny po skończeniu auto było całe w pyłkach, ale wosk od S99 działa tak dobrze, że wystarczyło dmuchnąć i większość leciała dalej . Efekt kropelkowania też całkiem okej, dziś w nocy padało, jak widać dookoła już jest sucho, auta suche a na moim dalej woda leży
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: PitrekT i 24 gości