Mazda3 BM SH-VPTS '14 Sport Nav + Eibach
Darow, a możesz po krótce opisać co obejmuje pierwszy przegląd? Ten po 20 tys. km. Oprócz oleju, filtrów to jeszcze coś sprawdzają, dokrecaja w razie potrzeby czy niet?
Kliszek M3 napisał(a):Darow, a możesz po krótce opisać co obejmuje pierwszy przegląd? Ten po 20 tys. km. Oprócz oleju, filtrów to jeszcze coś sprawdzają, dokrecaja w razie potrzeby czy niet?
U mnie tylko olej zmienili. Prosiłem o rotację opon i nowszą wersję oprogramowania, to opon nie dotknęli (bo nie wchodziło to w zakres przeglądu mimo, że obiecali że przełożą) a oprogramowanie również nie zmienione, bo język był ustawiony na Polski. Paranoja, za samą zmianę oleju 207 funtów... A, i jeszcze miał być 0w30 Mazdy, a wlali jakiegoś Shella 5w30 – zapomnieli technika powiadomić. I weź tu zaufaj ASO. Przynajmniej widać było, że olej spuszczony i filtr nowy, więc coś zrobili.
Jeżeli chcesz, żeby zrobili coś extra musisz dopilnować, żeby to było dopisane do zlecenia, w innym przypadku nie możesz im nawet błędu wytknąć bo "Panie, nie było na zleceniu to nie robiłem".
- Od: 14 cze 2006, 00:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Mi koleś wciskal że u nich przeglądy są wyjątkowe, że płaci się te 1000 zł +/–, ale sprawdzają czy wszystko jak należy pracuje, zawieszenie, silnik, hamulce itd. Jak trzeba to dokrecaja, poprawiają itp. Czas pokaże. Dowiem się za 5 tys. km
PS: co ile km przerzuca się oponki z przodu na tył? W instrukcji jest napisane że co 10 tys. km lub częściej. Nie przesadzili?
PS: co ile km przerzuca się oponki z przodu na tył? W instrukcji jest napisane że co 10 tys. km lub częściej. Nie przesadzili?
Kliszek M3 napisał(a):Mi koleś wciskal że u nich przeglądy są wyjątkowe, że płaci się te 1000 zł +/–, ale sprawdzają czy wszystko jak należy pracuje, zawieszenie, silnik, hamulce itd. Jak trzeba to dokrecaja, poprawiają itp. Czas pokaże. Dowiem się za 5 tys. km
PS: co ile km przerzuca się oponki z przodu na tył? W instrukcji jest napisane że co 10 tys. km lub częściej. Nie przesadzili?
No maja jakas tam checkliste ale dla mnie to sciema. Mi znalezli klocki z przodu, ze niby maja 5mm – nie chcialo mi sie sprawdzac czy ma to pokrycie w rzeczywistosci. Reszta byla OK. Nie ma wg. mnie szans zeby sami z wlasnej inicjatywy cos zrobili. Ale auto pod wzgledem not serwisowych powinni sprawdzic bez pytania, moze o to chodzilo panu zachwalajacemu wlasny serwis. Tez trafilem na duzo mowiacego, malo wiedzacego...
Gdyby w UK byly obowiazkowe zimowki opony rotowal bym co sezon, rowno by sie zuzywaly i na dluzej starczaly. Chyba na tym polega idea zamiany opon miejscami.
- Od: 14 cze 2006, 00:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Czyli zmieniając na letnie powinienem już na tył wrzucić przednie... no dobra dzięki po serwisie dam znać jak to u nas wygląda. Chociaż wątpię, że po notach sprawdzają, pewnie dopiero wtedy gdy właściciel wyhaczy jakąś nieprawidłowość.
Marianek napisał(a):Mam podobne już podejście do odprysków. BR-Performance 6 już zrobili, wygląda obiecująco. Z takich firm to u nas bardziej polecają http://www.dvxperformance.be/stage/mazd ... yactiv-d/1 Jak się zdecydujesz i będziesz, daj znać
Niestety ja nie ruszę przez 5 lat ze względu na gwarancje i mi póki co wystarcza 150 KM 380nm
Miedzy M3 a M6 jest jakas roznica w ECU? Watpie ... tutaj wynik BR-P www.br-performance.be/en-be/chiptuning/ ... kyactiv-d/
Darow jak wlali Tobie ten olej to jedz do nich i niech zmieniają na taki jaki instrukcja przewiduje. Ten silnik mam mieć taki jak producent przewidział i ze względu na poprzednie problemy 2.2 nie wskazane jest stosowanie innych. Tak samo jest z filtrem oleju, musi być koniecznie ten stosowany przez Mazdę i zaprojektowany do tego silnika, nie ma zamiennika do niego. Jeśli odmówią pisz skargę do MMUK że ASO że nie przeprowadzono przeglądu zgodnie z instrukcją, olej nie ten, co naraża Ciebie z ich powodu na uszkodzenie auta.
Co do ECU 3 i 6 trudno powiedzieć, ta druga firma je robi, ECU jak EKU ciekawe co z osprzętem. 3 m na pewno trochę inny wydech jak 6 a co za tym idzie i kolektor.
Co do ECU 3 i 6 trudno powiedzieć, ta druga firma je robi, ECU jak EKU ciekawe co z osprzętem. 3 m na pewno trochę inny wydech jak 6 a co za tym idzie i kolektor.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 13:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Marianek, ten Shell niby spełnia wymagania Skyactiv-D i jest dopuszczony do użytku. Technik pokazywał mi specyfikację, oczywiście po tym jak się o nią upomniałem. Podobno leją go do każdej Mazdy jaką serwisują – w UK ludzie ufają serwisom albo są totalnie zieloni w temacie. Filtr oczywiście oryginalny, innego bym im nie przepuścił.
Piotrekkk1985, prowadziłem luźną wymianę mailową z BP, przekazano mi że nie mają hasła do ECU bo jest inne w każdym modelu. Czy to prawda nie mam pojęcia, nie znam się na tym.
Piotrekkk1985, prowadziłem luźną wymianę mailową z BP, przekazano mi że nie mają hasła do ECU bo jest inne w każdym modelu. Czy to prawda nie mam pojęcia, nie znam się na tym.
- Od: 14 cze 2006, 00:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
darow napisał(a):Marianek, ten Shell niby spełnia wymagania Skyactiv-D i jest dopuszczony do użytku. Technik pokazywał mi specyfikację, oczywiście po tym jak się o nią upomniałem.
Ale czy przez Mazdę? U nas nie wolno lać innych olei w Diesla jak ten wskazany przez centrale.
Co kraj to obyczaj ale po pierwszych przygodach diesla lepiej tego pilnować.
Z tego co ktoś kiedyś mówił u was w UK leją to co maja w warsztatach, najczęściej to co mają zakontraktowane.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 13:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Maly update z racji krotkich dni i ogolnie panujacych ciemnosci.
Instalacja banalnie prosta, pasek LED + oprawka do zarowki w12w – zadnych zmian w instalacji samochodu. Swieci lepiej niz zestaw LED do wnetrza.
Instalacja banalnie prosta, pasek LED + oprawka do zarowki w12w – zadnych zmian w instalacji samochodu. Swieci lepiej niz zestaw LED do wnetrza.
- Od: 14 cze 2006, 00:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Odkopię trupa
Przymierzam się do zmiany felg i takie oto mi chodzą po głowie
Te pierwsze to jakis noname "Project A" 18" x 8 ET42
Kolejne to MAK 18" x 8 ET40
Ogólnie mają być 2 kolorowe (czarne lub gun metal) z polerowanym rantem i w miarę przypominać oryginalne 18". Może jakieś sugestie?
Przymierzam się do zmiany felg i takie oto mi chodzą po głowie
Te pierwsze to jakis noname "Project A" 18" x 8 ET42
Kolejne to MAK 18" x 8 ET40
Ogólnie mają być 2 kolorowe (czarne lub gun metal) z polerowanym rantem i w miarę przypominać oryginalne 18". Może jakieś sugestie?
- Od: 14 cze 2006, 00:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Żadnych nołnajmów.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 13:36
- Posty: 3818 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Takie ładne autko sąsiadka sobie sprawiła. Auto jak auto, ale felgi miało ładne
A, że pomysł nowych felg upadł (nie chciało mi się dopłacać do ubezpieczenia przez kolejne dajmy na to 7 lat), to obecne się pomalowały na całkiem podobny kolor
I już jest miód malina
Jeszcze tylko zaciski na czarno i będzie komplet
A, że pomysł nowych felg upadł (nie chciało mi się dopłacać do ubezpieczenia przez kolejne dajmy na to 7 lat), to obecne się pomalowały na całkiem podobny kolor
I już jest miód malina
Jeszcze tylko zaciski na czarno i będzie komplet
- Od: 14 cze 2006, 00:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Jak na "zróbcie chromowane w kolorze machine grey" wyszło całkiem nieźle. Przytarcie krawężnika ładnie zniwelowali, a i cena jak na warunki UK była znośna. Aczkolwiek nie mam pojęcia jak z trwałością.
Podoba mi się czarny środek – syfu tak nie będzie widać.
Za to chyba trochę za bardzo się świecą – nie mogę się do tego przyzwyczaić.
Podoba mi się czarny środek – syfu tak nie będzie widać.
Za to chyba trochę za bardzo się świecą – nie mogę się do tego przyzwyczaić.
- Od: 14 cze 2006, 00:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Planowalem sedana i pewnie wozilbym sie taka slicznotka jak Twoja Wyszlo ,tak ze wsiadlem do HB i tez jestem bardzo zadowolony
Piekna sztuka kolego i niech sluzy bezawaryjnie
Ps.Fajnie,ze rzuciles temat czarnych zaciskow moze sie zainspiruje.Zastanawialem sie-srebrne czy biale bo czerwone i inne takie mnie nie biora
Piekna sztuka kolego i niech sluzy bezawaryjnie
Ps.Fajnie,ze rzuciles temat czarnych zaciskow moze sie zainspiruje.Zastanawialem sie-srebrne czy biale bo czerwone i inne takie mnie nie biora
- Od: 31 sie 2012, 21:41
- Posty: 552 (85/16)
- Skąd: Luxembourg
- Auto: Jest:
M3 BP Sky Cruise ,19'
Byla:
M3 BM Sky Passion 14'
M3 BL Navigator 12'
M3 BL Active 09'
piotrekkk1985 napisał(a):Jak cenowo wyszlo? I gdzie robiles?
£55/szt, robiłem lokalnie w Bromsgrove. Rano zostawiłem auto, wieczorem odebrałem gotowe.
Rekordziści chcieli £95 + VAT/szt, ale sorry, za tyle to mam nowe felgi.
mirfex69 napisał(a):Planowalem sedana i pewnie wozilbym sie taka slicznotka jak Twoja Wyszlo ,tak ze wsiadlem do HB i tez jestem bardzo zadowolony
Piekna sztuka kolego i niech sluzy bezawaryjnie
Ps.Fajnie,ze rzuciles temat czarnych zaciskow moze sie zainspiruje.Zastanawialem sie-srebrne czy biale bo czerwone i inne takie mnie nie biora
Czy sedan czy HB w środku wygląda tak samo, jeździ pewnie też
Ja wziąłem Sedana, bo daje złudzenie większego auta. Jest też chyba pakowniejszy ale tylko z normalnymi rzeczami jak walizki czy cegły. Rower nie wejdzie (a do np. 2 się zmieści po złożeniu foteli). Ale właśnie tak chciałem, poprzednia 6 robiła za woła roboczego, pół Ikei przewiozła. Ten miał być autem rekreacyjnym
Rób czarne zaciski, do ciemnych kół będzie idealnie wg mnie. I jeszcze Eibach, aczkolwiek albo już u Ciebie jest albo przy ciemnych kołach tak się nie rzuca w oczy.
- Od: 14 cze 2006, 00:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości