Na forum jestem od 9 lutego 2015 r. Do zarejestrowania zachęcił mnie chęć zakupu mazdy 3. Ale po kolei. Nie miałem ściśle określonej marki samochodu. Jedynym wyznacznikiem jakim się kierowałem był motor o mocy minimum 140KM i reflektory xenonowe. Podczas przeglądania ofert natrafiłem na mazde 3 w wersji TOP SPORT. Od razu mi się spodobała



Aktualnie dokonałem parę modyfikacji / zakupów:
MARZEC 2015:
– Zakup nowej przepustnicy,
– Na początku pakiet filtrów + wymiana Oleju M1 5w30,
– Wymiana wszystkich żarówek w kabinie na LEDy + żarówka w schowku, założona listwa LED w bagażniku, LEDy w podświetleniu tablicy,
– Zakup oryginalnych felg 17" + malowanie proszkowo,
– Nowe opony letnie Nexen BLUE ECO 205/50/17 (180 200km), Zima alutec 16" Marangoni 205/55/16,
– Wymiana amortyzatorów PRZÓD + TYŁ + geometria (KAYABA/180 300km),
– Wymiana poduszek i łożyska amortyzatorów, (Lemforder/180 300km),
– Wymiana tulei wahacza z przodu, (Lemforder/180 300km),
– Zakup welurowych dywaników,
– Zakup maty do bagażnika,
– Zakup zaślepki haka (jak kupowałem jeszcze była
– Wymiana czujnika temperatury wewnętrznej (swój zniszczyłem podczas próby wyczyszczenia go

– Wymiana przepalonej żarówki w klimatroniku.
KWIECIEŃ 2015:
– Wymiana oryginalnej anteny na krótszą 20 cm.
– Wymiana pozycyjnych na LEDy
– Oklejenie filcem schowków
– Pełne zabezpieczenia antykorozyjne: podłoga + progi + profile zamknięte --> Str. 2
MAJ 2015:
– Klubowe podkładki

SIERPIEŃ 2015:
– Malowanie zacisków --> Str. 5
– Wymiana filtra kabinowego (FILTRON)
WRZESIEŃ 2015:
– Wymiana świec NGK ITR6F-13 4477 (185 600km)
STYCZEŃ 2016:
– Wymiana Oleju 187 700 km
– Zakup akumulatora BOSCH S4
LUTY 2016:
– Wymiana lewego łożyska z piastą NTN R170.41
MARZEC 2016:
– Wymiana łączników stabilizatorów tył Lemforder (188 640)
Rekord spalania – 6,6l/100 km
Czas pokaże co jeszcze