No i w końcu się dokopałem do tematu
Kilka rad co do felg.
Wszystko zależy jak szeroko chcesz je mieć (z tym nei ma co przesadzać bo czym szersza felga tym auto wiecej pali, i opony szybko – BARDZO SZYBKO – się zużywają).
Zależy też wszystko od tego jak mocno chcesz auto posadzić – czym niżej tym koło bardziej się chowa i tworzy Ci się naturalnie negatyw – i z przodu i z tyłu.
Ja mam 9 cali et 35 z tyłu mam dodatkowo dystans 25mm
bez tego koło jest schowane.
Z przodem gorzej bo przy dużej glebie rant lekko wystaje ale dopuszczalnie (kilka razy mnie złapali i było ok).
Szersza felga to automatycznie mniejsze et czyli 9.5 cala szeroka felga to et jakies 25. itd.
Czym szerzej wiąże się z cięciem kielichów i wkładania talerzyków do negatywu (camber plates), które montujesz do gwintu (chyba, że kupileś gwint odrazu z camberami – isc itp).
Musisz też pamiętać o tym, że czym niżej auto tym bardziej inne podzespoły jak np PÓŁ OŚ LEWA KRÓTKA jest tak napięta przy glebie – od serii – 10-12cm, że lubi mieszek sie zerwać i obrzygać Ci całą felge np lub co gorsze wypaść. Ja ośkę zmieniam co roku bo nie daje rady – niestety taka natura trójki.
Na szczęście na allegro można tanio wyrwać całą połoś z przegubami.
Jeśli masz jakieś pytania wal ! Pomogę
P.S Great Job!