Mazda3 BK RF '08 2.0 Diesel 143 Koni
Kupiona na południu Polski w okolicahc Mikołowa.
Sprowadzona z Niemiec.
Marka: MAZDA
Model: 3
Type: 2.0 Diesel
Moc: 105 kW/ 143 Km
Liczba drzwi: 5
Liczba biegów: 6
Skrzynia biegów: Manual
Nadwozie: Hatchback
Przebieg: 65000 km
Data pierwszej rejestracji: 03/2008
Kolor : Galaxy Grey
Wyposażenie:
*Komplet poduszek powietrznych z kurtynami
*Climatronic – Klimatyzacja automatyczna
Felgi aluminiowe 16’’
Radio CD
Skórzana wielofunkcyjna kierownica
ABS , DSC
Elektrycznie regulowane szyby przednie/tylne
Elektrycznie regulowane lusterka
Komputer pokładowy
Światła przeciwmgielne przód i tył.
Zrobione:
-Cyfrowa zmieniarka.
-Antykorozja
-Tracze i klocki przód.
-Oponu letnie UniRoyal Rainsport IV (już rok temu, super są!)
-Rozrząd przy 90tys. (na wszelki wypadek – Marzec 2016)
Do zrobienia:
Naprawa Webasto, bo troche dymi (już wogóle nie działa, nie odpala:>).
[waaaco?] proste tył i tuleje.
Poduszki amrotyzatorów przód, zeby spróbować wyeliminować stukanie na nierównościach.
Oto proces prowadzenia kabli to zmieniarki.. juz po tygodniu się zdecydowałem rozebrąc wnętrze
Tuning optyczny (pewnie jedyny poza felgami nowymi w przyszłosci) końcóka tłumika:
Ostatnio edytowano 11 mar 2016, 16:37 przez crazytribe, łącznie edytowano 9 razy
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
No ładna szara myszka z mało popularnym silnikiem, przydało by się więcej zdjęć, m.in wnętrza!
Szerokości i powodzenia w użytkowaniu życzę!
Szerokości i powodzenia w użytkowaniu życzę!
-
Axela!
- Od: 5 maja 2014, 22:14
- Posty: 613 (15/10)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda3 BK Z6 2004r, HB. Winning Blue 27B <-- Było.
Jest Mazda 3 BP SKYACTIV G 2019 HIKARI. https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2&t=212463
Ładna Madzia Bezawaryjności i szerokości
Zapraszamy na spoty viewtopic.php?f=514&t=29867&p=2942295#p2942295
Zapraszamy na spoty viewtopic.php?f=514&t=29867&p=2942295#p2942295
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Jak kupiłem to zmienilem tarcze i klocki... Teraz robie antykorozję.
Coś w zawieszeniu jest nietak, aczkolwiek pierwsi mechanicy nie byli w stanie stwierdzić nic.
Pozatym juz cyfrowa zmieniarke zamontowałem wybebesając radio i schowek (po tygodniu posiadania samochodu ).
Będę uzupełniał pierwszy post jak znajde troche czasu!
Zrobie zdjęcia w jakiś weekend jak go umyję
Dopisano 6 lis 2014, 23:39:
No właśnie się zdziwiłem, że tak mało popularny
Musze jeszce webasto naprawic bo robi zasłone dymną...
Coś w zawieszeniu jest nietak, aczkolwiek pierwsi mechanicy nie byli w stanie stwierdzić nic.
Pozatym juz cyfrowa zmieniarke zamontowałem wybebesając radio i schowek (po tygodniu posiadania samochodu ).
Będę uzupełniał pierwszy post jak znajde troche czasu!
Zrobie zdjęcia w jakiś weekend jak go umyję
Dopisano 6 lis 2014, 23:39:
Bejsu napisał(a):No ładna szara myszka z mało popularnym silnikiem, przydało by się więcej zdjęć, m.in wnętrza!
Szerokości i powodzenia w użytkowaniu życzę!
No właśnie się zdziwiłem, że tak mało popularny
Musze jeszce webasto naprawic bo robi zasłone dymną...
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
Witam. Ładny egzemplarz Więcej zdjęć Piszesz że masz ksenony a gdzie są spryskiwacze ?
Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
-
paradox_1
Tak
No na światłach się nie znam wogóle, jakos mi się pomyliło
Więc jak temat świateł to czy to są takie: High-intensity discharge lamps "HID" ?
W weekend postaram się więcej fot zrobic
paradox_1 napisał(a):Witam. Ładny egzemplarz Więcej zdjęć Piszesz że masz ksenony a gdzie są spryskiwacze ?
No na światłach się nie znam wogóle, jakos mi się pomyliło
Więc jak temat świateł to czy to są takie: High-intensity discharge lamps "HID" ?
W weekend postaram się więcej fot zrobic
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
crazytribe napisał(a):Więc jak temat świateł to czy to są takie: High-intensity discharge lamps "HID"
Jeśli nikt nic nie przerabiał to masz zwykłe żarówki H7 z soczewką.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Masz racje!
Thanks za podpowiedź.
Thanks za podpowiedź.
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
Nie, nie wiem jak naprawić webasto (jescze).
Zastanawiam sie czy nie wyłączyć poprostu odłączając bezpiecznik.
Ewentualnie oddanie do serwisu, jeśli sam nie ogarne.
Szczerze mówiąc mało przydatnej informacji znalazłem na temat webaso w moim samochodzie...
Chcialbym gdzies znależć dokładna wersję oraz jakaś dokładną instruckję.
Zastanawiam sie czy nie wyłączyć poprostu odłączając bezpiecznik.
Ewentualnie oddanie do serwisu, jeśli sam nie ogarne.
Szczerze mówiąc mało przydatnej informacji znalazłem na temat webaso w moim samochodzie...
Chcialbym gdzies znależć dokładna wersję oraz jakaś dokładną instruckję.
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
jeśli kopci to najczęściej wina zabrudzonego lub wypalonego palnika a u Ciebie bazyli.michalak co sie dzieje że nie działa?
Webasto już kolejny raz nie kopcił, więc może było zawilgocone albo się jakis brud wypalił i już będzie OK.
Poza tym będę pielęgnował silnik dożylnie. W przyszłym tygodniu zaleje Forte Diesel conditioner.
Tak raczej profilaktyczny zabieg, ale zobaczymy czy odczuje/usłysze róznice...
Dam znać
EDIT/ UPDATE : Webasto nadal dymi ładnie...
Poza tym będę pielęgnował silnik dożylnie. W przyszłym tygodniu zaleje Forte Diesel conditioner.
Tak raczej profilaktyczny zabieg, ale zobaczymy czy odczuje/usłysze róznice...
Dam znać
EDIT/ UPDATE : Webasto nadal dymi ładnie...
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
Doczytalem sie , że rozrząd tzreba wymienić co 120tys lub co 5 lat.
Auto ma teraz ponad 6 lat i 69tys. kilometrów.
Trzeba wymienić rozrząd i pompę prawda?
Również warto na oryginalne części z tego co wiem, żeby silnik był szceśliwy.
Ktoś jakieś dodatkowe info ma?
Auto ma teraz ponad 6 lat i 69tys. kilometrów.
Trzeba wymienić rozrząd i pompę prawda?
Również warto na oryginalne części z tego co wiem, żeby silnik był szceśliwy.
Ktoś jakieś dodatkowe info ma?
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
Dzięki za podpowiedź. Postaram się zrobić przed latem
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
crazytribe napisał(a):Doczytalem sie , że rozrząd tzreba wymienić co 120tys lub co 5 lat.
Sprostowanie. Nie 5 lat a 10 lat. Moim zdaniem moglbys jeszcze pojezdzic bez robienia rozrzadu bo nie jest to az tak pilne pod warunkiem ze przebieg faktycznie jest taki jak na liczniku. Napisz co Ci zaproponowali w klubowym sklepie i jakie ceny czesci. Kiedys odnioslem wrazenie ze az za bardzo chca sprzedac dana rzecz mimo ze kupujacy chce inna .
U super, to by się zgadzało z tym co w ASO mi powiedzieli
PS. dodałem kilka zdjęć wnętrza, bo i tak testowałem nowy obiektyw
PS. dodałem kilka zdjęć wnętrza, bo i tak testowałem nowy obiektyw
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
Już czas na letnie opony, bo żima już wróci! Tydzień temu założyłem na originalne felgii nowe kapcie.
Teraz jeździ na Uniroyal Rainsport 3 (Uniroyal Rainsport 3 205/55R16 91 V).
Opony bardzo fajne, mimo, że przeznaczenie to na deszcz to na suchym trzymają się świetnie.
W deszce jeszcze nie zdążyłem przetestować
Dlaczego wybrałem tą oponę? Bo na suchym prawie nigdy nie trace przyczepności... więc chce mieć zauważalną róznice tam gdzie moge Oby się sprawdziły (aquaplaningu nienawidze )
Teraz jeździ na Uniroyal Rainsport 3 (Uniroyal Rainsport 3 205/55R16 91 V).
Opony bardzo fajne, mimo, że przeznaczenie to na deszcz to na suchym trzymają się świetnie.
W deszce jeszcze nie zdążyłem przetestować
Dlaczego wybrałem tą oponę? Bo na suchym prawie nigdy nie trace przyczepności... więc chce mieć zauważalną róznice tam gdzie moge Oby się sprawdziły (aquaplaningu nienawidze )
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
Hejka też wybrałem tą oponę i też nie sprawdziłem jej na poważnym deszczu.
Jadąc po lekko mokrym asfalcie zauważyłem, że strasznie zarzuca tylną szybę więc odprowadzanie wody mają świetne. Nie podoba mi się jedynie strasznie miękki bok opony trzeba uważać strasznie na dziury i krawężniki.
No i wielką niewiadomą pozostaje żywotność, która raczej będzie krotka ze względu na przeznaczenie opony (deszczówka ma miękką gumę) po za tym wulkanizator mi mówił że dwa komplety widział łyse w dość małym odstępie czasu.
Jadąc po lekko mokrym asfalcie zauważyłem, że strasznie zarzuca tylną szybę więc odprowadzanie wody mają świetne. Nie podoba mi się jedynie strasznie miękki bok opony trzeba uważać strasznie na dziury i krawężniki.
No i wielką niewiadomą pozostaje żywotność, która raczej będzie krotka ze względu na przeznaczenie opony (deszczówka ma miękką gumę) po za tym wulkanizator mi mówił że dwa komplety widział łyse w dość małym odstępie czasu.
No to będzimey testować
Z testów znalazłem to:
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Uniroyal/Rainsport-3.htm
Wychodzi bardzo dobrze Ale żywotnośc tylko 65%
Nie jest to dla mnie najgorsze bo moze za dwa lata zmienie felgi...
Z testów znalazłem to:
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Uniroyal/Rainsport-3.htm
Wychodzi bardzo dobrze Ale żywotnośc tylko 65%
Nie jest to dla mnie najgorsze bo moze za dwa lata zmienie felgi...
- Od: 10 paź 2014, 14:13
- Posty: 44
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0 Diesel, 2008, RF7J, 143 Koni.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości