Wypada zaprezentować nowy nabytek jakim jest Mazda3 BK LF '07 2.0 150KM KINTARO. Na początek trochę historii. Poprzedniczka 626 2.0 z 2001 roku sprawowała (i sprawuje dalej) się cudnie, ale auto już miało swoje lata, ruda ją dopadała, była zbyt słaba
To było jakieś 1,5 roku temu
Poszukiwania były długie, budżet zmieniany z miesiąca na miesiąc – niestety w górę
Pojawiło się ogłoszenie na portalu aukcyjnym, że jest w okolicy auto spełniające moje oczekiwania. Telefon, rozmowa, wyciągniecie numeru VIN od właściciela, sprawdzenie u Marianka (dzięki wielkie, jeszcze raz) po czym decyzja o oględzinach na miejscu.
Auto okazało się prawie takie jakie miało być
No i stało się!
Dnia 01.09.2014 zakupiłem nową Madzię!
Dane techniczne:
Data pierwszej rejestracji 2007
Wersja Kintaro
Kolor: 16W Granitschwarz Metallic (Czarny Granit Metallic)
Silnik: 1999 cm3 benzyna
Moc: 150 KM ( 110 KW ) / 6.500 (według książki)
Moment: 187 Nm / 4.000 (według książki)
Przebieg 108 tys.km
Klasa emisji spalin: Euro4
Spalanie:
Miasto: jeszcze brak rzetelnych wyników
Poza miastem: jeszcze brak rzetelnych wyników
Osiągi:
0-100 km/h: 9,1 s (według książki)
Prędkość maksymalna: 202 km/h (według książki)
Wyposażenie:
Komputer pokładowy (ale coś nie działa...)
4 x elektryczne szyby i podgrzewane lusterka z czujnikiem temp. zewnętrznej
Audio: Radio z CD + 4 głośniki (seria)
Wielofunkcyjna kierownica skórzana
Skrzynia manualna 6 biegowa
Reflektory soczewkowe
Halogeny
Poduszki powietrzne szt. 6
Klimatronic
Felgi aluminiowe 16" 205/55 opony letnie Fulda SportControl + zimowe Continetal ContiWinterContact/Toyo Snowprox
Przyciemnione szyby tył + klapa bagażnika
Wydech sportowy Sebring
Nakładki na pedały AL
Sprężyny sportowe obniżone EIBACH
Sportowe progi
Spoiler dachowy
Do zrobienia:
Naprawa niedziałających lamp w środku auta (na konsoli centralnej)
Wymiana chłodnicy klimatyzacji na w pełni sprawną
Poprawa lewarka zmiany biegów – bo coś dziwnie wchodzi wsteczny
Poprawa mocowania lewarka hamulca ręcznego (bo lata obejma lewarka)
Zmiany/plany:
Felgi 17 na lato (malowane na czarno, lub w innym ciemnym kolorze) + opony
Radio QL-MZD501
Podstopnica z AL
Malowanie zacisków na kolor niebieski
Antena od radia – płetwa rekina
Zadbanie o lakier + usunięcie drobnych jego mankamentów
Zamontowanie tempomatu
Zdjęcia:
Sesja dla ubezpieczyciela
Kokpit
Niebawem więcej zdjęć i informacji o aucie