Mazda3 BL R2 '10 2.2 Sports-Line
Oj będzie twardo
- Od: 25 lip 2015, 11:38
- Posty: 142 (0/4)
- Skąd: Wadowice
- Auto: Mazda3 BL LF 2009/10 2.0 DISI 151km Blue
viewtopic.php?f=332&t=184357
Denerwuje mnie delikatny lakier i wysokie spalanie w korkach (ale to chyba żadna nowość) – to chyba jedyne minusy póki co. Zupełnie inaczej sprawa wygląda w trasie – dużo niższe spalanie, wysoki komfort jazdy, można czerpać radość z jazdy – podsumowując, jeździ się po prostu przyjemnie. Co do mechaniki to po 3 000 km które przejechałem i łącznie ok 43 000 km, nie miałem najmniejszych problemów z jakimkolwiek elementem/podzespołem itp. Bezawaryjny, póki co. Duży plus. No i nie należy zapominać o samej rewelacyjnej stylistyce auta, ale tego chyba nie muszę komentować.
-
janusz210
zemoj napisał(a):Glebiszcze będzie
na wiosnę będzie znacznie więcej dużo pracy jeszcze...
QbxM3 napisał(a):Oj będzie twardo
nie będzie różnicy za bardzo... czy to H&R czy Eibach... po testach jakie widziałem i jakie robiłem tu w DE na podobnej maździe nie ma kompletnie różnicy.
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Szczerze kiedyś jak miałem focusa założenie HR wiązało się często z szybszą wymianą amortyzatorów bo były zdecydowanie twardsze. Eibach nie wpływał zbytnio na zmianę komfortu i większość ludzi szło tym kierunkiem. Ja spróbowałem i założyłem sparco i też nie było tragedii ale wydaje mi się że eibach jest sprawdzony przez wszystkie marki (chodzi o to że nie trzeba ingerować w amorki) ale to kto co lubi.
wujekbob1103 napisał(a):Szczerze kiedyś jak miałem focusa założenie HR wiązało się często z szybszą wymianą amortyzatorów bo były zdecydowanie twardsze. Eibach nie wpływał zbytnio na zmianę komfortu i większość ludzi szło tym kierunkiem. Ja spróbowałem i założyłem sparco i też nie było tragedii ale wydaje mi się że eibach jest sprawdzony przez wszystkie marki (chodzi o to że nie trzeba ingerować w amorki) ale to kto co lubi.
ale to jest oczywiste ze trzeba wszystko odpowiednio spasowac... a amorki tez beda wymieniane
lista prac na wiosne jest dosc dluga
btw.
znam tylko jedna osobe co miala w swoim aucie eibach i HR i wiem ze roznice sa znikome.
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
E, no Norreca – nie opowiadaj. Nawet na eibachach jest wyraźnie bardziej twardo. Nie wspominam nawet o zachowaniu auta w zakrętach, ale rozumiem, że tutaj różnic nie podważasz.
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
A jakie plany?
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
No tom ciekaw. Ale Mazda? Czy Volvo?
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Słyszałem że jakaś Skania
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Marianek napisał(a):Słyszałem że jakaś Skania
Fajny, praktyczny pojazd
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości