Mazda3 BK LF '06 2.0 TOP SPORT KINTARO [PAŹDZIOCH JUNIOR]
Witam wszystkich forumowiczów po raz 2
Z marką Mazda związany jestem od blisko 4 lat i muszę przyznać, że nie żałuję .
Moim poprzednim autem była Mazda 323f BJ 1.8 16v z 99r. Auto nigdy mnie nie zawiodło, więc postanowiłem znów zaufać marce i jak na razie jestem (odpukać) zadowolony z wyboru.
Muszę przyznać, że bardzo długo chorowałem na Lexusa IS200 lub 300 Sportcross i przed zakupem M3 właśnie takiego auta szukałem. Jako że do dyspozycji miałem kwotę pozwalającą na zakup zadbanego egzemplarza zakupienie takiego okazało się bardzo trudne, żeby nie powiedzieć niemożliwe. Z obawy przed kupnem "ulepa" i bijąc się z myślami – rocznik podobny do Bj-tki, ale to w końcu Lexus itp., itd. odpuściłem. Czas miał i trzeba było się na coś zdecydować – wybór padł na M3 w wersji TOP SPORT z pełnym wyposażeniem, z benzynowym silnikiem 2.0 150km. Przebieg w dniu zakupu 61500km – tak wiem, też nie wierze, mam jednak porównanie do auta w rodzinie – Toyota Corolla z 2006 roku kupiona w polskim salonie – ma dziś niecałe 100000km i wszystko pracuje identycznie (czytaj jak nowe) – skrzynia biegów, sprzęgło, zawieszenie, układ kierowniczy, więc może i tak jest. Auto przed zakupem gruntownie sprawdzone w serwisie Boscha – pełna ścieżka, komputer, miernik lakieru oględziny spodu auta itd., itp.
do rzeczy:
Kolor: srebrny metalic (sunlight silver)
Silnik: 2.0 16V benzynowy
Moc: 150 KM (6000 rpm)
Moment obrotowy: 187 Nm (4500 rpm)
Skrzynia biegów: manual 6
Przebieg: w dniu zakupu 61 500 km dziś 64000km
Wyposażenie TOP SPORT:
ABS/DSC/TCS
4 poduszki+4 kurtyny
elektryczne szyby x4
elektryczne sterowane i podgrzewane lusterka
czujnik deszczu/sensor zmierzchu
podgrzewane fotele
climatronic
skórzana tapicerka
komputer pokładowy
skórzana kierownica wielofunkcyjna
tempomat
navi
nagłośnienie BOSE/zmieniarka 6cd
centralny zamek
wspomaganie
ISOFIX
lampy ksenonowe+samopoziomowanie+spryskiwacze reflektorów
halogeny
tylne lampy LED
domykanie szyb z pilota
oryginalne alu 17" opony Bridgestone Potenza 205/50/17
pakiet stylistyczny KINTARO
Modyfikacje/naprawy/plany:
jak na razie dość skromnie:
wymieniłem olej na ELF EVOLUTION FULL-TECH LLX 5W30
kupiłem felgi stalowe z Mazdy 6 16" z rocznymi zimowymi oponami Pirelli Winter SnowControl
Po długich poszukiwaniach na forach zmusiłem Navi do współpracy – mapy z Land Rovera co prawda niezbyt aktualne, ale lepszy rydz niż nic
zamontowałem podkładki klubowe – sklep nieczynny ale jakoś sobie poradziłem
zakup nowego fotelika samochodowego + mata na fotel Prince Lionheart
w planach:
wymiana świec
zakup oryginalnych welurowych dywaników
zakup oryginalnych kołpaków 16"
może CAI SIMOTA i małe conieco z wydechem
z czasem coś się wymyśli
moje poprzednie wozidło:
razem:
i M3
podkładki:
motorownia:
fotelik:
Z marką Mazda związany jestem od blisko 4 lat i muszę przyznać, że nie żałuję .
Moim poprzednim autem była Mazda 323f BJ 1.8 16v z 99r. Auto nigdy mnie nie zawiodło, więc postanowiłem znów zaufać marce i jak na razie jestem (odpukać) zadowolony z wyboru.
Muszę przyznać, że bardzo długo chorowałem na Lexusa IS200 lub 300 Sportcross i przed zakupem M3 właśnie takiego auta szukałem. Jako że do dyspozycji miałem kwotę pozwalającą na zakup zadbanego egzemplarza zakupienie takiego okazało się bardzo trudne, żeby nie powiedzieć niemożliwe. Z obawy przed kupnem "ulepa" i bijąc się z myślami – rocznik podobny do Bj-tki, ale to w końcu Lexus itp., itd. odpuściłem. Czas miał i trzeba było się na coś zdecydować – wybór padł na M3 w wersji TOP SPORT z pełnym wyposażeniem, z benzynowym silnikiem 2.0 150km. Przebieg w dniu zakupu 61500km – tak wiem, też nie wierze, mam jednak porównanie do auta w rodzinie – Toyota Corolla z 2006 roku kupiona w polskim salonie – ma dziś niecałe 100000km i wszystko pracuje identycznie (czytaj jak nowe) – skrzynia biegów, sprzęgło, zawieszenie, układ kierowniczy, więc może i tak jest. Auto przed zakupem gruntownie sprawdzone w serwisie Boscha – pełna ścieżka, komputer, miernik lakieru oględziny spodu auta itd., itp.
do rzeczy:
Kolor: srebrny metalic (sunlight silver)
Silnik: 2.0 16V benzynowy
Moc: 150 KM (6000 rpm)
Moment obrotowy: 187 Nm (4500 rpm)
Skrzynia biegów: manual 6
Przebieg: w dniu zakupu 61 500 km dziś 64000km
Wyposażenie TOP SPORT:
ABS/DSC/TCS
4 poduszki+4 kurtyny
elektryczne szyby x4
elektryczne sterowane i podgrzewane lusterka
czujnik deszczu/sensor zmierzchu
podgrzewane fotele
climatronic
skórzana tapicerka
komputer pokładowy
skórzana kierownica wielofunkcyjna
tempomat
navi
nagłośnienie BOSE/zmieniarka 6cd
centralny zamek
wspomaganie
ISOFIX
lampy ksenonowe+samopoziomowanie+spryskiwacze reflektorów
halogeny
tylne lampy LED
domykanie szyb z pilota
oryginalne alu 17" opony Bridgestone Potenza 205/50/17
pakiet stylistyczny KINTARO
Modyfikacje/naprawy/plany:
jak na razie dość skromnie:
wymieniłem olej na ELF EVOLUTION FULL-TECH LLX 5W30
kupiłem felgi stalowe z Mazdy 6 16" z rocznymi zimowymi oponami Pirelli Winter SnowControl
Po długich poszukiwaniach na forach zmusiłem Navi do współpracy – mapy z Land Rovera co prawda niezbyt aktualne, ale lepszy rydz niż nic
zamontowałem podkładki klubowe – sklep nieczynny ale jakoś sobie poradziłem
zakup nowego fotelika samochodowego + mata na fotel Prince Lionheart
w planach:
wymiana świec
zakup oryginalnych welurowych dywaników
zakup oryginalnych kołpaków 16"
może CAI SIMOTA i małe conieco z wydechem
z czasem coś się wymyśli
moje poprzednie wozidło:
razem:
i M3
podkładki:
motorownia:
fotelik:
Ostatnio edytowano 14 wrz 2014, 19:25 przez mlodyldz, łącznie edytowano 7 razy
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
marcin255 napisał(a):Widzę ,że silniczków LF przybywa lawinowo
i wcale się nie dziwię jeździłem 1.6 i wg. mnie to za mało na to auto, z benzyniaków to chyba 2.0 to optymalny wybór, nie wiem jak 2.3 ale to najczęściej w automacie o MPS nie spominając
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Ładna sztuka, podobna do mojej. Właśnie szukam nakładek promowych i zderzaka tylnego jak Twój. Życzę bezawaryjność
Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
-
paradox_1
Witam również w lidze BK Ładna sztuka, w dodatku wersja Kintaro...no i ten silniczek Gratuluję zakupu i szerokości życzę
- Od: 18 mar 2014, 17:30
- Posty: 48
- Skąd: Olsztynek
- Auto: Mazda 3 BK LF '07/08 2.0 150KM KINTARO
Ładna sztuka, ale...
To raczej nie jest KINTARO bo za wysoko siedzi. Wg mnie to TOP SPORT/SPORT w zależności od kraju pochodzenia. KINTARO miało obniżone zawieszenie, nakładki na pedały i pakiet aero, nie miało tempomatu ani xenonów, navi i podgrzewane siedzenia pewnie można było dostać za dopłatą jak resztę ale twoja za wysoko jest zawieszona jak na KINTARO.
Bezawaryjnej jazdy i przyjemności z obcowania z tak wspaniałym samochodem życzę.
To raczej nie jest KINTARO bo za wysoko siedzi. Wg mnie to TOP SPORT/SPORT w zależności od kraju pochodzenia. KINTARO miało obniżone zawieszenie, nakładki na pedały i pakiet aero, nie miało tempomatu ani xenonów, navi i podgrzewane siedzenia pewnie można było dostać za dopłatą jak resztę ale twoja za wysoko jest zawieszona jak na KINTARO.
Bezawaryjnej jazdy i przyjemności z obcowania z tak wspaniałym samochodem życzę.
- Od: 30 sty 2014, 01:10
- Posty: 50 (1/1)
- Skąd: Northampton / UK
- Auto: Mazda3 2.0 150KM Sport 2008
Może tak być jak pisze przedmówca, bo wg. tego co jest w poradniku wersja Kintaro trafiła do oferty od połowy 2007 roku, a Twój egzemplarz to rocznik '06 – chociaż w necie z tego roku spotyka się grudniowe M3 Kintaro. Sam ten fakt w niczym nie umniejsza, że masz piękne auto.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
macvas napisał(a):Może tak być jak pisze przedmówca, bo wg. tego co jest w poradniku wersja Kintaro trafiła do oferty od połowy 2007 roku, a Twój egzemplarz to rocznik '06 – chociaż w necie z tego roku spotyka się grudniowe M3 Kintaro. Sam ten fakt w niczym nie umniejsza, że masz piękne auto.
Moja jest z listopada i nie ma ani nakładek na pedały, ani czarnych elementów przy nawiewach, panelach drzwiowych i dźwigni hamulca ręcznego, jest za to pakiet stylistyczny, 17stki, spoiler i chyba wydech Sebring, ale zawiasu chyba nie ma – i dobrze bo nie wjechałbym na działkę a i tak zdarzyło mi się od spodu przytrzeć krawężnik przed marketem, więc z tego to się akurat ciesze więc może to takie pół Kintaro . Szczerze mówiąc wszystko mi jedno, myślałem, że wszystkie z takim grillem to Kintaro.
Dzięki za pozytywne opinie
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
Nie masz się czym martwić, bo wyposażenie masz duuużo lepsze od Kintaro a zawias to sobie wrzucisz jaki będziesz chciał. Jak chcesz zobaczyć wersję Kintaro, to kliknij na mój podpis.
Mazda wróciła cała i zdrowa z wakacji nad morzem. Przed wyjazdem wpadły nowe świeczki NGK a po powrocie:
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
Ładna sztuka, naprawdę robi wrażenie
Sama końcówka a również dodaje charakteru całej furce
a co to za Ulterek? N1-90RS czy coś innego?
Jest choć subtelna różnica w dźwięku po zmianie?
Sama końcówka a również dodaje charakteru całej furce
a co to za Ulterek? N1-90RS czy coś innego?
Jest choć subtelna różnica w dźwięku po zmianie?
- Od: 15 sty 2014, 00:31
- Posty: 66 (0/4)
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda3 BK 2.0
Top Sport '05
Master_93 napisał(a):Ładna sztuka, naprawdę robi wrażenie
Sama końcówka a również dodaje charakteru całej furce
a co to za Ulterek? N1-90RS czy coś innego?
Jest choć subtelna różnica w dźwięku po zmianie?
dzięki
dokładnie Ulter N1-90RS
różnicy w dźwięku brak – to tylko końcówka, w poprzedniej BJ zmieniłem na Buzzera 80mm o identycznej konstrukcji i również nie było różnicy, Mi raczej chodziło o wygląd, ta owalna końcówka do M3 mi jakoś nie leżała
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
Ładna, ładna. A jaka czysta pod maską...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
KMBak napisał(a):Ładna, ładna. A jaka czysta pod maską...
Nawet z fabryki chyba tak czyste nie wyjeżdżają
Zacne autko Szerokości
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości