wreszcie chyba przyszedł czas, aby pokazać i swój skromny samochód. Raczej nie przejdzie on takich modyfikacji jak inne świetne pojazdy w tym dziale (budżet raczej pożytkowany w innych kierunkach) ale od czasu do czasu mam nadzieję Mazda dostanie coś nowego. To chyba jedna z uboższych wersji na tym forum
A teraz do rzeczy.
Mazda zakupiona pod koniec września 2013 od lokalnego handlarza z okolic Krakowa. Przebieg – według wskazań licznika nieco ponad 82 tys km. Niestety w DSR niewiele było, jedynie jakaś wzmianka. Jeżeli przebiegi z badań Dekry są wiarygodne, to przebieg by się zgadzał, ale kto to wie
Według ASO (bo tam też udała się na sprawdzenie przed zakupem Mazda) wszystko wyglądało ok. Zatem auto trafiło do mnie i od tego czasu wiernie służy. Nie obyło się bez kilku napraw ale o tym za chwilę.
Najpierw dane:
Marka / model: Mazda 3
Typ nadwozia: Hatchback
Rok produkcji: czerwiec 2004
Data pierwszej rejestracji: 25 sierpień 2004
Silnik: Z6 + LPG BRC SQ24
Przebieg: na dzień dzisiejszy (1.05.2014) 91 400 km.
Wyposażenie: Wersja – nie wiem, Ale ma:
– Wspomaganie kierownicy
– 6 poduszek powietrznych
– Isofix
– Radio (bez CD)
– Klimatyzacja automatyczna
– 4 x elektryczne szyby
– Elektryczne lusterka
– System kontroli trakcji
– Felgi aluminiowe 15"
Do tej pory zrobione
– Wymienione filtry / oleje (październik 2013)
– Sprawdzona, nabita, odgrzybiona klimatyzacja (październik 2013)
– Zamontowana instalacja gazowa BRC SQ24, butla w miejscu na koło zapasowe, wlew pod klapką paliwa) (październik 2013 – przy przebiegu 83 400 km)
– Nakrętki wentyli z logo Mazda – prosto z Chin
– Zamontowana cyfrowa zmieniarka (Yatyour – 26.04.2014)
– Zamontowane głośniki wysokotonowe (Peiying T59 – 26.04.2014)
– Zamontowany detalik – obręcz wokół stacyjki – pierdołka, ale jak się znudzi to odkleję (26.04.2014)
– Wymiana żarówek H7 – Philips H7 X-treme Vision (26.04.2014) – poprzednie Osram H7 Night Breaker wytrzymały 4 miesiące
– Zrobione zabezpieczenie podwozia (FERTAN ROSTCONVERTER + NOXUDOL 900) (październik 2013)
– Zrobione reperaturki tylnych nadokoli + malowanie nadkoli + cieniowanie drzwi + konserwacja nadkoli, spawanie i łatanie słupków czarnych drzwi – rdza przeszła na wylot (sprzedawca sprytnie zakleił od środka i zamalował na czarno...) (kwiecień 2014)
– Dokupione dywaniki gumowe (Grudzień 2013)
– Zamontowana końcówka wydechu – Ulter N1-10K (Grudzień 2013)
– Czujniki parkowana tył (STIG 34) – (Grudzień 2013)
W planach (niestety remont nadkoli pochłonął raczej budżet na zmiany na 2014 rok
– Lotka ... marzenie, ale chyba się prędko nie spełni
– Felgi 16" – też na razie daaaleko w planach
– Podświetlenie powitalne – niebieskie
– Oświetlenie bagażnika – białe / żółte / niebieskie – nie wiem
– Zmiana antenki na płetwę – już wypatrzona u chińczyków
Auto idealne może nie jest, ma kilka rys i zadrapań, ale mimo to służy mi do tej pory i nie zamieniłbym go chyba na nic innego
Galeria







W drodze na pochód 1-majowy




Silnik i instalacja – Zbyt czysto tu nie jest, ale nie mam na to niestety czasu, żeby tu wszystko ładnie wyczyścić

Trochę nie doczyściłem tego wydechu w środku


Wizyta u blacharza
Po spawaniu reperaturek



W trakcie "zabaw" lakiernika – niestety więcej fotek nie mam – a co po tym etapie widać już u samej góry – tak wygląda po lakierowaniu




03.06.2014 Przywędrowały (przyleciały) chlapacze do Mazdy (nie spodziewałem się takiego napisu na nich


To tyle na teraz,
pozdrawiam,
Krzysiek