Mazda3 BK LF 2008 2.0 150KM Sport
1, 2
Witam
Nadeszła pora pochwalić się swoim samochodem. Auto kupione w styczniu 2014 roku od pierwszego właściciela ze sporym przebiegiem 101000 mil imperialnych i pełną historią serwisową. Samochód taki jakiego szukałem, oprócz koloru (celowałem w czerwień ).Wersja Sport czyli "full wypas" i łatwiej napisać czego nie ma, ale spróbuję mimo wszystko.
Wyposażenie:
– 6 poduszek
– ABS, DSC
– 6 biegów
– komputer pokładowy
– klimatronik
– tempomat
– 4 x elektryczne szyby
– elektryczne lusterka
– czujnik zmierzchu i deszczu
– system BOSE ze zmieniarką
– bodykit wersji sport
Wyposażenie dodatkowe:
– aux-in
– Pure Highway DAB
Jeżeli dotarliście aż tutaj to możecie zobaczyć w końcu to cudo:
Plany na przyszłość to utrzymać auto w dobrym stanie, jedynie upiększenie wnętrza, zmiana siedzeń na skóra/MPS, i może kiedyś obniżenie auta wchodzi w grę, a dokładniej:
– zmiana gałki ZROBIONE
– zmiana mieszka
– oklejenie podłokietnika skórą
– dodanie przeszyć czerwonymi nićmi w trakcie
– zmiana końcówki wydechu
– oryginalne dywaniki ZROBIONE
– nakładki na pedały
– malowanie zacisków
– może kiedyś tablet w miejsce radia
Nadeszła pora pochwalić się swoim samochodem. Auto kupione w styczniu 2014 roku od pierwszego właściciela ze sporym przebiegiem 101000 mil imperialnych i pełną historią serwisową. Samochód taki jakiego szukałem, oprócz koloru (celowałem w czerwień ).Wersja Sport czyli "full wypas" i łatwiej napisać czego nie ma, ale spróbuję mimo wszystko.
Wyposażenie:
– 6 poduszek
– ABS, DSC
– 6 biegów
– komputer pokładowy
– klimatronik
– tempomat
– 4 x elektryczne szyby
– elektryczne lusterka
– czujnik zmierzchu i deszczu
– system BOSE ze zmieniarką
– bodykit wersji sport
Wyposażenie dodatkowe:
– aux-in
– Pure Highway DAB
Jeżeli dotarliście aż tutaj to możecie zobaczyć w końcu to cudo:
Plany na przyszłość to utrzymać auto w dobrym stanie, jedynie upiększenie wnętrza, zmiana siedzeń na skóra/MPS, i może kiedyś obniżenie auta wchodzi w grę, a dokładniej:
– zmiana gałki ZROBIONE
– zmiana mieszka
– oklejenie podłokietnika skórą
– dodanie przeszyć czerwonymi nićmi w trakcie
– zmiana końcówki wydechu
– oryginalne dywaniki ZROBIONE
– nakładki na pedały
– malowanie zacisków
– może kiedyś tablet w miejsce radia
Ostatnio edytowano 20 maja 2014, 22:23 przez mass13, łącznie edytowano 3 razy
- Od: 30 sty 2014, 01:10
- Posty: 50 (1/1)
- Skąd: Northampton / UK
- Auto: Mazda3 2.0 150KM Sport 2008
Witamy w dziale Nasze Mazdy Sport jak zawsze ładnie dobrane wszystko na zewnątrz, dorzuć jeszcze fotki wnętrza i może uzupełnij w profil przy okazji skąd jesteś, bo widzę autko RHD
Ładniutko ale widze kierownica po prawej stronie ;d
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Dzisiaj na pokład trafiły wycieraczki:
– przód Valeo Silencio Flat Wiper Blade Set Vm318
– tył Valeo Silencio Rear Wiper Blade Vm39
w korzystnej cenie z Eurocarparts (taniej niż z ebay)
– przód Valeo Silencio Flat Wiper Blade Set Vm318
– tył Valeo Silencio Rear Wiper Blade Vm39
w korzystnej cenie z Eurocarparts (taniej niż z ebay)
- Od: 30 sty 2014, 01:10
- Posty: 50 (1/1)
- Skąd: Northampton / UK
- Auto: Mazda3 2.0 150KM Sport 2008
Ładniutka ta twoja trójeczka! Przyciemnij szybki i obowiązkowo rób przekładkę kiery i będzie lux
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Kilka nowych zakupów:
– oryginalne dywaniki welurowe
– antena
– uchwyt na tax disc
– nakrętki na wentyle
Co do anteny to wygląda dobrze ale odbiór na niej jest dość przeciętny. Całe szczęście prawie nie słucham stacji fm bo i tak nie ma wyboru wielkiego, przeważnie używam DAB. A musiałem oryginalną wymienić bo mi małpy w Woburn Safari Park połamały.
Co do nakrętek to uważam je za kiepski zakup bo w ogóle nie rzucają się w oczy. Pozostaje jedynie świadomość, że one się tam gdzieś brudzą.
– oryginalne dywaniki welurowe
– antena
– uchwyt na tax disc
– nakrętki na wentyle
Co do anteny to wygląda dobrze ale odbiór na niej jest dość przeciętny. Całe szczęście prawie nie słucham stacji fm bo i tak nie ma wyboru wielkiego, przeważnie używam DAB. A musiałem oryginalną wymienić bo mi małpy w Woburn Safari Park połamały.
Co do nakrętek to uważam je za kiepski zakup bo w ogóle nie rzucają się w oczy. Pozostaje jedynie świadomość, że one się tam gdzieś brudzą.
- Od: 30 sty 2014, 01:10
- Posty: 50 (1/1)
- Skąd: Northampton / UK
- Auto: Mazda3 2.0 150KM Sport 2008
£4,99 na ebayu na aliexpress widziałem za $6,5 z darmową przesyłką z Chin
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
- Od: 30 sty 2014, 01:10
- Posty: 50 (1/1)
- Skąd: Northampton / UK
- Auto: Mazda3 2.0 150KM Sport 2008
Korzystając z nadmiaru wolnego czasu zabrałem się w końcu za zmieniarkę, denerwujące było, że za każdym razem po przekręceniu kluczyka próbowała wypluć płytę i rzęziła. Jak wiemy jest ona czuła na wypalane płyty, które są grubsze niż oryginały (czy nie?) i lubi się zacinać. Za pierwszym razem wystarczyło jedynie wyjąć radio i obrócić do góry nogami i płyta grzecznie wyszła, ale potem już nic nie pomagało, włącznie z . Rozebrałem więc trochę radio i okazało się że płyta prawie wyszła. Wystarczyło jej trochę pomóc.
Po zdjęciu tego panela widać już było płytę:
A tak wyglądała druga płyta:
Ostatnia wyszła bez uszkodzeń.
I kiedy się zacząłem cieszyć, że pierwszy raz udało mi się coś złożyć tak, żeby nie została żadna śrubka zobaczyłem to:
Po zdjęciu tego panela widać już było płytę:
A tak wyglądała druga płyta:
Ostatnia wyszła bez uszkodzeń.
I kiedy się zacząłem cieszyć, że pierwszy raz udało mi się coś złożyć tak, żeby nie została żadna śrubka zobaczyłem to:
- Od: 30 sty 2014, 01:10
- Posty: 50 (1/1)
- Skąd: Northampton / UK
- Auto: Mazda3 2.0 150KM Sport 2008
Przyszła do mnie pocztą gałka zmiany biegów, oryginalna:
Jest przyjemniejsza w dotyku i oczywiście ładniejsza od starej, a jak będę miał czas to pomyślę nad zmianą koloru nici na czerwony...
A to co z nudów zacząłem robić:
Teraz to najprawdopodobniej jedyne siedzenia na świecie w M3 z czerwonymi nićmi (nie licząc MPS).
Jest przyjemniejsza w dotyku i oczywiście ładniejsza od starej, a jak będę miał czas to pomyślę nad zmianą koloru nici na czerwony...
A to co z nudów zacząłem robić:
Teraz to najprawdopodobniej jedyne siedzenia na świecie w M3 z czerwonymi nićmi (nie licząc MPS).
- Od: 30 sty 2014, 01:10
- Posty: 50 (1/1)
- Skąd: Northampton / UK
- Auto: Mazda3 2.0 150KM Sport 2008
Fajna robota z tym obszyciem – do kompletu jeszcze zrób zagłówki.
jakbyś jeszcze dodał, że ręcznie szyte (igłą a nie maszyną) to byłby dopiero unikat przy odsprzedaży
Teraz to najprawdopodobniej jedyne siedzenia na świecie w M3 z czerwonymi nićmi (nie licząc MPS).
jakbyś jeszcze dodał, że ręcznie szyte (igłą a nie maszyną) to byłby dopiero unikat przy odsprzedaży
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Nie ściągałem pokrowców, wystarczyło manewrowanie siedzeniem i zdjęcie osłon.
Zagłówki nie maja szwów na wierzchu wiec ciężko by było ale nie niemożliwe.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to postaram się na weekendzie zrobić mały tutorial.
Materiały użyte do prac:
[attachment=-1]uploadfromtaptalk1399366970702.jpg[/attachment]
Zagłówki nie maja szwów na wierzchu wiec ciężko by było ale nie niemożliwe.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to postaram się na weekendzie zrobić mały tutorial.
Materiały użyte do prac:
[attachment=-1]uploadfromtaptalk1399366970702.jpg[/attachment]
- Od: 30 sty 2014, 01:10
- Posty: 50 (1/1)
- Skąd: Northampton / UK
- Auto: Mazda3 2.0 150KM Sport 2008
mass13 napisał(a):Materiały użyte do prac:
Gratuluję samozaparcia
W związku ze zbliżającym się terminem badania technicznego MOT udałem się na takowe. Jechałem pełen obaw o wynik, ale nie taki diabeł/technik straszny... Pomimo negatywnego wyniku z powodu za nisko ustawionych świateł mijania odjechałem szczęśliwy z certyfikatem MOT po uiszczeniu stosownej opłaty i regulacji lamp.
Humor trochę popsuła mi lista "oficjalnych ostrzeżeń". Normalnie mówiąc do następnego badania muszę wymienić tarcze – przód, tuleje tylne wahacza przedniego i najprawdopodobniej amortyzatory tylne (zagadkowy nalot oleju na jednym). Jest też uwaga odnośnie osłon silnika ale na to nie ma paragrafu.
Humor trochę popsuła mi lista "oficjalnych ostrzeżeń". Normalnie mówiąc do następnego badania muszę wymienić tarcze – przód, tuleje tylne wahacza przedniego i najprawdopodobniej amortyzatory tylne (zagadkowy nalot oleju na jednym). Jest też uwaga odnośnie osłon silnika ale na to nie ma paragrafu.
- Od: 30 sty 2014, 01:10
- Posty: 50 (1/1)
- Skąd: Northampton / UK
- Auto: Mazda3 2.0 150KM Sport 2008
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości