Mazda3 BK LF 2007 2.0 150KM
Hej
Ponieważ wiosna przyszła wcześniej a w tym roku zaoszczędziło się trochę na ogrzewaniu postanowiłem na to konto zafundować coś Magdalenie:
Przyciemnienie folią Llumar – 5% przepuszczalności
Ponieważ wiosna przyszła wcześniej a w tym roku zaoszczędziło się trochę na ogrzewaniu postanowiłem na to konto zafundować coś Magdalenie:
Przyciemnienie folią Llumar – 5% przepuszczalności
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
Panieee, panieee, jak te siłowniki maski założyłeś? Mam siłowniki jeden, od klapy bagażnika z Mazdy 6 i myślę, że dałoby radę go założyć, tylko potrzebuję jakieś "mądre" śrubeczki z okrągłymi łebkami, jak się domyślam? Zrób jakieś fotki z bliska, proszę.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
ezg_siwy napisał(a):Panieee, panieee, jak te siłowniki maski założyłeś? Mam siłowniki jeden, od klapy bagażnika z Mazdy 6 i myślę, że dałoby radę go założyć, tylko potrzebuję jakieś "mądre" śrubeczki z okrągłymi łebkami, jak się domyślam? Zrób jakieś fotki z bliska, proszę.
Hej nie wiem czy dokładnie prześledziłeś wątek ale w tym miejscu http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=160687&start=51 masz dokładnie obcykane jak wygląda ten system...
Dodatkowo pamiętam, że jak ja sam szukałem jakiegoś tańszego rozwiązania – prześledziłem całe forum – ktoś już kombinował z siłownikami dostępnymi na naszym rynku i domowymi metodami starał się jakoś to połączyć w całość – z tego co pamiętam siłowniki były za mocne
Ale nie wiem może coś się w ciągu dwóch lat zmieniło w tej sprawie... więc warto jeszcze na forum poszperać
krasti napisał(a):Jeżeli to nie tajemnica ile kosztowało przyciemnienie? Masz może foto z wewnątrz jak to wygląda przy tej przepuszczalności?
Na forum nie ma żadnych tajemnic
Za przyciemnienie zapłaciłem 400zł
Fotke mogę zrobić jak bardzo chcesz.
W dzień jest OK jakby z okularów przeciwsłonecznych , w nocy jak to w nocy CIEMNO
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
blaze007 napisał(a):Na forum nie ma żadnych tajemnic
Za przyciemnienie zapłaciłem 400zł
Fotke mogę zrobić jak bardzo chcesz.
W dzień jest OK jakby z okularów przeciwsłonecznych , w nocy jak to w nocy CIEMNO
Hehe, dzięki za info.
Fotki w sumie nie trzeba, bardziej chodzi mi o dobranie takiej przepuszczalności, żeby dzieci siedzące z tyłu:
a) nie raziło słońce
b) mogły równocześnie oglądać piękno polskiej przyrody
To warunek konieczny aby współwłaścicielka zgodziła się na przyciemnienie, które nastąpi prawdopodobnie jutro (ta sama folia co u Ciebie – llumar) Tylko jeszcze nie wiem jaką przepuszczalność wybrać.
Mi chodziło głównie o wygląd z zewnątrz + opcja by nie było widać to co jest w środku...
Przy 20% jednak widać co masz na kanapie... przy 5% już trudno dostrzec jaki tam bałagan się wozi...
no chyba że słońce pada na przednią szybę wtedy zawsze będzie widać ...
W ciągu dnia dobrze widać przez szybę z przyciemnieniem 5% a w nocy to już niech dzieci śpią
Przy 20% jednak widać co masz na kanapie... przy 5% już trudno dostrzec jaki tam bałagan się wozi...
no chyba że słońce pada na przednią szybę wtedy zawsze będzie widać ...
W ciągu dnia dobrze widać przez szybę z przyciemnieniem 5% a w nocy to już niech dzieci śpią
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
Heja
No i nie wytrzymałem i wymieniłem wreszcie ori spryskiwacze na mgiełki...
Szlag mnie już od dłuższego czasu trafiał bo te nasze standardy non stop mi się przestawiały
– raz sikało za nisko raz za wysoko albo się skurczybyki przytykały...
Po zeszłorocznym niepowodzeniu w próbie zaadaptowania sprysków z Citroena C3 postanowiłem zapożyczyć spryskiwacze z rodzinnej linii.
Po lekturze na internetach oraz głębokich analizach wszystkich +/– zakupiłem spryskiwacze z Mazdy CX-5...
Są to mgiełki z możliwością regulacji poziomu strumienia (góra-dół)
Dla zainteresowanych troszkę przybliżę temat:
Spryskiwacze można powiedzieć są plug&play tzn. idealnie pasują w otwory w masce i posiadają swoje gumowe podkładki... na tym podobieństwa się kończą bo są one jak widać 2x większe i podłączenie jest od dołu. Więc na masce primo wyglądają konkretnie a secundo odginają z deka wygłuszenie maski... Z podłączeniem wężyków trzeba troszkę pokombinować ale idzie zrobić
By się za bardzo nie rzucały w oczy zakamuflowałem je lekko
Spryskiwacze w czasie akcji:
Reasumując: z działania jestem mega zadowolony a do samego wyglądu mam nadzieje, że się przyzwyczaję
No i nie wytrzymałem i wymieniłem wreszcie ori spryskiwacze na mgiełki...
Szlag mnie już od dłuższego czasu trafiał bo te nasze standardy non stop mi się przestawiały
– raz sikało za nisko raz za wysoko albo się skurczybyki przytykały...
Po zeszłorocznym niepowodzeniu w próbie zaadaptowania sprysków z Citroena C3 postanowiłem zapożyczyć spryskiwacze z rodzinnej linii.
Po lekturze na internetach oraz głębokich analizach wszystkich +/– zakupiłem spryskiwacze z Mazdy CX-5...
Są to mgiełki z możliwością regulacji poziomu strumienia (góra-dół)
Dla zainteresowanych troszkę przybliżę temat:
Spryskiwacze można powiedzieć są plug&play tzn. idealnie pasują w otwory w masce i posiadają swoje gumowe podkładki... na tym podobieństwa się kończą bo są one jak widać 2x większe i podłączenie jest od dołu. Więc na masce primo wyglądają konkretnie a secundo odginają z deka wygłuszenie maski... Z podłączeniem wężyków trzeba troszkę pokombinować ale idzie zrobić
By się za bardzo nie rzucały w oczy zakamuflowałem je lekko
Spryskiwacze w czasie akcji:
Reasumując: z działania jestem mega zadowolony a do samego wyglądu mam nadzieje, że się przyzwyczaję
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
Wygląda bardzo przyzwoicie. No i można powiedzieć, że całość jest ORI Mazda Jaki koszt Mam u siebie uniwersalne i też dają radę, chociaż u mnie był problem, bo otwory w masce są znacznie większe niż wielkość spryskiwaczy. Zmieniałem bo ori też ciągle się przestawiały
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Teraz do setki będzie sekunda dłużej . Pomysłowe podejście do problemu . Mógłbyś pyknąć fotkę z dalsza, by było widać spryski na tle całej maski?
wydziargane na petrowym SGS4
wydziargane na petrowym SGS4
i fota od spodu jak to wyszło
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Grzegorz K napisał(a): Mam u siebie uniwersalne i też dają radę, chociaż u mnie był problem, bo otwory w masce są znacznie większe niż wielkość spryskiwaczy. Zmieniałem bo ori też ciągle się przestawiały
Na alledrogo kupione za ok 90zł http://allegro.pl/spryskiwacze-mglowe-o ... 65882.html
Uniwersalne z nakrętką o których piszesz to wg mnie właśnie przerobione te z Citroena C3
petro napisał(a):Teraz do setki będzie sekunda dłużej . Pomysłowe podejście do problemu . Mógłbyś pyknąć fotkę z dalsza, by było widać spryski na tle całej maski?
Dlaczego dłużej sprawdzałem już przy 120km/h i strumień dalej obejmuje ok 70% szyby
Co prawda na postoju troszkę daje rykoszetem jak ksiądz kropidłem ale cóż
Fotkę przy okazji pstryknę – mi tam bardziej przeszkadzają jak na nie patrze ze środka samochodu... z zewnątrz nie rzucają się aż tak bardzo...
widmo82 napisał(a):i fota od spodu jak to wyszło
I tu niestety taka fotka nic nie da bo założyłem już wygłuszenie ( w sumie po raz drugi przy montażu sprysków – i mi właśnie wszystkie kołki mocujące wyszły ;/ )
Przy montażu zmieniłem wężyk za złączką przed maską na dłuższy (dzięki temu trójnik przesunął się bliżej spryskiwaczy i reszta wężyków jest z zapasem).
Następnie spasowałem wszystko – podłączyłem – zamknąłem maskę – sprawdziłem – było
Założyłem wygłuszenie – sprawdziłem – była
Wniosek – wygłuszenie docisnęło i zagięło wężyki... Więc zdjąłem wygłuszenie (przy dewastacji kolejnych kołków) i wyprofilowałem wężyki zaraz za spryskiwaczami za pomocą drucików.
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
Hej
Dziś miałem przyjemność troszkę polatać po ekspresówkach i autostradach i wychwyciłem coś takiego:
Odnośnie spryskiwacze należy się małe sprostowanie ad.
Obiecane fotki:
Dziś miałem przyjemność troszkę polatać po ekspresówkach i autostradach i wychwyciłem coś takiego:
Odnośnie spryskiwacze należy się małe sprostowanie ad.
– musiałem źle spojrzeć na licznik gdyż przy 120km/h w rzeczywistości strumień obejmuje 50% wysokości szyby natomiast przy prędkościach autostradowych już ok 1/3 jej wysokości – no ale cóż fizyki nie oszukaszsprawdzałem już przy 120km/h i strumień dalej obejmuje ok 70% szyby
Obiecane fotki:
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
Następnym razem pstrykne przebieg uchwycony w ciągu Fabonacciego
+ bonus ostatnie zdjęcie z widokiem na maske
+ bonus ostatnie zdjęcie z widokiem na maske
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
Mówię wam bezczelność ludzka nie zna granic...
wczoraj pod marketem jakiś baran zwinął mi 2 dekielki z alufelg
nie wiem czy reszty nie zdążył czy tylko mu tyle było potrzeba – po prostu
wczoraj pod marketem jakiś baran zwinął mi 2 dekielki z alufelg
nie wiem czy reszty nie zdążył czy tylko mu tyle było potrzeba – po prostu
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
Współczuję.
Mi co prawda dekielków nikt nie zajumał, ale za to przetarł sobie czymś nad lewym tylnym nadkolem. Na szczęście zdarł tylko klar z odrobiną lakieru (nie do blachy)...
Niestety wolna amerykanka u Nas.
Mi co prawda dekielków nikt nie zajumał, ale za to przetarł sobie czymś nad lewym tylnym nadkolem. Na szczęście zdarł tylko klar z odrobiną lakieru (nie do blachy)...
Niestety wolna amerykanka u Nas.
- Od: 6 kwi 2011, 09:32
- Posty: 429 (1/1)
- Skąd: Wlkp
- Auto: Mazda 3 BK Y6 '04 Hatchback
Golf MK 7,5 1.4TSI '18
Niestety przycierki parkingowe (prawe tylne nadkole) też miały miejsce oraz wcześniej opisywany wkręt w oponie też pod tym samym adresem...
chyba zaczne jeździć w inne miejsce...
A propos dekli – najlepsza to jak zawsze cena – nowy dekiel kosztuje 50 zł
50g plastiku – 50zł
zamienniki na allegro 20zł
chyba zaczne jeździć w inne miejsce...
A propos dekli – najlepsza to jak zawsze cena – nowy dekiel kosztuje 50 zł
50g plastiku – 50zł
zamienniki na allegro 20zł
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości