Od dawna miałem zamiar założyć nowy wątek ale dopiero teraz miałem czas. Mazde użytkuje od prawie roku i od samego początku śledzę forum. Została sprowadzona przez znajomego Włocha który ma umowe z włoskimi salonami i do niego trafiają samochody pozostawione w rozliczeniu. Takim oto sposobem trafiła do mnie po pierwszym właścicielu a właściwie właścicielce i z PEŁNĄ historią serwisową i mnóstwem faktur. Przez cały okrez użytkowania nie było z nią żadnych problemów
Marka/Model: Mazda 3
Typ nadwozia: hatchback
Rok produkcji: kwiecień 2004
Silnik: Turbo Diesel Y6 109 km
Skrzynia biegów: manualna 5b
Przebieg: dość duży ale ważne że oryginalny na dzień dzisiejszy już ponad 270000
Spalanie: około 5-6 l/100 przy użytkowaniu głównie w mieście, w zimie sporo więcej....
Wyposażenie: Nie mam pojęcia jaka to wersja wyposażenia ale mam z takich bardziej charakterystycznych pełną elektryke, automatyczną klimatyzacje felgi alu, halogeny, welurowe dywaniki, radio CD (niestety bez mp3 nad czym ubolewam), chyba 4 poduszki.
Od kiedy mam Madzie zrobione zostały:
– wymieniony kompletny rozrząd
– wymienione koło pasowe
– wymiany kompletu płynów i filtrów (w 2012 już drugi raz olej Valvoline)
– pranie całego wnętrza
– czyszczenie wtryskiwaczy i całego układu paliwowego
– wymiana tarcz i klocków hamulcowych TRW + płyn hamulcowy
– konserwacja podwozia i profili zamkniętych
– wymiana oleju w skrzyni biegów Valvoline MDF
Plany:
– naprawa pokręteł od klimatyzacji bo nie łapią zbyt dobrze zrobione
– lotka KONIECZNIE zrobione
– przyciemnienie szyb zrobione
– lampy tyle przydymione na czarno
– DRAG DR 40 17"/7,5JJ ET 40
– Zawieszenie gwintowane KW
– okleić niektóre elementy folią Carbon w trakcie
– malowanie zacisków hamulcowych zrobione
– końcówka wydechu
ZDJĘCIA: