Mazda3 BK LF '08 2.0 161KM KINTARO

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez tomek-waw » 8 mar 2013, 00:00

radzi89 napisał(a):bo te testy niestety są badziewie warte.

Jak mają rozkalibrowaną maszynę to może i racja. U mnie na tej samej stacji 2 lata temu w peugeocie pokazało jeden amorek do bani, który faktycznie był wylany.
Więc nie do końca jest to do bani :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez radzi89 » 8 mar 2013, 00:04

Może coś w tym jest, w CLK jak mieliśmy kompletnie wylane to faktycznie pokazało w okolicach 20% ale nigdy nie polegałbym na tej maszynie :P Kończące się amorki bez problemu kierowca sam wyczuje albo usłyszy :P
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/49)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
Porsche 911 4S – 996.2
Porsche 911 4S – 991.2
Porsche Macan T

Postprzez tomek-waw » 8 mar 2013, 00:08

Rafał, czy montaż dolotu tego ostatniego robiłeś własnoręcznie czy gdzieś w warsztacie?
Czy bez problemu to się zakłada ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez radzi89 » 8 mar 2013, 00:36

Montowałem sam, przechodząc z fabrycznego dolotu powiedzmy z godzinka do półtorej roboty. Trzeba zdjąć nadkole, to największa komplikacja :P
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/49)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
Porsche 911 4S – 996.2
Porsche 911 4S – 991.2
Porsche Macan T

Postprzez tomek-waw » 8 mar 2013, 00:42

Do tego zdejmowałeś nadkole ??


Obrazek[/quote]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez marcin255 » 8 mar 2013, 07:37

tomek-waw napisał(a):Do tego zdejmowałeś nadkole


Zdejmował do długiego K&N do tego nie trzeba wyjmować całego dolotu fabrycznego , wystarczy wyjąć org. puszkę na filtr
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez radzi89 » 8 mar 2013, 09:16

Tak jak piszę Marcin, chcąc zdemontować wszystko trzeba zdjąć nadkole. Można zostawić tzw. rezonator, które wtedy będzie bezużyteczny ale chyba lepiej wszystko co zbędę wywalić.
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/49)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
Porsche 911 4S – 996.2
Porsche 911 4S – 991.2
Porsche Macan T

Postprzez tomek-waw » 8 mar 2013, 14:11

Dziś 08 marca, dzień kobiet więc Madzia dostała prezencik <serduszka>


simota.jpg


A tak wygląda po montażu.

20130308_120335.jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez marcin255 » 8 mar 2013, 15:03

Łał i jak dźwięk ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez tomek-waw » 8 mar 2013, 15:11

Przejechałem zaledwie 8km, ale jest za****bisty.
Można jechać również po cichu normalnie bez mocnych przyspieszeń. Nawet jak bym nagrał to i tak nie będzie efektu przez kompa. To trzeba usłyszeć. Jestem zadowolony jednym słowem. :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez Seraf » 8 mar 2013, 15:42

propozycja :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez tomek-waw » 8 mar 2013, 16:19

Seraf napisał(a):propozycja

Myślałem o tym trochę w innym wydaniu ale chyba odpuszczę.
Przejechałem teraz Północnym dookoła, wrażenie jest zupełnie inne.
Już nie tylko sam dźwięk ale i silnik jakby zaczął lepiej "oddychać". Jakby był po dobrej inhalacji <rotfl>
W przyszłym tygodniu chyba skoczę wyhamować go. ;P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez radzi89 » 8 mar 2013, 16:32

To najpierw odepnij akumulator żeby zresetować komputer. Potem przez jakieś 100 km pojeździj bez pełnego obciążania silnika ( bez gazu w deskę ) korzystając z coraz to wyższych obrotów. Wtedy komputer najlepiej sam się dostosuje do nowej dawki powietrza :)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/49)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
Porsche 911 4S – 996.2
Porsche 911 4S – 991.2
Porsche Macan T

Postprzez marcin255 » 8 mar 2013, 17:29

tomek-waw napisał(a):W przyszłym tygodniu chyba skoczę wyhamować go.


obowiązkowo

Dopisano piątek, 8 marca 2013, 16:29:

tomek-waw napisał(a):W przyszłym tygodniu chyba skoczę wyhamować go.


obowiązkowo
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez tomek-waw » 9 mar 2013, 18:06

Podczas montażu i wyjęciu całego filtra pozostał mi ten otwór na dole. Czy z nim cos robiliście ?


Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez cbr » 9 mar 2013, 18:31

To chyba rezonator, w benzynie nie ma tam kompa chyba więc to tylko zbędny balast, albo wywal go całkiem albo zostaw jak jest :)
2+2=5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2011, 01:01
Posty: 2823 (0/26)
Skąd: Białystok
Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)

Postprzez tomek-waw » 9 mar 2013, 18:33

Więcej walki z tym niż jego waga. Niech zostanie. :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez marcin255 » 9 mar 2013, 18:56

Ja zostawiłem tą puszkę .
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez radzi89 » 9 mar 2013, 19:31

Ja demontowałem :P
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/49)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
Porsche 911 4S – 996.2
Porsche 911 4S – 991.2
Porsche Macan T

Postprzez tomek-waw » 9 mar 2013, 19:33

radzi89 napisał(a):To najpierw odepnij akumulator żeby zresetować komputer

Nie odpinałem, myślę, że za jakiś czas sam się nauczy. Na razie zrobiłem ok. 60 km.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy