Mazda3 BK Y6 2005 1,6 HB ***SPRZEDANE***
Mała aktualizacja:
czeska autostrada, 2 osoby, 80% baku paliwa, Vmax 194km/h Jak dla mnie bardzo zadowalająco. Wie ktoś ile przewidziała fabryka
Najlepszy z tego wszystkiego jest komputer pokładowy. Po 400km po 100-180km/h i 100km po Pradze utrzymuje, że spalił tylko 5,4l/100km. Coś mi się zdaje, że pojadę na ORLEN i tam się okaże, że z tych obliczeń wyszła
Pzdr 4all
EDIT: wyszło 5,97l/100km czyli i tak nieźle
czeska autostrada, 2 osoby, 80% baku paliwa, Vmax 194km/h Jak dla mnie bardzo zadowalająco. Wie ktoś ile przewidziała fabryka
Najlepszy z tego wszystkiego jest komputer pokładowy. Po 400km po 100-180km/h i 100km po Pradze utrzymuje, że spalił tylko 5,4l/100km. Coś mi się zdaje, że pojadę na ORLEN i tam się okaże, że z tych obliczeń wyszła
Pzdr 4all
EDIT: wyszło 5,97l/100km czyli i tak nieźle
Ostatnio edytowano 4 lip 2011, 13:08 przez Grzegorz K, łącznie edytowano 1 raz
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
02.07.11. moja Madzia zagrała pierwsze skrzypce na ślubie brata. Spisała się rewelacyjne, była okazja, żeby się przed całą rodzina pochwalić
Najwięcej obaw miałem o stan maski po ściągnięciu dekoracji, ale wszystko jest OK.
Najwięcej obaw miałem o stan maski po ściągnięciu dekoracji, ale wszystko jest OK.
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Zaparłem się i wkręciłem ten wredny hak ucho.
Najpierw WD-40, potem wazelina techniczna, na koniec klucz do kół jako "wkrętak" i można powiedzieć, że się udało. Tylko zastanawiam się ile obrotów robić. Doszedłem do 3 i dałem spokój, a gwintu na haku ucho jeszcze sporo zostało ...
Najpierw WD-40, potem wazelina techniczna, na koniec klucz do kół jako "wkrętak" i można powiedzieć, że się udało. Tylko zastanawiam się ile obrotów robić. Doszedłem do 3 i dałem spokój, a gwintu na haku ucho jeszcze sporo zostało ...
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Mały update:
obecny przebieg 99 700km. Dziś wymienione: filtr oleju, powietrza, paliwa, zalany ELF Evolution SXR 5w30. Dodatkowo autko podpięte pod kompa, nic ciekawego nie wyszło.
No i najważniejsze: zrobiony czujnik cofania w skrzyni biegów
Następny plan konserwacja podwozia ...
Pzdr 4all
obecny przebieg 99 700km. Dziś wymienione: filtr oleju, powietrza, paliwa, zalany ELF Evolution SXR 5w30. Dodatkowo autko podpięte pod kompa, nic ciekawego nie wyszło.
No i najważniejsze: zrobiony czujnik cofania w skrzyni biegów
Następny plan konserwacja podwozia ...
Pzdr 4all
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Zimowe kapcie już założone, Uniroyal znów zapomniałem jakie. Niestety na R15, od razu jakieś takie śmieszne się te kółka zrobiły.
No i czas na 1 awarię ... spalona żarówka od postojówek ... i od razu zdumienie, po 2 dniach naprawiła się i znów świeci
EDIT
Zimówki Uniroyal Raintype 195/65 R15 T MS plus55
No i czas na 1 awarię ... spalona żarówka od postojówek ... i od razu zdumienie, po 2 dniach naprawiła się i znów świeci
EDIT
Zimówki Uniroyal Raintype 195/65 R15 T MS plus55
Ostatnio edytowano 11 mar 2012, 20:03 przez Grzegorz K, łącznie edytowano 3 razy
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Grzegorz K napisał(a):No i czas na 1 awarię ... spalona żarówka od postojówek ... i od razu zdumienie, po 2 dniach naprawiła się i znów świeci
Autoregeneracja
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Słyszałem o komórkach macierzystych, ale nie wiedziałem, że Mazdy też to mają
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Grzegorz K napisał(a):No i czas na 1 awarię ... spalona żarówka od postojówek ... i od razu zdumienie, po 2 dniach naprawiła się i znów świeci
To jak moja żarówka w schowku, nie świeciła, wyjąłem, z braku nowej obróciłem starą o 180 stopni, zamontowałem i... świeci.
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Nieawaria zażegnana. Swoją drogą dlaczego w manualu piszą takie bzdury odnośnie wymiany głupiej postojówki: ciężko jest to zrobić samemu, polecamy ASO Mazdy
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
$$$ bez pozycyjnej można jeździć i nie trzeba natychmiastowo wymienić jak mijania, a taka wymiana to pewnie ok 100 kosztuje
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Wielkie dzięki dla akostarek'a. W końcu wziąłem się za korektę spalania w kompie. Instrukcja:
Generalnie kaszka z mleczkiem – przy wyłączonym zapłonie wciskamy guzik do kasowania przebiegu, przekręcamy kluczyk i puszczamy guzik dopiero kiedy na wyświetlaczu pokaże się napis 'tESt'. Oto nasze menu serwisowe. A może raczej testowe, bo większość pozycji to jakieś testy. Teraz tym samym guziczkiem możemy się po tymże menu poruszać. Możemy sprawdzić sobie działanie zegarów, kontrolek, pipczyka od pasów/świateł, itp. Ale najważniejsze jest na końcu – regulowana pozycja d50. To tu, guzikiem INFO, możemy sobie wbić korektę spalania. Regulacja ma zakres od -15 do 15, domyślam się tylko, że chodzi o procenty. Co ciekawe, moje autko fabrycznie miało wbite -5 (fabrycznie albo i nie – może poprzednia właścicielka też dobiła się do tego menu). Najpierw przestawiłem na zero, ale po przejechaniu w weekend ok. stu kilometrów komputer dalej kłamie ale już mniej. Teraz wbiłem +5, powinno być dobrze, mam nadzieję że błąd nie będzie większy niż 0.2. A przy następnym tankowaniu zobaczymy ile litrów paliwka tak naprawdę się mieści w baku bo to też da się sprawdzić w tym menu
Nie napisali tylko, że po wybraniu odpowiedniej wartości należy przytrzymać jeszcze przycisk INFO aż do usłyszenia pisku (jak przy kasowaniu spalania, po ok 3sek). Co ciekawe nie u wszystkich ten dźwięk występuje..
Ja też miałem fabrycznie wbite -5, jak dałem na +5 komp przekłamywał pokazując za dużo. Teraz próbuję 0.
A tak jako offtop strasznie podoba mi się ten nastepca szóstki na górze strony (Mazda Takeri)
Pzdr 4all
Generalnie kaszka z mleczkiem – przy wyłączonym zapłonie wciskamy guzik do kasowania przebiegu, przekręcamy kluczyk i puszczamy guzik dopiero kiedy na wyświetlaczu pokaże się napis 'tESt'. Oto nasze menu serwisowe. A może raczej testowe, bo większość pozycji to jakieś testy. Teraz tym samym guziczkiem możemy się po tymże menu poruszać. Możemy sprawdzić sobie działanie zegarów, kontrolek, pipczyka od pasów/świateł, itp. Ale najważniejsze jest na końcu – regulowana pozycja d50. To tu, guzikiem INFO, możemy sobie wbić korektę spalania. Regulacja ma zakres od -15 do 15, domyślam się tylko, że chodzi o procenty. Co ciekawe, moje autko fabrycznie miało wbite -5 (fabrycznie albo i nie – może poprzednia właścicielka też dobiła się do tego menu). Najpierw przestawiłem na zero, ale po przejechaniu w weekend ok. stu kilometrów komputer dalej kłamie ale już mniej. Teraz wbiłem +5, powinno być dobrze, mam nadzieję że błąd nie będzie większy niż 0.2. A przy następnym tankowaniu zobaczymy ile litrów paliwka tak naprawdę się mieści w baku bo to też da się sprawdzić w tym menu
Nie napisali tylko, że po wybraniu odpowiedniej wartości należy przytrzymać jeszcze przycisk INFO aż do usłyszenia pisku (jak przy kasowaniu spalania, po ok 3sek). Co ciekawe nie u wszystkich ten dźwięk występuje..
Ja też miałem fabrycznie wbite -5, jak dałem na +5 komp przekłamywał pokazując za dużo. Teraz próbuję 0.
A tak jako offtop strasznie podoba mi się ten nastepca szóstki na górze strony (Mazda Takeri)
Pzdr 4all
Ostatnio edytowano 11 mar 2012, 20:05 przez Grzegorz K, łącznie edytowano 1 raz
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Po wczytaniu tekst źródłowy wyszło, że można porobić jeszcze inne rzeczy np. wyłączyć to durne pikadło od pasów nie wyłączę go, bo żona nie pozwala, ale dobrze wiedzieć, że mogę
EDIT:
moja madzia po przeglądzie. Wszystko ok, można jeździć dalej
EDIT:
moja madzia po przeglądzie. Wszystko ok, można jeździć dalej
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Mały update:
Letnie obuwie dotarło
Bridgestone Turanza ER300 Ecopia 205/55 R16 91V
Zakupione przez Sklepopon.pl szybko, miło, fachowo. Ogółem wyszło 1250zł.
Założyłem je już na felgi, ale wulkanizator ich nie wyważył. Powiedział, abym na wiosnę pojeździł z tydzień i wtedy przyjechał do wyważenia. Niby tak się robi z nowymi oponami. Ma rację
Letnie obuwie dotarło
Bridgestone Turanza ER300 Ecopia 205/55 R16 91V
Zakupione przez Sklepopon.pl szybko, miło, fachowo. Ogółem wyszło 1250zł.
Założyłem je już na felgi, ale wulkanizator ich nie wyważył. Powiedział, abym na wiosnę pojeździł z tydzień i wtedy przyjechał do wyważenia. Niby tak się robi z nowymi oponami. Ma rację
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości