Mazda3 Sport BK 2007, LF 2,0 l Kintaro
Ja zapłaciłem za ten sprzęcik 59 zł. Ponieważ braliśmy więcej sztuk, to przesyłka była gratis.
Kupiłem także 1 szt. do drugiego auta, którym jeździ żona i teraz nie ma problemu, gdzie powiesić telefon, jak czasami jadę jej autem
http://daben.pl/akcesoria/348-uchwyt-sa ... older.html
Kupiłem także 1 szt. do drugiego auta, którym jeździ żona i teraz nie ma problemu, gdzie powiesić telefon, jak czasami jadę jej autem
http://daben.pl/akcesoria/348-uchwyt-sa ... older.html
hmmm użyteczna rzecz
- Od: 2 mar 2010, 12:12
- Posty: 161 (0/2)
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 3 2.0 Kintaro '08
Ford Fiesta MK7 1.4 '09
Piękna sztuka i fajnie z kolorami pokombinowałeś.
130 km dziennie... Zostawiasz fortunę na stacji Dlaczego nie założyłeś LPG? Ja ostatnio rozważam to rozwiązanie, bo też jeżdżę stosunkowo dużo.
130 km dziennie... Zostawiasz fortunę na stacji Dlaczego nie założyłeś LPG? Ja ostatnio rozważam to rozwiązanie, bo też jeżdżę stosunkowo dużo.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Undisputed napisał(a):hmmm użyteczna rzecz
romexik napisał(a):Oo ciekawy patent, nie widziałem wczesniej takiego uchwytu
Jestem z niego bardzo zadowolony
ezg_siwy napisał(a):Piękna sztuka i fajnie z kolorami pokombinowałeś.
Dziekuję.
ezg_siwy napisał(a):130 km dziennie... Zostawiasz fortunę na stacji Dlaczego nie założyłeś LPG? Ja ostatnio rozważam to rozwiązanie, bo też jeżdżę stosunkowo dużo.
Nie mam jakoś przekonania do gazu, sponsoruję pośrednio naszych siatkarzy.
Z jaką mniej więcej średnią prędkością jeździsz?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
hehe jesteś kolejny co zobaczył spalanie petoro i robi oczy jak 5zł
Płynny cykl pozamiejski, nie autostradowy i eco driving pełną gębą
Płynny cykl pozamiejski, nie autostradowy i eco driving pełną gębą
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
No bo 720km na jednym baku...robi wrażenie
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
nieco wiecej niz ja dieslem
ale pamietam w eco driving na BK Y6 udalo mi sie zrobic cos kolo 4,1 a w BL R2 eco driving jest niemozliwy
ale pamietam w eco driving na BK Y6 udalo mi sie zrobic cos kolo 4,1 a w BL R2 eco driving jest niemozliwy
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
ezg_siwy napisał(a):Z jaką mniej więcej średnią prędkością jeździsz?
W zależności od różnych czynników vśr wynosi od 57 do prawie 70 km/h.
widmo82 napisał(a):hehe jesteś kolejny co zobaczył spalanie petoro i robi oczy jak 5zł
Płynny cykl pozamiejski, nie autostradowy i eco driving pełną gębą
Spalanie rzeczywiście jest niskie jak na taki motor, ale to dowód, że na tym silniku można jeździć zarówno bardzo dynamicznie, jak i ekonomicznie. Osobiście uważam, choć nie miałem do czynienia z innymi motorami w M3, że jest to bardzo udana jednostka napędowa w tym modelu, dla mnie najlepsza.
ezg_siwy napisał(a):No bo 720km na jednym baku...robi wrażenie
Mój rekord to 762 km na jednym baku, ale przyznaję, jechałem już na oparach.
Nie robię tak na co dzień i nie polecam też innym.
Norreca napisał(a):nieco wiecej niz ja dieslem
ale pamietam w eco driving na BK Y6 udalo mi sie zrobic cos kolo 4,1 a w BL R2 eco driving jest niemozliwy
Też myślałem, że M3 LF nie da się ekonomicznie jeździć, ale okoliczności zweryfikowały ten pogląd.
petro i jak tu się nie zaśmiać jak ktoś mówi, ze Mazdy to dużo palą Wg. mnie niezależnie jaki silnik to palą mało w stosunku do: ceny/osiagów/jakości ogolnej auta
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
M3, mimo paru wad to bardzo udana konstrukcja. Model BK ma już prawie 12 lat a nadal przyciąga wzrok. Oczywiście wygląd to nie wszystko. Najbardziej cenię to autko za wzorowe prowadzenie, zwłaszcza egzemplarzy obniżonych na dobrym zawiasie, precyzyjną skrzynię i bardzo dobry silnik LF. Z tym motorem samochód jest bardzo dynamiczny, a jednocześnie jak wiadomo może być oszczędny. Gdybym miał jeszcze raz kupić, kupiłbym dokładnie taki sam egzemplarz.
No niby nie pali jakoś kosmicznie dużo, ale u Ciebie chyba trasa, która pokonujesz ma duże znaczenie.
U mnie przy charakterystyce 70% autostrada (Vsr=120km/h), 30% miasto wychodzi między 7,6, a 8 litrów na 100 km.
Zależnie od tego czy mam kaprys się pobawić czy raczej uprawiam powolny cruising.
Nie wydaje mi się żeby to było jakoś dużo. Raczej norma przy takim silniku. Poprzednia 1.6 nie paliła dużo mniej tak naprawdę. Średnio ok 1l mniej na 100km, a dynamika dużo słabsza.
Myślę, że jakbyś do pracy jeździł w korkach, to byś takich rekordów nie bił
U mnie przy charakterystyce 70% autostrada (Vsr=120km/h), 30% miasto wychodzi między 7,6, a 8 litrów na 100 km.
Zależnie od tego czy mam kaprys się pobawić czy raczej uprawiam powolny cruising.
Nie wydaje mi się żeby to było jakoś dużo. Raczej norma przy takim silniku. Poprzednia 1.6 nie paliła dużo mniej tak naprawdę. Średnio ok 1l mniej na 100km, a dynamika dużo słabsza.
Myślę, że jakbyś do pracy jeździł w korkach, to byś takich rekordów nie bił
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Nawet tyle nie wejdzie. Nigdy nie udalo mi się wlać pełnych 4 litrów. Książka serwisowa zawyża , podając 4,3 litra dla silnika LF. Mówimy oczywiście o pełnej wymianie, razem z filtrem oleju.
Dziś Madzia wjechała do zacnego klubu weteranów z takim oto wynikiem.
Niestety przegapiłem ten uroczysty moment, choć jeszcze rano o tym pamiętałem.
Mam tylko taka fotę.
Niestety przegapiłem ten uroczysty moment, choć jeszcze rano o tym pamiętałem.
Mam tylko taka fotę.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości