Mazda6 GH R2 '09 SPORT by odom – wracam
dzieki za info Miras
co do mapy bezpiecznie proponują mi 210 km i 460 nm
co do mapy bezpiecznie proponują mi 210 km i 460 nm
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
odom napisał(a):twardy103 napisał(a):Ciekaw jestem Twojej opinii, bo ja sobie to bardzo chwalę
bo to brzydkie żółte światło poza tym nie robi szału przy doświetlaniu.
No to wszystko jasne Ja miałem na myśli AFS czyli biksenony skrętne a nie doświetlanie żółtymi
Czytam właśnie, że w 6 są różne opcje. Było doświetlanie pozycją w 6? W polifcie podobno już była skrętna soczewka bixenonu tak jak w mojej 3.
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
AFS w GH jest różnie realizowany w zależności od liftu.
Przed liftem jest to statyczne doświetlanie – poprzez żarówkę halogenową. Soczewka biksenonu nie jest skrętna.
Po lifcie doświetlanie jest dynamiczne – soczewka jest skrętna tak jak w BL.
Przed liftem jest to statyczne doświetlanie – poprzez żarówkę halogenową. Soczewka biksenonu nie jest skrętna.
Po lifcie doświetlanie jest dynamiczne – soczewka jest skrętna tak jak w BL.
- Od: 7 lip 2016, 16:37
- Posty: 629 (6/20)
- Skąd: Wieleń nad Notecią
- Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09
Kto by pomyślał... dzięki za info!
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
ok dziś przez mapą była hamownia i tu mały zonk
dodam że turbina była wymieniona 13 tyś temu na nową .... Czy tak zwane budzenie się powinno zaczynać się od 2.200 obr ? ciągnie fakt do 4500 obr ale czy tak być powinno ? jakięs pomysły ....
dodam że turbina była wymieniona 13 tyś temu na nową .... Czy tak zwane budzenie się powinno zaczynać się od 2.200 obr ? ciągnie fakt do 4500 obr ale czy tak być powinno ? jakięs pomysły ....
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
Mazda wylądowała w ASO ... okazało się że DPF zaciorany jest że hej... czyszczenie tylko chemiczne wchodzi w grę. Do tego do wymiany mam chłodnicę wodną oleju i to tyle z grzechów mazdy.
Zamierzam też jechać do speca od turbiny by zniwelować brak dołów. A potem to już chip
jestem w trakcie zamawiania eibachów czy przy 19 i profilu 40 tarcie nie grozi mi
Zamierzam też jechać do speca od turbiny by zniwelować brak dołów. A potem to już chip
jestem w trakcie zamawiania eibachów czy przy 19 i profilu 40 tarcie nie grozi mi
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
Tarcie zależy od większej ilości czynników niż szerokość czy rozmiar opony. Szerokość i ET felgi też ma ogromne znaczenie.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Mr_Bartek napisał(a):Tarcie zależy od większej ilości czynników niż szerokość czy rozmiar opony. Szerokość i ET felgi też ma ogromne znaczenie.
powinno być et60 moje wystają ciut za obrys nadkola
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
odom napisał(a):powinno być et60 moje wystają ciut za obrys nadkola
jak wystają ciut poza obrys nadkola to na pewno nie jest to ET60. Bez ET i szerokości felgi oraz szerokości opony nikt Ci nic nie podpowie w tej kwestii, bo to kluczowe parametry.
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
postaram się uzyskać to info bo tak bez gleby to nie przejdzie
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
Jaki klops? Rolka nadkoli i tyle. Chociaż koła niezłe kloce, ale program zrobisz to zrekompensuje. Tylko przydaloby się też heble wzmocnić żeby taką wielką masę wirującą zatrzymać
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
UCASH napisał(a):a ja z innej beczki czy Ty sie nie myłeś dzisiaj na myjce pod Tesco ?
na bobrownikach
Biniu napisał(a):Jaki klops? Rolka nadkoli i tyle. Chociaż koła niezłe kloce, ale program zrobisz to zrekompensuje. Tylko przydaloby się też heble wzmocnić żeby taką wielką masę wirującą zatrzymać
moje felgi są z leksza mówiąc ściorane i myślę nad zakupem czegoś nowego
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
fockewolf napisał(a):Jak tam prace nad turbiną, coś już w tym kierunku zrobiłeś?
Turbina jeszcze nie ruszana na razie robię inne podstawy. Zmieniłem łożysko przednego koła, i auto miało takie dławienie przez zasyfiały DPF niestety czyszczenie przez interfejs było nie mozliwe więc poleciało czyszczenie chemiczne – efekt inne auto. Chodz cały czas auto budzi się do życia od 2 tyś. W tym tygodniu leci olej oczywiście jak w poprzedniej mojej M6 leje penrite do tego komplet fitrów . Do tego wymiana chłodnicy wodnej oleju, którą kupiłem za 100 zł – używka oraz węża wody od turbo. Tutaj chciałem mieć nowy więc z racji tego iż wszystkie usługi wykonuje w ASO koszt węża 550 zł + uszczelka 53 zł.
Kolejny etap to serwis turbiny potem można działać z programem
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
stachan napisał(a):odom, nie wiem czy będą pasować, ale makmarc sprzedaje swoje dziewiętnastki OE
nie ten typ
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości