Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 430KM @ 595Nm
heheh po prawie całkowitym podcięciu środkowej dokładki wchodzi
No dobra... została jeszcze tylko lewa strona.. A dokładnie dwa kolanka 180 i 45, i czekam do piątku.. bo mi ich zabrakło... a w Wawie jak na złość nie ma takiego produktu jak kolanko alu 63 Masakra
No dobra... została jeszcze tylko lewa strona.. A dokładnie dwa kolanka 180 i 45, i czekam do piątku.. bo mi ich zabrakło... a w Wawie jak na złość nie ma takiego produktu jak kolanko alu 63 Masakra
Mazda skońończona
Można stroić dalej
Niestety zostało mi sporo silikonów, więc jak by ktoś był chętny na kolanka , łączniki na 2,5' to zapraszam
Można stroić dalej
Niestety zostało mi sporo silikonów, więc jak by ktoś był chętny na kolanka , łączniki na 2,5' to zapraszam
Czyli kolanka były To teraz będzie męsko
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Sewo, początkowo też tak miałem, że hm.. trochę lipa.. ale powiem Ci że już się opatrzyłem i nawet mi się to podoba pozatym poprzednik trysnął ja na czerwono gdy miał silnik na zewnątrz.. mi mówiąc szczerze nie chce się wszystkiego wyciagac
Piotr, kilkanaście dziś kończę dostrajać mafa robię logi i będzie test, czy dobrze poskręcałem cybanty i czy wytrzymają 1.45b doladowania
Piotr, kilkanaście dziś kończę dostrajać mafa robię logi i będzie test, czy dobrze poskręcałem cybanty i czy wytrzymają 1.45b doladowania
Będzie grubo...
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Ehhhh oczywiście nie może być za łatwo. Okazało się że jest nieszczelność gdzieś w układzie.. bo auto zalewało i budowało maks 1.3b.. Dziś znalazłem to miejsce.. kierwa to blow off się rozszczelnił.. widocznie jakiś felerny egzemplarz mi się trafił... już go zdemontowaLem i odesłałem... Mam nadzieję że na czwartek będzie...
Żadna frajda mieć auto skończone 2,5 tyg przed zlotem
Jak do ostatnich dni/godzin jest dreszczyk emocji, to jest piękno w pełnej krasie!
Jak do ostatnich dni/godzin jest dreszczyk emocji, to jest piękno w pełnej krasie!
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Haha tym się pocieszam.. ale jednak wolał bym mieć zapas kilku dni spokoju.. zwłaszcza że zaraz po świętach Madzia jedzie na detailing.. więc też 2-3 dni odpadaja...
Felgi zmieniasz ?
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Co wpadnie? Bo te w ogóle nie pasują jaki rozmiar?
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Też nie jestem fanem tych obecnych felg. Bardziej mi pasują do Audi niż do Mazdy.
Ciekaw jestem co tam wymyślisz
Ciekaw jestem co tam wymyślisz
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Atakuj jakieś odważne felgi, w MPSsach zazwyczaj nudy są!
i powodzenia w skladaniu
i powodzenia w skladaniu
500+KM 6MPS: https://www.facebook.com/drozdo.6MPS/
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/19)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
No i jak to ktoś wyżej napisał.,. robi się nerwowo, bo auto nie gotowe a zlot tuż tuż.... Wczoraj została usunięta nieszczelność ostatnia (okazało się, że byłe przed turbiną).. Układ trzyma 4bary ciśnienia.. więc tu jest ok.. a stroić nie idzie.. do 3350obr boost narasta do 1.2b AFR też idealnie w normie, po czym od 3350 do 5500obr jest totalne dno, auto zalane, afr na poziomie 9,5 momentami do 8,67, boost spada do 1.1 a od 5500 obr boost wskakuje na 1.25 i do odcinki go ładnie trzyma włącznie z poprawnym AFR.. no k***wa nie wiem co jest grane.. jedyna opcja.. to czujnik położenia wałka rozrządu, ostatnio dwa razy odpaliło mi jego błąd i od razu check engine.. Jeśli to jednak nie to.. i jutro jak go wymienie dalej będzie to samo.. to nie mam pomysłu co może nie banglać
pompa paliwa jaka? może nie wyrabia
Na listwie mam 130 barów więc tyle ile powinno być.. poczekam do jutra. Jak czujnik położenia walka rozrządu nie zmieni sytuacji.... To wtedy spuszczenie ja z urwiska
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości