Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 430KM @ 595Nm
Obecnie jest doładowanie 1,3b.. ale IC jest tak ch*jowy, że masakra.. średnio 50C w dolocie.. a przy bucie jednym po drugiem nawet 69C.. więc za tydzień zamawiam FMICA takiego jak Ty masz u siebie i nie będę się z tym [tiiit]. No i jeszcze korektę MAFa robimy, bo się rozjeżdża na górze obrotów i za bogato jest.
Oby do zlotu się wyrobił
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 19:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Na obecną chwilę strojenie zakończone do momentu, aż wjedzie IC z orurowaniem.
Teraz przedstawia się to tak:
Robiąc WOT od 2800 przy 3300 jest doładowanie 1.2b a przy 4000 1.3b. przy 6200 schodzi do 1.25b. Tak więc turbo w miarę trzyma.
Moc? moja dupohamownia twierdzi, że jest około 320 może 330KM
Teraz najważniejsze, żeby dojechał FMIC ze Szwecji . Blow off też już zamówiony, więc myślę, że tak jak zakładałem, w połowie marca znów zaczniemy.
A teraz, będę mógł zająć się zabezpieczeniem nadkoli z tyłu. Ściągnę też zderzak i zobaczę jaka sytuacja jest pod nim.
Teraz przedstawia się to tak:
Robiąc WOT od 2800 przy 3300 jest doładowanie 1.2b a przy 4000 1.3b. przy 6200 schodzi do 1.25b. Tak więc turbo w miarę trzyma.
Moc? moja dupohamownia twierdzi, że jest około 320 może 330KM
Teraz najważniejsze, żeby dojechał FMIC ze Szwecji . Blow off też już zamówiony, więc myślę, że tak jak zakładałem, w połowie marca znów zaczniemy.
A teraz, będę mógł zająć się zabezpieczeniem nadkoli z tyłu. Ściągnę też zderzak i zobaczę jaka sytuacja jest pod nim.
dobre te ostatnie zdjęcia
Dzięks
Wczoraj przyszedł Blow off properfektu dedykowany do mpsa Śmieszny ma dźwięk, ale działa I najważniejsze jest to, że wychodzi na to, że seryjna dv nie trzymała doładowania.. bo maks wchodziło na 1.36 i zaraz opadało do 1.3 -1.25.. a teraz jest 1.4 przy 5000obr więc jak przyjdzie FMIC strojenia ciąg dalszy
Wczoraj przyszedł Blow off properfektu dedykowany do mpsa Śmieszny ma dźwięk, ale działa I najważniejsze jest to, że wychodzi na to, że seryjna dv nie trzymała doładowania.. bo maks wchodziło na 1.36 i zaraz opadało do 1.3 -1.25.. a teraz jest 1.4 przy 5000obr więc jak przyjdzie FMIC strojenia ciąg dalszy
są super.... Dlatego wczoraj kupiłem taki sam obiektywrafałmazda napisał(a):dobre te ostatnie zdjęcia
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 19:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Dziś pierwsza partia gratów przyjechała, jutro druga część i zaczynam składanie dolotu. Mam też nadzieję, że ssg zrobi na jutro flansze pod BOVa, bo inaczej będę trochę w dupię i skończyć nie będę mógł.. no ale.. się okaże
Fajny kaloryfer
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 19:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Icek 600x300
pas przedni został lekko podcięty od strony chłodnic, a także skrócony tak, by możliwie jak najwięcej powietrza lądowało na IC. Kratki w zderzaku też będą "odślepione" Pas przedni został przy okazji zabezpieczony, najpierw podkładem antykorozyjnym Boll a później czarną masą antykorozyjną do podwozi także firmy boll. tak aby miejsca gdzie blacha była cięta i rozgrzana zaraz nie skorodowały.
pas przedni został lekko podcięty od strony chłodnic, a także skrócony tak, by możliwie jak najwięcej powietrza lądowało na IC. Kratki w zderzaku też będą "odślepione" Pas przedni został przy okazji zabezpieczony, najpierw podkładem antykorozyjnym Boll a później czarną masą antykorozyjną do podwozi także firmy boll. tak aby miejsca gdzie blacha była cięta i rozgrzana zaraz nie skorodowały.
Na zdjęciu z pudelka wyglądał jak chłodnica do pecetowego WC, ale po zamontowaniu widać już spory gabaryt. Jest git
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 19:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Idziesz grubo! No to teraz czekamy na odpał i kreski
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 10:37
- Posty: 3598 (51/68)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
kreski to jeszcze trzeba strojenie do kończyć
a najbliższe dni, raczej sprzyjać temu nie będą, bo ma być słaba pogoda
ale jest też tego plus. Zrobię konserwację tylnych nadkoli
a najbliższe dni, raczej sprzyjać temu nie będą, bo ma być słaba pogoda
ale jest też tego plus. Zrobię konserwację tylnych nadkoli
Zderzak wejdzie ? Czy o nim zapomniałeś ? Mnie bardziej zastanawia moc jaka będzie
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 19:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości