Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 430KM @ 595Nm
Trzymam kciuki bo ostatnio to Cię dopadło pasmo jakichś niepowodzeń... Dawaj znać!
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
O ja Cię... to się narobiło.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Spoko. Dziś już ogarnąłem kompletną głowicę od Marcina z katowic Do środy będzie ogarnięta, wyczyszczona, zmieniona będą uszczelniacze i będzie złożona na nowo. A 4.06 będzie składany silnik, więc niebawem wyjeżdżam
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Są, ale pod palcem są praktycznie nie wyczuwalne... i to raczej nie po moim spotkaniu jak sie okazuje..
Poprzednikowi tez jak się okazało odkręciła się śruba tyle, że na procedurze startu, czyli z pedałem wciśniętym w podłogę.. tam, wtedy poleciały wszystkie zawory w bardziej spektakularny sposób. Natomiast nie wpływa to w żadnym stopniu na pracę tłoka, ani na spalanie mieszanki (przynajmniej tyle sie dowiedziałem).
Poprzednikowi tez jak się okazało odkręciła się śruba tyle, że na procedurze startu, czyli z pedałem wciśniętym w podłogę.. tam, wtedy poleciały wszystkie zawory w bardziej spektakularny sposób. Natomiast nie wpływa to w żadnym stopniu na pracę tłoka, ani na spalanie mieszanki (przynajmniej tyle sie dowiedziałem).
No jak jest kompresja i nie występuje stukanie to jest ok. Na foto wygląda fakty jakby dostały tłoki.
Dobrze jest zrobić fotki dobrym sprzętem a później zoomowac na jakimś dużym ekranie. Wtedy widać mikropęknięcia które później mogą sir rozrastać.
Dobrze jest zrobić fotki dobrym sprzętem a później zoomowac na jakimś dużym ekranie. Wtedy widać mikropęknięcia które później mogą sir rozrastać.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Do dopiero po czyszczeniu tłoka.. bo w takim stanie i tak nic nie widać
Dziś wysłałem wtryski do sprawdzenia i ewentualnego czyśczenia do firmy TOP setup z Krosna. Zobaczymy co powiedzą. W ogóle jest bardzo mało punktów które zajmują się sprawdzaniem wtryskiwaczy od bezpośredniego wtrysku. Eh..
Dziś wysłałem wtryski do sprawdzenia i ewentualnego czyśczenia do firmy TOP setup z Krosna. Zobaczymy co powiedzą. W ogóle jest bardzo mało punktów które zajmują się sprawdzaniem wtryskiwaczy od bezpośredniego wtrysku. Eh..
Ładnie Ci się tu porobiło...
Moje wtryski SSG komuś w warszawie oddawało do czyszczenia i warto bo dostałem potem papierek i dobre kilkanaście % różnicy w przepływie i "równości" lania wróciło, a to ważne jak zmniejszasz marginesy błędu przy atakowaniu mocy
Powodzenia ze składaniem!
Moje wtryski SSG komuś w warszawie oddawało do czyszczenia i warto bo dostałem potem papierek i dobre kilkanaście % różnicy w przepływie i "równości" lania wróciło, a to ważne jak zmniejszasz marginesy błędu przy atakowaniu mocy
Powodzenia ze składaniem!
500+KM 6MPS: https://www.facebook.com/drozdo.6MPS/
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/19)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Wiesz co, szukałem w necie i nie znalazłem nikgo z wawy. Jedynie bosh mi wyskoczył, ale to są sieciówki i jakoś nie mam zaufania. A ten Top Setup raczej ma dobre opinię więc zobaczymy. Paliwo do podstawa. Jak jest dobrze ustawiony rozrząd, dobra dawka paliwa i świeca, to musi banglać.
Grubo..
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Dziś wróciły mi wtryski z czyszczenia i wymiany końcówek
Listwę przesłałem starą, jeszcze z czarnego mpsa. Wynik nie najgorszy przed. Ale po widać różnicę
Zobaczymy jak będą się na aucie sprawować W poniedziałek zawożę
Listwę przesłałem starą, jeszcze z czarnego mpsa. Wynik nie najgorszy przed. Ale po widać różnicę
Zobaczymy jak będą się na aucie sprawować W poniedziałek zawożę
Trzymam kciuki aby wszystko hulało jak należy
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Czas na update...
Okazało się, że po złożeniu.. silnik totalnie nie chciał pracować.. falowanie obrotów, afr na postoju rzędu 22-26.. Więc ponownie kolektor aut. Chłopaki jeszcze dla pewności sprawdzili rozrząd, ale on ustawiony książkowo. Wtryski regenerowane zrobiły wyjazd. A włożono stare. Auto odpaliło.
Dziś odesłałem te regenerowane wtryski do firmy i będą je sprawdzać. Jak się okazuje nie są to pierwsze wtryski które robili, bo podobna SSG do nich wysyła i zawsze było ok.
No nic.. Jutro jestem umówiony do kolejnego warsztatu na spawanie kolektora, bo w z racji tego, że turbina i tak do wymiany, to zakupiłem nową, GTX2871R ze strony Fmic.pl Wydajność do 500KM Dodatkowo wjedzie po całości dolot 3' bo turbo ma wejsćie właśnie na 3'
Tak więc pozostanie tylko wymiana sprzęgła na ACT i będzie można iść męsko z mocą
Ale najpierw trzeba zrobić... coś z wyskakującym checkiem.. bo wczoraj znów wyskoczył błąd P0012.. czyli przestawienie koła pasowego nie zniwelowało go (ale zmieniło coś, obecnie auto jest przelane ) Wg zagranicznych for do wymiany jest OCV, lub wariator.. wariator teoretycznie jest ok, nie ma luzów i jest dość świeży. Rozrząd jest ustawiony książkowo, sprawdzany 3 razy i Jaksa daje sobie uciąć głowę, że jest ok. Wymienię OCV.. i zobaczymy..
Ale jest większy [tiiit] up.. Auto zostało przeorowane... do wymiany mam błotnik prawy, drzwi przednie i tylne plus próg... Oświadczenie spisane, umówiony rzeczoznawca.. Ale serio.. to auto jest jakieś pechowe.. Ciągle mam z nim pod górkę
Okazało się, że po złożeniu.. silnik totalnie nie chciał pracować.. falowanie obrotów, afr na postoju rzędu 22-26.. Więc ponownie kolektor aut. Chłopaki jeszcze dla pewności sprawdzili rozrząd, ale on ustawiony książkowo. Wtryski regenerowane zrobiły wyjazd. A włożono stare. Auto odpaliło.
Dziś odesłałem te regenerowane wtryski do firmy i będą je sprawdzać. Jak się okazuje nie są to pierwsze wtryski które robili, bo podobna SSG do nich wysyła i zawsze było ok.
No nic.. Jutro jestem umówiony do kolejnego warsztatu na spawanie kolektora, bo w z racji tego, że turbina i tak do wymiany, to zakupiłem nową, GTX2871R ze strony Fmic.pl Wydajność do 500KM Dodatkowo wjedzie po całości dolot 3' bo turbo ma wejsćie właśnie na 3'
Tak więc pozostanie tylko wymiana sprzęgła na ACT i będzie można iść męsko z mocą
Ale najpierw trzeba zrobić... coś z wyskakującym checkiem.. bo wczoraj znów wyskoczył błąd P0012.. czyli przestawienie koła pasowego nie zniwelowało go (ale zmieniło coś, obecnie auto jest przelane ) Wg zagranicznych for do wymiany jest OCV, lub wariator.. wariator teoretycznie jest ok, nie ma luzów i jest dość świeży. Rozrząd jest ustawiony książkowo, sprawdzany 3 razy i Jaksa daje sobie uciąć głowę, że jest ok. Wymienię OCV.. i zobaczymy..
Ale jest większy [tiiit] up.. Auto zostało przeorowane... do wymiany mam błotnik prawy, drzwi przednie i tylne plus próg... Oświadczenie spisane, umówiony rzeczoznawca.. Ale serio.. to auto jest jakieś pechowe.. Ciągle mam z nim pod górkę
Nie wieżę.... Niech wraca jak najszybciej na ulice, lato minie i nie polatasz.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
torek napisał(a):Dziś odesłałem te regenerowane wtryski do firmy i będą je sprawdzać. Jak się okazuje nie są to pierwsze wtryski które robili, bo podobna SSG do nich wysyła i zawsze było ok.
Jak tam wtryski, uznali reklamacje ?
Pytam bo u nie prawdopodobnie też będą do roboty, autko zaczęło mi poszarpywać i strzelać w tłumik. Wymieniliśmy świece oraz cewki i nadal bez zmian
- Od: 24 sie 2016, 10:27
- Posty: 126 (2/2)
- Skąd: dokąd powiedzie go los
- Auto: viewtopic.php?f=331&t=200216
Wtryski okazały sie ok. Problemem jest listwa... W starej listwie, którą podmieniałem wraz z wtryskami.. jest potężnie zapchany dopływ.. ta olłowiana rurka.. nawet kompresorem nie dało się jej przeczyścić.. nie mam pojęcia co tam siedzi.. Ale zastanawiam się co to jest?? Czy coś się zagnieździło tam , jak listwa leżała 1.5 roku na półce.. czy może to było powodem wyjścia korby w poprzedniej maździe...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości