Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 430KM @ 595Nm

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez torek » 4 lip 2018, 14:16

Odbiór w poniedziałek <czarodziej>
Załączniki
36649106_968335306669616_1971009806948892672_n.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez Piotr_ » 4 lip 2018, 19:12

W takim razie w poniedziałek się widzimy :D
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 19:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Ronin360 » 4 lip 2018, 21:40

Piotr_ napisał(a):W takim razie w poniedziałek się widzimy :D

Daj spokój chłopakowi ogarnia ciężki temat, i w bardzo dobrym tempie to robi. Szacunek mu się należy bo chyba jako jedyny po niepowodzeniu z pierwszą furą TYPU MPS6 podchodzi do tematu jeszcze raz z zapałem. Powodzenia i mocy życzę <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2016, 09:27
Posty: 126 (2/2)
Skąd: dokąd powiedzie go los
Auto: viewtopic.php?f=331&t=200216

Postprzez torek » 4 lip 2018, 23:11

Hehe, Piotrek, nie tak szybko :D w poniedziałek muszę zmienić czujnik zmiennych faz, żeby wyeliminować checka. Jeśli check nie zniknie, będę musiał wymienić wariator. Później strojenie, bo trzeba to zrobić od początku... Więc jeszcze chwilę... ;) W między czasie będę musiał jeszcze bok zrobić.. bo z takim obrzepalem jeździć nie chce. <cisza> :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez wumpscut » 5 lip 2018, 06:27

Nie znam się na mechanice, ale trzymam kciuki za Twoje auto i wszystkie prace :)
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2016, 15:37
Posty: 629 (6/20)
Skąd: Wieleń nad Notecią
Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09

Postprzez torek » 10 lip 2018, 08:34

Madzia wczoraj odebrana.
Turbo zamontowane, dolot po całości 3', zaślepiony w kolektorze egr.
Ze wstępnych logów, turbo ładnie pompuje 1.65b przy odcince... <jupi> Natomiast...
1b osiąga dopiero przy 4k obr <płacze> Więc w cholerę długo wstaje... Nie wiem czy coś uda się zdziałać strojeniem.. zmianą zapłonów etc... no ale.. na obecną chwilę wstaje długoooo...
Załączniki
36973023_973581969478283_347830198504259584_n.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez Piotr_ » 10 lip 2018, 08:51

Z WG wszystko ok, może nie zamyka do końca?
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 19:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez torek » 10 lip 2018, 08:58

Wiesz, niby WG ma regulację.. ale tu raczej chodzi o wstawanie ... logi robiłem na 3 i 4 biegu.. no to start od 2800 i jest tak.. hm... płasko.. dopiero przed 4k słuchać zasys powietrza... i ogień.. :D
Wiesz.. jesli tak zostanie.. to cóż.. w spokojnej jeździe nie przeszkadza... w starcie spod świateł też nie.. bo z boostu nie będzie wychodził.. natomiast już jadąc spokojnie i chcąc szybko uciec np przed pomarańczowym światłem, trzeba będzie redukować... czego na seryjnej turbinie nie było.. :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez drozdo » 10 lip 2018, 08:59

jakie turbo teraz masz?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 19:11
Posty: 381 (7/19)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez torek » 10 lip 2018, 09:15

GTX2871R, z tym że na zwykłych łożyskach a nie na kulkach.. <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez drozdo » 10 lip 2018, 09:29

no to już dość duże turbo, do laga się przyzwyczaisz a moc wyżej daje więcej frajdy niż w "środku" ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 19:11
Posty: 381 (7/19)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez torek » 10 lip 2018, 10:07

hehe fakt.. bo do odcięcia jest cug, no ale.. ;)
Obaczymy jak finalnie będzie.. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez Socyopatic » 18 lip 2018, 14:48

Muszę się wkręcić do Ciebie jakoś na prawy przed zimą, bo ciekawy jestem odczuć od tych 4 tysi :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 18:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Danmazda » 19 lip 2018, 19:17

Będzie kocur ... Torek, zapisuj się na zlot :D
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 19:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez torek » 20 lip 2018, 11:01

hehe powinniśmy zdążyć :)
Generalnie w zeszłym tygodniu w końcu wymieniłem linki biegów.. co równało się całkowitej dewastacji środka auta :( Na szczęście wszystko się udało. Przy okazji, wymieniłem radio na europejskie, dodałem zegar EGT, zabezpieczyłem nadkola tylne oraz przednie, a także element pod tylną uszczelką klapy bagażnika, bo za panoszyła sie tam ruda. Ogólnie auto pod względem blacharskim na prawdę ok ;)
Ponadto wymieniłem jeszcze przepływomierz, cewkę, a we wtorek jestem umówiony na wymianę termostatu. Ale już po wymianie przepływki, auto zdecydowanie lepiej jedzie niż wcześniej. Zresztą spontanicznie udało mi się hm.. zdeklasować merca E500 w 4maticu W211, który de facto ma 6,1s do 100. A mimo mojego zaspania na starcie bo nie wiedziałem że gość się bezie ścigał został daleko w tyle :D :D
Mam też już komplet drzwi ( w kolorze <faja> ) więc może obędzie się bez lakierowania. ZObaczę przy świetle dzienny po założeniu na samochód :)
Także, czarną rozebrałem pod maską, tą doszczętnie w środku. hehe mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu pociągniemy strojenie dalej <jupi> <lol>
Załączniki
36929657_978187782351035_3555376178191663104_n.jpg
37145657_978692772300536_2944013954705260544_n.jpg
37161452_978544052315408_9018523743470747648_n.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez Ronin360 » 23 lip 2018, 19:44

torek napisał(a):Zresztą spontanicznie udało mi się hm.. zdeklasować merca E500 w 4maticu W211, który de facto ma 6,1s do 100. A mimo mojego zaspania na starcie bo nie wiedziałem że gość się bezie ścigał został daleko w tyle :D :D

I to jest piękno tego samochodu, jedzie sobie taki nowobogacki wypasioną furą i co tam jakaś mazda będzie chciała się ścigać <glupek2> spod świateł i tu nagle ZONK <rotfl> gostek na ryju ma karpią gębę i nie wie co się stało :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2016, 09:27
Posty: 126 (2/2)
Skąd: dokąd powiedzie go los
Auto: viewtopic.php?f=331&t=200216

Postprzez torek » 30 lip 2018, 09:38

Ostatnio, przy wymianie linek, założyłem też drugi zegar Evo Peak z egt. Tak więc obecnie mam 8 wskaźników :D
EGT, AFR, BOOST, Spalanie stukowe, temp cieczy, temp oleju, temp powietrza w dolocie i ciśnienie paliwa. :D
Załączniki
IMG_0085_fhdr_2.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez xRafalx » 30 lip 2018, 10:36

Nie odleć hahaha hahaha hahaha
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 10:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez torek » 30 lip 2018, 14:22

Na obecną chwilę, to nielot :P
W ogóle w piątek okazało się że moja obudowa MAFa nie ma 3'.. i Misiek miał rację, ze wg jego wskazań, dolot mam serię.. bo odstępstwo od serii było całe 1,5% więcej przepływu.. a przecież od stożka do samej turbiny włącznie z wejściem orurowanie 3' mam.. i co się okazało.. przpeływka ma 3' ale po zewnętrznej!! :| :| Wewnątrz średnica jest seryjna// 2,5'... <glupek2> <nie> <co?> no masakra, co za tandeta z tego Cork Sporta.. <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez drozdo » 30 lip 2018, 14:24

u mnie podobnie, chciałem 4" dolot w SSG, mam 4" rury ale obudowa MAFa 3" (JBRa chyba) :)
Co będziesz kupował?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 19:11
Posty: 381 (7/19)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy