Mazda6 GH MZR-CD '11 Kombi 2,2
Witam,
po sprzedaży Mazdy 6GY rozglądałem się za następcą. W grę wchodziły auta w budżecie <40tys zł na gotowo (zakup auta wraz z całą rejestracją, OC+AC i podstawowymi wymianami typu filtry, oleje, opony zimowe) Musiało to być kombi o mocy od ok.170KM w serii dla benzyny N/A, bądź diesel który chipuje się pod 200KM. Szukałem głównie Mazdy 6 GH, Hondy Accord VIII, Subaru Legacy/Outback Citroena C5 III, czasem nawet Renault Laguna III . Ostatecznie pozostałem przy 6-tce
23 grudnia zrobiłem sobie prezent i zakupiłem ją: Mazda 6 GH kombi, 2,2 diesel 129KM/ 340Nm, 2011rok. Wyposażenie może nie powala porównując je zwłaszcza z podanymi wyżej francuzami, ale po 2 tygodniach nie żałuję wyboru.
Silnik – 2,2 diesel 129KM/ 340Nm (Obecnie 180KM/408Nm)
Data produkcji – wrzesień 2011r
Kolor – Mica Black Pearl (16W)
Wyposażenie:
– światła przeciwmgielne
– ABS z EBD
– DSC z TCS
– Hill Launch Assist (asystent ruszania na wzniesieniu)
– ESS (System ostrzegania o awaryjnym hamowaniu)
– Smart Turn
– 6 poduszek powietrznych
– sensor zmierzchu i deszczu
– regulowana kierownica w dwóch płaszczyznach
– skórzana kierownica i gałka zmiany biegów
– półskórzana tapicerka foteli i kanapy
– aluminiowe pedały i podpórka stopy
– tempomat
– elektryczne szyby
– dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
– dwustopniowe podgrzewane fotele z przodu
– czujniki parkowania tył
– lusterko wsteczne fotochromatyczne
– bluetooth z głosową obsługą telefonu
– wielofunkcyjna kierownica
– lusterka zewnętrzne elektrycznie składane i podgrzewane
– mocowanie fotelika isofix
– domykanie szyb z pilota
– ledowe lampy tylne
– centralny zamek z pilota
– felgi 18"
– hak
Auto sprowadzone z Austrii, gdzie miało jednego właściciela. Sprawdzane było w ASO Mazdy w Poznaniu. Regularnie serwisowane do 2015r, ostatni zarejestrowany tam przebieg 103147km. Przy zakupie około 139 500km, obecnie już ponad 140 000km.
Wymienione po zkaupie wszystkie filtry, płyn chłodzący, hamulcowy i olej silnikowy i zakupiłem nowy akumulator.
Na zimę wpadają lada dzień złote felgi 17" z mojej ex Mazdy6 GY + zimówki 215/50/17 Goodyear UltraGrip Performance Gen-1.
Plany:
– usunąć dołożone przez poprzedniego właściciela dodatki chromowane (nakładki na klamki zewn, grill, pod tylną szybą) – WYKONANE
– obniżenie o 30mm
– jakieś inne koło 18" bardziej "a la JDM style"
– program na ~200KM/ 450Nm – WYKONANE (180KM i 408Nm)
– detailing lakieru
– malowanie zacisków na złoto/fioletowo
– podwójny wydech końcowy
Zdjęcia zaraz po rejestracji:
po sprzedaży Mazdy 6GY rozglądałem się za następcą. W grę wchodziły auta w budżecie <40tys zł na gotowo (zakup auta wraz z całą rejestracją, OC+AC i podstawowymi wymianami typu filtry, oleje, opony zimowe) Musiało to być kombi o mocy od ok.170KM w serii dla benzyny N/A, bądź diesel który chipuje się pod 200KM. Szukałem głównie Mazdy 6 GH, Hondy Accord VIII, Subaru Legacy/Outback Citroena C5 III, czasem nawet Renault Laguna III . Ostatecznie pozostałem przy 6-tce
23 grudnia zrobiłem sobie prezent i zakupiłem ją: Mazda 6 GH kombi, 2,2 diesel 129KM/ 340Nm, 2011rok. Wyposażenie może nie powala porównując je zwłaszcza z podanymi wyżej francuzami, ale po 2 tygodniach nie żałuję wyboru.
Silnik – 2,2 diesel 129KM/ 340Nm (Obecnie 180KM/408Nm)
Data produkcji – wrzesień 2011r
Kolor – Mica Black Pearl (16W)
Wyposażenie:
– światła przeciwmgielne
– ABS z EBD
– DSC z TCS
– Hill Launch Assist (asystent ruszania na wzniesieniu)
– ESS (System ostrzegania o awaryjnym hamowaniu)
– Smart Turn
– 6 poduszek powietrznych
– sensor zmierzchu i deszczu
– regulowana kierownica w dwóch płaszczyznach
– skórzana kierownica i gałka zmiany biegów
– półskórzana tapicerka foteli i kanapy
– aluminiowe pedały i podpórka stopy
– tempomat
– elektryczne szyby
– dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
– dwustopniowe podgrzewane fotele z przodu
– czujniki parkowania tył
– lusterko wsteczne fotochromatyczne
– bluetooth z głosową obsługą telefonu
– wielofunkcyjna kierownica
– lusterka zewnętrzne elektrycznie składane i podgrzewane
– mocowanie fotelika isofix
– domykanie szyb z pilota
– ledowe lampy tylne
– centralny zamek z pilota
– felgi 18"
– hak
Auto sprowadzone z Austrii, gdzie miało jednego właściciela. Sprawdzane było w ASO Mazdy w Poznaniu. Regularnie serwisowane do 2015r, ostatni zarejestrowany tam przebieg 103147km. Przy zakupie około 139 500km, obecnie już ponad 140 000km.
Wymienione po zkaupie wszystkie filtry, płyn chłodzący, hamulcowy i olej silnikowy i zakupiłem nowy akumulator.
Na zimę wpadają lada dzień złote felgi 17" z mojej ex Mazdy6 GY + zimówki 215/50/17 Goodyear UltraGrip Performance Gen-1.
Plany:
– usunąć dołożone przez poprzedniego właściciela dodatki chromowane (nakładki na klamki zewn, grill, pod tylną szybą) – WYKONANE
– obniżenie o 30mm
– jakieś inne koło 18" bardziej "a la JDM style"
– program na ~200KM/ 450Nm – WYKONANE (180KM i 408Nm)
– detailing lakieru
– malowanie zacisków na złoto/fioletowo
– podwójny wydech końcowy
Zdjęcia zaraz po rejestracji:
Ostatnio edytowano 4 lut 2018, 18:25 przez MariuS, łącznie edytowano 6 razy
- Od: 15 kwi 2008, 08:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
- Od: 15 kwi 2008, 08:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Wydaje się bardzo ładny egzemplarz, obyś o niego dobrze dbał. I tak jak to ktoś kiedyś mi napisał, trochę przedlifta w polifcie, jeśli wiesz do czego zmierzam
-
makmarc
Jak wrażenia po przesiadce z benzyny całkiem mocnej na diesla w najsłabszej wersji? Porównywalne odczucia? Ja przesiadłem się z 121KM w dieslu na 170 w benzynie bez turbiny i przyspiesza podobnie, trochę szybciej ale dużo bardziej podoba mi się to w jaki sposób się rozpędza, jazda bez turbiny jest dużo wygodniejsza IMO
Pierwszą GH widzę bez bose. Ale autko bardzo ładne, szerokości i bezawaryjności
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 19:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
makmarc napisał(a):I tak jak to ktoś kiedyś mi napisał, trochę przedlifta w polifcie, jeśli wiesz do czego zmierzam
No tak nie bardzo
LooKasH8 napisał(a):Jak wrażenia po przesiadce z benzyny całkiem mocnej na diesla w najsłabszej wersji? Porównywalne odczucia?
Nie mogę się tylko przyzwyczaić do krótkich biegów w dieslu, zwłaszcza 1-nki. Ale taki urok diesla, brakuje mi tego na razie mocno. Na plus nawet przed przeprogramowaniem ECU była elastyczność – benzynę trzeba było redukować i trzymać górą. Fajnie się wyprzedza.
Dzisiaj odebrałem auto z chiptuningu. Rocznie robię około 20-25tys km. Po konsultacjach zdecydowałem się na mapę pomiędzy "eco" c a "performance" i wyszło 180KM/408Nm
Zupełnie inne auto
Foto już bez zbędnych chromów.
Założyłem też zimowy setup na felgach z ex Mazdy – na GH leżą IMO o wiele gorzej, ale na zimę tak musi zostać.
- Od: 15 kwi 2008, 08:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Nie wygląda to źle,po prostu wzór nie bardzo w stylu tej budy.Ogolnie ładne autko .Bezawaryjności.BTW teraz wiesz czemu mówiłem że jak diesel to mógłbym ale tylko w automacie hehe.Ostatni jechałem po kilkuletniej przerwie dieslem w m/t i masakra z tym wajchowaniem .
Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
MariuS napisał(a):Po konsultacjach zdecydowałem się na mapę pomiędzy "eco" c a "performance" i wyszło 180KM/408Nm
Ładny przeskok z niskiej mocy na wysoką Tylko program? czy turbina wleciała większa?
One wychodziły z taką mocą, to tylko odmulenie
Mechanicznie wersja 129km to wersja to wersja 163km. Dopiero wersja 180Km miała inne turbo. Pakiet performance wyszedł na 196/430 ale nie byłem nim zainteresowany. W czystej teorii wersja 129km po prostu jeździła z dużym zapasem, stąd też moje zainteresowanie przy zakupie wersjami 129km...
- Od: 15 kwi 2008, 08:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Gratki fajnego autka.
Widać że jest już zadbane także powinno odwdzięczyć się bezawaryjnoscia
No teraz z taką mocą to napewno się super jeździ
Czekam na dalsze modyfikacje
Widać że jest już zadbane także powinno odwdzięczyć się bezawaryjnoscia
No teraz z taką mocą to napewno się super jeździ
Czekam na dalsze modyfikacje
Nightfallówna
MariuS napisał(a):makmarc napisał(a):I tak jak to ktoś kiedyś mi napisał, trochę przedlifta w polifcie, jeśli wiesz do czego zmierzam
No tak nie bardzo
Oryginalne felgi nie pochodzą od Twojego modelu tylko od przedlifta, pytanie dlaczego
-
makmarc
A o to Ci chodzichodzi... Ta wersja nie wychodziła seryjnie na 18". 17" były. Ktoś zapewne chciał 18" i albo ten wzór mu po prostu przypasował albo takie akurat były do kupienia. Felga jest tak wymiennym elementem, że nawet szkoda rozkminy dlaczego taki wzór jest a nie inny. Coraz więcej 6GH lata teraz na 19" z GJ, sam chyba tak też miałeś to możesz sobie odpowiedzieć dlaczego.
- Od: 15 kwi 2008, 08:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Słusznie, że nie drążysz tematu przedliftowych felg, niedawno na forum był podobny przypadek ale przeszło bokiem
Rzeczywiście, te "zimowe" felgi moim osobistym i bardzo skromnym zdaniem nie bardzo pasują do GH Program ładnie wyszedł, niech się furka dalej sprawuje
Rzeczywiście, te "zimowe" felgi moim osobistym i bardzo skromnym zdaniem nie bardzo pasują do GH Program ładnie wyszedł, niech się furka dalej sprawuje
- Od: 7 lip 2016, 15:37
- Posty: 629 (6/20)
- Skąd: Wieleń nad Notecią
- Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09
Myślę że "wizual" sporo się poprawi nawet na tych 17" jak wlecą sprężyny obniżające.
Sprężyny zamówione zagranicą, za kilka dni będą już u mnie.
H&R 29033-4 czyli 35mm niżej od serii, dedykowane dla diesla kombi.
Zdjęcie z aukcji
Sprężyny zamówione zagranicą, za kilka dni będą już u mnie.
H&R 29033-4 czyli 35mm niżej od serii, dedykowane dla diesla kombi.
Zdjęcie z aukcji
- Od: 15 kwi 2008, 08:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości