Mazda6 GH MZR-CD '11 Kombi 2,2
Napisane: 7 sty 2018, 14:34
Witam,
po sprzedaży Mazdy 6GY rozglądałem się za następcą. W grę wchodziły auta w budżecie <40tys zł na gotowo (zakup auta wraz z całą rejestracją, OC+AC i podstawowymi wymianami typu filtry, oleje, opony zimowe) Musiało to być kombi o mocy od ok.170KM w serii dla benzyny N/A, bądź diesel który chipuje się pod 200KM. Szukałem głównie Mazdy 6 GH, Hondy Accord VIII, Subaru Legacy/Outback Citroena C5 III, czasem nawet Renault Laguna III . Ostatecznie pozostałem przy 6-tce
23 grudnia zrobiłem sobie prezent i zakupiłem ją: Mazda 6 GH kombi, 2,2 diesel 129KM/ 340Nm, 2011rok. Wyposażenie może nie powala porównując je zwłaszcza z podanymi wyżej francuzami, ale po 2 tygodniach nie żałuję wyboru.
Silnik – 2,2 diesel 129KM/ 340Nm (Obecnie 180KM/408Nm)
Data produkcji – wrzesień 2011r
Kolor – Mica Black Pearl (16W)
Wyposażenie:
– światła przeciwmgielne
– ABS z EBD
– DSC z TCS
– Hill Launch Assist (asystent ruszania na wzniesieniu)
– ESS (System ostrzegania o awaryjnym hamowaniu)
– Smart Turn
– 6 poduszek powietrznych
– sensor zmierzchu i deszczu
– regulowana kierownica w dwóch płaszczyznach
– skórzana kierownica i gałka zmiany biegów
– półskórzana tapicerka foteli i kanapy
– aluminiowe pedały i podpórka stopy
– tempomat
– elektryczne szyby
– dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
– dwustopniowe podgrzewane fotele z przodu
– czujniki parkowania tył
– lusterko wsteczne fotochromatyczne
– bluetooth z głosową obsługą telefonu
– wielofunkcyjna kierownica
– lusterka zewnętrzne elektrycznie składane i podgrzewane
– mocowanie fotelika isofix
– domykanie szyb z pilota
– ledowe lampy tylne
– centralny zamek z pilota
– felgi 18"
– hak
Auto sprowadzone z Austrii, gdzie miało jednego właściciela. Sprawdzane było w ASO Mazdy w Poznaniu. Regularnie serwisowane do 2015r, ostatni zarejestrowany tam przebieg 103147km. Przy zakupie około 139 500km, obecnie już ponad 140 000km.
Wymienione po zkaupie wszystkie filtry, płyn chłodzący, hamulcowy i olej silnikowy i zakupiłem nowy akumulator.
Na zimę wpadają lada dzień złote felgi 17" z mojej ex Mazdy6 GY + zimówki 215/50/17 Goodyear UltraGrip Performance Gen-1.
Plany:
– usunąć dołożone przez poprzedniego właściciela dodatki chromowane (nakładki na klamki zewn, grill, pod tylną szybą) – WYKONANE
– obniżenie o 30mm
– jakieś inne koło 18" bardziej "a la JDM style"
– program na ~200KM/ 450Nm – WYKONANE (180KM i 408Nm)
– detailing lakieru
– malowanie zacisków na złoto/fioletowo
– podwójny wydech końcowy
Zdjęcia zaraz po rejestracji:
po sprzedaży Mazdy 6GY rozglądałem się za następcą. W grę wchodziły auta w budżecie <40tys zł na gotowo (zakup auta wraz z całą rejestracją, OC+AC i podstawowymi wymianami typu filtry, oleje, opony zimowe) Musiało to być kombi o mocy od ok.170KM w serii dla benzyny N/A, bądź diesel który chipuje się pod 200KM. Szukałem głównie Mazdy 6 GH, Hondy Accord VIII, Subaru Legacy/Outback Citroena C5 III, czasem nawet Renault Laguna III . Ostatecznie pozostałem przy 6-tce
23 grudnia zrobiłem sobie prezent i zakupiłem ją: Mazda 6 GH kombi, 2,2 diesel 129KM/ 340Nm, 2011rok. Wyposażenie może nie powala porównując je zwłaszcza z podanymi wyżej francuzami, ale po 2 tygodniach nie żałuję wyboru.
Silnik – 2,2 diesel 129KM/ 340Nm (Obecnie 180KM/408Nm)
Data produkcji – wrzesień 2011r
Kolor – Mica Black Pearl (16W)
Wyposażenie:
– światła przeciwmgielne
– ABS z EBD
– DSC z TCS
– Hill Launch Assist (asystent ruszania na wzniesieniu)
– ESS (System ostrzegania o awaryjnym hamowaniu)
– Smart Turn
– 6 poduszek powietrznych
– sensor zmierzchu i deszczu
– regulowana kierownica w dwóch płaszczyznach
– skórzana kierownica i gałka zmiany biegów
– półskórzana tapicerka foteli i kanapy
– aluminiowe pedały i podpórka stopy
– tempomat
– elektryczne szyby
– dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
– dwustopniowe podgrzewane fotele z przodu
– czujniki parkowania tył
– lusterko wsteczne fotochromatyczne
– bluetooth z głosową obsługą telefonu
– wielofunkcyjna kierownica
– lusterka zewnętrzne elektrycznie składane i podgrzewane
– mocowanie fotelika isofix
– domykanie szyb z pilota
– ledowe lampy tylne
– centralny zamek z pilota
– felgi 18"
– hak
Auto sprowadzone z Austrii, gdzie miało jednego właściciela. Sprawdzane było w ASO Mazdy w Poznaniu. Regularnie serwisowane do 2015r, ostatni zarejestrowany tam przebieg 103147km. Przy zakupie około 139 500km, obecnie już ponad 140 000km.
Wymienione po zkaupie wszystkie filtry, płyn chłodzący, hamulcowy i olej silnikowy i zakupiłem nowy akumulator.
Na zimę wpadają lada dzień złote felgi 17" z mojej ex Mazdy6 GY + zimówki 215/50/17 Goodyear UltraGrip Performance Gen-1.
Plany:
– usunąć dołożone przez poprzedniego właściciela dodatki chromowane (nakładki na klamki zewn, grill, pod tylną szybą) – WYKONANE
– obniżenie o 30mm
– jakieś inne koło 18" bardziej "a la JDM style"
– program na ~200KM/ 450Nm – WYKONANE (180KM i 408Nm)
– detailing lakieru
– malowanie zacisków na złoto/fioletowo
– podwójny wydech końcowy
Zdjęcia zaraz po rejestracji: