Mazda6 GH MZR-CD '11 Kombi 2,2
W Niemczech promo ok.160 Ojro z wysyłką, czyli okolice 660zł z przesyłką. W PL najtaniej znalazłem 832zł z przesyłką a i tak ok 5dni oczekiwania...
W PL można taniej i na miejscu wyhaczyć Eibachy, ale tak jak i w 6-tce 1gen na Eibach`ach tył wygląda jakby siedział niżej niż przód. Myślałem jeszcze o Vogtland`ach – za granicą niecałe 600zł z wysyłką są.
Kurcze, ale ciężki temat znaleźć lewy tłumik i rurę środkową na dwa tłumiki do 6-tki GH. Nówek zamienników nie ma jeszcze na rynku, a polift ma dodatkowo zupełnie inne tłumiki niż przedlift
W PL można taniej i na miejscu wyhaczyć Eibachy, ale tak jak i w 6-tce 1gen na Eibach`ach tył wygląda jakby siedział niżej niż przód. Myślałem jeszcze o Vogtland`ach – za granicą niecałe 600zł z wysyłką są.
Kurcze, ale ciężki temat znaleźć lewy tłumik i rurę środkową na dwa tłumiki do 6-tki GH. Nówek zamienników nie ma jeszcze na rynku, a polift ma dodatkowo zupełnie inne tłumiki niż przedlift
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Wczoraj udało mi się zamontować sprężyny. Nawet na zimowych 17" momentalna poprawa prezencji auta Wymiana poszła bardzo sprawnie, jednak 6lat nowsze auto od poprzedniczki, także śrubki nie stawiały oporów.
Szukam felg obecnie. Mają być 18" Najlepiej 8x18" ET 45-55.
Wybór padł na Enkei Yamato, ale niestety póki co nie są dostępne (czekam jeszcze na ostateczne info po świętach, bo może znajdzie się komplet jeszcze)
Drugi typ Speedline Corse
Trzeci typ – OEM z RX-8
Wiele felg odpada niestety ze względu na niskie ET...
Jeśli ktoś ma jakieś propozycję poproszę wrzucać Muszą być 18" bo już czekają opony 225/45/18
Szukam felg obecnie. Mają być 18" Najlepiej 8x18" ET 45-55.
Wybór padł na Enkei Yamato, ale niestety póki co nie są dostępne (czekam jeszcze na ostateczne info po świętach, bo może znajdzie się komplet jeszcze)
Drugi typ Speedline Corse
Trzeci typ – OEM z RX-8
Wiele felg odpada niestety ze względu na niskie ET...
Jeśli ktoś ma jakieś propozycję poproszę wrzucać Muszą być 18" bo już czekają opony 225/45/18
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Ja bym poszedł w OEM, a najlepiej w 19" z GJ/GL masz czym ciągnąć więc i wyglądałoby super powodzenia w szukaniu
-
makmarc
Ja bym montował te trzecie
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Te trzecie to nie przypadkiem 19"? Ale nic nie stracone bo w 3 MPS BL wzór jest podobny ale w rozmiarze 18".
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Jak rozważasz Speedline to może Enkei Wakasa? Są dostępne z ET45 w dobrej cenie nowe, wzór ładniejszy niż Speedline'y Ori Mazdy w ogóle mi tu nie pasują.
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Mr_Bartek napisał(a):Te trzecie to nie przypadkiem 19"? Ale nic nie stracone bo w 3 MPS BL wzór jest podobny ale w rozmiarze 18".
To są właśnie felgi z 3 MPS BL (18").
Mi się osobiście bardzo podobają te felgi, natomiast tak jak Weelkoo pisze – do 6 nie pasują już tak fajnie imo jak do 3. Kolega Konrado2104 wrzucał fotki jak to wygląda, zerknij sobie: viewtopic.php?f=331&t=199826
Jak zobaczyłem 6 użytkownika Marek219 to wg mnie wygląda właśnie najlepiej w GH.
viewtopic.php?f=331&t=200456&start=120
Oczywiście to jest tylko moja subiektywna ocena
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Mr_Bartek napisał(a):Te trzecie to nie przypadkiem 19"? Ale nic nie stracone bo w 3 MPS BL wzór jest podobny ale w rozmiarze 18".
Tak, mój błąd
Ale 18" z 3MPS jednak nie leżą mi na 6 GH jak patrzę na już zamontowane koło.
Czekam za Enkei Yamato, bo widziałem na 6GH i bardzo mi się podoba a do tego felga waży mniej niż 10kg
Jest jeszcze jeden typ:
LENSO SAMURAI SC-01 SUPER LIGHT RT 7,5x18" ET42 (tylko to ET mnie martwi)
Dokładnie ten model i kolor
Tutaj na Civicu ale w innym kolorze
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
No i siadły Lenso.
Dziś założone wraz z oponami Continental ContiSportContact5 225/45/18.
Szybka fota zaraz po zdjęciu z lewarka. Obecnie siadło ładnie po przejażdżce i na razie nie czuć aby gdzieś tarło
Teraz muszę dobrać kolor zacisków hamulcowych do tego.
Dziś założone wraz z oponami Continental ContiSportContact5 225/45/18.
Szybka fota zaraz po zdjęciu z lewarka. Obecnie siadło ładnie po przejażdżce i na razie nie czuć aby gdzieś tarło
Teraz muszę dobrać kolor zacisków hamulcowych do tego.
Ostatnio edytowano 4 kwi 2018, 22:05 przez MariuS, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Ładnie siadło ET 45 czy 40 bo wyszło równo z rantem czyli idealnie Zaciski chyba złote ale nie za jasne. Jakiś dymiony odcień złotego chociaż czerwień też by Ci pasowała do koloru dekielków. I jako ostatni kolor to ciemniejszy od felg srebrny.
Wygląda ładnie. Ale mogło być większe
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Bardzo ładnie siadło ale dopiero w 19 byłaby kosa
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
stachan napisał(a): Miras ma rację – rozważ czerwone zaciski
Oglądam już któryś raz zdjęcia i jednak mimo oklepania koloru to ostatecznie jednak czerwień na zaciski. Tylko musi być krwista (zobacz u mnie jedne z ostatnich zdjęć) bo to co kupiłem do GY na pierwsze malowanie zacisków (farba kupiona w PL) po 10 kkm zrobiła się wiśniowa i poszło wszystko do zdarcia i od nowa malowanie tą samą co mam obecnie w GH.
MIRAS M6 napisał(a):Ładnie siadło ET 45 czy 40 bo wyszło równo z rantem czyli idealnie
ET42 przy 7,5" . To auto na co dzień. Z oponą 225 nie powinno obcierać z tyłu, bo robiłem testy, ale z 235 już by się nie schowała w nadkolu.
UCASH napisał(a):Fajnie sie wpasowały koła a co do zacisków ja bym szedł w czerwony
MIRAS M6 napisał(a):Oglądam już któryś raz zdjęcia i jednak mimo oklepania koloru to ostatecznie jednak czerwień na zaciski.
stachan napisał(a):Miras ma rację – rozważ czerwone zaciski
Czerwony odpada – za bardzo rzuca się w oczy. Zacisk i tarcza są małe i zbyt uwidoczni to jeszcze ten stan.
MIRAS M6 napisał(a):I jako ostatni kolor to ciemniejszy od felg srebrny.
I coś w tym stylu chcę zrobić, nie będzie się rzucać w oczy, a sam zacisk będzie ładny, bez korozji.
Od zakupu zrobione już 6500km. Średnie spalanie na poziomie 6.5l/100 wg komputera na zimówkach 17". Na trasie poza "autostradą" spada do 5.3l. Nie jest źle, ale koszty samego paliwa wyższe niż w ex zagazowanej M6 2.3l.
Zaczyna się odzywać (cykać) sprzęgiełko alternatora, więc szykuje się pierwsza naprawa mechaniczna.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
No i zaciski pomalowane srebrnym lakierem Foliatec a osłony tarcz czarnym Wpadła ręczna polerka lakieru. Jeszcze tylko wymiana nakrętek kół bo obecne z zimówek tylko straszą(skorodowane).
Będzie na pewno SWAP hamulcu przednich, bo po ostatnich autostradowych jazdach stanowczo zbyt mało efektywne. Tarcze i klocki na obu osiach Zimmermann po znikomym przebiegu, ale jednak układ nie daje rady. Swoją drogą licznikowe 220 km/h na 225/45/18 osiąga
Będzie na pewno SWAP hamulcu przednich, bo po ostatnich autostradowych jazdach stanowczo zbyt mało efektywne. Tarcze i klocki na obu osiach Zimmermann po znikomym przebiegu, ale jednak układ nie daje rady. Swoją drogą licznikowe 220 km/h na 225/45/18 osiąga
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości