Aktualizacja tematu
Aktualny przebieg:
179900 kmNiestety skrzypienie nie było spowodowane zbyt długimi kołkami, lecz wytartym filcem na bolcach od tylnej półki, spędziłem przy tym ustrojstwie 3 godziny i nastała cisza
Okazało się że na jednym z trzpieni filc się zeskosował i ocierając o metal "sufitu" bagażnika powodował irytujące dźwięki :/ Okleiłem wszystkie otwory montażowe taśmą z filcem dodatkowo i jest wszystko dobrze
Czyszczenie przepustnicyW ostatnim czasie wyczyściłem trochę przepustnicę, bardziej profilaktycznie niż z powodów jakiś niesprawności
Ponadto:
Aktualizacja mojego zasobu detailingowego, między innymi zmieniłem wosk na Soft99 Fusso Coat, porównując go do Collinite 476 którym miałem okazję pracować na polerowanym lakierze niebieskiej jest o niebo lepszy w odprowadzaniu wody i łatwości nakładania, zobaczymy jak z trwałością
Aktualny zestaw:
– Soft99
– ADBL (Quick Wax, Yeti – piana, APC Pro)
– Glinka ValetPRO na utrzymany lakier;
– IPA jakaś tam;
– Poorboy's Natural look;
– SG Glass Cleaner;
– "Black to the Future" ValetPRO;
– Gla'co od Soft;
– Mleczko na chromy od Motul;
– kilka szmatek 800g/cm2 i gąbki od K2 i Meguiars, ponadto DA, Menzerna ale to na wiosnę
Dodatkowo to co dla mnie na chwilę obecną najważniejsze:
Wszystkie błędy o których wspominałem w poprzednich postach nt. kontrolek i systemów zniknęły dzięki:
Jest to czujnik położenia pedału hamulca, informuje tempomat, światła stopu i systemy antypoślizgowe o aktualnej pozycji pedału hamulca. To z jego winy światła STOP czasem nie działały co powodowało wyskakiwanie kontrolek od trakcji i ABS oraz niedostępność do tempomatu. Część za parę groszy a powodowało że jazda stawał się niebezpieczna dla mnie i innych :/
Dopisano wtorek, 9 stycznia 2018, 00:01:Dodatkowo aktualizujemy bibliotekę zdjęć, kilka z detailingu:
- Widoczna linia dzieląca strefę wpływów Natural Looka oraz samego APC ;)
A tu już po wszystkim:
Oraz wisienka na torcie: