Mazda6 GY L3 '07 2.3 166KM Radiant Ebony
Strona 1 z 1
Cześć!
Jest to mój pierwszy post, więc witam wszystkich forumowiczów
Można powiedzieć, że z Mazdą mam do czynienia od najmłodszych lat. W wieku 5 lat (pamiętam tę sytuację do dziś), ciągałem i upraszałem rodziców żeby mi kupili breloczek z takim ptaszkiem w kółeczku. Po długich namowach, stało się, dostałem swój upragniony prezent, z ulubionym znaczkiem. Ale nikt by się nie spodziewał, że 14 lat później, ten znaczek znajdzie się na moim aucie. No cóż, cuda się zdarzają
Może, po krótce, chciałbym wam przybliżyć, co to za auto, że chciało mi się tyle o nim pisać
Otóż tak jak w opisie, macie do czynienia z Mazdą 6 (GY) wyprodukowaną w Japonii, listopada 2007 roku, z silnikiem 2.3 (L3) i 5-biegową skrzynią automatyczną.
Jest to moje pierwsze auto, a więc jeszcze dużo przede mną.
Madzia przyjechała z Danii 24 stycznia 2017 roku z przebiegiem 169 tys. km (sprawdzony w duńskiej bazie danych pojazdów)
Tak, wiem, że Dania to 10 kg soli na m² i w ogóle tam wszystko gnije. Jednak garaż i dbanie o konserwacje przez Duńczyka (całe podwozie wysmarowane bitumem, który jak narazie się nie kruszy) zrobiło swoje i narazie nie ma żadnych ognisk rdzy.
Dlaczego Mazda 6? Już wcześniej słyszałem o jej bezawaryjności i pancernych silnikach, do tego kumpla tata miał 'szóstkę' od ładnych paru lat i widziałem, że cieszył się z zakupu.
Dobra... koniec bablania, teraz troszkę suchych faktów.
DANE TECHNICZNE:
• Silnik: (L3) 2261 ccm, 122kW (166KM) DOHC 16V,
• Data produkcji: listopad 2007
• Nadwozie: Sport Wagon (GY)
• Kolor nadwozia: Radiant Ebony
WYPOSAŻENIE:
• ABS
• Reflektory ksenonowe samopoziomujące ze spryskiwaczami
• Welurowa tapicerka
• 6 poduszek powietrznych
• Podgrzewane fotele
• 2 elektryczne i podgrzewane lusterka
• Klimatyzacja automatyczna
• 4 elektryczne szyby
• Tempomat
• Audio BOSE® z subwooferem w dojazdówce
• Alufelgi OEM 17'' na oponach Hankook Kinergy 4S 215\45
• TCS
• DSC
• Czujnik zmierzchu
• Czujnik deszczu
• Przyciemnione tylne szyby
• Centralny zamek na pilota
• Relingi
• AUX
• Spoiler ze swiatłem STOP (LED)
... to chyba wszystko z tych ciekawszych rzeczy
CO WYMIENIONE (co ile):
• 2x wymiana oleju na Mobil 1 5W30, co 10 tys. km,
• olej w skrzyni biegów na Mobil1 ATF III, co 60 tys. km,
• filtr oleju, co 10 tys. km,
• filtr powietrza, co 15 tys. km, albo jak już jest mocno zasyfiony,
• filtr paliwa co 20 tys. km,
• filtr kabinowy, co roku,
• filtr oleju w skrzyni wraz z uszczelką,
• zarówka tylna lewa pozycyjna,
• klocki hamulcowe,
• przeczyszczony przepływomierz i przepustnica.
CO DO WYMIANY:
• żarówka podświetlenia tablicy rejestracyjnej (zrobione),
• żarówka podświetlenia schowka pasażera,
• żarówka postojowa przednia lewa (zrobione).
CO PRZEROBIONE, DOŁOŻONE:
• wpięty AUX do fabrycznego radia,
• obowiązkowy WUNDERBAUM na lusterku wstecznym .
CO W PLANACH:
• pomalowanie zacisków hamulcowych na srebrny kolor,
• założenie klubowych tablic, (zrobione)
• założenie przyciemnianych kloszy tylnych LED,
• zmiana oświetlenia wnętrza na LED.
... z czasem na pewno będzie przybywało planów modyfikacji
Co do spalania, to ta Madzia trochę żłopie, z wyliczeń własnych (nie komputera pokładowego) średnio spala 9,7-10,2L/100 km w jeździe mieszanej (więcej miasta, troszkę trasy).
Zdjęcia może nie są zbyt dobre, ale z czasem postaram się je zmienić, na lepszej jakości i w lepszej scenerii
Zapraszam do komentowania
Jest to mój pierwszy post, więc witam wszystkich forumowiczów
Można powiedzieć, że z Mazdą mam do czynienia od najmłodszych lat. W wieku 5 lat (pamiętam tę sytuację do dziś), ciągałem i upraszałem rodziców żeby mi kupili breloczek z takim ptaszkiem w kółeczku. Po długich namowach, stało się, dostałem swój upragniony prezent, z ulubionym znaczkiem. Ale nikt by się nie spodziewał, że 14 lat później, ten znaczek znajdzie się na moim aucie. No cóż, cuda się zdarzają
Może, po krótce, chciałbym wam przybliżyć, co to za auto, że chciało mi się tyle o nim pisać
Otóż tak jak w opisie, macie do czynienia z Mazdą 6 (GY) wyprodukowaną w Japonii, listopada 2007 roku, z silnikiem 2.3 (L3) i 5-biegową skrzynią automatyczną.
Jest to moje pierwsze auto, a więc jeszcze dużo przede mną.
Madzia przyjechała z Danii 24 stycznia 2017 roku z przebiegiem 169 tys. km (sprawdzony w duńskiej bazie danych pojazdów)
Tak, wiem, że Dania to 10 kg soli na m² i w ogóle tam wszystko gnije. Jednak garaż i dbanie o konserwacje przez Duńczyka (całe podwozie wysmarowane bitumem, który jak narazie się nie kruszy) zrobiło swoje i narazie nie ma żadnych ognisk rdzy.
Dlaczego Mazda 6? Już wcześniej słyszałem o jej bezawaryjności i pancernych silnikach, do tego kumpla tata miał 'szóstkę' od ładnych paru lat i widziałem, że cieszył się z zakupu.
Dobra... koniec bablania, teraz troszkę suchych faktów.
DANE TECHNICZNE:
• Silnik: (L3) 2261 ccm, 122kW (166KM) DOHC 16V,
• Data produkcji: listopad 2007
• Nadwozie: Sport Wagon (GY)
• Kolor nadwozia: Radiant Ebony
WYPOSAŻENIE:
• ABS
• Reflektory ksenonowe samopoziomujące ze spryskiwaczami
• Welurowa tapicerka
• 6 poduszek powietrznych
• Podgrzewane fotele
• 2 elektryczne i podgrzewane lusterka
• Klimatyzacja automatyczna
• 4 elektryczne szyby
• Tempomat
• Audio BOSE® z subwooferem w dojazdówce
• Alufelgi OEM 17'' na oponach Hankook Kinergy 4S 215\45
• TCS
• DSC
• Czujnik zmierzchu
• Czujnik deszczu
• Przyciemnione tylne szyby
• Centralny zamek na pilota
• Relingi
• AUX
• Spoiler ze swiatłem STOP (LED)
... to chyba wszystko z tych ciekawszych rzeczy
CO WYMIENIONE (co ile):
• 2x wymiana oleju na Mobil 1 5W30, co 10 tys. km,
• olej w skrzyni biegów na Mobil1 ATF III, co 60 tys. km,
• filtr oleju, co 10 tys. km,
• filtr powietrza, co 15 tys. km, albo jak już jest mocno zasyfiony,
• filtr paliwa co 20 tys. km,
• filtr kabinowy, co roku,
• filtr oleju w skrzyni wraz z uszczelką,
• zarówka tylna lewa pozycyjna,
• klocki hamulcowe,
• przeczyszczony przepływomierz i przepustnica.
CO DO WYMIANY:
• żarówka podświetlenia tablicy rejestracyjnej (zrobione),
• żarówka podświetlenia schowka pasażera,
• żarówka postojowa przednia lewa (zrobione).
CO PRZEROBIONE, DOŁOŻONE:
• wpięty AUX do fabrycznego radia,
• obowiązkowy WUNDERBAUM na lusterku wstecznym .
CO W PLANACH:
• pomalowanie zacisków hamulcowych na srebrny kolor,
• założenie klubowych tablic, (zrobione)
• założenie przyciemnianych kloszy tylnych LED,
• zmiana oświetlenia wnętrza na LED.
... z czasem na pewno będzie przybywało planów modyfikacji
Co do spalania, to ta Madzia trochę żłopie, z wyliczeń własnych (nie komputera pokładowego) średnio spala 9,7-10,2L/100 km w jeździe mieszanej (więcej miasta, troszkę trasy).
Zdjęcia może nie są zbyt dobre, ale z czasem postaram się je zmienić, na lepszej jakości i w lepszej scenerii
Zapraszam do komentowania
- Załączniki
Ostatnio edytowano 15 lis 2017, 21:09 przez B4NNY31, łącznie edytowano 8 razy
- Od: 31 paź 2017, 20:39
- Posty: 19 (1/0)
- Skąd: Wałcz
- Auto: Mazda6 GY '07 2.3i AT
Sport Wagon
A no dzięki, miło słyszeć
Klubowa ramka założona, więc teraz łatwiej będzie siebie rozpoznać
Pozdrawiam
Klubowa ramka założona, więc teraz łatwiej będzie siebie rozpoznać
Pozdrawiam
- Od: 31 paź 2017, 20:39
- Posty: 19 (1/0)
- Skąd: Wałcz
- Auto: Mazda6 GY '07 2.3i AT
Sport Wagon
Dzięki
Ten kolor naprawdę robi robotę
Ten kolor naprawdę robi robotę
- Od: 31 paź 2017, 20:39
- Posty: 19 (1/0)
- Skąd: Wałcz
- Auto: Mazda6 GY '07 2.3i AT
Sport Wagon
Piękna, a kolorek najlepszy z najlepszych
Szerokości i bezawaryjności, oraz mega rozsądnych współużytkowników dróg
Szerokości i bezawaryjności, oraz mega rozsądnych współużytkowników dróg
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
A dziękuję, co do rozsądnych kierowców napewno się przyda, bo ostatnio zaspany kierowca tira mało co by mi skasował moja ukochaną Madźke
Przy okazji...
Wymieniłem dzisiaj żarówki w5w od podświetlenia tablicy.
Z tego to czytałem, myślałem ,że trzeba będzie rozkręcać pół klapy bagażnika, bo podobno kloszy się nie da ściągnąć. A tu 5 min i zrobione. Na zdjęciu pokazane, dwa plastiki (po prawej i lewej stronie klosza) które trzeba lekko odchylić (nie za mocno, bo będzie później płacz). Można odchylić najpierw jeden, pociągnąć klosz w dół i już dalej samo wyjdzie. Żarówkę jak wymienić to już raczej nie muszę tłumaczyć
Pozdrawiam
Przy okazji...
Wymieniłem dzisiaj żarówki w5w od podświetlenia tablicy.
Z tego to czytałem, myślałem ,że trzeba będzie rozkręcać pół klapy bagażnika, bo podobno kloszy się nie da ściągnąć. A tu 5 min i zrobione. Na zdjęciu pokazane, dwa plastiki (po prawej i lewej stronie klosza) które trzeba lekko odchylić (nie za mocno, bo będzie później płacz). Można odchylić najpierw jeden, pociągnąć klosz w dół i już dalej samo wyjdzie. Żarówkę jak wymienić to już raczej nie muszę tłumaczyć
Pozdrawiam
- Od: 31 paź 2017, 20:39
- Posty: 19 (1/0)
- Skąd: Wałcz
- Auto: Mazda6 GY '07 2.3i AT
Sport Wagon
A-spec... Chodzi Ci o dodatkowe pozycyjne?
Jak będzie czas podejmę się zadania i poczytam na ten temat
Dzisiaj zmiana żarówek podświetlenia tablicy i przednich postojówek na LED.
Mimo ograniczonego dostępu po prawej stronie do dekielka przedniej lampy i uszkodzonej ręki jakoś poszło.
Oto efekty:
Jak będzie czas podejmę się zadania i poczytam na ten temat
Dzisiaj zmiana żarówek podświetlenia tablicy i przednich postojówek na LED.
Mimo ograniczonego dostępu po prawej stronie do dekielka przedniej lampy i uszkodzonej ręki jakoś poszło.
Oto efekty:
- Od: 31 paź 2017, 20:39
- Posty: 19 (1/0)
- Skąd: Wałcz
- Auto: Mazda6 GY '07 2.3i AT
Sport Wagon
Dzięki
Niby kombi, a za każdym razem jak spojrzę na nią, to tak samo mi się podoba jak przy zakupie
Ta krypa nigdy się nie znudzi
Niby kombi, a za każdym razem jak spojrzę na nią, to tak samo mi się podoba jak przy zakupie
Ta krypa nigdy się nie znudzi
- Od: 31 paź 2017, 20:39
- Posty: 19 (1/0)
- Skąd: Wałcz
- Auto: Mazda6 GY '07 2.3i AT
Sport Wagon
B4NNY31 napisał(a):upraszałem rodziców żeby mi kupili breloczek z takim ptaszkiem w kółeczku.
O! To miałem podobnie U mnie do dziś w rodzinnym domu, nad biurkiem jest samoprzylepny kalendarz na 1989 z 323F. Zawsze, gdy zakuwałem, to zastanawiałem się czy kiedyś będę taką posiadał...
B4NNY31 napisał(a):Kolor nadwozia: Radiant Ebony
To przybyła konkurentka dla Gejszy od em_dzeja
LAJCIK29 napisał(a):Piękna, a kolorek najlepszy z najlepszych
Trudno się nie zgodzić z tą opinią
Witamy w szeregach szóstkowiczów
- Od: 21 wrz 2006, 17:09
- Posty: 5603 (328/453)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
Jednak dziecięce marzenia jakoś wpływają na dorosłość
Oj moja tamtej do pięt nawet nie dorasta. Gejsza dopieszczona co do milimetra
Dzięki i pozdrawiam
Oj moja tamtej do pięt nawet nie dorasta. Gejsza dopieszczona co do milimetra
Dzięki i pozdrawiam
- Od: 31 paź 2017, 20:39
- Posty: 19 (1/0)
- Skąd: Wałcz
- Auto: Mazda6 GY '07 2.3i AT
Sport Wagon
Witam i jednocześnie wracam po dłuższej przerwie.
Trochę się działo przez ten czas, jednak Madzia jak Madzia śmiga i nie narzeka, chociaż miała powody.
W nocy w drugi dzień świąt, jacyś miłośnicy składania lusterek po swojemu, zafundowali atrakcje 12-stu autom na moim osiedlu. Oczywiście nie ominęło to mojej piękności i amputowali jej ucho, na zdjęciach wszystko widać (szczęście że nic więcej bo jeden miał wybitą szybę i powgniatane drzwi). Oczywiście sprawa zgłoszona na policję, ale nie liczę na to że odzyskam kasę za uszkodzenia, bo do dzisiaj nie znaleziono sprawcy, chyba że Ci dobroczyńcy się sami zgłoszą i przyznają do tego jaką radość wtedy czuli kopiąc w lusterka, które przeszkadzały im w swobodnym przejściu środkiem ulicy.
Oczywiście, kilka dni po tej niespodziance, zamówiłem nowe oryginalne lusterko. Jak zobaczylem te tutoriale że trzeba ściągać cała tapicerkę w drzwiach, żeby wymienić lustereczko, to mi się w głowie zakręciło. Na szczęście ten trójkącik i zawias przykręcony do drzwi nie był uszkodzony, i jedynie odkręciłem pozostałość po starym lusterku, przepiąłem kabelki, przykręciłem nowe i gotowe, wszystko działa jak dawniej.
No i to chyba tyle, odrazu wstawiam nowe foty.
Miłej nocki
Trochę się działo przez ten czas, jednak Madzia jak Madzia śmiga i nie narzeka, chociaż miała powody.
W nocy w drugi dzień świąt, jacyś miłośnicy składania lusterek po swojemu, zafundowali atrakcje 12-stu autom na moim osiedlu. Oczywiście nie ominęło to mojej piękności i amputowali jej ucho, na zdjęciach wszystko widać (szczęście że nic więcej bo jeden miał wybitą szybę i powgniatane drzwi). Oczywiście sprawa zgłoszona na policję, ale nie liczę na to że odzyskam kasę za uszkodzenia, bo do dzisiaj nie znaleziono sprawcy, chyba że Ci dobroczyńcy się sami zgłoszą i przyznają do tego jaką radość wtedy czuli kopiąc w lusterka, które przeszkadzały im w swobodnym przejściu środkiem ulicy.
Oczywiście, kilka dni po tej niespodziance, zamówiłem nowe oryginalne lusterko. Jak zobaczylem te tutoriale że trzeba ściągać cała tapicerkę w drzwiach, żeby wymienić lustereczko, to mi się w głowie zakręciło. Na szczęście ten trójkącik i zawias przykręcony do drzwi nie był uszkodzony, i jedynie odkręciłem pozostałość po starym lusterku, przepiąłem kabelki, przykręciłem nowe i gotowe, wszystko działa jak dawniej.
No i to chyba tyle, odrazu wstawiam nowe foty.
Miłej nocki
- Od: 31 paź 2017, 20:39
- Posty: 19 (1/0)
- Skąd: Wałcz
- Auto: Mazda6 GY '07 2.3i AT
Sport Wagon
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości