Mazda6 GG L3 '02 TOP 2.3 166KM

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez xRafalx » 9 kwi 2017, 19:47

Fajnie się prezentuje! :D
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Geniek » 10 kwi 2017, 21:21

Ładne autko <spoko>
Co się działo z silnikiem, że robiłeś remont?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 630 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez Dziurga » 11 kwi 2017, 18:01

xRafalx napisał(a):Fajnie się prezentuje! :D


Twoje felgi się prezentują dopiero :D

Geniek napisał(a):Ładne autko <spoko>
Co się działo z silnikiem, że robiłeś remont?


brała olej :D taki standard :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2015, 15:39
Posty: 317 (9/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GJ
Mazda 6 GG

Postprzez WisniaUs » 12 kwi 2017, 23:42

Jaki standard??? O czym Ty mówisz????
WisniaUs
 

Postprzez tqr_us » 13 kwi 2017, 08:51

Pisze taki bohomazy ,a potem ogół pierniczy smuty na temat danego silnika ,bylo szrota nie kupywac ,a potem pisac o standardach ,standard w mazdach to rdza i ciesze sie ze w usa jest mniejszy z tym problem niz w eu :P
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2016, 23:15
Posty: 249 (4/3)
Skąd: Islandia/kef.Podlasie
Auto: 2.3L AT MZR 07 Aspec

Postprzez Batzza » 13 kwi 2017, 10:35

tqr_us napisał(a):standard w mazdach to rdza


z rdzą jest tak samo jak z olejem. w zadbanych egzemplarzach ten problem nie występuje, albo jest na takim samym poziomie jak w innych markach. Przy naszym klimacie i tonach soli wysypywanych na drogi przy byle śnieżku to i tak samochody się dobrze trzymają. Widziałem kilku letnie Insignie Akordy Octvie gdzie ruda szaleje na potęgę. Nasze Mazdy to pikuś przy tym. Nie ważne czy wersja usa cz eu, jaj mam eu i zero rdzy alew konserwację zainwestowałem. Rzeczywiście "fama poszła" że mazdy gniją na potęgę jak komuś mówię że jeżdżę mazda to pierwsze pytanie jest o rdze. Świadczy to braku znajomości marki i bazowaniu na stereotypach powtarzanych namiętnie przez podobnych "znawców".
Początkujący
 
Od: 20 kwi 2015, 21:08
Posty: 21 (2/0)
Auto: Mazda 6 2.0 147 KM hatchback 2006 r.

Postprzez Cichy9 » 13 kwi 2017, 11:41

Jeszcze nikt nie napisał? To będę pierwszy! Na glebę ją!

Najładniejszy kolor z ówczesnej palety Mazdy! Szerokości! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2014, 01:09
Posty: 124 (0/4)
Skąd: Jasło / Warszawa
Auto: Mazda 6 GG / 2003 / 2.0 LPG / 141 KM / Strato Blue Mica

Postprzez Jaszczomp1313 » 13 kwi 2017, 13:47

No i listwy z drzwi :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2016, 14:37
Posty: 350 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda6 GG L3 2003

Postprzez Geniek » 13 kwi 2017, 14:06

WisniaUs napisał(a):Jaki standard??? O czym Ty mówisz????

No niestety muszę przyznać, że niestety jest duże prawdopodobieństwo, że auto mimo, że zadbane może brać oleum. Patrząc na nasz forumowy wątek o poborze oleju nie są to odosobnione przypadki. Sam jestem dobrym tego przykładem (albo bardziej szczegółowo – moje autko) :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 630 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez Dziurga » 13 kwi 2017, 15:11

WisniaUs napisał(a):Jaki standard??? O czym Ty mówisz????


Takie odnoszę wrażenie jak rozmawiam z chłopakami na zlotach:P po za tym ilość tematów odnośnie brania oleju w silnikach 2.3 jest przerażająca:)


tqr_us napisał(a):Pisze taki bohomazy ,a potem ogół pierniczy smuty na temat danego silnika ,bylo szrota nie kupywac ,a potem pisac o standardach ,standard w mazdach to rdza i ciesze sie ze w usa jest mniejszy z tym problem niz w eu :P


U mnie za to rdzy narazie nie bardzo widać:P

Cichy9 napisał(a):Jeszcze nikt nie napisał? To będę pierwszy! Na glebę ją!

Najładniejszy kolor z ówczesnej palety Mazdy! Szerokości! :)


I tutaj napotykamy na hamulec że strony narzeczonej która jeździ na codzień tym autem :P obniże jak kupimy inna dla mniej do jazdy:) chodzi Kraków niestety nie sprzyja niskim auta :(

Jaszczomp1313 napisał(a):No i listwy z drzwi :D


Jak będę dokładal progi to listy wyleca:)

Geniek napisał(a):
WisniaUs napisał(a):Jaki standard??? O czym Ty mówisz????

No niestety muszę przyznać, że niestety jest duże prawdopodobieństwo, że auto mimo, że zadbane może brać oleum. Patrząc na nasz forumowy wątek o poborze oleju nie są to odosobnione przypadki. Sam jestem dobrym tego przykładem (albo bardziej szczegółowo – moje autko) :|


Dokładnie jak u mnie auto w super stanie w środku jak i na zewnątrz a olej brało:)

Całe szczęście mam już to za sobą i przy obecnym stanie rzeczy auto od wymiany oleju nie wzięło nic
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2015, 15:39
Posty: 317 (9/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GJ
Mazda 6 GG

Postprzez WisniaUs » 13 kwi 2017, 21:12

Widocznie zalane silniki sa lub byly złym olejem!! Ja od nowosci mam 2.3 i na dzien dzisiejszy bierze olej w ilości 1l na 15 000km. Zaznaczam ze auto ma nalatane 300 000km!!!! Mazda zawsze zalewna jest Mobil 1 5w30.Ale jest jedno ALE bo raz zalalem Castrola Edge 5w30 i polecialem nad morze.Gdy wrocilem po tygodniu doznałem szoku!!!!Sprawdzam olej rano przed uruchomieniem a tu pustynia!!! bagnet nawet sie nie zamoczył!!! Zrobone zostalo 1600km masakra!!.W ten sam dzien zlałem wszystko i zalałem Mobilem.Od tej pory jest juz tak jak na początku.Zaznaczam ze jestem jej jedynym i pierwszym wlascicielem i dbam o nia książkowo.Może wina leży gdzies indziej i w czyms innym a nie w silniku 2.3??? hmmm. Rozumiecie co mam na mysli?! ;) <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez Dziurga » 14 kwi 2017, 07:00

WisniaUs napisał(a):Widocznie zalane silniki sa lub byly złym olejem!! Ja od nowosci mam 2.3 i na dzien dzisiejszy bierze olej w ilości 1l na 15 000km. Zaznaczam ze auto ma nalatane 300 000km!!!! Mazda zawsze zalewna jest Mobil 1 5w30.Ale jest jedno ALE bo raz zalalem Castrola Edge 5w30 i polecialem nad morze.Gdy wrocilem po tygodniu doznałem szoku!!!!Sprawdzam olej rano przed uruchomieniem a tu pustynia!!! bagnet nawet sie nie zamoczył!!! Zrobone zostalo 1600km masakra!!.W ten sam dzien zlałem wszystko i zalałem Mobilem.Od tej pory jest juz tak jak na początku.Zaznaczam ze jestem jej jedynym i pierwszym wlascicielem i dbam o nia książkowo.Może wina leży gdzies indziej i w czyms innym a nie w silniku 2.3??? hmmm. Rozumiecie co mam na mysli?! ;) <spoko>


Pewnie masz rację :) Ja niestety nie jestem właścicielem mojej mazdy od nowości i kupiłem ją wiedząc o tym że bierze olej i konieczny jest remont :) ale od kąt go zrobiłem i zalałem dobrym olejem to jestem bardzo zadowolony :) aczkolwiek przy kupie trzeba uważać żeby wiedzieć na co się człowiek porywa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2015, 15:39
Posty: 317 (9/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GJ
Mazda 6 GG

Postprzez Dziurga » 13 maja 2017, 10:12

Wczoraj wpadła mała modyfikacja:)
Zmiana radia z przed lift na po lift

20170512_191311.jpg

Takie się prezentuje


Oraz dziś w końcu wymieniłem starter xenonu który podczas deszczowych dni i dużej wilgoci nie odpalał zarnika

20170513_091826.jpg

20170513_100129.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2015, 15:39
Posty: 317 (9/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GJ
Mazda 6 GG

Postprzez ZeroCool_m1 » 13 maja 2017, 10:49

No i tak trzymać! Zamiast wydawać niewiadomo ile pieniędzy i oddawać lampę do specjalistów, można temat spokojnie ogarnąć samemu, Miałem ten sam problem w poprzedniej szóstce i udało mi się lampę rozkleić i na powrót skleić zwykłą domową suszarką. Do tego częściowe zdjęcie zderzaka oraz wykręcenie lampy – cała operacja zajęła mi może 2 godziny. No i oczywiście jest satysfakcja, że zrobiło się coś samemu. <czarodziej>

Co do obniżenia, nie jest wcale tak źle. Wymień same sprężyny na Eibach Pro Kit lub H&R. Efekt wizualny będzie bardzo ładny, a komfort nie ucierpi znacząco – mam Eibach Pro Kit w mpsie, który sam w sobie jest znacznie sztywniejszy i twardszy od standardowej szóstki, do tego osiemnastki na niskim profilu, i jest całkiem dobrze, trzeba tylko uważać na wysokie krawężniki. Także polecam :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2007, 17:21
Posty: 415 (0/5)
Skąd: Tarnów/Kraków
Auto: Mazda 6 MPS, 300+ KM

Postprzez Quattro » 13 maja 2017, 11:58

Też zaczynam przygotowywać się do wymiany radia na polift.


Fajna madzia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2006, 13:00
Posty: 264 (0/3)
Skąd: Toruń
Auto: 6; 100(NX); 132; 190; Sunny ;)

Postprzez Dziurga » 7 cze 2017, 15:08

Weselna Mazda :)

Dzięki wszystkim za eskortę :)
DSC09010.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2015, 15:39
Posty: 317 (9/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GJ
Mazda 6 GG

Postprzez Dziurga » 24 cze 2017, 13:25

Niestety po wymianie startera żarnik dalej miał sytuację w których się nie odpalił więc przyszedł czas na wymianę rezystorow w przetwornicy.

Oby to było to ;)
20170624_112811.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2015, 15:39
Posty: 317 (9/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GJ
Mazda 6 GG

Postprzez xRafalx » 24 cze 2017, 14:00

Daj znać jak efekty! :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Dziurga » 25 cze 2017, 18:00

Na razie wszystko działa :) pojeżdżę zobaczę jak długo :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2015, 15:39
Posty: 317 (9/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GJ
Mazda 6 GG

Postprzez Dziurga » 20 lip 2017, 17:16

Dziś wpadły dwie szybkie zmiany

Pierwsza to Sportowy filtr powietrza SIMOTA

bd9b59494ffe9cfc9b154fb9b5d8.jpg



a druga to ledowe kierunkowskazy w błotnikach od firmy PRORACING

Kierunkowskazy_LED_MAZDA_3_[6323]_1200.jpg

20170720_165416.jpg



Reszta gratów które zamówiłem do mnie jedzie :) Niektóre się malują :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2015, 15:39
Posty: 317 (9/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GJ
Mazda 6 GG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy