Mazda6 GG L3 '02 TOP 2.3 166KM
Fajnie się prezentuje!
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
xRafalx napisał(a):Fajnie się prezentuje!
Twoje felgi się prezentują dopiero
Geniek napisał(a):Ładne autko
Co się działo z silnikiem, że robiłeś remont?
brała olej taki standard
- Od: 4 mar 2015, 15:39
- Posty: 317 (9/15)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GJ
Mazda 6 GG
Pisze taki bohomazy ,a potem ogół pierniczy smuty na temat danego silnika ,bylo szrota nie kupywac ,a potem pisac o standardach ,standard w mazdach to rdza i ciesze sie ze w usa jest mniejszy z tym problem niz w eu
tqr_us napisał(a):standard w mazdach to rdza
z rdzą jest tak samo jak z olejem. w zadbanych egzemplarzach ten problem nie występuje, albo jest na takim samym poziomie jak w innych markach. Przy naszym klimacie i tonach soli wysypywanych na drogi przy byle śnieżku to i tak samochody się dobrze trzymają. Widziałem kilku letnie Insignie Akordy Octvie gdzie ruda szaleje na potęgę. Nasze Mazdy to pikuś przy tym. Nie ważne czy wersja usa cz eu, jaj mam eu i zero rdzy alew konserwację zainwestowałem. Rzeczywiście "fama poszła" że mazdy gniją na potęgę jak komuś mówię że jeżdżę mazda to pierwsze pytanie jest o rdze. Świadczy to braku znajomości marki i bazowaniu na stereotypach powtarzanych namiętnie przez podobnych "znawców".
No i listwy z drzwi
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
WisniaUs napisał(a):Jaki standard??? O czym Ty mówisz????
No niestety muszę przyznać, że niestety jest duże prawdopodobieństwo, że auto mimo, że zadbane może brać oleum. Patrząc na nasz forumowy wątek o poborze oleju nie są to odosobnione przypadki. Sam jestem dobrym tego przykładem (albo bardziej szczegółowo – moje autko)
WisniaUs napisał(a):Jaki standard??? O czym Ty mówisz????
Takie odnoszę wrażenie jak rozmawiam z chłopakami na zlotach:P po za tym ilość tematów odnośnie brania oleju w silnikach 2.3 jest przerażająca:)
tqr_us napisał(a):Pisze taki bohomazy ,a potem ogół pierniczy smuty na temat danego silnika ,bylo szrota nie kupywac ,a potem pisac o standardach ,standard w mazdach to rdza i ciesze sie ze w usa jest mniejszy z tym problem niz w eu
U mnie za to rdzy narazie nie bardzo widać:P
Cichy9 napisał(a):Jeszcze nikt nie napisał? To będę pierwszy! Na glebę ją!
Najładniejszy kolor z ówczesnej palety Mazdy! Szerokości!
I tutaj napotykamy na hamulec że strony narzeczonej która jeździ na codzień tym autem obniże jak kupimy inna dla mniej do jazdy:) chodzi Kraków niestety nie sprzyja niskim auta
Jaszczomp1313 napisał(a):No i listwy z drzwi
Jak będę dokładal progi to listy wyleca:)
Geniek napisał(a):WisniaUs napisał(a):Jaki standard??? O czym Ty mówisz????
No niestety muszę przyznać, że niestety jest duże prawdopodobieństwo, że auto mimo, że zadbane może brać oleum. Patrząc na nasz forumowy wątek o poborze oleju nie są to odosobnione przypadki. Sam jestem dobrym tego przykładem (albo bardziej szczegółowo – moje autko)
Dokładnie jak u mnie auto w super stanie w środku jak i na zewnątrz a olej brało:)
Całe szczęście mam już to za sobą i przy obecnym stanie rzeczy auto od wymiany oleju nie wzięło nic
- Od: 4 mar 2015, 15:39
- Posty: 317 (9/15)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GJ
Mazda 6 GG
Widocznie zalane silniki sa lub byly złym olejem!! Ja od nowosci mam 2.3 i na dzien dzisiejszy bierze olej w ilości 1l na 15 000km. Zaznaczam ze auto ma nalatane 300 000km!!!! Mazda zawsze zalewna jest Mobil 1 5w30.Ale jest jedno ALE bo raz zalalem Castrola Edge 5w30 i polecialem nad morze.Gdy wrocilem po tygodniu doznałem szoku!!!!Sprawdzam olej rano przed uruchomieniem a tu pustynia!!! bagnet nawet sie nie zamoczył!!! Zrobone zostalo 1600km masakra!!.W ten sam dzien zlałem wszystko i zalałem Mobilem.Od tej pory jest juz tak jak na początku.Zaznaczam ze jestem jej jedynym i pierwszym wlascicielem i dbam o nia książkowo.Może wina leży gdzies indziej i w czyms innym a nie w silniku 2.3??? hmmm. Rozumiecie co mam na mysli?!
-
WisniaUs
WisniaUs napisał(a):Widocznie zalane silniki sa lub byly złym olejem!! Ja od nowosci mam 2.3 i na dzien dzisiejszy bierze olej w ilości 1l na 15 000km. Zaznaczam ze auto ma nalatane 300 000km!!!! Mazda zawsze zalewna jest Mobil 1 5w30.Ale jest jedno ALE bo raz zalalem Castrola Edge 5w30 i polecialem nad morze.Gdy wrocilem po tygodniu doznałem szoku!!!!Sprawdzam olej rano przed uruchomieniem a tu pustynia!!! bagnet nawet sie nie zamoczył!!! Zrobone zostalo 1600km masakra!!.W ten sam dzien zlałem wszystko i zalałem Mobilem.Od tej pory jest juz tak jak na początku.Zaznaczam ze jestem jej jedynym i pierwszym wlascicielem i dbam o nia książkowo.Może wina leży gdzies indziej i w czyms innym a nie w silniku 2.3??? hmmm. Rozumiecie co mam na mysli?!
Pewnie masz rację Ja niestety nie jestem właścicielem mojej mazdy od nowości i kupiłem ją wiedząc o tym że bierze olej i konieczny jest remont ale od kąt go zrobiłem i zalałem dobrym olejem to jestem bardzo zadowolony aczkolwiek przy kupie trzeba uważać żeby wiedzieć na co się człowiek porywa.
- Od: 4 mar 2015, 15:39
- Posty: 317 (9/15)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GJ
Mazda 6 GG
Wczoraj wpadła mała modyfikacja:)
Zmiana radia z przed lift na po lift
Takie się prezentuje
Oraz dziś w końcu wymieniłem starter xenonu który podczas deszczowych dni i dużej wilgoci nie odpalał zarnika
Zmiana radia z przed lift na po lift
Takie się prezentuje
Oraz dziś w końcu wymieniłem starter xenonu który podczas deszczowych dni i dużej wilgoci nie odpalał zarnika
- Od: 4 mar 2015, 15:39
- Posty: 317 (9/15)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GJ
Mazda 6 GG
No i tak trzymać! Zamiast wydawać niewiadomo ile pieniędzy i oddawać lampę do specjalistów, można temat spokojnie ogarnąć samemu, Miałem ten sam problem w poprzedniej szóstce i udało mi się lampę rozkleić i na powrót skleić zwykłą domową suszarką. Do tego częściowe zdjęcie zderzaka oraz wykręcenie lampy – cała operacja zajęła mi może 2 godziny. No i oczywiście jest satysfakcja, że zrobiło się coś samemu.
Co do obniżenia, nie jest wcale tak źle. Wymień same sprężyny na Eibach Pro Kit lub H&R. Efekt wizualny będzie bardzo ładny, a komfort nie ucierpi znacząco – mam Eibach Pro Kit w mpsie, który sam w sobie jest znacznie sztywniejszy i twardszy od standardowej szóstki, do tego osiemnastki na niskim profilu, i jest całkiem dobrze, trzeba tylko uważać na wysokie krawężniki. Także polecam
Co do obniżenia, nie jest wcale tak źle. Wymień same sprężyny na Eibach Pro Kit lub H&R. Efekt wizualny będzie bardzo ładny, a komfort nie ucierpi znacząco – mam Eibach Pro Kit w mpsie, który sam w sobie jest znacznie sztywniejszy i twardszy od standardowej szóstki, do tego osiemnastki na niskim profilu, i jest całkiem dobrze, trzeba tylko uważać na wysokie krawężniki. Także polecam
Weselna Mazda
Dzięki wszystkim za eskortę
Dzięki wszystkim za eskortę
- Od: 4 mar 2015, 15:39
- Posty: 317 (9/15)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GJ
Mazda 6 GG
Niestety po wymianie startera żarnik dalej miał sytuację w których się nie odpalił więc przyszedł czas na wymianę rezystorow w przetwornicy.
Oby to było to
Oby to było to
- Od: 4 mar 2015, 15:39
- Posty: 317 (9/15)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GJ
Mazda 6 GG
Daj znać jak efekty!
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Na razie wszystko działa pojeżdżę zobaczę jak długo
- Od: 4 mar 2015, 15:39
- Posty: 317 (9/15)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GJ
Mazda 6 GG
Dziś wpadły dwie szybkie zmiany
Pierwsza to Sportowy filtr powietrza SIMOTA
a druga to ledowe kierunkowskazy w błotnikach od firmy PRORACING
Reszta gratów które zamówiłem do mnie jedzie Niektóre się malują
Pierwsza to Sportowy filtr powietrza SIMOTA
a druga to ledowe kierunkowskazy w błotnikach od firmy PRORACING
Reszta gratów które zamówiłem do mnie jedzie Niektóre się malują
- Od: 4 mar 2015, 15:39
- Posty: 317 (9/15)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GJ
Mazda 6 GG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości