Mazda6 GH | Sport Dynamic 2.2 185KM | '09 | Kombi | 19" |
"a niech mi.." nareszcie mogłem dokonać inspekcji tej wymuskanej GH. Bardzo fajnie utrzymany rocznik.
Do tego po Naszych nocnych warsztatach powstał jeden z nielicznych i niepowtarzalnych egzemplarzy na krajowych drogach.
Z pewnością przy tak wyciągniętej kierownicy pod Mirasową ręką i na tym ciśnieniu w kapciach pojeździ jeszcze długie lata tak jak poprzednia.
Dzięki za wspólny pobyt i do możliwie rychłego zobaczenia
Do tego po Naszych nocnych warsztatach powstał jeden z nielicznych i niepowtarzalnych egzemplarzy na krajowych drogach.
Z pewnością przy tak wyciągniętej kierownicy pod Mirasową ręką i na tym ciśnieniu w kapciach pojeździ jeszcze długie lata tak jak poprzednia.
Dzięki za wspólny pobyt i do możliwie rychłego zobaczenia
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Na żywo Madzia prezentuje się super
Kiedyś doszły mnie słuchy że GG/GY a GH to oprócz zmiany zewnątrz i w środku reszta pozostała ta sama, czyli zawieszenie itp. Dzięki Mirkowi przekonałem się że to nie prawda. Dzięki za użyczenie auta...
Kiedyś doszły mnie słuchy że GG/GY a GH to oprócz zmiany zewnątrz i w środku reszta pozostała ta sama, czyli zawieszenie itp. Dzięki Mirkowi przekonałem się że to nie prawda. Dzięki za użyczenie auta...
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Dokładnie Danielu GH to inna bajka i to prawda!! Natomiast nadal nie leży mi Diesel!! Może nie dorosłemm do tego jeszcze heh kto wie.
-
WisniaUs
Vasat napisał(a):tak to za szybą stoi jako eksponat.
To jeszcze nie groźne.
Jak Miras zacznie krecika trzymać za szybą to daj znać
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Grubo, przywołałeś wspomnienia, a tak swoją drogą, ładne macie panele w domu
Mirku, halogeny teraz prezencą się super, ciekawe jak zawsze, jak do tego podejdą mundurowi w razie W.
Mirku, halogeny teraz prezencą się super, ciekawe jak zawsze, jak do tego podejdą mundurowi w razie W.
-
makmarc
makmarc napisał(a):ładne macie panele w domu
Mirku, halogeny teraz prezencą się super, ciekawe jak zawsze, jak do tego podejdą mundurowi w razie W.
A dziękuję. Panele młody sobie sam wybierał a ja mu je położyłem
Co do xenona to trudno mi się wypowiedzieć. W GY też jest po dzień dzisiejszy a to już 3 lata będzie i nikt mi się nie przyczepił jeszcze. Ale pomiędzy halogenami Valeo z Aero pakietu w GY a tymi ze Sport pakietu w GH jest jedna różnica. GY ma przysłonę i tak naprawdę to nie widać co siedzi w halogenie a GH nie ma przysłony i gołym okiem widać że żarówka to nie jest.
Witam jako powitanie na forum, pozdrawiam Wszystkich, czytam Was od dawna w szczególności Mirasa (mam podobne ciągoty do indywidualizacji wózków, w dawnych czasach forma zabezpieczenia antykradzieżowego)
Od tygodnia jeżdżę cackiem. W Niemczech dolali mi 0,5l mobila (było mało). Ponieważ ze stanu licznika wynikała zmiana (co 20tyś) zmieniłem (ale na bagnecie nie był czarny). Wlali mi Motul-a 8100X-cleanFE C2/C3 SAE 5W30. Nie zwróciłem uwagi ale na pokrywie silnika mam napisane C1. 30 kilometrów i zaczął mrugać DPF. Mechanik w kompie poustawiał parametry i dopuścił ten olej. Piszę bo przesiadłem się po 10 latach z TDI w 626 GW i jestem zielony listek w temacie. Nie zdradziłem diesel-a od 20 lat, ale mi nie do śmiechu bo dużo monet i 185km że aż się do Was zapisałem. Proszę o jakieś uwagi zwłaszcza kogoś ze 185. Po za tym falstartem OK. Ale jazda. Większość tego postu przekopiowałem z innego wątka (bez ozewu)
Pozrawiam
Od tygodnia jeżdżę cackiem. W Niemczech dolali mi 0,5l mobila (było mało). Ponieważ ze stanu licznika wynikała zmiana (co 20tyś) zmieniłem (ale na bagnecie nie był czarny). Wlali mi Motul-a 8100X-cleanFE C2/C3 SAE 5W30. Nie zwróciłem uwagi ale na pokrywie silnika mam napisane C1. 30 kilometrów i zaczął mrugać DPF. Mechanik w kompie poustawiał parametry i dopuścił ten olej. Piszę bo przesiadłem się po 10 latach z TDI w 626 GW i jestem zielony listek w temacie. Nie zdradziłem diesel-a od 20 lat, ale mi nie do śmiechu bo dużo monet i 185km że aż się do Was zapisałem. Proszę o jakieś uwagi zwłaszcza kogoś ze 185. Po za tym falstartem OK. Ale jazda. Większość tego postu przekopiowałem z innego wątka (bez ozewu)
Pozrawiam
Puść dopalanie Dpf-u z programu Forscan i zobaczysz czy dalej będzie mrugać. Odnoszę wrażenie że jest dość mocno zapełniony Twój Dpf i samo wypalanie w czasie jazdy jest mu za mało.
Witam
Po wypaleniu rzucił P0299, przeszedł w tryb awaryjny mruga DPF i nie daje się wypalić. Chłopaki załatwili mi drugi podobno dobry. Dzisiaj go zakładam i będziemy szukać przyczyny. podejrzana jest turbina a właściwie zaworki.
PZDR
Po wypaleniu rzucił P0299, przeszedł w tryb awaryjny mruga DPF i nie daje się wypalić. Chłopaki załatwili mi drugi podobno dobry. Dzisiaj go zakładam i będziemy szukać przyczyny. podejrzana jest turbina a właściwie zaworki.
PZDR
No to jak turbo rzuca olej do wydechu to za chwilę masz tak samo zaklejony nowy Dpf. Musisz sprawdzić czy przed Dpf-em widać w rurze spalony olej.
Witam
Chłopaki chcieli dobrze ale jakiś jełop chciał zobaczyć co to jest w środku i wytłuk dziurę. Jego szef zadowolony. DPF wraca do domu, A ja jestem znowu w czarnej dziurze. Mechanik strzelił foha, jak zapytałem o ten spalony olej. Dlatego jutro odbieram Madzie i szukam usterki dalej. Jak dobrze pójdzie będę mógł napisać przewodnik po warsztatach (negatywny). Nie mogę w Łodzi znaleźć fachowca.
Chłopaki chcieli dobrze ale jakiś jełop chciał zobaczyć co to jest w środku i wytłuk dziurę. Jego szef zadowolony. DPF wraca do domu, A ja jestem znowu w czarnej dziurze. Mechanik strzelił foha, jak zapytałem o ten spalony olej. Dlatego jutro odbieram Madzie i szukam usterki dalej. Jak dobrze pójdzie będę mógł napisać przewodnik po warsztatach (negatywny). Nie mogę w Łodzi znaleźć fachowca.
Oj nie tylko w Łodzi. We Wrocławiu też mógłbym napisać jeden tom do Twojej książki chyba ogólnie ciężko o fachowca. Z drugiej strony czytałem artykuł kiedyś że większość usterek w samochodach spowodowanych jest niepoprawnymi naprawami. Masakra w skrócie
danrok napisał(a):Oj nie tylko w Łodzi. We Wrocławiu też mógłbym napisać jeden tom do Twojej książki chyba ogólnie ciężko o fachowca. Z drugiej strony czytałem artykuł kiedyś że większość usterek w samochodach spowodowanych jest niepoprawnymi naprawami. Masakra w skrócie
Witam
To może w kooperacji coś napiszemy. Kiedyś jeden z ziomali napisał mi że naprawiamy nasze Madzi własnym sumptem. Jak moje problemy się skończą to opiszę to na forum.
PZDR
Dopisano 28 lis 2017, 21:46:
Będzie o czym bo od miesiąca jak kupiłem jeżdżę od warsztatu do warsztatu i zbieram kwity na handlarza, a już jest biedny bo ogłoszeniu napisał super bezwypadkowy, a tak nie jest.
Witam
Madzia już jeździ nie trzeba było wycinać DPF-a. Nawet okazał się całkiem dobry. Wymieniłem rozrząd i za namową tryski i teraz cytuję: "zadupca tak jak powinna zadupcać". Wystarczyła jedna wycieczka do Jaworzna. Muszę wymienić termostat i płyn bo zrobił się mętny.
NIE WYCINAJCIE DPF-a. Mazdy się nie psują, więc mechanicy nie umieją naprawiać. Wystarczy spojrzeć im w oczy, żeby zobaczyć ten popłoch, więc pozdrawiam ich serdecznie bo zmarnował bym auto. podsumowując ktoś grzebał i na grzebał. Pozdrawiam kozaka z Jaworzna.
PZDR
Madzia już jeździ nie trzeba było wycinać DPF-a. Nawet okazał się całkiem dobry. Wymieniłem rozrząd i za namową tryski i teraz cytuję: "zadupca tak jak powinna zadupcać". Wystarczyła jedna wycieczka do Jaworzna. Muszę wymienić termostat i płyn bo zrobił się mętny.
NIE WYCINAJCIE DPF-a. Mazdy się nie psują, więc mechanicy nie umieją naprawiać. Wystarczy spojrzeć im w oczy, żeby zobaczyć ten popłoch, więc pozdrawiam ich serdecznie bo zmarnował bym auto. podsumowując ktoś grzebał i na grzebał. Pozdrawiam kozaka z Jaworzna.
PZDR
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości