Mazda6 GG LF 2003 / Strato Blue / Xenon / Aero / Gwint / Splittery / Android / Heble MPS / Felgi 18'
Cześć.
Przyszedł też czas i na mnie by w końcu opublikować moje wozidło na forum.
Po zdaniu egzaminu na prawo jazdy pierwsze kilka tysięcy kilometrów obijałem się samochodem rodziców. W końcu, po przeprowadzce do Warszawy przyszła pora na poszukiwanie własnego wozu, którego głównym przeznaczeniem miało być połykanie dłuższych i częstych tras. Wybór marki i modelu był prosty. Jeszcze przed zebraniem środków, wiedziałem, że będzie to Mazda 6. Wymagania miałem dość restrykcyjne, szukałem wersji Liftback (sedan średnio mi się podoba przez długą i opadającą w dół "pupę") w kolorze niebieskim i silnikiem 2.0 lub 2.3 Pb + LPG (ze względu na długie trasy). Przy poszukiwaniach dopisało mi ewidentnie szczęście, bowiem moją Magdalenę w kolorze Strato Blue z 2003 roku, znalazłem 40km od rodzinnej miejscowości. Był to pierwszy samochód, który oglądałem i jak się okazało jedyny. Następnego dnia pojechałem zabrać auto i podpisać dokumenty. Był 23 sierpnia 2014 roku.
Początkowo stan samochodu wyglądał na dobry, później okazało się, że poprzedni właściciel miał zapędy do katowania silnika i mocno szarpanej jazdy. Padło sprzęgło, poduszki pod skrzynią biegów i w pewnym momencie lista napraw wydawała się nie mieć końca. Przez pierwszy rok tankowałem auto, jeździłem na myjnię i połykałem kolejne kilometry, do tego stopnia, że w ciągu 12 miesięcy zrobiłem ponad 30 000 km. Zaświtał mi też pomysł sprzedaży i wymiany na II generację. Byłem na to już tak nastawiony, że eksploatacja samochodu ograniczała się głównie do zalania LPG i szybkiej myjki raz w miesiącu.
Wszystko zmieniło się w lipcu 2016 roku. Porzuciłem temat sprzedaży i stwierdziłem, że nie mogę jej tak zostawić i dam jej drugie życie. Zacząłem planować kolejne modyfikacje, o których w dalszej części wątku...
Producent: Mazda Motor Corporation
Model: Mazda6
Silnik: LF / 2.0 Pb / 141 KM / + LPG
Kolor nadwozia: 25E Strato blue
Kolor wnętrza: GH7 Sp
Wersja: Eurpejska
Kraj przeznaczenia: Niemcy
Miejsce pochodzenia: Japonia
Data produkcji: 17/05/2003
Kod nadwozia: GG
Rodzaj nadwozia: hatchback
Napęd: przedni
– 6 poduszek powietrznych
– Wspomaganie kierownicy
– Tempomat
– DSC
– ABS
– Wielofunkcyjna kierownica
– Elektryczny szyberdach
– Immobiliser
– 4 elektryczne szyby
– Welurowe fotele
– Elektryczne lusterka
– 2 podłokietniki
– Automatyczna klimatyzacja
– Czujnik zewnętrznej temperatury
– Komputer pokładowy
– Radio AM/FM
– Światła przeciwmgielne
– 11 kwiecień 2015 – wymiana paska alternatora wraz z napinaczami – przebieg: 172 249 km
– 16 maj 2015 – wymiana sprzęgła, poduszek pod skrzynią biegów oraz oleju w skrzyni
– 23 maj 2015 – reperaturka lewego tylnego błotnika i polerka lakieru
– 30 maj 2015 – zabezpieczenie antykorozyjne podwozia
W międzyczasie oczywiście regularna wymiana świec / oleju / klocków i tarcz hamulcowych
– 9 luty 2016 – naprawa zapieczonego zacisku hamulcowego (lewy przód), wraz z tłoczkiem
– maj 2016 – wymiana akumulatora
– 16 sierpień 2016 – naprawa zamka drzwi kierowcy
– 2 maj 2016 – wymiana uszczelki pod głowicą, wymiana świec oraz kabli rozruchowych
– 29 październik 2016 – wymiana silentblock'ów i łączników stabilizatorów w tylnym zawieszeniu (lewa i prawa strona), wymiana filtra i oleju na ELF Evolution STI 10W-40
– 29 kwiecień 2017 – wymiana łożysk z przodu oraz łożysk z piastami z tyłu. Wymiana oleju na Valvoline Synpower 5W40. Wymiana tarcz hamulcowych (Rotinger Graphite Line) przód + tył oraz klocków (Textar) – przebieg: 236 590 km
– świecąca kontrolka DSC i poduszki powietrznej pasażera
– prawdopodobnie przednie zawieszenie – – zrobione
– poprawki lakiernicze na lewych drzwiach przód i tył (po tym jak ktoś przerysował mnie na parkingu) – – zrobione
– prawdopodobnie łożysko w lewym przednim kole (czasem piszczy nawet przy jeździe prosto) – – zrobione
– pranie tapicerki i podsufitki – zrobione
– Dokładka przedniego zderzaka i splittery pod boczne dokładki
– Zawieszenie gwintowane D2 Racing z regulacją twardości
– Swap zacisków i tarcz hamulcowych od wersji 6MPS
– Malowanie proszkowe zacisków
– Nawiercane i nacinane tarcze Rotinger (na zamówienie)
– Zrolowane tylne nadkola
– Felgi od RX8, zregenerowane i malowane na mokro
– Usunięte listwy boczne z drzwi
– Pełny pakiet Aero
– Swap przedliftowego radia na poliftowe
– Montaż dekorów z poliftowej Tamury
– Montaż skórzanych foteli z pełną elektryką i pamięcią fotela z wersji poliftowej
– Montaż modułu komfortu kierunkowskazów
– A-Spec
– Lampy Xenonowe z wersji 6MPS
– Tylne lampy z 6MPS
– Gładki przedni zderzak
– Montaż podwójnego wydechu
– montaż spoilera na klapę bagażnika – zrobione
– poprawki lakiernicze – zrobione
– felgi 17’ od Mazdy 3 BK Sport – zrobione
– letnie opony 17’ – zrobione
– kute nakrętki do kół – zrobione
– malowanie zacisków (na niebiesko?) – zrobione
– zmiana / regeneracja gałki zmiany biegów – zrobione
– zmiana hamulca ręcznego na czarny – pasujący do tunelu – zrobione
– pranie tapicerki – zrobione
– poprowadzenie kabla od wideorejestratora i podpięcie go do instalacji
– Eibach -30mm – zrobione
– usunięcie chromu z przednich lamp
– montaż tylnych lamp od MPS – zrobione
– montaż podwójnego wydechu – zrobione
A teraz czas na to, co tygryski lubią najbardziej – zdjęcia! Po kliknięciu w miniaturkę, załaduje się zdjęcie w wyższej rozdzielczości.
Tak Madzia wyglądała 23/04/15, czyli około 8 miesięcy po zakupie. Do tego momentu zostały polakierowane tylko zaciski i założone nowe wentyle.
Standardowy grill i brak dokładki zderzaka
———————————
Po montażu sportowego grilla! nie było łatwo dostać go do zderzaka przedliftowego, ale w końcu się udało Wpadła także dokładka Ez-Lip
Trochę więcej detali
Tutaj widać nieszczęśliwe wgniotki, niedługo będą naprawione
Z tyłu póki co nudno, ale jestem już umówiony do lakiernika na montaż spoilera
Przełożony panel z radiem z polifta wraz ze zmieniarką Yatour
To jedna z moich bolączek we wnętrzu – gałka zmiany biegów. Trzeba się nią zająć
Zestaw kosmetyków, żeby Madzia była zawsze piękna i gładka. Do tego oczywiście pełny komplet mikrofibr, aplikatorów, pędzelków, szmatek, glinek itp
Mam nadzieję, że wątek się przyjmie Będę go na bieżąco aktualizował
Przyszedł też czas i na mnie by w końcu opublikować moje wozidło na forum.
Po zdaniu egzaminu na prawo jazdy pierwsze kilka tysięcy kilometrów obijałem się samochodem rodziców. W końcu, po przeprowadzce do Warszawy przyszła pora na poszukiwanie własnego wozu, którego głównym przeznaczeniem miało być połykanie dłuższych i częstych tras. Wybór marki i modelu był prosty. Jeszcze przed zebraniem środków, wiedziałem, że będzie to Mazda 6. Wymagania miałem dość restrykcyjne, szukałem wersji Liftback (sedan średnio mi się podoba przez długą i opadającą w dół "pupę") w kolorze niebieskim i silnikiem 2.0 lub 2.3 Pb + LPG (ze względu na długie trasy). Przy poszukiwaniach dopisało mi ewidentnie szczęście, bowiem moją Magdalenę w kolorze Strato Blue z 2003 roku, znalazłem 40km od rodzinnej miejscowości. Był to pierwszy samochód, który oglądałem i jak się okazało jedyny. Następnego dnia pojechałem zabrać auto i podpisać dokumenty. Był 23 sierpnia 2014 roku.
Początkowo stan samochodu wyglądał na dobry, później okazało się, że poprzedni właściciel miał zapędy do katowania silnika i mocno szarpanej jazdy. Padło sprzęgło, poduszki pod skrzynią biegów i w pewnym momencie lista napraw wydawała się nie mieć końca. Przez pierwszy rok tankowałem auto, jeździłem na myjnię i połykałem kolejne kilometry, do tego stopnia, że w ciągu 12 miesięcy zrobiłem ponad 30 000 km. Zaświtał mi też pomysł sprzedaży i wymiany na II generację. Byłem na to już tak nastawiony, że eksploatacja samochodu ograniczała się głównie do zalania LPG i szybkiej myjki raz w miesiącu.
Wszystko zmieniło się w lipcu 2016 roku. Porzuciłem temat sprzedaży i stwierdziłem, że nie mogę jej tak zostawić i dam jej drugie życie. Zacząłem planować kolejne modyfikacje, o których w dalszej części wątku...
Producent: Mazda Motor Corporation
Model: Mazda6
Silnik: LF / 2.0 Pb / 141 KM / + LPG
Kolor nadwozia: 25E Strato blue
Kolor wnętrza: GH7 Sp
Wersja: Eurpejska
Kraj przeznaczenia: Niemcy
Miejsce pochodzenia: Japonia
Data produkcji: 17/05/2003
Kod nadwozia: GG
Rodzaj nadwozia: hatchback
Napęd: przedni
– 6 poduszek powietrznych
– Wspomaganie kierownicy
– Tempomat
– DSC
– ABS
– Wielofunkcyjna kierownica
– Elektryczny szyberdach
– Immobiliser
– 4 elektryczne szyby
– Welurowe fotele
– Elektryczne lusterka
– 2 podłokietniki
– Automatyczna klimatyzacja
– Czujnik zewnętrznej temperatury
– Komputer pokładowy
– Radio AM/FM
– Światła przeciwmgielne
– 11 kwiecień 2015 – wymiana paska alternatora wraz z napinaczami – przebieg: 172 249 km
– 16 maj 2015 – wymiana sprzęgła, poduszek pod skrzynią biegów oraz oleju w skrzyni
– 23 maj 2015 – reperaturka lewego tylnego błotnika i polerka lakieru
– 30 maj 2015 – zabezpieczenie antykorozyjne podwozia
W międzyczasie oczywiście regularna wymiana świec / oleju / klocków i tarcz hamulcowych
– 9 luty 2016 – naprawa zapieczonego zacisku hamulcowego (lewy przód), wraz z tłoczkiem
– maj 2016 – wymiana akumulatora
– 16 sierpień 2016 – naprawa zamka drzwi kierowcy
– 2 maj 2016 – wymiana uszczelki pod głowicą, wymiana świec oraz kabli rozruchowych
– 29 październik 2016 – wymiana silentblock'ów i łączników stabilizatorów w tylnym zawieszeniu (lewa i prawa strona), wymiana filtra i oleju na ELF Evolution STI 10W-40
– 29 kwiecień 2017 – wymiana łożysk z przodu oraz łożysk z piastami z tyłu. Wymiana oleju na Valvoline Synpower 5W40. Wymiana tarcz hamulcowych (Rotinger Graphite Line) przód + tył oraz klocków (Textar) – przebieg: 236 590 km
– świecąca kontrolka DSC i poduszki powietrznej pasażera
– prawdopodobnie przednie zawieszenie – – zrobione
– poprawki lakiernicze na lewych drzwiach przód i tył (po tym jak ktoś przerysował mnie na parkingu) – – zrobione
– prawdopodobnie łożysko w lewym przednim kole (czasem piszczy nawet przy jeździe prosto) – – zrobione
– pranie tapicerki i podsufitki – zrobione
– Dokładka przedniego zderzaka i splittery pod boczne dokładki
– Zawieszenie gwintowane D2 Racing z regulacją twardości
– Swap zacisków i tarcz hamulcowych od wersji 6MPS
– Malowanie proszkowe zacisków
– Nawiercane i nacinane tarcze Rotinger (na zamówienie)
– Zrolowane tylne nadkola
– Felgi od RX8, zregenerowane i malowane na mokro
– Usunięte listwy boczne z drzwi
– Pełny pakiet Aero
– Swap przedliftowego radia na poliftowe
– Montaż dekorów z poliftowej Tamury
– Montaż skórzanych foteli z pełną elektryką i pamięcią fotela z wersji poliftowej
– Montaż modułu komfortu kierunkowskazów
– A-Spec
– Lampy Xenonowe z wersji 6MPS
– Tylne lampy z 6MPS
– Gładki przedni zderzak
– Montaż podwójnego wydechu
– montaż spoilera na klapę bagażnika – zrobione
– poprawki lakiernicze – zrobione
– felgi 17’ od Mazdy 3 BK Sport – zrobione
– letnie opony 17’ – zrobione
– kute nakrętki do kół – zrobione
– malowanie zacisków (na niebiesko?) – zrobione
– zmiana / regeneracja gałki zmiany biegów – zrobione
– zmiana hamulca ręcznego na czarny – pasujący do tunelu – zrobione
– pranie tapicerki – zrobione
– poprowadzenie kabla od wideorejestratora i podpięcie go do instalacji
– Eibach -30mm – zrobione
– usunięcie chromu z przednich lamp
– montaż tylnych lamp od MPS – zrobione
– montaż podwójnego wydechu – zrobione
A teraz czas na to, co tygryski lubią najbardziej – zdjęcia! Po kliknięciu w miniaturkę, załaduje się zdjęcie w wyższej rozdzielczości.
Tak Madzia wyglądała 23/04/15, czyli około 8 miesięcy po zakupie. Do tego momentu zostały polakierowane tylko zaciski i założone nowe wentyle.
Standardowy grill i brak dokładki zderzaka
———————————
Po montażu sportowego grilla! nie było łatwo dostać go do zderzaka przedliftowego, ale w końcu się udało Wpadła także dokładka Ez-Lip
Trochę więcej detali
Tutaj widać nieszczęśliwe wgniotki, niedługo będą naprawione
Z tyłu póki co nudno, ale jestem już umówiony do lakiernika na montaż spoilera
Przełożony panel z radiem z polifta wraz ze zmieniarką Yatour
To jedna z moich bolączek we wnętrzu – gałka zmiany biegów. Trzeba się nią zająć
Zestaw kosmetyków, żeby Madzia była zawsze piękna i gładka. Do tego oczywiście pełny komplet mikrofibr, aplikatorów, pędzelków, szmatek, glinek itp
Mam nadzieję, że wątek się przyjmie Będę go na bieżąco aktualizował
Ostatnio edytowano 22 cze 2018, 10:25 przez Cichy9, łącznie edytowano 18 razy
Witamy w naszym dziale. Mazda piękna; ) plany też są i to najważniejsze.
Zastanawia mnie jednak fakt, że napisales ''wymiana paska rozrzadu''. Nie powinieneś mieć tutaj czasami lancucha rozrządu?
Zastanawia mnie jednak fakt, że napisales ''wymiana paska rozrzadu''. Nie powinieneś mieć tutaj czasami lancucha rozrządu?
@mateusz_kd mogłem się pomylić w opisie. Oczywiście chodziło mi o pasek alternatora. Rozrząd jest oczywiście na łańcuchu Już poprawiam.
Zastanawiam się też ciągle nad kolorem felg na lato. Wpadają 17' od Mazdy 3 BK Sport. Początkowo planowałem białe, ale coraz bardziej zaczynam kręcić się w okół brązu. Idealny byłby kolor, jak ten poniżej. Potraficie może zweryfikować kod koloru? To paleta Lexusa, kolor nazywany potocznie Monaco Bronze i tyle wiem
Zastanawiam się też ciągle nad kolorem felg na lato. Wpadają 17' od Mazdy 3 BK Sport. Początkowo planowałem białe, ale coraz bardziej zaczynam kręcić się w okół brązu. Idealny byłby kolor, jak ten poniżej. Potraficie może zweryfikować kod koloru? To paleta Lexusa, kolor nazywany potocznie Monaco Bronze i tyle wiem
Oho, będzie co oglądać – fajny kolor, ciekawe plany, świetne zdjęcia! niech służy!
PS. Brązowy / miedziany na felgi IMO zdecydowanie ciekawszy jako kolor ale dużo zależy jednak od felgi
PS. Brązowy / miedziany na felgi IMO zdecydowanie ciekawszy jako kolor ale dużo zależy jednak od felgi
- Od: 25 paź 2011, 20:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Piękna Madziulka – kolor i kosmetyki robią robotę
No i jak widać nie trzeba zmieniać auta – można mieć polifta w przedlifcie – świetna robota
No i jak widać nie trzeba zmieniać auta – można mieć polifta w przedlifcie – świetna robota
Piękny kolor, miałem kiedyś taki, ale w kombi. Do zabawy z woskiem itp w sam raz!
Szerokiej Drogi
Szerokiej Drogi
- Od: 15 sty 2017, 09:07
- Posty: 33
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 PB 2003r
Cichy9 napisał(a):@mateusz_kd mogłem się pomylić w opisie. Oczywiście chodziło mi o pasek alternatora. Rozrząd jest oczywiście na łańcuchu
Noo ;D bo już myślałem, że coś jest nie tak z twoją Magdalena;)
Kurcze masz taki sam kolor jak ja, a twoja wyglada o niebo lepiej chyba czas na zakup porządnych kosmetyków muszę ją ogarnąć do zlotu ;D
Weelkoo napisał(a):Oho, będzie co oglądać – fajny kolor, ciekawe plany, świetne zdjęcia! niech służy!
PS. Brązowy / miedziany na felgi IMO zdecydowanie ciekawszy jako kolor ale dużo zależy jednak od felgi
Zapraszam
Decyzja podjęta, będzie brąz / miedź, tylko teraz mam problem z dobraniem koloru. Przeczesałem pół internetu i nadal nie znalazłem koloru, który by mi pasował. Większość jest niestandardowa, a przy malowaniu proszkowym, w grę wchodzi tylko paleta RAL.
Felga wpada od Mazdy 3 BK Sport, dokładnie taka:
Zastanawiałem się nad REX'ami, ale po przejechaniu się na takim setupie musiałem zrezygnować i wybrać 17'. Robię dużo tras, na których droga jest mocno średnia i zależało mi na kompromisie wygląd / wygoda.
szybki890 napisał(a):WOW ! Ale ten kolor jest piękny!
szkoda że ja nie mogę zrobić takiego aż efektu na swojej srebrnej Madzi
Szerokości i bezawaryjności !
Dzięki Ciemne kolory mają właśnie ten plus, że można z nich sporo wyciągnąć
jpski napisał(a):Piękna Madziulka – kolor i kosmetyki robią robotę
No i jak widać nie trzeba zmieniać auta – można mieć polifta w przedlifcie – świetna robota
Mam nadzieję, że jak ogarnę poprawki lakiernicze, to będzie jeszcze lepiej Do panelu zbierałem się dość długo, aż w końcu się udało. Nie jest niestety tak kolorowo. Nie wyświetla mi zawsze informacji o ustawieniach klimatyzacji oraz nie podświetlają się diody od obiegu / podgrzewania tylnej szyby / AC. Domyślam się, że po prostu wyświetlacz jest zwalony i trzeba go wymienić. Niestety kompletowałem wszystkie części przez dość długi okres i nie mogę już go oddać. Trzeba będzie więc zaryzykować i kupić drugi.
Maciej1486 napisał(a):Piękny kolor, miałem kiedyś taki, ale w kombi. Do zabawy z woskiem itp w sam raz!
Szerokiej Drogi
Chyba, że go dobrze nie dotrzesz, wtedy zostawia piękne smugi
mateusz_kd napisał(a):Noo ;D bo już myślałem, że coś jest nie tak z twoją Magdalena;)
Kurcze masz taki sam kolor jak ja, a twoja wyglada o niebo lepiej chyba czas na zakup porządnych kosmetyków muszę ją ogarnąć do zlotu ;D
Wszystko w porządku, oby było tak jak najdłużej. Kosmetyki naprawdę się przydają, robią robotę
Najczęściej Wheel Cleaner + Back 2 Black + Szampon + Morning Dew. Środek czyszczę Poorboy's Natural Look – mega zapach, a działanie jeszcze lepsze Plastiki wyglądają młodziej i mają ładniejszy kolor
Łańcucha nie ruszałem. Poprzedni właściciel przed sprzedażą regulował rozrząd, a że miałem potwierdzenie na papierze, to dałem sobie już z tym spokój
Łańcucha nie ruszałem. Poprzedni właściciel przed sprzedażą regulował rozrząd, a że miałem potwierdzenie na papierze, to dałem sobie już z tym spokój
Tu mnie jeszcze nie było fajnie prowadzony wątek oraz fajne fotki! powodzonka w modach!
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 10:37
- Posty: 3598 (51/68)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
dejneks napisał(a):Super w końcu na forum kolega zawitał Śliczna ta Twoja Madzia i ciekawe mody, szkoda że nie przekonałem Ciebie do Rexów, a nad białymi bym się zastanowił szybko się brudzą. Będziesz w Poznaniu na Zlocie?
W końcu zawitałem, m.in dzięki Tobie Białe felgi odpadły, szukam teraz czegoś w odcieniach brązu. Kolor mam upatrzony, ale za nic nie mogę znaleźć mieszanki / kodu kolorystycznego w palecie RAL, żeby polakierować je proszkowo. Większość z tych felg jest lakierowana na mokro. Na REXy byłem praktycznie zdecydowany i już miałem kupować. Udało mi się jeszcze przejechać na tym setupie i stwierdziłem, że po Warszawie jest wszystko super, ale robię często trasy na których droga pozostawia wiele do życzenia i jest masa kolein. Musiałem pójść na kompromis wygląd / komfort, stąd wybór padł na 17' od Mazdy 3, które są dość podobne do REX'ów.
W Poznaniu mnie raczej nie będzie, chociaż chętnie bym się pojawił, ale w pierwszy dzień maja mam imprezę rodzinną... Ale jeszcze nie przekreślam tego i może się akurat uda
xRafalx napisał(a):Tu mnie jeszcze nie było fajnie prowadzony wątek oraz fajne fotki! powodzonka w modach!
Geniek napisał(a):Witamy w dziale nasze mazdy. Autko ładne Powodzenia w modzeniu.
Dzięki
szybki890 napisał(a):Mam nadzieje, ze niedługo w twojej Madzi zobacze A-spec'a ?
Co do lamp A-Spec – muszę to trochę przemyśleć, bo lakiernik pochłonie sporą część mojego budżetu, a koniecznie muszę kupić jeszcze opony na lato, pod nowe felgi. Z oponami mam tak, że nie oszczędzam i prawdopodobnie wybór padnie na Dunlop Blueresponse 205/50/17. W zimie jeżdżę na Dunlop WinterSport 5 i jestem więcej, niż bardzo zadowolony, więc na lato chyba także skuszę się na Dunlopy.
Póki co Madzia trafiła pod opiekę lakiernika, który ma za zadanie usunąć mankamenty. Dodatkowo dojdzie polerka, w celu usunięcia mniejszych rys. Auto odbieram w sobotę, już z pierwszymi modami w 2017 roku. Wpada spoiler na tylną klapę i komplet czujników parkowania, przód i tył W tym czasie trochę pojeżdżę nową Astrą z 2016 roku.
Póki co walczę z kolorem felg, którego nie mogę znaleźć
Nie będzie Cię to kosztować więcej jak 40 złCichy9 napisał(a):lamp A-Spec – muszę to trochę przemyśleć, bo lakiernik pochłonie sporą część mojego budżetu
Madzia prezentuje się bardzo ładnie... Szerokości i bezawaryjności
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 19:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
A-Spec to wydatek max 50 zł nawet nie :p
2x oprawki 22 zl
2x zarówka 2 zł
kabel 2 zł
izolacja 2 zł
Chyba ze wymieniasz lampe i wkładasz od anglika, to jeszcze dochodzi wydatek na lampę. Lecz jeśli chcesz się bawić w robienie dziury to ja mam lampe
2x oprawki 22 zl
2x zarówka 2 zł
kabel 2 zł
izolacja 2 zł
Chyba ze wymieniasz lampe i wkładasz od anglika, to jeszcze dochodzi wydatek na lampę. Lecz jeśli chcesz się bawić w robienie dziury to ja mam lampe
- Od: 6 lis 2016, 17:45
- Posty: 198 (4/5)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda6 GG L3 2005r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości