Mazda6 GG LF 2003 / Strato Blue / Xenon / Aero / Gwint / Splittery / Android / Heble MPS / Felgi 18'
Zbieram się do tego i zbieram Boję się rozklejania, a bardziej klejenia, a pewnie się i do tego zabiorę. Póki co brakuje mi doby na pracę / roboty przy aucie, a szykuje się gorąca sobota i znowu wyciąganie połowy kokpitu, podłączanie, lutowanie i ogólnie masakracja Który chrom z tyłu chcesz oklejać?
Cichy9 napisał(a):brakuje mi doby
coś o tym wiem – niestety to czasami siła wyższa
Cichy9 napisał(a):Który chrom z tyłu chcesz oklejać?
a lampy
rafałmazda napisał(a):a lampy
A to i owszem można, a nawet trzeba i to jeszcze jak Wygrzebię się z obecnych planów i będę rezerwował czas na kolejne. Wczoraj przy okazji woskowania trafił mnie jasny szlag, jak zobaczyłem stan moich progów... Ruda zaczyna wyłazić i jeszcze chwilę, a już będzie krzyczała do wszystkich naokoło... Zastanawiam się co zrobić z tym fantem? Kupić cały próg (zamiennik w ocynku) i po prostu zamienić + dołożyć listwy progowe? Czy bawić się w reperaturki? Jest sens? Myślałem, że pozbyłem się tego cholerstwa już, ale jak widać nie daje za wygraną!
A ja napiszę tak, te fotki, to można sobie Mazda na żywo prezentuje się elegancko, błyszcząca czyściutka, tak jak lubię Lip został poprawiony, na plus oczywiście, wygląda bardzo ładnie. Zmienione radio na poliftowe, super sprawa. Na kretowanie lamp wczoraj namawiałem, mam nadzieje że szybko się wykąpią
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Jestem ciekaw efektu po zastosowaniu soft99
- Od: 11 sty 2016, 19:34
- Posty: 100
- Skąd: Jarosław
- Auto: Mazda 6 Liftback 2.0 Benzyna 147 KM, 2007 rok.
Tak, już po sofcie. Najpierw wrażenia z nakładania: bardzo fajnie się poleruje i nakłada. Nie wiem natomiast czy zrobiłem to w 100% ze sztuką, bo zużyłem go jakby za dużo (patrząc na ubytki w puszce). Działania póki co nie mogę obiektywnie ocenić, bo dopiero raz wyjechałem z garażu po jego nałożeniu. Kropelkowanie jest, ale przy delikatnej rosie ciężko zweryfikować
U siebie w wątku opisywałem o sofcie99, mam go już rok czasu. Ostatnio nakładałem go w sierpniu, do dziś się trzyma na lakierze. Dużo zależy czy lakier został dobrze przygotowany. Ja pierwszym razem źle to zrobiłem, też położyłem grubszą warstwę. A zdecydowanie lepiej jest położyć dwie a cieńsze warstwy, i to w odstępie jednego mycia.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Cichy9 napisał(a):Zastanawiam się co zrobić z tym fantem? Kupić cały próg (zamiennik w ocynku) i po prostu zamienić + dołożyć listwy progowe? Czy bawić się w reperaturki? Jest sens?
Skwituję to tak: Wstawiłem 30cm reperaturki w mojej GY 2 lata temu lewy tył. Obecnie teraz stoi już tydzień bo pod progiem z pakietu nie było progu od przodu aż do słupka. Wstawiam cały próg zamiennik w obustronnym ocynku i za jednym rzutem wstawiam reperaturkę tylnego lewego błotnika bo rant kruszy się w palcach. Prawy próg wymieniłem w całości na ocynk obustronny 2 lata temu i do dzisiaj nie widać ani grama rudej ale po tej zimie wylazła bestia na dole drzwi prawy tył. Tylko mój sentyment do tego auta mobilizuje mnie do takich napraw bo GY została z nami a cała reszta pomimo przebiegu ma się nieźle. Tobie polecam również cały próg w ocynku i masz spokój o ile Twoja też zostaje na dłuższy czas u Ciebie. Vasat jak znajdzie chwilę czasu to wrzuci w nasz temat GY zdjęcia z obecnych prac przy niej.
MIRAS M6 napisał(a):Tobie polecam również cały próg w ocynku i masz spokój o ile Twoja też zostaje na dłuższy czas u Ciebie.
Tak więc decyzja podjęta. Będzie robota progów + dokładki progowe przy okazji. Muszę tylko znaleźć odpowiedni warsztat. Zbieram się także do poprawki konserwacji podwozia, tym razem oddam to do warsztatu.
W tygodniu wielki dzień, a więc montaż stacji multimedialnej + kilka innych mniejszych modyfikacji we wnętrzu. Mała podpowiedź poniżej
Z racji tego, że felgi oddane już do renowacji, a opony na lato zamówione, przyszła pora zadbać o całą resztę. Na pierwszy ogień padły nakrętki wentylów.
Szukam nadal nakrętek, nie podobają mi się wizualnie Stalowe TPI i chyba wybór padnie mimo wszystko na aluminiowe D1 Spec, kupione w autoryzowanym sklepie, żeby zminimalizować ryzyko otrzymania podróby. Trzeba przejechać się jeszcze po nową farbę na zaciski
Zapomniałem zapytać Ta Twoja kamera cofania gdy włączysz wsteczny bieg to te diody się świecą ? Ja myślałem że to na podczerwień są
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Ja też, a świecą normalnie LEDami – i jak widać dają dobrze radę Muszę tylko nauczyć się cofać, bo odruchowo nadal patrzę w lusterka, zamiast kamerkę
Swoją drogą, naprawiłem (na 90% i oby na 100%), stację i odtwarzanie muzyki przez BT Zachciało mi się bawić i grzebać w ukrytym menu radia. Coś musiałem pozmieniać i głupiało. Na szczęście odpięcie aku i restart komputera pomogły
Swoją drogą, naprawiłem (na 90% i oby na 100%), stację i odtwarzanie muzyki przez BT Zachciało mi się bawić i grzebać w ukrytym menu radia. Coś musiałem pozmieniać i głupiało. Na szczęście odpięcie aku i restart komputera pomogły
Jest lepiej jak u mnie, to fakt. Tylko fajnie to wygląda jak cofasz, bardzo mocne są te led-yCichy9 napisał(a):świecą normalnie LEDami – i jak widać dają dobrze radę
Może i faktycznie coś poprzestawiałeś, ja u siebie coś źle zrobiłem i raz miałem sterowanie z kierownicy a raz nieCichy9 napisał(a):naprawiłem (na 90% i oby na 100%), stację i odtwarzanie muzyki przez BT
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Zanim podzielę się z Wami zdjęciami z kolejnych większych modów, potrzebuję pilnie pomocy! Zamówiłem podwójny wydech i potrzebuję osłony termicznej na lewą stronę. Jak tego szukać? Po wpisaniu na Alledrogo pojawiają się różne aukcje za różne kwoty, ale w większości nie ma informacji na którą stronę pasuje. Rozumiem, że osłona od GY lub Diesla nie będzie pasowała? Liczę, że mi pomożecie, bo potrzebuję na wczoraj i nie chcę zamawiać na ślepo, bo nie mam czasu i ochoty na poprawki albo druciarstwo W Was siła!
PS: Czytałem wątek o podwójnym wydechu, ale jedyna odpowiedź, to zakup osłony od wersji, która ma dwie rury
PS: Czytałem wątek o podwójnym wydechu, ale jedyna odpowiedź, to zakup osłony od wersji, która ma dwie rury
Wracam z aktualizacją! Ostatnio mało mnie tu było, bo dużo się działo, ale nadrabiam.
Zaczynając od początku. Pierwszym, zapowiadanym od dawna modem, który wpadł do Madzi jest stacja multimedialna, działająca na Androidzie. Muszę zrobić kilka lepszych zdjęć, więc na teraz tylko mała zajawka!
Razem ze stacją wpadła także kamera cofania. Najzwyklejsza, pasująca w gniazdo lampki od podświetlenia tablicy rejestracyjnej za 50 zł z Alledrogo. Działa bardzo dobrze, nie widzę sensu wydawania większych kwot. Ładnie doświetla obszar nawet w nocy.
Sama stacja jest bardzo dobra! Wprawdzie trzeba się jeszcze przy niej trochę pobawić i spróbować zainstalować nowy system, co nie jest wcale łatwe, bo informacji w sieci jest okrągłe zero! Sporym plusem jest fakt, że muzyka odtwarzana przez BT ma znacznie lepszą jakość niż z radia, Yanosik na 8' ekranie z nawigacją także jest sporym udogodnieniem. Jedyną rzeczą, która nie działa, tak jakbym chciał jest zestaw głośnomówiący. Ponoć, że nie słychać mnie albo mój głos jest mocno zniekształcony. Trzeba będzie do tego przysiąść. Może to tylko kwestia mikrofonu?
28-29 kwietnia zostawiłem Magdalenę w serwisie, w którym wymieniono mi komplet łożysk z przodu oraz łożyska z piastami z tyłu. Przy okazji wymieniłem tarcze hamulcowe przód/ tył (galwanizowane Rotinger Graphite Line), klocki (Textar) i płyn hamulcowy. W końcu nic nie bije przy hamowaniu, a sama jakość hebla wyraźnie się poprawiła. Biorąc pod uwagę, że tarcze są frezowane i nawiercane, nie są wcale głośniejsze od moich starych, z czego bardzo się cieszę
Z mniej optymistycznych informacji, prawdopodobnie mam do wymiany łożysko w skrzyni biegów, stąd też pojawia się dziwny klekot, który ustaje po wciśnięciu sprzęgła.
W końcu mogłem także założyć letnie felgi z oponami. Felgi wróciły z renowacji i trafiły na nowe opony Fulda SportControl 2 205/50/17.
Korzystając z dobrej pogody wypucowałem samochód. Niestety nie miałem czasu i obiektywu (spadł i wylądował w serwisie), żeby podjechać i zrobić kilka fajniejszych ujęć, stąd też fotki w mało reprezentatywnym miejscu, ale za to z pięknym słoneczkiem
Po nałożeniu Soft'a99 zauważyłem, że auto ma tendencję do przyciągania każdego pyłku kurzu, co trochę mnie denerwuje!
Zaczynając od początku. Pierwszym, zapowiadanym od dawna modem, który wpadł do Madzi jest stacja multimedialna, działająca na Androidzie. Muszę zrobić kilka lepszych zdjęć, więc na teraz tylko mała zajawka!
Razem ze stacją wpadła także kamera cofania. Najzwyklejsza, pasująca w gniazdo lampki od podświetlenia tablicy rejestracyjnej za 50 zł z Alledrogo. Działa bardzo dobrze, nie widzę sensu wydawania większych kwot. Ładnie doświetla obszar nawet w nocy.
Sama stacja jest bardzo dobra! Wprawdzie trzeba się jeszcze przy niej trochę pobawić i spróbować zainstalować nowy system, co nie jest wcale łatwe, bo informacji w sieci jest okrągłe zero! Sporym plusem jest fakt, że muzyka odtwarzana przez BT ma znacznie lepszą jakość niż z radia, Yanosik na 8' ekranie z nawigacją także jest sporym udogodnieniem. Jedyną rzeczą, która nie działa, tak jakbym chciał jest zestaw głośnomówiący. Ponoć, że nie słychać mnie albo mój głos jest mocno zniekształcony. Trzeba będzie do tego przysiąść. Może to tylko kwestia mikrofonu?
28-29 kwietnia zostawiłem Magdalenę w serwisie, w którym wymieniono mi komplet łożysk z przodu oraz łożyska z piastami z tyłu. Przy okazji wymieniłem tarcze hamulcowe przód/ tył (galwanizowane Rotinger Graphite Line), klocki (Textar) i płyn hamulcowy. W końcu nic nie bije przy hamowaniu, a sama jakość hebla wyraźnie się poprawiła. Biorąc pod uwagę, że tarcze są frezowane i nawiercane, nie są wcale głośniejsze od moich starych, z czego bardzo się cieszę
Z mniej optymistycznych informacji, prawdopodobnie mam do wymiany łożysko w skrzyni biegów, stąd też pojawia się dziwny klekot, który ustaje po wciśnięciu sprzęgła.
W końcu mogłem także założyć letnie felgi z oponami. Felgi wróciły z renowacji i trafiły na nowe opony Fulda SportControl 2 205/50/17.
Korzystając z dobrej pogody wypucowałem samochód. Niestety nie miałem czasu i obiektywu (spadł i wylądował w serwisie), żeby podjechać i zrobić kilka fajniejszych ujęć, stąd też fotki w mało reprezentatywnym miejscu, ale za to z pięknym słoneczkiem
Po nałożeniu Soft'a99 zauważyłem, że auto ma tendencję do przyciągania każdego pyłku kurzu, co trochę mnie denerwuje!
Żeby to była wina mikrofonu, a nie przewodów które idą do urządzenia. Mój przewód mikrofonu jest za bardzo schowany, bo to chyba najlepsza opcja sprawdzenia by była. Ale nie wiem przypadkiem czy tam nie jest takie wejście jak do słuchawek ?Cichy9 napisał(a):Ponoć, że nie słychać mnie albo mój głos jest mocno zniekształcony. Trzeba będzie do tego przysiąść. Może to tylko kwestia mikrofonu?
A zdjęcia dupki zrobił zamiast bokuCichy9 napisał(a): Felgi wróciły z renowacji i trafiły na nowe opony Fulda SportControl 2 205/50/17.
W sobotę woskowałem swoją softem, w niedzielę idę do auta koło południa a tam też tona kurzu... Miałem tak z każdym woskiem, nie wydaje mi się że to jest jego wina.Cichy9 napisał(a):Po nałożeniu Soft'a99 zauważyłem, że auto ma tendencję do przyciągania każdego pyłku kurzu,
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Danmazda napisał(a):Żeby to była wina mikrofonu, a nie przewodów które idą do urządzenia. Mój przewód mikrofonu jest za bardzo schowany, bo to chyba najlepsza opcja sprawdzenia by była. Ale nie wiem przypadkiem czy tam nie jest takie wejście jak do słuchawek ?
Tak, końcówka mikrofonu to Jack 3.5mm. Może po prostu wpiąć jakiś zewnętrzny mikrofon albo nawet słuchawki od telefonu i sprawdzić to w ten sposób? Tyle tylko, że to znowu wydzieranie wszystkiego
Danmazda napisał(a):A zdjęcia dupki zrobił zamiast boku
Tak specjalnie! Mało reprezentatywną miejscówkę miałem, syf naokoło i mało miejsca po bokach. Długi obiektyw nie łapał nawet połowy samochodu, nie było gdzie się przesunąć Nadrobię to, obiecuję!
Danmazda napisał(a):W sobotę woskowałem swoją softem, w niedzielę idę do auta koło południa a tam też tona kurzu... Miałem tak z każdym woskiem, nie wydaje mi się że to jest jego wina.
Czyli tak po prostu ma być Chyba zacznę ją przykrywać folią!
PS: Liczyłem, że mnie choć trochę pochwalisz za ramki klubowe!
Możesz zaryzykować i kupić jakis dobry mikrofon krawatowy, jesli sie okaże ze to nie jest wina mikro to zawsze można zwrócić
Nakrywanie auta nie jest dobrym rozwiązaniem ponieważ folia czy jakis pokrowiec rysuje lakier, tez o tym myslalem ale zrezygnowalem
Nakrywanie auta nie jest dobrym rozwiązaniem ponieważ folia czy jakis pokrowiec rysuje lakier, tez o tym myslalem ale zrezygnowalem
- Od: 6 lis 2016, 18:45
- Posty: 198 (4/5)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda6 GG L3 2005r.
szybki890 napisał(a):Możesz zaryzykować i kupić jakis dobry mikrofon krawatowy, jesli sie okaże ze to nie jest wina mikro to zawsze można zwrócić
Niegłupi pomysł Zagadam do znajomego, który kręci filmiki na YT i na bank ma kilka niepotrzebnych mu "krawatów", które dla niego są "za słabe", a mi wystarczą w zupełności
szybki890 napisał(a):Nakrywanie auta nie jest dobrym rozwiązaniem ponieważ folia czy jakis pokrowiec rysuje lakier, tez o tym myslalem ale zrezygnowalem
Nie no, to był oczywiście żart Już sobie wyobrażam, jakby wyglądało przykryte auto w parkingu podziemnym!
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości