Strona 5 z 10

PostNapisane: 1 wrz 2017, 12:47
przez Baxter
Rok temu kupiłem Hancooki Winter i*cept RS2 W452 195/65 R15 i jestem z nich mega zadowolony.
Pod blokiem ubity lód, więc siłą rzeczy się ślizgały, ale przy normalnej jeździe po mieście czy trasie zero problemów.

Re: Mazda6 GG LF 2007 2.0 Śliwka

PostNapisane: 1 wrz 2017, 16:45
przez sloniupl
Dzięki, a jaki najlepiej rozmiar opon na felgi 15 założyć do madzi 195x65 <co?>

Re: Mazda6 GG LF 2007 2.0 Śliwka

PostNapisane: 1 wrz 2017, 21:36
przez Baxter
195/65 jest najpopularniejszym rozmiarem dla 15 cali. Już na 65 się auto zachowuje jak na balonach w porównaniu do 55, więc 70 musi być bardzo miękka.
Swoją drogą, ile zawołali Ci za kołpaki?

Re: Mazda6 GG LF 2007 2.0 Śliwka

PostNapisane: 1 wrz 2017, 21:40
przez sloniupl
62PLN sztuka, ale nadgodzin narobiłem żeby kupić :D
Mam nadzieje że plastik będzie bardziej "mięsisty" i wytrzymalszy niż w zwykłych plastufelach które w rękach się rozpadają. :)

Re: Mazda6 GG LF 2007 2.0 Śliwka

PostNapisane: 9 wrz 2017, 19:35
przez sloniupl
Opony zamówione :)
Continental WinterContact TS 860 195/65 R15 95 T XL

https://www.oponeo.pl/dane-opony/contin ... 15-95-t-xl

Re: Mazda6 GG LF 2007 2.0 Śliwka

PostNapisane: 11 wrz 2017, 21:02
przez Adoz
Będziesz zadowolony z tych opon, bardzo dobre i na śniegu, deszczu i nawet na lodzie. Warte tej ceny.

Re: Mazda6 GG LF 2007 2.0 Śliwka

PostNapisane: 19 paź 2017, 00:23
przez salata69
Na lodzie nic Ci nie pomoże...
Ogólnie to lubiana i ceniona oponka.

Re: Mazda6 GG LF 2007 2.0 Śliwka

PostNapisane: 22 lis 2017, 14:50
przez sloniupl
No i oponki założone, od razu na tyle wpadły nowe klocki hamulcowe TRW + piaskowanie, czyszczenie i nowe uszczelniacze do zacisków tylnych bo jeden nie puszczał :)

kolejne 528PLN poszło, ale hamulce musza być :)

Jak umyje madzie to wrzucę fotki jak na plastufelach wygląda :D

PostNapisane: 22 lis 2017, 19:16
przez Konrad_SK
Że tak zapytam, czemu taki wysoki (95) indeks nośności wziołeś?

PostNapisane: 23 lis 2017, 10:01
przez sloniupl
Konrad_SK napisał(a):Że tak zapytam, czemu taki wysoki (95) indeks nośności wziołeś?


Takie były poprzednie (takie oznaczenia) wiec wybrałem takie same tylko lepsze ;)

Re: Mazda6 GG LF 2007 2.0 Śliwka

PostNapisane: 2 gru 2017, 22:22
przez sloniupl
Nareszcie miałem czas umyć madzie i zrobić parę zdjęć :)

Tak Madzia prezentuje się na plastufelach z felgami pomalowany na czarno <serduszka>
IMG_20171202_133932.jpg
IMG_20171202_133938.jpg
IMG_20171202_133951.jpg
IMG_20171202_133958.jpg
IMG_20171202_134014.jpg
IMG_20171202_134022.jpg
IMG_20171202_134034.jpg

PostNapisane: 15 lut 2018, 13:10
przez sloniupl
Po kilku miesiącach używania mogę powiedzieć że jestem bardzo zadowolony z Continental WinterContact TS 860. Przejeździłem zimę bez żadnych "niespodzianek" na drodze podczas jazdy. Teraz bedę się zabierał za wymianę oleju i filtrów – mazparts.pl here i come :D

Re: Mazda6 GG LF 2007 2.0 Śliwka

PostNapisane: 5 mar 2018, 17:14
przez sloniupl
Przegląd zrobiony, olej i filtry wymienione, klimatyzacja uzupełniona :)
Kolejne 699PLN poszło w madzie :D

IMG_20180301_184937.jpg


Dodam ze adaptacja przepustnicy po odpięciu akumulatora przy -17 nie jest łatwa :D <rotfl>
Dopiero po zamknięciu w samochodu w garażu i długim działaniu załączył się wentylator <czarodziej>

Re: Mazda6 GG LF 2007 2.0 Śliwka

PostNapisane: 5 mar 2018, 22:01
przez Danmazda
Madzia w ogóle się nie starzeje <spoko> Tylko popraw wycieraczkę, jakoś za wysoki wisi :P

Re: Mazda6 GG LF 2007 2.0 Śliwka

PostNapisane: 9 mar 2018, 17:39
przez sloniupl
No właśnie się starzeje bo zauważyłem pierwsze objawy rudej na wewnętrznej stronie nadkoli tylnych <płacze>
W tym roku plan to zabezpieczenie podwozia w Mazda Gołębiewscy ponieważ Krown się nie sprawdził :|

Re: Mazda6 GG LF 2007 2.0 Śliwka

PostNapisane: 9 kwi 2018, 21:54
przez Adoz
No odważnie stawiasz na warsztat do konserwacji. Ogólnie te gołembiewscy w warszawie to są dość sporo gorsi od Białostockich mało tego samochody z warszawy są przywożone do Białegostoku. Także ta konserwacja może być średnio zrobiona lepiej oddaj auto do firmy która zajmuję się tylko i wyłącznie konserwacją podwozi. Co do opon zimowych mówiłem że będziesz zadowolony bo oponki to jednak już wyższa półka. Temat śledzę i będę śledzić. Szerokości i bezawaryjności !

Re: Mazda6 GG LF 2007 2.0 Śliwka

PostNapisane: 9 kwi 2018, 22:01
przez Danmazda
Moja była robiona jeszcze w Danii 6 lat temu na produktach firmy Tectyl, nie powiem bo są małe ubytki na sankach, ale podłoga czy z profili zamkniętych nic nie wychodzi. Osobiście polecam produkty do konserwacji tej firmy.

PostNapisane: 10 kwi 2018, 09:21
przez sloniupl
@Adoz dodam tam ponieważ szukam czegoś na zabezpieczenie.
Rok temu zrobiłem Krowna i nic nie zdziałał. W tym roku przetestuje to.
Na forum nigdzie nie znalazłem żadnego polecanego warsztatu wiec nie pozostaje mi nic innego jak próbować a nóż się uda.

Re: Mazda6 GG LF 2007 2.0 Śliwka

PostNapisane: 11 maja 2018, 23:07
przez sloniupl
Zabezpieczenie zrobione :) na pierwszy rzut oka wygląda ok <serduszka>
Przy okazji wymiana oleju w skrzyni wpadła :)

https://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/84215

PostNapisane: 16 maja 2018, 14:46
przez Paweł-Gołembiewski
Adoz napisał(a):No odważnie stawiasz na warsztat do konserwacji. Ogólnie te gołembiewscy w warszawie to są dość sporo gorsi od Białostockich mało tego samochody z warszawy są przywożone do Białegostoku. Także ta konserwacja może być średnio zrobiona lepiej oddaj auto do firmy która zajmuję się tylko i wyłącznie konserwacją podwozi. Co do opon zimowych mówiłem że będziesz zadowolony bo oponki to jednak już wyższa półka. Temat śledzę i będę śledzić. Szerokości i bezawaryjności !


Adoz nigdy nie woziliśmy samochodów na konserwację z Warszawy do Białegostoku :) Coś Ci się poplątało. Chętnie porozmawiam na PW jeżeli masz jakiekolwiek uwagi (nie opinie bez podstaw). Na co dzień mam pieczę nad jakością i uwierz mi, że wypuszczamy tylko dobry produkt, na wysokim poziomie wykonania. Czy robimy inaczej niż w Białymstoku? Robimy ten sam proces, ze zdjęciem osłon, dokładnym czyszczeniem, odtłuszczeniem, konserwacją profili zamkniętych itd. Proces opisałem np. tu:

http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic/3907-zabezpieczenie-antykorozyjne-podwozia-samochodu-w-aso-mazda/