Mazda6 GG LF 2007 2.0 (Bakłażan)
Super Pewnie na wtorkowego spota ją tak wyczyściłeś
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 19:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
tylko nie lampy w kreta Nie daj im się
- Od: 29 mar 2016, 13:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
sloniupl napisał(a):Chwilowo bronie się przed montażem podtlenku
Nie wiem jakie masz wewnętrzne przekonania, ale LPG to nic złego ;–) No i zależy ile km rocznie i w jakich warunkach robisz, bo jak niewiele, to może nie ma sensu.
- Od: 7 lip 2016, 15:37
- Posty: 629 (6/20)
- Skąd: Wieleń nad Notecią
- Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09
Ja też kiedyś byłem przeciwnikiem lpg, dałem się przekonać, a raczej kilometry których dużo zacząłem robić. Podstawa to dobra instalacja, montaż i regulacja
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 19:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Od wymiany oleju na Dexelia 5W30 zrobiłem 2744km i właśnie poziom osiągnął minimum.
Biorąc pod uwagę że od max do min na podziałce to ok 0,75 litra (jeśli się nie mylę) to wychodzi litr na około 3500km.
Obawiałem się że będzie gorzej
Zobaczymy jak będzie przy ciepłej pogodzie
Biorąc pod uwagę że od max do min na podziałce to ok 0,75 litra (jeśli się nie mylę) to wychodzi litr na około 3500km.
Obawiałem się że będzie gorzej
Zobaczymy jak będzie przy ciepłej pogodzie
- Od: 12 lis 2016, 22:19
- Posty: 244 (11/3)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 PB 2007
Oj kupno używanego silnika w dobrym stanie to naprawdę loteria i nie wiem czy gra jest warta świeczki. Jak widać autem trzeba trochę pojeździć i poobserwować aby stwierdzić w jakim stanie jest silnik. Moim zdaniem zamiast inwestować w LPG i jeszcze bardziej dobijać silnik i wydawać majątek na regulowanie zaworów lepiej pomyśleć o generalnym remoncie silnika. Tym bardziej, że poza silnikiem jest w świetnym stanie. To inwestycja długo terminowa bo jak masz sprzedać auto za rok to nie ma sensu. Sprawa do przemyślenia ale myślę, że ta Madzia zasługuje na "drugą szansę":)
Zastanawiałem się nad tym i tez raczej myślał bym nad remontem u sprawdzonego forumowego specjalisty niż kupować używany
Ale to raczej dopiero jesienią bądź za rok niestety. Do tego czasu będę karmił Madzie Dexelią 5W30 w miarę potrzeb.
Na wiosnę muszę zrobić smerfowanie spodu i opony letnie. A od wakacji będzie sobie odpoczywała w garażu podziemnym
Ale to raczej dopiero jesienią bądź za rok niestety. Do tego czasu będę karmił Madzie Dexelią 5W30 w miarę potrzeb.
Na wiosnę muszę zrobić smerfowanie spodu i opony letnie. A od wakacji będzie sobie odpoczywała w garażu podziemnym
- Od: 12 lis 2016, 22:19
- Posty: 244 (11/3)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 PB 2007
Dobre i złe wieści na odświeżenie tematu.
Najpierw dobre wieści.
Problem z wodą w bagażniku rozwiązany
Podczas mycia na myjniach bezdotykowych przeciekało z prawej strony na łączeniu blach poniżej lampy:
Za-smerfowałem to uszczelniaczem bitumicznym Dragon:
http://www.dragon.com.pl/produkt.html?id=293
Na zdjęciach widać jak spływa ponieważ w niedziele było trochę za gorąco – po przykryciu (zacienieniu) przestało
Teraz pora na gorszą wiadomość.
Prawy przedni hamulec się zapiekł więc do wymiany na przedniej osi (z obu stron) poszły:
– tarcze – teraz TRW
– klocki – teraz TRW
– tłoczki
– reperaturki
– suwaki
i przy okazji wymiana płynu hamulcowego na nowy – DOT4 TRW.
Najpierw dobre wieści.
Problem z wodą w bagażniku rozwiązany
Podczas mycia na myjniach bezdotykowych przeciekało z prawej strony na łączeniu blach poniżej lampy:
Za-smerfowałem to uszczelniaczem bitumicznym Dragon:
http://www.dragon.com.pl/produkt.html?id=293
Na zdjęciach widać jak spływa ponieważ w niedziele było trochę za gorąco – po przykryciu (zacienieniu) przestało
Teraz pora na gorszą wiadomość.
Prawy przedni hamulec się zapiekł więc do wymiany na przedniej osi (z obu stron) poszły:
– tarcze – teraz TRW
– klocki – teraz TRW
– tłoczki
– reperaturki
– suwaki
i przy okazji wymiana płynu hamulcowego na nowy – DOT4 TRW.
- Od: 12 lis 2016, 22:19
- Posty: 244 (11/3)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 PB 2007
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości