Mazda6 GG L3 2005r. 166km Silver Contrail Top Sport Aero / Eibach /
U mnie też po założeniu Eibachów okazało się, że przód jest widocznie wyżej niż tył. Tak jak było wspomniane jest to raczej kwestia powycinania nadkoli.
Taśmę led podklejałeś jakimś specjalnym klejem, albo taśmą? Mi za nic nie chce się trzymać na tej porowatej powierzchni plastiku
Super furmanka i kozackie zdjęcia! Szerokości!
Taśmę led podklejałeś jakimś specjalnym klejem, albo taśmą? Mi za nic nie chce się trzymać na tej porowatej powierzchni plastiku
Super furmanka i kozackie zdjęcia! Szerokości!
Dzieje się Widać, że coś działasz w temacie i pucujesz. Ciekawe sesje, szczególnie te wieczorne, porządne foty. Nie żebym się czepiał, co było robione z lewymi drzwiami? Kolor kompletnie nie leży do reszty.
tExegi Monumentum napisał(a):U mnie też po założeniu Eibachów okazało się, że przód jest widocznie wyżej niż tył. Tak jak było wspomniane jest to raczej kwestia powycinania nadkoli.
Taśmę led podklejałeś jakimś specjalnym klejem, albo taśmą? Mi za nic nie chce się trzymać na tej porowatej powierzchni plastiku
Super furmanka i kozackie zdjęcia! Szerokości!
Taśmę podkleiłem klejem do plastiku najtańszym z OBI
Dopisano 21 cze 2017, 13:52:
deadzik napisał(a):Dzieje się Widać, że coś działasz w temacie i pucujesz. Ciekawe sesje, szczególnie te wieczorne, porządne foty. Nie żebym się czepiał, co było robione z lewymi drzwiami? Kolor kompletnie nie leży do reszty.
Ruda brała i były malowane, stety lub niestety widać tylko to na zdjęciach
- Od: 6 lis 2016, 18:45
- Posty: 198 (4/5)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda6 GG L3 2005r.
Madzia dostała nowe świece i przewody zapłonowe firmy NGK (za pomoc przy wyborze świec dziękuję Cichy9) przy przebiegu 199 500 km niestety nie mogłem czekać na równy stan licznika ponieważ już szarpała bardzo. A co do przebiegu to niedługo stuknie równo 200 000 km Mazdę mam już ponad rok i do tej chwili mnie nie zawiodła ostatnio także trzeba było zrobić luzy zaworowe, MotoGaz Ciepłowski STAG poradzili sobie z tym zadaniem bezbłędnie za co im dziękuję
- Od: 6 lis 2016, 18:45
- Posty: 198 (4/5)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda6 GG L3 2005r.
No i nadeszła ta chwila, gdzie trzeba zrobić ręczny, ponieważ prawie już go nie ma. Linkę już próbowałem naciągać ale po 2 dniach sytuacja była taka sama. Przy okazji wymieniam olej i filtr bo pykło ponad 10k.
Zatroszczę się także o klimatyzację, zostanie nabita i sprawdzona pod względem technicznym i oczywiście filtr kabinowy. Od razu także wymiana klocków hamulcowych na nowe, lecz nie wiem jak z tarczami, okaże się co mechanik powie.
Za dobór linki i filtrów gorące podziękowania dla "torek"
Zatroszczę się także o klimatyzację, zostanie nabita i sprawdzona pod względem technicznym i oczywiście filtr kabinowy. Od razu także wymiana klocków hamulcowych na nowe, lecz nie wiem jak z tarczami, okaże się co mechanik powie.
Za dobór linki i filtrów gorące podziękowania dla "torek"
- Od: 6 lis 2016, 18:45
- Posty: 198 (4/5)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda6 GG L3 2005r.
Ile kilometrów zrobiłeś na poprzednich klockach, i chyba też miałeś textary ? I tak przód i tył Ci się od razu zjechał ?
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Nie nie, wtedy co ci mówiłem ze muszę wymieniać to ja się myliłem, ponieważ myślałem ze są już do wymiany a okazało się ze jeszcze trochę ich jest. Ja zrobiłem na nich 28 tys, a poprzedni właściciel hmm nie wiadomo. Teraz już czas wymienić, ew jakie tarcze kupić ?
- Od: 6 lis 2016, 18:45
- Posty: 198 (4/5)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda6 GG L3 2005r.
Ja bym założył TRW tarcze. Mam drugi komplet klocków i jestem z nich zadowolony.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości