Mazda6 GG L3 2005r. 166km Silver Contrail Top Sport Aero / Eibach /

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez szybki890 » 15 mar 2017, 20:33

rafałmazda napisał(a):zamiast wrzucać zdjęcia specyfików to już pół samochodu byś obleciał hahaha czekam na efekty użycia tych środków :D


Niestety czas na to nie pozwala, aby woskować na tygodniu auto i bedzie dopiero to uczynione w piątek :D
Jakieś rady co do przygotowania lakieru na wosk ? <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2016, 18:45
Posty: 198 (4/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda6 GG L3 2005r.

Postprzez Danmazda » 15 mar 2017, 21:00

Jaki cwaniak :D wziął od mnie woski i się chwali <lol>
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez szybki890 » 15 mar 2017, 21:01

Danmazda napisał(a):Jaki cwaniak :D wziął od mnie woski i się chwali <lol>


Pffff, chciałbyś :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2016, 18:45
Posty: 198 (4/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda6 GG L3 2005r.

Postprzez rafałmazda » 15 mar 2017, 21:15

szybki890 napisał(a):Jakieś rady

najpierw trzeba umyć i wysuszyć hahaha A tak serio to przydałyby się jakaś glinka, polerka, później zmywacz do lakieru i dopiero wosk prostymi ruchami wzdłuż linii nadwozia <oczko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Ventu » 15 mar 2017, 21:15

szybki890 napisał(a):Niestety czas na to nie pozwala, aby woskować na tygodniu auto i bedzie dopiero to uczynione w piątek :D
Jakieś rady co do przygotowania lakieru na wosk ? <co?>


Przed woskowaniem upewnij się, że nie ma nic na lakierze. Woskuj element po elemencie.
Myjesz, glinkujesz i suszysz. I jeśli robisz to ręcznie to będzie bolało :D

Dużo można wyczytać z forum kosmetyki aut :D
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2016, 18:56
Posty: 46 (1/8)
Auto: Mazda 6 1.8 2006 r.

Postprzez Danmazda » 15 mar 2017, 21:33

Użyłem glinki u siebie, i szczerze, to efekt słaby :| Po nałożeniu softa lakier nie był na tyle gładki, wosk krótko się trzymał. Dopiero starą, dawną metodą udało mi się doprowadzić lakier do takiego stanu który bardzo mnie zadowolił, a jest to pasta K2 :P Też przygotowywałem takim o preparatem Dodo Juice Lime Prime, tez to było słabe.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez szybki890 » 15 mar 2017, 22:52

No to w piątek woskowanie, zobaczymy jakie będą efekty :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2016, 18:45
Posty: 198 (4/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda6 GG L3 2005r.

Postprzez Danmazda » 19 mar 2017, 00:45

Efekt na duży plus :D Gdzie te zdjęcia i nagranie ? :>
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez szybki890 » 19 mar 2017, 00:48

Postaram sie jutro wrzucić :D efekt jest super

Dopisano 19 mar 2017, 13:48:

No i oto efekty ciężkiej pracy całego piątkowego popołudnia!! Ale oko się cieszy!
Za tydzień kolejna warstwa softa dla lepszego utrwalenia powłoki i zobaczymy ile czasu będzie się trzymał ten wosk. Na bank nie będzie to 12 miesięcy!! <glupek2>

Efekt spływającej wody "KLIK"
Załączniki
IMG_3417.JPG
IMG_3426.JPG
IMG_3427.JPG
IMG_3428.JPG
IMG_3429.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2016, 18:45
Posty: 198 (4/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda6 GG L3 2005r.

Postprzez szybki890 » 23 mar 2017, 18:01

No i w końcu zawitały :D jutro montaż
Załączniki
IMG_3457.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2016, 18:45
Posty: 198 (4/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda6 GG L3 2005r.

Postprzez rafałmazda » 23 mar 2017, 20:23

czekam czy moje VT miało ręce i nogi i czy będzie odzwierciedlało rzeczywistość :>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Danmazda » 24 mar 2017, 16:42

Już nie długo się okaże Rafał.... :D <tuptup>
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez szybki890 » 24 mar 2017, 23:18

No to na przystawkę, taka fota :D

Na zdjęcia Madzi musicie jeszcze chwile poczekać, ale powiem ze po założeniu nie byłem jakos bardzo zadowolony <co?>
Lecz po przejażdżce dosyć długiej, zauważyłem ze M jest dużo stabilniejsza!
Po założeniu nie widziałem większej różnicy co sie zmieniło hahaha nie widziałem zeby była niżej ale jak mi pare osób mówiło sprężyny musza sie ułożyć i rzeczywiście tak sie dzieje!!
Załączniki
IMG_3466.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2016, 18:45
Posty: 198 (4/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda6 GG L3 2005r.

Postprzez Cichy9 » 3 kwi 2017, 16:49

Jak to nie widziałeś od razu, że auto jest niższe? :D Przecież miałeś taką kozę, że powinieneś to zauważyć od razu! :D :D Najważniejsze, że ładnie siadło :) To co? Teraz przednia rozpórka? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2014, 01:09
Posty: 124 (0/4)
Skąd: Jasło / Warszawa
Auto: Mazda 6 GG / 2003 / 2.0 LPG / 141 KM / Strato Blue Mica

Postprzez szybki890 » 3 kwi 2017, 16:52

Zgadza sie :D rozporka jest juz przypasowana, bedzie montowana w Poznaniu na zlocie :D

Dopisano 3 kwi 2017, 15:55:

3 cm przy takiej kozie był mało widoczny, ale juz jest fajnie :D czekam na okazje aby zrobic jakies zdj
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2016, 18:45
Posty: 198 (4/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda6 GG L3 2005r.

Postprzez szybki890 » 17 kwi 2017, 17:54

DSC_0953.jpg
Niestety nie ma ostatnio pogody aby zrobić ładne zdjęcia M6 <płacze>
Dlatego podrzucam wam to jedyne jakie mam w miare przyzwoitej jakości!
Oto tak się prezentuję mazda po obniżeniu sprężynami Eibach -30mm
Jak widać przód nie poszedł tak nisko jak tył, widocznie jest to wina amorów dlatego będę je również wymieniał w najbliższym czasie <jupi>
rafałmazda niestety twoje VT się nie sprawdziło do końca :c

Kolejny mod został zrealizowany przy pomocy z Jarek2123 który zamontował u mnie podświetlenie powitalne czyli podświetlenie nóg z przodu i z tyłu. Jeszcze zostało nam do zrobienia oświetlenie bagażnika.
Fotke robił Cichy9
Załączniki
1DX_8329.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2016, 18:45
Posty: 198 (4/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda6 GG L3 2005r.

Postprzez Weelkoo » 17 kwi 2017, 18:23

szybki890 napisał(a):Oto tak się prezentuję mazda po obniżeniu sprężynami Eibach -30mm
Jak widać przód nie poszedł tak nisko jak tył, widocznie jest to wina amorów dlatego będę je również wymieniał w najbliższym czasie


Przy poprawnie dobranych sprężynach Eibacha przód nigdy w GG wizualnie nie będzie siedział tak nisko jak tył bo jest mocniej wycięty przedni błotnik i stąd taka różnica wizualna (a na zdjęciu jeszcze większa, bo masz obciążoną tylną oś przez pasażera ;) ) – można kombinować np. mając diesla montować zestaw od benzyny (przód wówczas bardziej siada niż powinien ale też cierpi charakterystyka prowadzenia trochę) albo wybierając zestaw sprężyn o zróżnicowanym stopniu obniżenia (np. -35mm dla przedniej osi i -30mm dla tylnej). W każdym razie na pewno nic do tego nie mają amortyzatory – wysokość ustalają sprężyny a nie amory, nawet na wylanym amortyzatorze auto siedzi praktycznie tak samo jak na nowym ;) Wyjątek to twarde amortyzatory sportowe, które mogą trochę dźwignąć samochód – raz, ze względu, że są dużo twardsze, dwa – często mają ciut wyżej umiejscowione dolne gniazdo osadzenia sprężyny ;) tak sytuacja wygląda w przypadku Bilstein'ów B8 przykładowo.

IMO całkiem dobrze siedzi jak na Eibacha – jak siądzie kierowca to różnica się zmniejszy jeszcze <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1148 (0/16)
Skąd: Bieruń
Auto: Lexus IS 200t

Postprzez Danmazda » 17 kwi 2017, 22:19

Oj... jak amortyzator jest jakieś słabej firmy to mogą być wyżej te kielichy na których opiera się sprężyna. Dawno temu zamontowałem amortyzatory do swojej 626 i poszła do góry :| Wiec tu też może być taka sytuacja, ale nie musi.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez chmielu_KL » 17 kwi 2017, 22:35

U mnie na nowych amorach tył usiadł, a przód poszedł do góry, także różnie to bywa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez szybki890 » 20 kwi 2017, 11:39

Danmazda napisał(a):Oj... jak amortyzator jest jakieś słabej firmy to mogą być wyżej te kielichy na których opiera się sprężyna. Dawno temu zamontowałem amortyzatory do swojej 626 i poszła do góry :| Wiec tu też może być taka sytuacja, ale nie musi.


No właśnie tak jak DanMazda pisze...
a ja nie wiem niestety czy tu jest fabryczne amory czy ktoś coś już wymieniał :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2016, 18:45
Posty: 198 (4/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda6 GG L3 2005r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy