Hamulce juz założone, ale okazało się jedna z gum na tłoczku jest uszkodzona i musimy wymienić. Z pomocą przyszedł Michał z mazdaparts i zestaw naprawczy juz w drodze
Mazda6 GJ SH-VPTS '13 2.2 AT by motomike6
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Mały update.
Kolejny serwis w ASO zaliczony, po za standardowymi wymianami oleju, wszystkich filtrów przy tym przeglądzie wymieniony został również płyn hamulcowy który wymieniany jest co dwa lata lub 40Kkm. Zleciłem również montaż oświetlenia powitalnego bo nie miałem czasu by się do tego zabrać samemu
Technicznie wszystko idealne, blacha tez na 5.
Z nowymi tarczami i klockami na przodzie w końcu ten samochód hamuje porównując do zestawu ORI.
6 dostała również nowe wycieraczki Denso zakupione w #mazdaparts.pl
Dzięki poradom od #jachu36 zakupiłem również uszczelki wygłuszające do drzwi Drartex https://wygluszanie.eu/produkt/drartex-redwind-uszczelki-wygluszajace-do-samochodu/ oraz uszczelki do montażu wokół drzwi z Aliexpress które dotarły w 8 dni od momentu zakupu
Teraz tylko trzeba znaleźć czas by je zamontować
Ogółem przez ostatnie 2 tyg samochód zrobił ponad 3.5Kkm.
Trasa Warszawa – Luksemburg gdzie obeszło się bez korków i po za kilkoma zwężeniami po drodze udało się pokonać bardzo płynnie. Średnia prędkość 134km/h z prawie 1300km przy pełnym załadunku, klima w trybie auto a spalanie z tej trasy wyszło 8.4L/100km wiec myślę ze to całkiem dobry wynik jak na automat.
Kolejny serwis w ASO zaliczony, po za standardowymi wymianami oleju, wszystkich filtrów przy tym przeglądzie wymieniony został również płyn hamulcowy który wymieniany jest co dwa lata lub 40Kkm. Zleciłem również montaż oświetlenia powitalnego bo nie miałem czasu by się do tego zabrać samemu
Technicznie wszystko idealne, blacha tez na 5.
Z nowymi tarczami i klockami na przodzie w końcu ten samochód hamuje porównując do zestawu ORI.
6 dostała również nowe wycieraczki Denso zakupione w #mazdaparts.pl
Dzięki poradom od #jachu36 zakupiłem również uszczelki wygłuszające do drzwi Drartex https://wygluszanie.eu/produkt/drartex-redwind-uszczelki-wygluszajace-do-samochodu/ oraz uszczelki do montażu wokół drzwi z Aliexpress które dotarły w 8 dni od momentu zakupu
Teraz tylko trzeba znaleźć czas by je zamontować
Ogółem przez ostatnie 2 tyg samochód zrobił ponad 3.5Kkm.
Trasa Warszawa – Luksemburg gdzie obeszło się bez korków i po za kilkoma zwężeniami po drodze udało się pokonać bardzo płynnie. Średnia prędkość 134km/h z prawie 1300km przy pełnym załadunku, klima w trybie auto a spalanie z tej trasy wyszło 8.4L/100km wiec myślę ze to całkiem dobry wynik jak na automat.
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
motomike6 napisał(a):Średnia prędkość 134km/h z prawie 1300km przy pełnym załadunku, klima w trybie auto a spalanie z tej trasy wyszło 8.4L/100km wiec myślę ze to całkiem dobry wynik jak na automat.
Nie jak na automat, tylko m. in. dzięki niemu.
A wynik – rewelacja. Przy takiej średniej prędkości... Momentami musiałeś dobrze gonić.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
No nie było takiego natężenia ruchu wiec można było lecieć , autobahn i 3 pasy to duża różnica bo po polskiej stronie TIRy zabijają przyjemność z jazdy
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Tymczasowo docieram Mini
Ostatnio edytowano 14 lut 2018, 12:42 przez motomike6, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
A tym czasem w weekend odwiedziłem AutoSpa u mlodyMazda w Merzig bo trochę już brudna była.
Powłoka dalej się trzyma ale powoli zaczyna tracić swoje właściwości szczególnie to widać u dołu drzwi gdzie najbardziej się brudzi ale w sumie to już 15 miesięcy od położenia i jakieś ~35Kkm zrobione od tego czasu.
Powłoka dalej się trzyma ale powoli zaczyna tracić swoje właściwości szczególnie to widać u dołu drzwi gdzie najbardziej się brudzi ale w sumie to już 15 miesięcy od położenia i jakieś ~35Kkm zrobione od tego czasu.
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Trochę tutaj nie zaglądałem wiec odkurzę temat.
Mazda ma już ponad 134Kkm na liczniku.
Ostatnio przy 130Kkm zrobiony został serwis, standardowo olej/filtry do tego złożyło się ze otrzymałem list na akcje serwisowa [jakich?] hamulców wiec za jednym zamachem ASO dokonało serwisu gwarancyjnego oraz wymieniło tylny zacisk z lewej strony, z prawej strony było OK.
W miedzy czasie hamulce przód poszły do wymiany gdyż te Zimmermany Sporty nawiercane wraz z klockami Maxtor po niecałych 40Kkm nie nadawały się do użytku ( tarcze lekko się wykrzywiły a klocki tak piszczały ze nie dało się już na tym jeździć ).
Po zimie i wizycie w Autospa-Merzig Mazda przeszła pełna dekontaminacje ,deironizacje, oraz glinkowanie i jak widać powłoka dalej robi swoje.
Obecnie od końcówki Marca, 6 jeździ moja żona ja musiałem niestety przesiąść się na rodzinnego busa.
W chwili obecnej żona czeka na zamówioną CX-3 która będzie brała na firmę wiec w chwili obecnej nie wiem czy 6 zostawimy czy pójdzie na sprzedaż.
Mazda ma już ponad 134Kkm na liczniku.
Ostatnio przy 130Kkm zrobiony został serwis, standardowo olej/filtry do tego złożyło się ze otrzymałem list na akcje serwisowa [jakich?] hamulców wiec za jednym zamachem ASO dokonało serwisu gwarancyjnego oraz wymieniło tylny zacisk z lewej strony, z prawej strony było OK.
W miedzy czasie hamulce przód poszły do wymiany gdyż te Zimmermany Sporty nawiercane wraz z klockami Maxtor po niecałych 40Kkm nie nadawały się do użytku ( tarcze lekko się wykrzywiły a klocki tak piszczały ze nie dało się już na tym jeździć ).
Po zimie i wizycie w Autospa-Merzig Mazda przeszła pełna dekontaminacje ,deironizacje, oraz glinkowanie i jak widać powłoka dalej robi swoje.
Obecnie od końcówki Marca, 6 jeździ moja żona ja musiałem niestety przesiąść się na rodzinnego busa.
W chwili obecnej żona czeka na zamówioną CX-3 która będzie brała na firmę wiec w chwili obecnej nie wiem czy 6 zostawimy czy pójdzie na sprzedaż.
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
wiciu32 napisał(a):Piękna 6tka! Jaki przebieg przejechałeś po remapie? Jakie wrażenia z eksploatacji z chipem? Jaką moc i moment osiągnięto z Twojego silnika?
Dzieki ale Mazda już ma nowego właściciela.
Od remapu 6 zrobiła ponad 40Kkm i wszystko było w porządku, ale wiadomo człowiek się przyzwyczaja i chce więcej Myślałem nad zmiana IC bo ten fabryczny jest średni, ale wyszło tak ze samochód musiałem oddać zonie a potem poszedł pod młotek wiec już nic przy niej nie grzebałem. Tak czy inaczej wsiadając do niej sporadycznie zawsze było rogal na twarzy i nawet małżonka po przesiadce do CX3 chciała wrócić do 6 bo dobrze się jej jeździło, jedynie miała problemy z parkowaniem na wąskich garażach podziemnych które jest zmuszona używać na co dzień.
Co do mocy wyszło coś powyżej 200KM i moment w okolicach 470Nm ale dla tej budy myślę 250KM to takie minimum przy jej charakterze
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości