Mazda6 GJ PY-VPS '15 2.5 SkyPassion – Ulter sport – Eibach Pro-Kit
Łoo Panie, odkąd Miodny sprzedał GG to będzie najszybsza koza na Podlasiu, w dodatku w automacie.
Muszę i ja swojego lwa jakimś odrzepakowanym popitkiem uraczyć, podkręcić dmuchawkę i stajemy na światłach, kto pierwszy strzeli bąka wygrywa
Muszę i ja swojego lwa jakimś odrzepakowanym popitkiem uraczyć, podkręcić dmuchawkę i stajemy na światłach, kto pierwszy strzeli bąka wygrywa
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Oby nie na Kopernika i alei solidarności bo lew i koza sama się nie poprowadzi
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
KMBak napisał(a):Wymiana samych końcówek jest bez sensu wg mnie.
To tak jak wymiana samych sprężyn na Eibachy do seryjnych amorów też można powiedzieć, że jest bez sensu. Jeśli chodzi tylko o kwestie wizualne, to same dobrze dobrane końcówki w zupełności wystarczą, jeśli ktoś myśli o grubych modach, mocach i przeróbce całego układu wydechowego to wtedy jak najbardziej.
-
makmarc
Chodzi też o zmianę dźwięku. Zatem trzeba końcówki i tłumik.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Lustereczko powiedz przecie...
"Nie pitol Pawko, poleruj drugą stronę".
"Nie pitol Pawko, poleruj drugą stronę".
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
KMBak napisał(a):Chodzi też o zmianę dźwięku. Zatem trzeba końcówki i tłumik.
Ja mam u siebie zmienioną końcową puchę na TurboWorks.
Powiem tak różnica w dźwięku jest bardzo duża. Jeżeli ktoś ceni sobie cisze to niech zostanie przy wymianie samych końcówek.
Mała modyfikacja systemu audio. Niestety seryjne BOSE w GJ gra nieźle, ale od początku brakowało najniższych tonów subwoofera. Z racji tego, że z poprzedniej mazdy GG został oryginalny aktywny sub BOSE w głowie urodził się pomysł, żeby go przeszczepić do nowego auta. Trochę grzebania w schematach, instalacja małego kontrolera/przedwzmacniacza z regulacją wzmocnienia i filtra dolnoprzepustowego i już subik cyka na swoim miejscu. Efekt przerósł moje oczekiwania
Na koniec... w tzw. międzyczasie na pokład wpadł również mały chiński akcent:
Na koniec... w tzw. międzyczasie na pokład wpadł również mały chiński akcent:
Ostatnio edytowano 28 paź 2017, 20:44 przez Pawko_6, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Mazda była na urlopie, Białystok – Podstrana, łącznie 3600km dojazd i poruszanie się na miejscu.
Średnia prędkość 95km/h, średnie spalanie 8.0 co uważam za wynik rewelacyjny jak na prędkości autostradowe + i stanie w korkach.
Co do głośności wcale nie jest źle, jadąc 140-150 można swobodnie rozmawiać, najbardziej słychać opony w zależności od nawierzchni.
Podróż dużo łatwiejsza i przyjemniejsza niż 3 lata temu w 6GG.
Niestety w drodze powrotnej właściwie od Słowenii do Warszawy lał deszcz, warunki bardzo trudne, ale daliśmy radę.
Przez tą szybką podróż w deszczu felgi zaczęły zrzucać z siebie lakier bezbarwny, temat znany w tym modelu, jakiś błąd technologii na lakierni. Już sprawa zgłoszona w ASO, ale termin nowych felg aż na listopad.
Średnia prędkość 95km/h, średnie spalanie 8.0 co uważam za wynik rewelacyjny jak na prędkości autostradowe + i stanie w korkach.
Co do głośności wcale nie jest źle, jadąc 140-150 można swobodnie rozmawiać, najbardziej słychać opony w zależności od nawierzchni.
Podróż dużo łatwiejsza i przyjemniejsza niż 3 lata temu w 6GG.
Niestety w drodze powrotnej właściwie od Słowenii do Warszawy lał deszcz, warunki bardzo trudne, ale daliśmy radę.
Przez tą szybką podróż w deszczu felgi zaczęły zrzucać z siebie lakier bezbarwny, temat znany w tym modelu, jakiś błąd technologii na lakierni. Już sprawa zgłoszona w ASO, ale termin nowych felg aż na listopad.
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Od tego Twojego plastidipa to ja jeszcze opuszek w palcach nie czuje
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Patrzac na fotki wnioskuje,ze golenie odbywa sie nie przed lustrem tylko w odbiciu lakieru
Tesciunio mial czarne auto i pamietam ,ze latwo nie bylo .Aaaaale jak sie wyczyscilo...oka nie szlo oderwac
I stad od zawsze wiem,ze czarne auto wymaga czasu ale i reprezentuje sie jak zadne inne
Wyglada,ze ta 6stka trafila w odpowiednie rece i razi polyskiem bez litosci
Nie widuje wielu Mazd w tym kolorze,tym bardziej gratki tak ekskluzywnej sztuki i niech wozi tak pieknie jak wyglada !
Tesciunio mial czarne auto i pamietam ,ze latwo nie bylo .Aaaaale jak sie wyczyscilo...oka nie szlo oderwac
I stad od zawsze wiem,ze czarne auto wymaga czasu ale i reprezentuje sie jak zadne inne
Wyglada,ze ta 6stka trafila w odpowiednie rece i razi polyskiem bez litosci
Nie widuje wielu Mazd w tym kolorze,tym bardziej gratki tak ekskluzywnej sztuki i niech wozi tak pieknie jak wyglada !
- Od: 31 sie 2012, 22:41
- Posty: 552 (85/16)
- Skąd: Luxembourg
- Auto: Jest:
M3 BP Sky Cruise ,19'
Byla:
M3 BM Sky Passion 14'
M3 BL Navigator 12'
M3 BL Active 09'
Otrzymałem już nowe felgi z lakierem zobaczymy czy na tych dłużej poleży.
Z racji ciepłego jak na tą porę roku dnia, mazda otrzymała dziś trochę zabiegów SPA, a później obuła "cieplejsze buty"
Z racji ciepłego jak na tą porę roku dnia, mazda otrzymała dziś trochę zabiegów SPA, a później obuła "cieplejsze buty"
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
No i ładnie, uszkodzone felgi zabrali oczywiście? Dasz się namówić na te Eibachy? Sam widziałeś, że jest w sam raz i jeszcze nigdy nigdzie nie zaczepiłem
-
makmarc
Oczywiście zabrali.
Ja jestem namówiony na eibachy, ale czekają w kolejce
Ja jestem namówiony na eibachy, ale czekają w kolejce
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Witamy po dłuższej przerwie.
Na kołach mamy już lato, ale też spore zmiany.
Na początek wleciał wydech końcowy Ulter, który nie tylko wizualnie zmienia widok końcówek z "mazdy 2" na konkretny wydech godny silnika 2.5, ale również poprawił brzmienie jednostki napędowej.
Oprócz zdjęć nagrałem film poglądowy przed zmianą i po zmianie w trzech identycznych sytuacjach.
Na koniec dla porównania seryjna wersja
W przyszłym tygodniu pojawi się również nowa poważna zmiana o której później, w kolejnych dniach wpadnie też kilka innych drobiazgów o ile czas pozwoli
No i na koniec obiecany film:
1 przejazd zmiana biegów w okolicach 2tys, spokojny start. Seria VS Ulter
2 przejazd zmiana biegów w okolicach 3tys. Seria VS Ulter
3 przejazd start dość agresywny i jazda do podłogi. Seria VS Ulter
Na kołach mamy już lato, ale też spore zmiany.
Na początek wleciał wydech końcowy Ulter, który nie tylko wizualnie zmienia widok końcówek z "mazdy 2" na konkretny wydech godny silnika 2.5, ale również poprawił brzmienie jednostki napędowej.
Oprócz zdjęć nagrałem film poglądowy przed zmianą i po zmianie w trzech identycznych sytuacjach.
Na koniec dla porównania seryjna wersja
W przyszłym tygodniu pojawi się również nowa poważna zmiana o której później, w kolejnych dniach wpadnie też kilka innych drobiazgów o ile czas pozwoli
No i na koniec obiecany film:
1 przejazd zmiana biegów w okolicach 2tys, spokojny start. Seria VS Ulter
2 przejazd zmiana biegów w okolicach 3tys. Seria VS Ulter
3 przejazd start dość agresywny i jazda do podłogi. Seria VS Ulter
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Zacne brzmienie
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Napiszę i tu. Wyszło super – i wizualnie i dźwiękowo.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości