Mazda6 GH L5 '08 2,5 Sedan Dynamic Sport by Jachu
Witam.Chciałbym Wam przedstawić swoją nową zabaweczkę czyli MAZDA 6 GH L5 2,5 Pb+gaz Sedan Dynamic Sport .
Po ponad 3,5 letnim bezproblemowym i bezkonfliktowym małżeństwie z M6 GG 2004r postanowiłem ,że się z nią rozwiodę i poszukam nowej młodszej
Jednak na początku wybór następczyni nie był tak oczywisty.Miotałem się między innymi takimi jak Lexus IS oraz Citroen C5.Niestety tego pierwszego prawie w ogóle się nie zagazuje a drugiego znaleźć z silnikiem benzynowym w wersji Exclusiv prawie nie osiągalne.
Po rozważeniu i przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw wybór padł właśnie ma kolejną Madzię...
Nieco informacji o aucie:
Model: 6 GH Sedan w wersji Dynamic Sport
Silnik: L5 z instalacją LPG STAG
Rok: 2008
Kolor: Galaxy Grey Mica 32S
Przebieg: kupiona z udokumentowanym przebiegiem 108 tys pełnym DSR od polecanego na tym forum AndrzejCarpasja . Kraj pochodzenia Szwecja
Szóstka ma niemal pełne wyposażenie za dużo trzeba by było się rozpisywać.Z ważniejszych to – Bixenon z AFS, Bose, felgi 18", dwustrefowy climatronic, podgrzewane fotele, półskóry itd itp.
Mam nadzieję że "starsi" doświadczeniem właściciele modeli GH pomogą i podpowiedzą coś w sprawie "modzenia" przy aucie.
Z moich planów i modyfikacji na przyszłość to na pewno:
Instalacja LPG ZROBIONE
Rozpórka kielichów przód ZROBIONE
Wymiana na sprężyny Eibach Pro-Kit Mazda ZROBIONE
Wymiana ogumienia letniego na Goodyear Asymmetric 3 225/45/15 ZROBIONE
Konserwacja podwozia i profili zamkniętych ZROBIONE
Wygłuszenie kompleksowe auta( podłoga,dach,nadkola,bagażnik,drzwi oraz maska), ZROBIONE
Wymiana radia na stację multimedialną ZROBIONE
Wymiana seryjnego oświetlenia wewnętrzne na LEDowe ZROBIONE
Wymiana końcówek wydechu ULTER 90mm N1-90RS ZROBIONE
Po ponad 3,5 letnim bezproblemowym i bezkonfliktowym małżeństwie z M6 GG 2004r postanowiłem ,że się z nią rozwiodę i poszukam nowej młodszej
Jednak na początku wybór następczyni nie był tak oczywisty.Miotałem się między innymi takimi jak Lexus IS oraz Citroen C5.Niestety tego pierwszego prawie w ogóle się nie zagazuje a drugiego znaleźć z silnikiem benzynowym w wersji Exclusiv prawie nie osiągalne.
Po rozważeniu i przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw wybór padł właśnie ma kolejną Madzię...
Nieco informacji o aucie:
Model: 6 GH Sedan w wersji Dynamic Sport
Silnik: L5 z instalacją LPG STAG
Rok: 2008
Kolor: Galaxy Grey Mica 32S
Przebieg: kupiona z udokumentowanym przebiegiem 108 tys pełnym DSR od polecanego na tym forum AndrzejCarpasja . Kraj pochodzenia Szwecja
Szóstka ma niemal pełne wyposażenie za dużo trzeba by było się rozpisywać.Z ważniejszych to – Bixenon z AFS, Bose, felgi 18", dwustrefowy climatronic, podgrzewane fotele, półskóry itd itp.
Mam nadzieję że "starsi" doświadczeniem właściciele modeli GH pomogą i podpowiedzą coś w sprawie "modzenia" przy aucie.
Z moich planów i modyfikacji na przyszłość to na pewno:
Instalacja LPG ZROBIONE
Rozpórka kielichów przód ZROBIONE
Wymiana na sprężyny Eibach Pro-Kit Mazda ZROBIONE
Wymiana ogumienia letniego na Goodyear Asymmetric 3 225/45/15 ZROBIONE
Konserwacja podwozia i profili zamkniętych ZROBIONE
Wygłuszenie kompleksowe auta( podłoga,dach,nadkola,bagażnik,drzwi oraz maska), ZROBIONE
Wymiana radia na stację multimedialną ZROBIONE
Wymiana seryjnego oświetlenia wewnętrzne na LEDowe ZROBIONE
Wymiana końcówek wydechu ULTER 90mm N1-90RS ZROBIONE
Ostatnio edytowano 4 paź 2018, 15:47 przez jachu36, łącznie edytowano 35 razy
Fajna sztuka, i 2.5 pod maską, to to, czego szukałem, imo u mnie warunkiem była wersja poliftowa i niestety takich jak na lekarstwo, a jak są to mają duże przebiegi lub coś z nimi nie tak. Oby długo i dobrze służyła, zakładaj eibachy czym prędzej, zupełnie inne auto się robi, moje się właśnie montują
Co do car audio, najpierw zrób wyciszenie, a potem porozmawiamy czy jest sens wymiany Bose, bo te pieniądze wolałbym np. zainwestować w stację multimedialną
Co do car audio, najpierw zrób wyciszenie, a potem porozmawiamy czy jest sens wymiany Bose, bo te pieniądze wolałbym np. zainwestować w stację multimedialną
-
makmarc
Dziękuję .
Tak też właśnie myślałem.Co do eibachów to raczej dopiero na wiosnę .Nigdy nie miałem a na zimowej feldze 16" będzie chyba głupio wyglądało.Boje se też trochę utraty komfortu na eibachach,ale w planach jak najbardziej sa.
Stacja multi...Powiem szczerze że nawet mi na myśl nie przyszła a to rzeczywiście ciekawe rozwiązanie.
Najgorsze jest to z wygłuszeniem że auto jest mi cały czas potrzebne i nie mam kiedy się za nie zabrać.Chyba będe to robił etapami po jednych drzwiach dziennie
Tak też właśnie myślałem.Co do eibachów to raczej dopiero na wiosnę .Nigdy nie miałem a na zimowej feldze 16" będzie chyba głupio wyglądało.Boje se też trochę utraty komfortu na eibachach,ale w planach jak najbardziej sa.
Stacja multi...Powiem szczerze że nawet mi na myśl nie przyszła a to rzeczywiście ciekawe rozwiązanie.
Najgorsze jest to z wygłuszeniem że auto jest mi cały czas potrzebne i nie mam kiedy się za nie zabrać.Chyba będe to robił etapami po jednych drzwiach dziennie
Jak zrobisz w całości to poczujesz efekt, inaczej nie ma tak dobrze, a stacja konieczna sprawa, sam też będę zaraz zamawiał.
-
makmarc
Na allegro, producent Buzzer Fi 100, wydaje mi się, że świetnie pasują w porównaniu do serii.
-
makmarc
Ja bym przemyślał wymianę końcówek przy koszcie zakupu tłumików Sebringa, nie dalej niż miesiąc temu można było je jeszcze kupić w ASO po ~260 PLN za sztukę – fi 90 ale za to ładnie wpasowane i masz całą puchę z nierdzewki a oprócz wyglądu zyskasz też trochę na dźwięku no i nowe tłumiki (spokój na lata) Jest to jakaś alternatywa (a stare tłumiki można sprzedać, zawsze trochę kasy odzyskasz jeszcze).
A przede wszystkim – fajna sztuka fajny kolor, sedan i do tego 2.5 ładne koło, delikatne obniżenie jak to masz w planach i będzie bajka
A przede wszystkim – fajna sztuka fajny kolor, sedan i do tego 2.5 ładne koło, delikatne obniżenie jak to masz w planach i będzie bajka
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Co do ładnego koła to na razie pieniążków nie ma na to
Tłumików sebringa też nie znalazłem w takiej cenie, najniższa to 490 szt
Dopisano 27 wrz 2016, 08:45:
Dziękuję bardzo.
Tłumików sebringa też nie znalazłem w takiej cenie, najniższa to 490 szt
Dopisano 27 wrz 2016, 08:45:
wumpscut napisał(a):Sedan, pakiet Dynamic i ten kolor – połączenie miażdży. Gratuluję pięknego auta Z modzeniem mało podpowiem, bo ja stary zgred jestem. Ale plany masz fajne, powodzenia.
Dziękuję bardzo.
jachu36 napisał(a):Co do ładnego koła to na razie pieniążków nie ma na to
a kto mówi, że już sezon się kończy, jest czas ale koło to podstawa
jachu36 napisał(a):Tłumików sebringa też nie znalazłem w takiej cenie, najniższa to 490 szt
polecam telefon do ASO i zweryfikowanie ceny, jak pisałem – ASO Katowice w sierpniu, prawe tłumiki do 6 GH sedan (benzyna) po niecałe 260 PLN zamawiał znajomy (2 sztuki brał i to wcale nie do Mazdy ). Na necie próżno szukać takich cen
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Kolejna GH i to 2.5... Zaskakują mnie ludzie, naprawdę! Spory wysyp, niedługo nie będzie GG/GY, a same GH.
Co do końcówek sam takowe posiadam jak wyżej napisał makmarc. Wizualnie są bardzo spoko. Stacja ori bardzo ogranicza Bose, można to wyczytać na internetach, z racji na słabą końcówkę mocy.
Fajnie, że są pasjonaci, którzy tak modzą przy GH, mnie niestety nie porusza to, a nawet szkoda mi auta w takich warunkach w jakich jest użytkowane. W pracy dosłownie 50m od parkingu Panowi sobie zrobili spory skład węgla, który sortują... Po weekendowym czyszczeniu w poniedziałek po godzinie auto jest brunatne, dalej chyba nie trzeba mówić. Otwierając auto cała ręka czarna... Fajnie, nie? Szkoda tylko auta.
Najważniejsze, aby Tobie służyła jak najdłużej!
Co do końcówek sam takowe posiadam jak wyżej napisał makmarc. Wizualnie są bardzo spoko. Stacja ori bardzo ogranicza Bose, można to wyczytać na internetach, z racji na słabą końcówkę mocy.
Fajnie, że są pasjonaci, którzy tak modzą przy GH, mnie niestety nie porusza to, a nawet szkoda mi auta w takich warunkach w jakich jest użytkowane. W pracy dosłownie 50m od parkingu Panowi sobie zrobili spory skład węgla, który sortują... Po weekendowym czyszczeniu w poniedziałek po godzinie auto jest brunatne, dalej chyba nie trzeba mówić. Otwierając auto cała ręka czarna... Fajnie, nie? Szkoda tylko auta.
Najważniejsze, aby Tobie służyła jak najdłużej!
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
zelka napisał(a):Kolejna GH i to 2.5... Zaskakują mnie ludzie, naprawdę! Spory wysyp, niedługo nie będzie GG/GY, a same GH
Tak właśnie,3/4 lata temu był wysyp GG/GY Teraz GH a za 3 lata GJ jak wejdzie nowy model i tak w kółko.
No to dziś biorę się za wygłuszanie mojego autka.
Na pierwszy ogień idą uszczelki w drzwiach i słupki B.
Do wygłuszenia posłużyłem się matami GMS 07XL PRO(1,szt 50x70 cm ) oraz matami kauczukowymi 6mm.(około 30x50 cm)
Jeśli chodzi o uszczelki to poddałem je staremu patentowi czyli wpuściłem wewnątrz nie wężyk silikonowy 4/6 mm znany w akwarystyce.
Podsumowując..We wnętrzu zrobiło się zauważalnie ciszej.Brak szumów z uszczelek oraz szumów z otworów technologicznych słupka B,skąd uwalnia się hałas z przedniej części progów oraz nadkoli.
Polatałem wczoraj tak 140/160km/h i powiem szczerze że dla mnie rewelacja.Czas jaki na to poświęciłem to około 2 godz.
Na pierwszy ogień idą uszczelki w drzwiach i słupki B.
Do wygłuszenia posłużyłem się matami GMS 07XL PRO(1,szt 50x70 cm ) oraz matami kauczukowymi 6mm.(około 30x50 cm)
Jeśli chodzi o uszczelki to poddałem je staremu patentowi czyli wpuściłem wewnątrz nie wężyk silikonowy 4/6 mm znany w akwarystyce.
Podsumowując..We wnętrzu zrobiło się zauważalnie ciszej.Brak szumów z uszczelek oraz szumów z otworów technologicznych słupka B,skąd uwalnia się hałas z przedniej części progów oraz nadkoli.
Polatałem wczoraj tak 140/160km/h i powiem szczerze że dla mnie rewelacja.Czas jaki na to poświęciłem to około 2 godz.
- Załączniki
Klasa robota.Więcej takich modów życzę.
Dobry wybór! Co do wężyka. Był wkładany w usczelkę na drzwiach czy we wnękach?
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Dziękuję.
Co do wężyka , to do uszczelki we wnęce, z tym tylko że będę go wyjmował i chyba dam trochę o większym przekroju 6/8 mm
Co do wężyka , to do uszczelki we wnęce, z tym tylko że będę go wyjmował i chyba dam trochę o większym przekroju 6/8 mm
Każdy Nokiany bierze.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości