Mazda6 GG 18' 2.3 A-Spec kolor bordo moja m...
W takim razie to moje nie dopatrzenie, myślałem że chodzi mu o te 2.3 Nie mniej jednak taki zabieg jest ryzykowny i wolałbym tą kasę wydać na remont lub swap:)
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Siemka,
przyszła pora również na swap hebli z MPSa na tył. Koszt dosyć spory ponieważ nie było tańszych tarcz nacinanych/nawiercanych.
Koszty:
Tarcze EBC 318mm – 1120zł
Zaciski MPS – 250zł
Lakierowanie zacisków – 180zł
Regeneracja zacisków – 200zł
Klocki hamulcowe – 60zł
Przewody w stalowym oplocie – 200zł
Wymiana: 200zł
Razem: 2210zł
Przy okazji wpadły jeszcze piasty i amortyzatory.
przyszła pora również na swap hebli z MPSa na tył. Koszt dosyć spory ponieważ nie było tańszych tarcz nacinanych/nawiercanych.
Koszty:
Tarcze EBC 318mm – 1120zł
Zaciski MPS – 250zł
Lakierowanie zacisków – 180zł
Regeneracja zacisków – 200zł
Klocki hamulcowe – 60zł
Przewody w stalowym oplocie – 200zł
Wymiana: 200zł
Razem: 2210zł
Przy okazji wpadły jeszcze piasty i amortyzatory.
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Trochę kasy poszło ale wygląda to zacnie .
Dużą różnicę odczuwasz w hamowaniu ?
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
W porównaniu do serii jest mega różnica
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
A jak rozwiązałeś problem z osłonami tylnych tarcz?
- Od: 26 kwi 2019, 08:49
- Posty: 46 (0/2)
- Skąd: łódzkie
- Auto: Mazda 6 GG 2006r 147KM LPG liftback
Zostały wymłotkowane na prosto
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Ale muszę przyznać że teraz to wygląda zacnie .
Może i koszt nie najmniejszy Ale napewno warty ceny
Bo te ori to małe talerzyki w porównaniu z tymi
Może i koszt nie najmniejszy Ale napewno warty ceny
Bo te ori to małe talerzyki w porównaniu z tymi
Nightfallówna
Czas na zimówki:)
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Wleciały nowe tłumiki Magnaflow i wyleciały tak samo szybko. Niestety było za głośno jak dla mnie. Po tygodniu się poddałem i wymieniłem na stare, ulga była nieziemska:D
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Widziałem filmik ale telefon tego nie odda niestety też mi chodziło takie rozwiazanie po głowie tylko dałeś do myslenia... najbardziej boję się metalicznego dźwięku jak w hondzie z mugenem
Im wolniej jedziesz, tym dłużej Cię widza
- Od: 18 cze 2017, 21:26
- Posty: 790 (14/12)
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda6 GH 2.0
Tutaj był bardziej basowy i w ogóle nie był metaliczny;) Jakby ktoś chciał kupić to zapraszam
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
A jak z montażem ? Nie było żadnych problemów ?
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Danmazda napisał(a):A jak z montażem ? Nie było żadnych problemów ?
Montaż 2h u specjalisty bezproblemowy
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Łokurła, co się z nią porobiło, często do Wałbrzycha zajeżdżasz?
- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Wymiana soczewki w lampie i jest dużo lepiej
Przed:
Po:
Nowe końcówki 89mm:
Podnośniki maski:
I jeszcze kute aluminiowe nakrętki tpi:
Przed:
Po:
Nowe końcówki 89mm:
Podnośniki maski:
I jeszcze kute aluminiowe nakrętki tpi:
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości