Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '16 SkyPassion 赤 侍 by KMB
em_dzej napisał(a):gumy to brzydactwo , jakieś dywaniki
Praktyczność jednak zwycięża. Welury to siedlisko kurzu.
Dopisano 18 czerwca 2017, o 23:21:
Nie ma co ukrywać, że sprzątanie auta było też trochę pod kątem konkursowym. Pogoda dziś dopisała i było pstrykanie.
W oczekiwaniu na mojego co-fotografa.
A potem... No cóż – w sumie fajnie spędzony czas.
Zawsze to pretekst, żeby ruszyć.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Ładnie ten wosk siada co na opony kładziesz ?
Odnośnie podświetlania powitalnego masz po jednym LED czy więcej bo u mnie coś słabiej to świeci ?
Odnośnie podświetlania powitalnego masz po jednym LED czy więcej bo u mnie coś słabiej to świeci ?
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Co do wosku – lubię Coli. Trzeba się narobić (glinka wcześniej konieczna), ale siada dobrze. Potem tylko Quick'em po myciu i dalej efekt jest.
Co do opon to Poorboy's World Bold'N'Bright w postaci takiej śmietanki/żelu. Nakłada się gąbką – bardzo szybko (nie tak jak machanie pędzlem), wygodnie i tylko tam gdzie chcesz (a nie tak jak spraye). Jest mega wydajny. Trzyma długo – nawet do 4 tygodni (i to z drobnym deszczem po drodze). A opony nie błyszczą się jak psu... Po 1-2 dniach jest taki efekt satyny.
Jak auto ładnie ogarnięte to potem orgazm za kierownicą...
Podświetlanie powitalne – tak – po jednym LED'owym lampku na stronę. Świeci tak se, ale jak na moje wystarczająco. Do zdjęcia wyłączone sufitowe lampy – tam mam żarówki i ich światło zawsze wychodzi żółte na fotach. Nie wymieniam na ledy bo nie lubię zimnego, trupiego koloru w aucie. Może kiedyś się przekonam.
Co do opon to Poorboy's World Bold'N'Bright w postaci takiej śmietanki/żelu. Nakłada się gąbką – bardzo szybko (nie tak jak machanie pędzlem), wygodnie i tylko tam gdzie chcesz (a nie tak jak spraye). Jest mega wydajny. Trzyma długo – nawet do 4 tygodni (i to z drobnym deszczem po drodze). A opony nie błyszczą się jak psu... Po 1-2 dniach jest taki efekt satyny.
Jak auto ładnie ogarnięte to potem orgazm za kierownicą...
Podświetlanie powitalne – tak – po jednym LED'owym lampku na stronę. Świeci tak se, ale jak na moje wystarczająco. Do zdjęcia wyłączone sufitowe lampy – tam mam żarówki i ich światło zawsze wychodzi żółte na fotach. Nie wymieniam na ledy bo nie lubię zimnego, trupiego koloru w aucie. Może kiedyś się przekonam.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
To kup ledy ciepłe, są trochę mniej żółte od żarówek, a parę watów do Aku się przyda
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
KMBak napisał(a):Co do opon to Poorboy's World Bold'N'Bright w postaci takiej śmietanki/żelu.
Nie miałem jeszcze okazji, wcześniej używałem AngelWax który był świetny a mam jeszcze prawie cala butelkę SG B2B który daje rade ale nie trzyma się tak długo jak Angel.
KMBak napisał(a):Podświetlanie powitalne – tak – po jednym LED'owym lampku na stronę. Świeci tak se, ale jak na moje wystarczająco. Do zdjęcia wyłączone sufitowe lampy – tam mam żarówki i ich światło zawsze wychodzi żółte na fotach. Nie wymieniam na ledy bo nie lubię zimnego, trupiego koloru w aucie. Może kiedyś się przekonam.
U mnie białe LEDy wiec możliwe ze przy włączonym oświetleniu wnętrza u dołu nie ma takiego efektu.
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Jak zawsze Zdjęcie, super.... Mi nie wychodzą coś zdjęcia w ruchu.MateoM6 napisał(a):Pięknie żeś ją wypucował
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
tak się świeci że na mieście jak zaparkujesz to laski się zbiegają i makijaż robią w darmowym lustrze
gratulacje
gratulacje
Nie, bo na czerwonym szminkę niewyraźnie widać
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Przy okazji reszta ruchomych fotek.
Mimo wstępnego planu, pomysł z mocowaniem statywu do auta odrzuciłem – za duże ryzyko uszkodzenia aparatu i/lub auta.
Więc poszło klasycznie...
No i konkursowa.
Wszystkie robione ze statywu, przy zawrotnych prędkościach 5-10 kmh.
Po kilkunastu lub kilkudziesięciu próbach, z zawrotami głowy trzeba było spróbować czegoś innego.
Próby z toczeniem się równoległym... Prędkości podobne, ale czasem naświetlania uzyskane wrażenie od dużej prędkości do zatrzymania. Przy okazji testowaliśmy jak trzyma się statyw z ciężkim aparatem w aucie kolegi...
Dało radę, więc wyjechaliśmy na autostradę... Statyw z aparatem chciał kilka razy zmienić pozycję... Ale bez strat w szkłach.
Musiałem szukać swoim autem ustalonego na sucho kadru i będąc w kontakcie telefonicznym, kolega strzelał foty z pilota. Nie było szans na podgląd w trakcie, korekty czasów etc. Zatem wszystko na ślepo... Niestety zamknięte okno zrobiło też swoje (refleksy), ale przy 140 ciężko jechać z opuszczoną szybą...
Efekt chyba nie taki najgorszy.
Jak się regulamin nie zmieni (odnośnie niepublikowania zdjęć) to będzie jakaś fotka na przyszły rok, chyba, że powtórzymy powyższą akcję wieczorową porą... Bo takie foty mogłyby być super...
Co do samego auta. Od miesiąca dalej testuje akumulator, pobory prądu w spoczynku, prądy ładowania. Na ten moment wnioski są takie, że ten akumulator nie trawi chłodu. Już nie mówię zimy – ale chłodu. Ulega znacznym rozładowaniom w trakcie postoju jak jest zimno... Teraz jak jest ciepło, a nawet upalnie wszystko działa w normie (właściwe naładowanie i systemy iStop oraz iEloop funkcjonują jak trzeba), mimo, że jeżdżę tak samo jak zimą.
A wkrótce podjadę do ASO po aktualizację systemu MZD (nawigacyjno-multimedialnego). Ponoć rozwiązuje ona kilka drobnych błędów, które czasem się i u mnie pojawiają. Można to zrobić samemu, ale skoro jest gwarancja to nie ma co ryzykować uceglenia...
Mimo wstępnego planu, pomysł z mocowaniem statywu do auta odrzuciłem – za duże ryzyko uszkodzenia aparatu i/lub auta.
Więc poszło klasycznie...
No i konkursowa.
Wszystkie robione ze statywu, przy zawrotnych prędkościach 5-10 kmh.
Po kilkunastu lub kilkudziesięciu próbach, z zawrotami głowy trzeba było spróbować czegoś innego.
Próby z toczeniem się równoległym... Prędkości podobne, ale czasem naświetlania uzyskane wrażenie od dużej prędkości do zatrzymania. Przy okazji testowaliśmy jak trzyma się statyw z ciężkim aparatem w aucie kolegi...
Dało radę, więc wyjechaliśmy na autostradę... Statyw z aparatem chciał kilka razy zmienić pozycję... Ale bez strat w szkłach.
Musiałem szukać swoim autem ustalonego na sucho kadru i będąc w kontakcie telefonicznym, kolega strzelał foty z pilota. Nie było szans na podgląd w trakcie, korekty czasów etc. Zatem wszystko na ślepo... Niestety zamknięte okno zrobiło też swoje (refleksy), ale przy 140 ciężko jechać z opuszczoną szybą...
Efekt chyba nie taki najgorszy.
Jak się regulamin nie zmieni (odnośnie niepublikowania zdjęć) to będzie jakaś fotka na przyszły rok, chyba, że powtórzymy powyższą akcję wieczorową porą... Bo takie foty mogłyby być super...
Co do samego auta. Od miesiąca dalej testuje akumulator, pobory prądu w spoczynku, prądy ładowania. Na ten moment wnioski są takie, że ten akumulator nie trawi chłodu. Już nie mówię zimy – ale chłodu. Ulega znacznym rozładowaniom w trakcie postoju jak jest zimno... Teraz jak jest ciepło, a nawet upalnie wszystko działa w normie (właściwe naładowanie i systemy iStop oraz iEloop funkcjonują jak trzeba), mimo, że jeżdżę tak samo jak zimą.
A wkrótce podjadę do ASO po aktualizację systemu MZD (nawigacyjno-multimedialnego). Ponoć rozwiązuje ona kilka drobnych błędów, które czasem się i u mnie pojawiają. Można to zrobić samemu, ale skoro jest gwarancja to nie ma co ryzykować uceglenia...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
KMBak napisał(a):Dało radę, więc wyjechaliśmy na autostradę
i te z autostrady IMO najlepsze!
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
KMBak napisał(a):Zatem wszystko na ślepo... Niestety zamknięte okno zrobiło też swoje (refleksy), ale przy 140 ciężko jechać z opuszczoną szybą...
Efekt chyba nie taki najgorszy.
Hhahaha czytam to, spodziewam się zdjęć-gniotów, a tam foty jak z prospektu mazdy Są świetne!
mega fotki zgodzę się że z autostrady lepsze! Tylko trzeba było kadrować lewy przedni narożnik Madzi, czyli samochód z fotografem bardziej do przodu puścić
Słupek B wchodzi w kadr. Nie ma łatwo.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości