Mazda6 GG MPS L3-VDT '06 (300+ by DISITune)
dlatego ja parkuję tak
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
Świetny samochód, mam nadzieję, że będziesz dbał tak jak o poprzednie bo ja już zaczynam zbierać fundusze jak będzie Ci brakowało mocy i będziesz zmieniał Szerokości i przyjemności z jazdy
- Od: 27 wrz 2013, 16:26
- Posty: 130 (2/3)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6, 2.3l. benz., 166KM/122KW, 2002r.
Diego91 napisał(a):Świetny samochód, mam nadzieję, że będziesz dbał tak jak o poprzednie bo ja już zaczynam zbierać fundusze jak będzie Ci brakowało mocy i będziesz zmieniał Szerokości i przyjemności z jazdy
Dzięki, a jak się sprawuje Twój nabytek? Mam nadzieję, że nie masz z nim problemów? Jak będę sprzedawał MPS'a to dam znać – zapewniam, że warto zaoszczędzić i kupić
ZeroCool_m1 napisał(a):Dzięki, a jak się sprawuje Twój nabytek? Mam nadzieję, że nie masz z nim problemów? Jak będę sprzedawał MPS'a to dam znać – zapewniam, że warto zaoszczędzić i kupić
Poza drobnostkami (czujnik, podgrzewanie fotela i lusterek) wszystko w jak najlepszym porządku nie żałuję kupna a to najważniejsze
- Od: 27 wrz 2013, 16:26
- Posty: 130 (2/3)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6, 2.3l. benz., 166KM/122KW, 2002r.
Dodałem trochę zdjęć z majówki na pierwszej stronie
No. no, ładna bestyjka
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Geniek napisał(a):Ładne autko ale wymaga trochę dopieszczenia.
Zakładam, że chodzi o porysowane przez sąsiada drzwi kierowcy? Czy jeszcze coś umknęło mej uwadze?
ZeroCool_m1 napisał(a):Zakładam, że chodzi o porysowane przez sąsiada drzwi kierowcy? Czy jeszcze coś umknęło mej uwadze?
Głównie z tego co mi się rzuciło w oczy to wygląd po maską. Ale to na spokojnie do ogarnięcia. A co do drzwi to niestety ale taki urok. Mi już dwa razy porysowali autko na parkingu i ten drugi raz też jeszcze mam do ogarnięcia
OJ jak ładnie się pasą, kiedyś chyba kupię MPS-a
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
tyle szczęścia w jednym miejscu ale w srebrnej grill do wymiany na ori
O matko... cudowne, grono w którym sam Jurijo Matsuda nie wstydziłby się przebywać tę czerwień z Lubelskiego to ja muszę obejrzeć gratulacja słusznego wyboru
Te trzy auta razem na prawdę razem robią wrażenie a wiem co mówię, bo jechałem za nimi
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Szóstki MPS są genialne. Tyle w temacie.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Szerokości... dla siostry mojej:)
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 268
- Skąd: EPI...DĄBROWA NAD CZARNĄ... BLOKOWISKA EL - DĄBROWA;)
- Auto: xedos6v6, 626GT GE , Passat B8 240KM, INSIGNIA 2,8V6,
honda hornet 600,
było: millenia s 01'kj, 2x323f bp, xedos 6 kl, 2x323f z5, 2x626GE fs, saab sc 1,9tid, mazda 6 v6, mps6, saab ss 2,0t aero
Trochę zaniedbałem swój wątek, a kilka rzeczy w aucie uległo zmianie. A więc po kolei.
Podobno w mpsie jest kilka słabych punktów, które należy jak najszybciej wyeliminować, żeby cieszyć się zadbanym samochodem i nie obawiać, że coś zaraz padnie. Są to:
We wrześniu ubiegłego roku wybrałem się do Warszawy do SSG, żeby zająć się tymi rzeczami. Mazda dostała nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, rolki, ślizgi), nowy wariator zmiennych faz rozrządu, nową rolkę sprężarki klimatyzacji oraz kilka innych części eksploatacyjnych, które wymagały wymiany.
Mowi się, że najlepszą modyfikacją w mpsie jest downpipe, który pozwala sprężarce oddychć pełną piersią. Mod nie wymaga zmian w oprogramowaniu, ponieważ obydwie sondy lambda zostają, są jedynie nieco przesunięte. Ponieważ miałem już układ wydechowy cat-back, postanowiłem pójść za ciosem. Z mazdy usunięte zostały oryginalne, potwornie restrykcyjne katalizatory, a zastąpił je downpipe z katalizatorem sportowym high-flow (made by SSG).
Poniżej downpipe ze sportowym katem, całość owinięta bandażem termicznym:
Powyższa modyfikacja wraz z przelotowym układem wydechowym (3") oraz końcowymi tłumikami niemieckiej firmy Performance Exhaust (PE-EX) dała bardzo odczuwalny efekt podczas przyspieszania, choć nie ukrywam, że zrobiło się głośniej. Tak to wygląda razem (sorki za brudne podwozie):
Podobno w mpsie jest kilka słabych punktów, które należy jak najszybciej wyeliminować, żeby cieszyć się zadbanym samochodem i nie obawiać, że coś zaraz padnie. Są to:
- Rozrząd, który nagminnie się rozciąga i obija o pokrywę zaworów
- Wariator zmiennych faz rozrządu, który lubi klekotać przy starcie
- Turbina, która lubi przepuszczać olej przez uszczelniacze i dymić
We wrześniu ubiegłego roku wybrałem się do Warszawy do SSG, żeby zająć się tymi rzeczami. Mazda dostała nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, rolki, ślizgi), nowy wariator zmiennych faz rozrządu, nową rolkę sprężarki klimatyzacji oraz kilka innych części eksploatacyjnych, które wymagały wymiany.
Mowi się, że najlepszą modyfikacją w mpsie jest downpipe, który pozwala sprężarce oddychć pełną piersią. Mod nie wymaga zmian w oprogramowaniu, ponieważ obydwie sondy lambda zostają, są jedynie nieco przesunięte. Ponieważ miałem już układ wydechowy cat-back, postanowiłem pójść za ciosem. Z mazdy usunięte zostały oryginalne, potwornie restrykcyjne katalizatory, a zastąpił je downpipe z katalizatorem sportowym high-flow (made by SSG).
Poniżej downpipe ze sportowym katem, całość owinięta bandażem termicznym:
Powyższa modyfikacja wraz z przelotowym układem wydechowym (3") oraz końcowymi tłumikami niemieckiej firmy Performance Exhaust (PE-EX) dała bardzo odczuwalny efekt podczas przyspieszania, choć nie ukrywam, że zrobiło się głośniej. Tak to wygląda razem (sorki za brudne podwozie):
Kto dba, ten ma.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Już podczas wstawiania downpipe'a we wrześniu ubiegłego roku panowie z SSG zwrócili mi uwagę, że moja turbina ma już spore luzy i wkrótce zacznie spalać olej. Już miesiąc później ich przepowiednia stała się faktem, wobec czego zdecydowałem się na zakup profesjonalnie zregenerowanej turbiny od SSG. Regeneracja polegała na wstawieniu nowych łożysk, uszczelnień, odrzutników oleju, talerza zimnej części, koła kompresji oraz wirnika turbiny. Do tego doszedł restyktor oleju zwany popularnie "banjo bolt" od nazwy jednej z marek (made by SSG), a przy okazji wymieniłem olej na Motul 300V Racing 5W40 (index 40 zgodnie z zaleceniami z forum mps).
Poniżej nowa / zregenerowana turbina przed montażem. Co ciekawe, okazała się tak wydajna, że bez programu dmucha 1.3 bara (peak boost), a więc powyżej serii (ma to pewnie związek z konfiguracją samochodu, a w szczególności z wydechem):
Przy okazji Misiek (DISITune) zdjął mi ogranicznik turbiny na pierwszych trzech biegach
Muszę przyznać, że nowa turbina w połączeniu ze zrobionym wcześniej układem wydechowym i delikatną zmianą w oprogramowaniu naprawdę robi różnicę. Szybsza reakcja na gaz, szybsze wkręcanie się na obroty i wyraźnie lepsze przyspieszenie – słowem było warto! :–)
Poniżej nowa / zregenerowana turbina przed montażem. Co ciekawe, okazała się tak wydajna, że bez programu dmucha 1.3 bara (peak boost), a więc powyżej serii (ma to pewnie związek z konfiguracją samochodu, a w szczególności z wydechem):
Przy okazji Misiek (DISITune) zdjął mi ogranicznik turbiny na pierwszych trzech biegach
Muszę przyznać, że nowa turbina w połączeniu ze zrobionym wcześniej układem wydechowym i delikatną zmianą w oprogramowaniu naprawdę robi różnicę. Szybsza reakcja na gaz, szybsze wkręcanie się na obroty i wyraźnie lepsze przyspieszenie – słowem było warto! :–)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości