Mazda6 GY RF '03 150km+ blue pacific by konrado94
1, 2
Cześć czołem
Po długim oczekiwaniu mam przyjemność przedstawić wam moją m6, ale po kolei
Po trzech wyjazdach na roboty za granice udało się uzbierać wystarczającą sumę aby zakupic wymarzoną szóstkę (zaintrygował mnie wujek, który kupił m6 2.3 AT. USA) no i tutaj zaczęły się schody, był rok 2012 no i szóstki trzymały jeszcze dobrą cenę, niestety mój budżet nie był zbyt duzy. Proponowano mi passata b5 fl z kultowym TDI pod maską z wystarczającą ilością kuni ale uparłem sie na M6, po 3 tygodniowym oczekiwaniu od znajomego zajmującego się sprowadzaniem samochodów z zagranicy zadzwonił telefon z wiadomoscią "jest znalazłem szóstkę w dobrym stanie!" świat stał się piękniejszy już po 2 dniach mogłem cieszyć sie z radości jazdy mazdą no i zaczęły się plany na mody
oto co zrobiłem w aucie:
-wymiana podkładek pod wtryskami
-wymiana pompy hamulcowej na nową (poprzednia skończyła sie na zakręcie przy 120)
-wymiana wszystkich tulei, sworzni, łączników stabilizatorów itp
-w październiku 2015 wymiana dwumasy na zestaw sztywnego sprzęgła
-podstawowe wymiany oleju-elf 5W30, klocki hamulcowe TRW, nowe tarcze hamulcowe
-wymiana progów i wspawanie nowych nadkoli-tył
-blacharka zrobiona na tip-top (zero rudej)
mody:
-pomalowanie wkładów lamp przednich na czarno
-ściemnienie tylnych lamp folią termokurczliwą 30% ściemnienia
-lampy A-spec
-załozenie zestawu ksenonu HID 6000K
-zmiana tylnego zderzaka na polift
-zmiana przedniego zderzaka na zderzak z AT. USA
-założenie 17stek ori z dystansem 15mm, tydzień temu wjechały rexy z oponami 205/40
-założenie zestawu eibachów -30mm
Silnik to diesel katalogowo 121 kuni ale mazda dostała mapę w niemczech u poprzedniego właściciela na 150km+
w planach mam założenie dystansu ale musze do tego przetoczyć felgi no i zakup gwintu o ile budżet pozwoli, póżniej może jakieś ciekawe 19 z palety JR'a, dobry spas i auto na glebe aby dobrze to wyglądało
Jeśli coś z robiłem źle to prosze mnie poprawiać i wybaczyć błąd pozdro wszystkim, oceniajcie!
oto foty (sory za jakość niektórych-robione kalkulatorem przez rajstopy )
Po długim oczekiwaniu mam przyjemność przedstawić wam moją m6, ale po kolei
Po trzech wyjazdach na roboty za granice udało się uzbierać wystarczającą sumę aby zakupic wymarzoną szóstkę (zaintrygował mnie wujek, który kupił m6 2.3 AT. USA) no i tutaj zaczęły się schody, był rok 2012 no i szóstki trzymały jeszcze dobrą cenę, niestety mój budżet nie był zbyt duzy. Proponowano mi passata b5 fl z kultowym TDI pod maską z wystarczającą ilością kuni ale uparłem sie na M6, po 3 tygodniowym oczekiwaniu od znajomego zajmującego się sprowadzaniem samochodów z zagranicy zadzwonił telefon z wiadomoscią "jest znalazłem szóstkę w dobrym stanie!" świat stał się piękniejszy już po 2 dniach mogłem cieszyć sie z radości jazdy mazdą no i zaczęły się plany na mody
oto co zrobiłem w aucie:
-wymiana podkładek pod wtryskami
-wymiana pompy hamulcowej na nową (poprzednia skończyła sie na zakręcie przy 120)
-wymiana wszystkich tulei, sworzni, łączników stabilizatorów itp
-w październiku 2015 wymiana dwumasy na zestaw sztywnego sprzęgła
-podstawowe wymiany oleju-elf 5W30, klocki hamulcowe TRW, nowe tarcze hamulcowe
-wymiana progów i wspawanie nowych nadkoli-tył
-blacharka zrobiona na tip-top (zero rudej)
mody:
-pomalowanie wkładów lamp przednich na czarno
-ściemnienie tylnych lamp folią termokurczliwą 30% ściemnienia
-lampy A-spec
-załozenie zestawu ksenonu HID 6000K
-zmiana tylnego zderzaka na polift
-zmiana przedniego zderzaka na zderzak z AT. USA
-założenie 17stek ori z dystansem 15mm, tydzień temu wjechały rexy z oponami 205/40
-założenie zestawu eibachów -30mm
Silnik to diesel katalogowo 121 kuni ale mazda dostała mapę w niemczech u poprzedniego właściciela na 150km+
w planach mam założenie dystansu ale musze do tego przetoczyć felgi no i zakup gwintu o ile budżet pozwoli, póżniej może jakieś ciekawe 19 z palety JR'a, dobry spas i auto na glebe aby dobrze to wyglądało
Jeśli coś z robiłem źle to prosze mnie poprawiać i wybaczyć błąd pozdro wszystkim, oceniajcie!
oto foty (sory za jakość niektórych-robione kalkulatorem przez rajstopy )
- Od: 30 gru 2014, 18:49
- Posty: 15
- Skąd: Tomaszów Lubelski
- Auto: Mazda 6 kombi
2.0 CiTD
03'
No w końcu . W sumie to nie ma się do czego przyczepić, no może grill trzeba było cały pomalować w kolor nadwozia. Szukaj lotki i będzie . A przednie lampy wyglądają jak ze speeda, fajnie.
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Oooo. Można powiedzieć z najbliższych okolic . Gratuluję ładnie utrzymanej Madzi Jednak co reksie, to reksie. Można mówić, że oklepane, że już nudne, ale na każdej Maździe potrafią ładnie usiąść.
P.S Czy nie widziałem Cię przypadkiem w Świdniku dzisiaj (w zasadzie wczoraj) – w niedzielę?
P.S Czy nie widziałem Cię przypadkiem w Świdniku dzisiaj (w zasadzie wczoraj) – w niedzielę?
O proszę kolega z województwa wreszcie jakiś diesel w okolicy :p musimy kiedyś się spotkać i porównać wygląd reksów na naszych
Sliczniutki kombiaczek
Dobra felga gril super pozatym szybki ciemne lampy z tyłu przyciemnione autko obniżone
Same superlatywy
Kombinuj lotke to wogole zyska na wyglądzie
Dobra felga gril super pozatym szybki ciemne lampy z tyłu przyciemnione autko obniżone
Same superlatywy
Kombinuj lotke to wogole zyska na wyglądzie
Nightfallówna
Nightfall napisał(a):Sliczniutki kombiaczek
Dobra felga gril super pozatym szybki ciemne lampy z tyłu przyciemnione autko obniżone
Same superlatywy
Kombinuj lotke to wogole zyska na wyglądzie
Właśnie co do lotki to ciągle się zastanawiam, jak dla mnie za bardzo wychodzi za obrys auta no ale zobaczymy
- Od: 30 gru 2014, 18:49
- Posty: 15
- Skąd: Tomaszów Lubelski
- Auto: Mazda 6 kombi
2.0 CiTD
03'
w słoneczne dni tego nie widać oczywiście są plany na przemalowanie zderzaka, ale w obecnej chwilii odkładam piniądz na gwint
Dzisiaj Madzia dostała mycie premium w Fabryce Blasku Lublin, w której pracuję, serdecznie zapraszam forumowiczów z okolicy na mycia, korekty lakieru oraz powłoki ;D robimy konkret robotę
Dzisiaj Madzia dostała mycie premium w Fabryce Blasku Lublin, w której pracuję, serdecznie zapraszam forumowiczów z okolicy na mycia, korekty lakieru oraz powłoki ;D robimy konkret robotę
- Od: 30 gru 2014, 18:49
- Posty: 15
- Skąd: Tomaszów Lubelski
- Auto: Mazda 6 kombi
2.0 CiTD
03'
konrado94 napisał(a):odkładam piniądz na gwint
Lotkę se kup a nie gwint
konrado94 napisał(a):serdecznie zapraszam forumowiczów z okolicy na korekty lakieru oraz powłoki ;D
Mam w planie
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
mega różnica między serią a ostatnim zdjęciem, wygląda kozacko. Też planuję felgi RX8 w tym grafitowym kolorze do swojego mopsa, ciekawe jak będzie to wyglądać z czarnym samochodem. Mógłbyś podpowiedzieć trochę, jak zrobić świecące odblaski na przednim zderzaku ? jest w "nich" troche miejsca za zamontowanie żarówki, czy trzeba kupić jakieś inne odblaski ? Może masz jakieś foty ?
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
deejay89 napisał(a):mega różnica między serią a ostatnim zdjęciem, wygląda kozacko. Też planuję felgi RX8 w tym grafitowym kolorze do swojego mopsa, ciekawe jak będzie to wyglądać z czarnym samochodem. Mógłbyś podpowiedzieć trochę, jak zrobić świecące odblaski na przednim zderzaku ? jest w "nich" troche miejsca za zamontowanie żarówki, czy trzeba kupić jakieś inne odblaski ? Może masz jakieś foty ?
co do odblasków już kupiłem je razem z oprawkami i żarówkami, pociągnąłem tylko prąd z lamp a dokładnie z postojówek, nie wiem jak jest w mps ale chyba wersje wypuszczanie na europe nie posiadają tej instalacji, zdjęć zadnych nie posiadam robiłem to na szybko ale montaż dwóch kabelków jest dziecinnie prosty, autko z obrysem zyskuje +100 do wyglądu szczególnie w nocy nie wiem też czy u Ciebie jest miejsce na zarówke, musisz wyjąć odblask ze zderzaka i sam zobaczyc
- Od: 30 gru 2014, 18:49
- Posty: 15
- Skąd: Tomaszów Lubelski
- Auto: Mazda 6 kombi
2.0 CiTD
03'
ok dzięki, będzie chwila to zobacze, obrysówki zawsze spoko
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
siemano
dawno tu nic nie było z powodu braku czasu, który poświęciłem na zbieranie piniondza na gwint no i po drodze uklękło jeszcze turbo (czyt. duży piniondz) no a później nie miałem czasu bo kręciłem gwintem
z góry dzięki za hejty za jakość fotek ale no nie było kiedy zorganizować dobrego aparatu a mazda wyjechała na glebe wczoraj, na daniach obiecuję wrzucić lepsze foty
łapcię M6 w staticu!
dawno tu nic nie było z powodu braku czasu, który poświęciłem na zbieranie piniondza na gwint no i po drodze uklękło jeszcze turbo (czyt. duży piniondz) no a później nie miałem czasu bo kręciłem gwintem
z góry dzięki za hejty za jakość fotek ale no nie było kiedy zorganizować dobrego aparatu a mazda wyjechała na glebe wczoraj, na daniach obiecuję wrzucić lepsze foty
łapcię M6 w staticu!
- Od: 30 gru 2014, 18:49
- Posty: 15
- Skąd: Tomaszów Lubelski
- Auto: Mazda 6 kombi
2.0 CiTD
03'
Świetnie się zapowiada, masz dobrą bazę pod mody. Poszperaj po forum, może odnajdziesz światełko w tunelu i przy okazji kilka wersji na nowe pomysły Witamy w szeregach
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
To teraz jak będziesz kręcić uważaj byś nie zapomniał się o glebie i nie wyrwał błotnika, bo Chudy mi mówił, że zawsze chce się niżej.
Pięknie siedzi! Dobry wybór co do gwintu, nie jakieś tanie chinole. Ile masz miejsca wolnego od felgi do lagi gwintu? Helpery zostawiłeś normalnie, bo się mieści wszystko bez problemu?
Pięknie siedzi! Dobry wybór co do gwintu, nie jakieś tanie chinole. Ile masz miejsca wolnego od felgi do lagi gwintu? Helpery zostawiłeś normalnie, bo się mieści wszystko bez problemu?
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Miejsca z przodu jest jeszcze sporo, myślę że wcisne na wiosnę jakieś 9 cali na przód i 10 na tył R19
Helpery zostały ale przy 19" trzeba będzie je wyrzucić żeby zeszła niżej jedyne co to wyrolowałem nadkola z tyłu bo trochę się nie mieściło z dystansem 20mm
Helpery zostały ale przy 19" trzeba będzie je wyrzucić żeby zeszła niżej jedyne co to wyrolowałem nadkola z tyłu bo trochę się nie mieściło z dystansem 20mm
- Od: 30 gru 2014, 18:49
- Posty: 15
- Skąd: Tomaszów Lubelski
- Auto: Mazda 6 kombi
2.0 CiTD
03'
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości