W końcu uporałem się z falującymi obrotami. Przyczyną była sonda lambda. Wymieniłem i wszystko wróciło do normy.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Mazda6 GG L3 '02 Top Sport 2.3 166KM
Tak to wygląda u mnie:
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Diego91 napisał(a):Chyba jest coś u Ciebie inaczej podpięte, bo nie widzę gdzie ten wąż wchodzi
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Podjedź do pana Mietka to na pewno znajdzie
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Pracowita niedziela, w końcu zabrałem się za wymianę żarników. Żeby się nie gimnastykować to rozebrałem pół przodu żeby się dostać do lamp.
A ten gumowy przewód/wąż jest od jakiegoś zbiornika par paliw i gdzieś tam ma być wpięty przy kolektorze (ponoć).
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
A ten gumowy przewód/wąż jest od jakiegoś zbiornika par paliw i gdzieś tam ma być wpięty przy kolektorze (ponoć).
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
- Od: 27 wrz 2013, 16:26
- Posty: 130 (2/3)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6, 2.3l. benz., 166KM/122KW, 2002r.
Żadna pracowita niedziela o czym ty piszesz?!!!!!! Gdyby tak było to te lampy były by juz zrobione kretem na czarno!!!!! Spadam bo nie moge na to patrzeć!!!!
-
WisniaUs
Tylko nie kret:P Jak już to wkłady na czarno ale tylko nie kret Kret to w ogródku ma być a nie w Maździe
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
WisniaUs napisał(a):Jesteś na forum tutaj więc to Nam ma sie podobac a nie Tobie!!!
Już widzę te kordony identycznie pomodzonych "szóstek" we wszystkich dostępnych kolorach
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Długo nic nie pisałem bo w zasadzie nic się nie działo. Ostatnio wymiana oleju i filtrów i opon na zimowe Nexen Winguard Sport. I pojawił się ponownie problem z migającym reflektorem od strony kierowcy (lewy prawda?) i zastanawiam się czy samemu wymienić zapłonnik albo przetwornicę czy kupić kompletną lampę używaną oczywiście? Bo oddając do warsztatu naprawiającego reflektory to skasują jak za woły... Żarniki były wymieniane parę miesięcy temu więc wątpię by był ich problem.
- Od: 27 wrz 2013, 16:26
- Posty: 130 (2/3)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6, 2.3l. benz., 166KM/122KW, 2002r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości